مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرسین آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در یادگیری ریاضیات

مدرسین آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در یادگیری ریاضیات در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. درس ریاضی یکی از دروسی است که معمولا دانشجویان و دانش آموزان زیادی با یادگیری آن مشکل داشته و روشهای مختلفی را برای آموزش ریاضی و رفع اشکال آن امتحان می کنند. یکی از راههای یادگیری و آموزش ریاضی، علاوه بر حضور در کلاسهای تدریس ریاضی در مدرسه، استفاده از جلسات و کلاسهای خصوصی ریاضی است.

در صورتیکه شما نیز برای آموزش و یادگیری درس ریاضی و یا رفع اشکال آن نیاز به استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی دارید، به منظور مشاهده لیست تعدادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضیات دبیرستان و دانشگاه، بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی کلیک نمائید. با کلیک بر روی لینک مزبور، اسامی مدرسان ریاضی نمایش داده خواهد شد.

درس ریاضی یکی از دروسی است که اکثر دانش آموزان و دانشجویان در یادگیری آن با مشکل مواجه هستند. در بسیاری از اوقات اشکالات پایه ای وجود دارد و در موارد دیگر نیز به دلیل پایین بودن کیفیت کلاسهای مدرسه ممکن است یادگیری به خوبی اتفاق نیافتد. در حالت دیگر ممکن است در ایام امتحانات زمان باقی مانده برای مطالعه درس ریاضی کافی نباشد.

اگر برای رفع اشکال درس ریاضی و یا یادگیری پایه ای آن به برگزاری جلسات تدریس ریاضی در منزل نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی دبیرستان و دانشگاهی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و دانشگاه کلیک نمائید.
بسیاری از مدرسین ریاضی درس فیزیک را هم تدریس می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی فیزیک بر روی عبارت تدریس فیزیک کلیک نمائید.

کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی اگر به درستی برگزار شده و در کنار آن مطالعه و حل تمرین خود دانشجو و دانش آموز وجود داشته باشد، می تواند به رفع اشکال، یادگیری بهتر و افزایش معدل بسیار کمک کند.
در جلسات تدریس ریاضی مطالب گفته شده در مدرسه مرور شده و تمرینات و مثالهای اضافی حل می گردد. نهایتا برای حصول نتیجه مطلوب حتما حل تمرین و مثال و مطالعه مروری توسط دانشجو یا دانش آموز لازم است.
استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی به معنی حذف جلسات تدریس مدرسه یا حذف مطالعه و حل تمرین نیست. همانطور که گفته شد، در کنار کلاسهای تدریس ریاضی در منزل، خود کلاسهای گروهی تدریس مدرسه و همچنین حل تمرین باید وجود داشته باشد.

موفقیت در ریاضی و فیزیک و نمره 20 ریاضیات و فیزیک
همانطور که در مطالب قبلی در رابطه با تدریس فیزیک و تدریس خصوصی ریاضی گفته شد، نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی از جمله سابقه کاری مدرس، شهر محل تدریس، مقطع تحصیلی، محل برگزاری کلاس و ... بستگی دارد.
نرخ کلاسهای تدریس ریاضی از ساعتی 10 هزار تومان شروع شده و بسته به مقطع تحصیلی و شهر محل تدریس می تواند تا ساعتی 50 هزار تومان و یا بیشتر باشد. در واقع هزینه جلسات تدریس ریاضی، فیزیک و کلاسهای خصوصی شیمی توافقی بوده و مقدار ثابتی ندارد.

iranmodares

شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی و یا هر درس دیگری در حالت کلی می تواند مفید و موثر باشد. البته همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک تنها شرکت در کلاسهای خصوصی کافی نیست. در کنار جلسات تدریس خصوصی باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. باید پشتکار داشته باشید و در طول ترم درس بخوانید. حتی باید کلاسهای خصوصی هم در طول ترم برگزار گردد. کلاسهای تدریس خصوصی، با توجه به مطالب گقته شده برای گرفتن نمره 20 و موفقیت در تحصیل موثر و مفید است.برای کسب نمره عالی در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1-حضور در کلاسهای تدریس ریاضی: به صورت مرتب در کلاسهای تدریس درس ریاضی شرکت کنید. یادگیری در کلاس درس به نسبت مطالعه شخصی مفیدتر و موثرتر است.
2- حل تمرینات و مسائل حل شده در کلاس درس ریاضی: مسائل و تمریناتی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر خودتان حل کنید. حل مسائل را برای خودتان شرح دهید.
3- حل مسائل و تمرینات اضافی ریاضی: برای آموزش درس ریاضی بهترین راهکار حل مثال و تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مهارتتان بیشتر خواهد شد.
4- مرور پیوسته درسهای ارائه شده در طول ترم: درسها و تمرینات و مثالهای حل شده در طول ترم را مرور نمائید. نگذارید که مطالب ارائه شده انباشت شود.
مانند هر درس دیگری بهترین کاری که می توانید برای افزایش یادگیری و کارایی خود انجام دهید این است که بعد از آنکه مبحث جدیدی از درس ریاضی در دبیرستان یا دانشگاه توسط دبیر یا استادتان تدریس شد، بعد از ظهر همان روز (تاکید می کنم همان روز) درس را مرور کنید. این کار واقعا تاثیر زیادی در میزان یادگیری شما دارد. این کار را هرگز به روز بعد موکول نکنید چون میزان تاثیر آن به شدت کاهش می یابد. به احتمال زیاد این نکته را همه ما می دانیم ولی تعداد بسیار کمی از افراد که موفقترین افراد هم هستند به این نکته عمل می کنند. پس شما نیز حتما این کار را انجام دهید.تا جایی که می توانید تمرین و مسئله حل کنید. در ابتدای کار مثالهایی که در کلاس درس حل شده است را مرور کنید. سپس مسائل ساده را حل کنید و در ادامه به مسائل و تمرینات پیشرفته تر بپردازید. هر چه تمرین بیشتری حل کنید، در حل مسائل ریاضی قویتر خواهید شد.
منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.