مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

رفع اشکال، موفقیت و کسب نمره بالا و نمره ی 20 در درس ریاضی

در این بخش راهکارهای رفع اشکال، موفقیت و کسب نمره بالا و نمره ی 20 در درس ریاضی و ... ارائه شده است. اگر در درس ریاضی به اشکال برخوردید و یا احساس کردید یادگیری آن برای شما مشکل شده است، موارد زیر ممکن است بتواند به رفع اشکال درس ریاضی کمک کند:

1- مرور مطالب خوانده شده در کلاس درس از خود کتاب درسی و یا جزوه خودتان

2- حل تمرینات اضافی و اختصاص وقت بیشتر به مطالعه مطالب خوانده شده

3- استفاده از کتابهای کمک آموزشی ریاضی برای فهم بهتر مطالب

4- استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی (برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی کلیک کنید)


اگر حل تمرینات، مسائل و مثالهای ریاضی برایتان مشکل است، با استفاده از روشهای زیر می توانید از پس حل این مسائل برآیید.

1- مرور دوباره متن درس: در بسیاری از اوقات مسائل را به آن دلیل نمی توانید حل کنید که متن درس را خوب نفهمیده اید. بنابراین پس از جلسات تدریس ریاضی در مدرسه (یا اگر مدرس خصوصی ریاضی دارید) بعد از جلسات خصوصی تدریس ریاضی درس را خوب مرور کنید.

2- حظور مرتب در کلاسهای ریاضی: تا جایی که امکان دارد غیبت نکنید. اگر برای مبحثی در کلاس ریاضی حاضر نباشید ممکن است بعدا جبران آن برایتان مشکل باشد. خیلی از اوقات آن مطلبی که سر کلاسش نبوده اید تا آخر ترم برایتان جا نمی افتد. در صورت لزوم از مدرسین خصوصی ریاضی کمک بگیرید ( برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی بر روی لینک مدرسین ریاضی کلیک نمائید).

3- مرور مثالهای حل شده توسط مدرس خصوصی ریاضی یا معلم ریاضی: مدرس، دبیر و یا معلم ریاضی شما پس از ارائه درس معمولا تمریناتی را حل می کند. اولین کاری که پس از مرور خود درس انجام می دهید باید حل دوباره و مطالعه آن تمرینات باشد.

4- حل دوباره مثالهای حل شده کتاب: مثالهای حل شده کتاب هم منبع خوبی برای یادگیری و آموزش بیشتر درس ریاضی است. اول تلاش کنید که خودتان مسئله را حل کنید. در نهایت حل خودتان را با حل کتاب مقایسه کنید.

5- استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی: کلاسهای تدریس ریاضی در منزل در بسیاری از اوقات (رفع اشکال در ایام امتحانات، رفع اشکالات پایه ای در ریاضی  و ...) می تواند کمک کننده باشد. روند حل درست مسائل ریاضی را می توانید از معلم خصوصی ریاضی خود بپرسید.

6- استفاده از کتابهای کمک آموزشی ریاضی: کتابهای کمک آموزشی ریاضی نیز در صورتیکه استفاده درستی از آنها بشود می تواند به پیشرفت شما در درس ریاضی کمک کند. استفاده درست به این معنی که اول سعی کنید مسائل را خودتان حل کنید و حل خودتان را بنویسید. اگر نشد بعد به راه حل ارائه شده در این کتابها مراجعه نمائید.

7- حل مسائل و تمرینات سطح بالا: اگر درس را خوب یاد گرفتید و تمرینات کافی هم حل نمودید، برای افزایش سطح تسلط خود می توانید تمرینات سطح بالاتری حل کنید. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مسلط تر می شوید.

8- استفاده از سی دی های آموزشی ریاضی: سی دی های آموزش ریاضی هم می تواند به موفقیت شما در درس ریاضی کمک کند.

9- تمرکز در حین مطالعه درس و در کلاسهای ریاضی: داشتن تمرکز در هرکاری لازم است و در مطالعه و آموزش لازمتر. برای یادگیری روشهای افزایش تمرکز به بخشهای دیگر همین سایت مراجعه کنید. در بخش مقالات کلمه "تمرکز" را جستجو کنید.

