مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین موفق ریاضیات

در این بخش در زمینه موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین موفق ریاضیات مطالبی ارائه شده است. اگر می خواهید تدریس خصوصی ریاضی را خوب انجام دهید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- قبل از جلسه تدریس ریاضی درس را خوب مرور کنید و بر آن مسلط باشید.

2- مطالبی را که قرار است در جلسه تدریس ریاضی گفته شود از قبل برنامه ریزی کنید.

3- همیشه سعی کنید اولین جلسه ای که برای هر کدام از شاگرهایتان برگزار می کنید بهترین جلسه تدریس ریاضی شما باشد. چون به این ترتیب هم کلاسها ادامه پیدا می کند و هم شاگرد شما دید خوبی نسبت به شما پیدا کرده و ممکن است شما را به دیگران معرفی کند. دقت کنید در کار تدریس خصوصی اگر می خواهید موفق باشید باید کیفیت را حفظ کنید.

4- جلسات بعدی تدریس ریاضی را هم با کیفیت بالا برگزار نمائید. هر بار که می خواهید کلاس تدریس جدیدی را آغاز کنید به خودتان بگویید که این بهترین جلسه تدریس من خواهد بود.


5- به شاگردانتان تمرین و مسئله بدهید و در جلسات بعد تدریس ریاضی حل آنها را بخواهید.

6- هر چند جلسه یکبار امتحان یا کوئیزی برگزار نمائید.

7- در کلاس تدریس ریاضی جدی باشید و با جدیت یادگیری و آموزش شاگردانتان را پیگیری کنید.

8- اگر جلسات تدریس ریاضی ای که برگزار می کندی طولانی است، هر 40 دقیقه یکبار استراحت کوتاهی به شاگردانتان بدهید.

9- جلسات تدریس خصوصی ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید و با برگزاری این جلسات در طول ترم بازدهی آنها را افزایش دهید.

10- حل تمرین و مسئله برای یادگیری ریاضی عامل اساسی و موثر در یادگیری این درس است. تا جایی که زمان به شما اجازه می دهید تمرین و مسئله حل کنید.

منبع: ایران مدرس


اگر مدرس ریاضی هستید و یا قصد دارید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنید، برای پیشرفت در کارتان و تبدیل شدن به یک مدرس ریاضی خوب و موفق در مرحله اول باید تسلط خودتان بر درس ریاضی را افزایش دهید. تا جایی که می توانید درسی را که تدریس می کنید مطالعه نموده و مسائل و تمرینهای مختلفی را که قرار است در جلسات تدریس گروهی و یا تدریس خصوصی ریاضی ارائه کنید مرور نمائید. کاملا آماده باشید به نحوی که هر سوالی که از شما پرسیده شد را بتوانید پاسخ دهید. حین آماده شدن برای کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی ریاضی سعی کنید خودتان مطالب را خوب درک کنید تا در انتاقل آنها به شاگردانتان موفق عمل کنید. مطالب را به صورت منسجم و قابل درک و فهم برای کلاس تدریس آماده کنید و برای کل زمان کلاس برنامه داشته باشید. هر چه بر درس مسلط تر باشید در کلاس تدریس ریاضی هم موفق تر عمل خواهید کرد و فن بیان بهتری هم خواهید داشت. هر چه بر ریاضی مسلط تر باشید مطالب را از زوایای مختلفی می توانید ببینید و اشکالات شاگردانتان را بهتر می توانید رفع کنید. میزان موفقیت شما در درس ریاضی و در تدریس درس ریاضی بیش از هر عامل دیگری به میزان تسلط خود شما بر درس بستگی دارد.

کوئیز یا امتحان بگیرید: برای موفقیت در تدریس ریاضی و برای اینکه خیالتان راحت باشد که شاگردان شما نتیجه خواهند گرفت، ارزیابی و امتحان گرفتن را فراموش نکنید. می توانید در تعدادی از جلسات اول جلسه یک کوئیز بگیرید و در حد 15 دقیقه وقت به آن اختصاص دهید. کوئیز و امتحان باعث می شود میزان یادگیری شاگردانتان مورد سنجش قرار گرفته و اگر خوب درس را یاد نگرفته اند روش تدریس خودتان را اصلاح کنید و یا توصیه هایی در رابطه با روش مطالعه به آنها داشته باشید.

جزوه خود شاگردتان را ملاک کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی قرار دهید: اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید، سعی کنید ملاک کلاس را جزوه درسی خود دانش آموز یا دانشجو قرار دهید. حل تمرینات و مثالهای اضافه تر اشکالی ندارد. ئلی در نهایت چون امتحان از جزوه کلاسی گرفته می شود شما هم باید سعی کنید جزوه مزبور را تدریس کنید و به صورت سلیقه ای و یا از روی جزوه خودتان تدریس نکنید.