10- آهسته و پیوسته خواندن درس ریاضی: ریاضی درس شب امتحانی نیست. به هیچ عنوان خواندن آن را به شب امتحان موکول نکنید. در طول ترم درس را مطالعه کنید و تمرین حل کنید. خیلی ها به امید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی آن را تا نزدیکی های امتحان کنار می گذارند. خیلی وقتها اگر اوضاع خیلی بحرانی باشد از دست مدرس خصوصی ریاضی هم کاری ساخته نیست. پس درس را در طول ترم بخوانید.

11- برنامه ریزی درست برای مطالعه ریاضی: در کنار درسهای دیگر، برای مطالعه ریاضی، مرور آن و حل مسائل آن برنامه ریزی خوبی داشته باشید.

12- تمرین، تمرین و تمرین: در یک جمله بگویم: کلیدی ترین نکته در یادگیری ریاضی حل تمرین است.

13- مشورت با کسانی که در درس ریاضی نمره خوبی گرفته اند: از دوستان و آشنایانی که در درس ریاضی نمره خوبی گرفته اند مشورت بگیرید. از کسانی که خودشان به زور درس را پاس کرده اند راهنمایی نخواهید.

14- افزایش ساعت مطالعه در نزدیکی امتحانات: با وجود داشتن مطالعه و حل تمرین مستمر و مداوم در طول ترم، افزایش ساعت مطالعه در نزدیکی امتحان و شاید استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی کمک کننده باشد.

15- فعال بودن در کلاسهای تدریس ریاضی: در کلاسهای خصوصی و گروهی ریاضی و در کلاسهای تدریس ریاضی در مدرسه فعال باشید، سوال بپرسید، با دقت گوش دهید و جزوه خوبی یادداشت نمائید.

منبع: ایران مدرس

درس ریاضی یکی از دروسی است که اغلب دانش آموزان و دانشجویان با یادگیری آن مشکل دارند. این درس معمولا برای بسیاری از دروس دیگر درس پایه بوده و کسی که مثلا در انتگرال گیری مشکل دارد، در دروس دیگر نیز هر جا لازم باشد برای حل مسائل آن درس ها انتگرالی بگیرد به مشکل برخورد می کند. بنابراین یادگیری صحیح درس ریاضی اهمیت بالایی دارد. برای آنکه در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- حاضر شدن در کلاسهای درس به صورت منظم و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در صورت لزوم (برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک نمائید).

2- مرور مختصر درس ریاضی پس از حضور در کلاسهای درس در همان روز برگزاری کلاس و یا روز بعد

3- در صورت امکان، قبل از حضور در کلاس درس ریاضی،مبحثی که معلم یا استاد شما قرار است تدریس کند را به صورت خلاصه مطالعه نمائید. اگر کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در منزل را دارید، می توانید برگزاری کلاسها را به گونه ای هماهنگ
کنید که از کلاسهای تدریس ریاضی مسئله جلو افتاده و با آمادگی بیشتر در کلاسهای مدرسه حاضر شوید.

4- برنامه ریزی درست برای مطالعه ریاضی: مواردی را که باید مطالعه یا مرور شود به صورت زمانبندی شده در برنامه خود ذکر کنید و هر موردی که انجام شد، آن را تیک بزنید. برنامه شما اگر صد در صد هم انجام نشود باز هم مفید بوده و تاثیر خود را خواهد
گذاشت.

5- از خودتان حین مطالعه و حل تمرینات ریاضی سوال بپرسید. به این ترتیب در خودتان انگیزه ایجاد کرده و می توانید مطالب را به زبان خودتان تشریح کنید.