در کلاس درس و کلاس تدریس ریاضی مطالب را با بیان قابل فهم و روان توضیح دهید. از به کار بردن کلمات سنگین و عجیب غریب خودداری نمائید. مطلب را از بالا ببینید. سعی کنید اشکال شاگردتان را تشخیص دهید و آن مشکل را حل کنید. هر کدام از شاگردهای شما ممکن است مشکل درسی مربوط به خودش را داشته باشد. تشخیص این مشکل و این کلاس تدریس ریاضی را به چه سمتی ببرید با شما است.

ریاضی کنکور یکی از دروسی است که در کنکور سراسری و آزاد برای رشته های تجربی و ریاضی بسیار مهم بوده و کسب درصد بالا در درس ریاضی کنکور می تواند به مقدار زیادی بر روی رتبه نهایی کنکور تاثیر بگذارد.
برای رشته انسانی هم ریاضی کنکور تا حدی مهم است. در صورتیکه در بخشهایی از درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید و یا برای کسب درصد بالا در آن روشهای تست زنی و مطالعه را بلد نیستید، مشاوره با مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضی کنکور می تواند مفید باشد.
در صورتیکه برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور با مدرس خاصی هماهنگ کردید و در کلاسهای خصوصی شرکت نمودید، مطالعه و تست زنی خودتان را نباید فراموش کرده و از کلاسهای کنکور فقط به عنوان پشتیبانی استفاده نمائید.
به منظور مشاهده لیستی از مدرسین ریاضی فعال در زمینه تدریس ریاضیات کنکور، دبیرستان و دانشگاه بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی کنکور کلیک نمائید.

اگر معلم برای خود طرح درس داشته باشد یعنی یقیناً بداند که در هر جلسه چه مطالبی می خواهد درس بدهد و این موضوع چه مشکلاتی دارد و در ضمن سعی کند که با استفاده از تجربیات گذشته در حداقل زمان و کمترین کلام، حق درس را ادا نماید. نخستین گام این است که دبیر تعداد صفحات کتاب را به تعداد جلسات مفید نوبت یا سال تقسیم کند و ببیند در یک جلسه دقیقاً چند صفحه باید تدریس کند و اگر لازم شد ابزار و وسایل کمک آموزشی از قبل تهیه شده را به کلاس برده و مورد استفاده قرار گیرد.


برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی دبیرستان، کنکور و دانشگاه شیمی بر روی عبارت مقابل کلیک کنید ........... تدریس خصوصی شیمی

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی دبیرستان، کنکور و دانشگاه فیزیک بر روی عبارت مقابل کلیک کنید ........... تدریس خصوصی فیزیک

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی دبیرستان، کنکور و دانشگاه ریاضی بر روی عبارت مقابل کلیک کنید ........... تدریس خصوصی ریاضی

علاوه بر دروس ذکر شده در بالا، برای ارائه خدمات در زمینه تدریس زیست، تدریس عربی، تدریس زبان و سایر دروس نیز می توانید به بخش تدریس خصوصی مراجعه کنید.



موفقیت در ریاضی و فیزیک و نمره 20 ریاضیات و فیزیک

در این بخش مطالب مفید در رابطه با تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی کنکور و دبیرستان و دانشگاه ارائه می گردد.

1- بهترین زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی کنکور و دبیرستان و دانشگاه: اگر می خواهید از کلاسهای تدریس فیزیک و ریاضی نتیجه خوبی بگیرید از اول ترم شروع کنید. اگر برای کنکور از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی کنکور استفاده می نمائید هم زودتر شروع کنید. کلاسهای تدریس خصوصی باید در زمان کافی برگزار شود. نزدیک امتحانات و نزدیک کنکور استرسی که ایجاد می گردد از کیفیت کلاسهای تدریس کم می کند. البته اگر فقط برای رفع اشکال می خواهید از کلاسهای تدریس ریاضی و فیزیک کنکور استفاده نمائید، می توانید در ایام امتحانات هم از این کلاسها استفاده کنید.

2- هزینه، قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی کنکور و دبیرستان و دانشگاه: هزینه کلاسهای تدریس فیزیک و ریاضی به پارامترهای زیادی بستگی دارد. از جمله سابقه مدرس، محل تحصیل مدرس، رشته تحصیلی و مدرک و ... می تواند در هزینه تدریس موثر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

 


قیمت تدریس خصوصی

هزینه تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.