6- حل مسائل و مثالهای حل شده توسط معلم، استاد و یا مدرس خصوصی ریاضی: مسائل و مثالهای حل شده را بدون نگاه کردن به راه حل آن دوباره حل کرده و راه حل خود را با راه حل ارائه شده توسط مدرس یا استاد خود مقایسه کنید. سعی کنید مسئله را خودتان
حل نمائید. به صورت روزنامه وار خواندن سوالها و مرور سطحی فایده ای ندارد. با حل دوباره سوالها بیشتر با مسئله درگیر شده و علاوه بر اینکه به لحاظ ذهنی قویتر می شوید، یادگیری عمیق تری هم خواهید داشت. تعداد زیادی از دانش آموزان یا دانشجویان در طول ترم یا ایام امتحانات تعداد زیادی مسئله حل شده را از روی کتاب یا حل المسائل نگاه می کنند تا بلکه با دیدن تعداد زیادی سوال حل شده ریاضی بتوانند از پس امتحان برآیند. ولی اینگونه حل سوال و مسئله ریاضی و این شیوه مطالعه فایده ای ندارد. اگر تعداد محدودتری سوال حل کرده باشید ولی برای حل هر سوال به اندازه کافی فکر کرده و زحمت کشیده باشید درس را بهتر یاد گرفته و از لحاظ ذهنی قویتر می شوید. ذهن ریاضی شما تنها با فکر کردن و حل مسائل توسط خودتان قوی تر می شود. خواندن درس، حضور در کلاسها، مرور و .... این موارد همه لازم است ولی عاملیکه بیشترین تاثیر در یادگیری ریاضی توسط شما را دارد، حل مسائل و تمرینها به گونه ای است که گفته شد. درست مانند ورزشکاری که با بلند کردن هر وزنه ای که مقداری وزن آن از توانایی خودش بیشتر است مقداری به حجم عضلات خود می افزاید، شما نیز با حل هر مثال و مسئله ریاضی که مقداری شما را به تفکر وادارد مقداری به توانائی های ذهنی تان می افزائید. پس در قدم اول مثالها و تمرینات حل شده را خودتان یکبار دیگر حل کنید. برای حل این تمرینات و مثالها بدون نگاه کردن به حل آنها باید فکر کنید و این مفید است. اگر نهایتا نتوانستید حل کنید به راه حل نگاه کنید. این کار ایراد ندارد ولی اینکه از همان ابتدا مستقیم بروید سراغ راه حلها این نوع مطالعه برای یادگیری ریاضی مفید نیست. در ادامه از مسائل و تمرینات سخت تر و سطح بالاتر که ذهن شما را به چالش می کشد و توانائی های شما را افزایش می دهد استقبال کنید.

7- موکول نکردن خواندن ریاضی به شب امتحان: ریاضی درس شب امتحانی نیست. آن را در طول ترم بخوانید و مرور و حل مسئله را در طول ترم در نظر داشته باشید. اگر حتی در ایام امتحانات درس را بخوانید و به هر ترتیبی که شده قبول شوید، بعد از امتحان
چیزی یادتان نمی ماند و در سالهای بعدی تحصیل مشکل خواهید داشت.





برای یادگیری بهتر درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و در صورت لزوم جلسات خصوصی ریاضی شرکت کنید.

2- بعد از کلاسهای مدرسه یا کلاس خصوصی ریاضی مطالب ارائه شده را مرور نمائید.

3- مثالهای حل شده در کلاس ریاضی را دوباره حل کنید.

4- متن کتاب درسی را با دقت بخوانید.

5- مسائل و تمرینات اضافی حل کنید.

6- از کتابهای کمک آموزشی به درستی استفاده نمائید. یعنی مسائل را اول خودتان حل کنید بعد جوابها را ببینید.

7- خواندن ریاضی را به ایام امتحانات موکول ننمائید.


انتگرال و مشتق در ریاضی جزو مطالب پایه ای به حساب آمده و در صورتیکه این دو مبحث را به خوبی بلد باشید بخش اعظمی از ریاضیات و فیزیک را یاد گرفته اید. انتگرال و مشتق در واقع عکس یکدیگر هستند.

به عنوان مثال اگر انتگرال sin x برابر cos x- است، مشتق cos x- هم برابر sin x است. اگر شما فرمولهای مشتق گیری را به خوب بلد باشید، در آموزش و یادگیری انتگرال هم مشکل خاصی نخواهید داشت.

البته برای آموزش و تسلط بر انتگرال، علاوه بر بلد بودن فرمولهای مشتق گیری، موارد دیگری را هم باید مد نظر داشته باشید. برای انتگرال گیری تکنیکهایی همچون تغییر متغیر، جزء به جزء و ... نیز وجود دارد. در ضمن حتی با بلد بودن همه ی این تکنیکها هم نمی توان هر انتگرالی را محاسبه کرد. بسیاری از انتگرالها را باید از روشهای عددی حل کرد.

اگر برای آموزش ریاضی و یاد گرفتن انتگرال و مشتق به جلسات تدریس خصوصی نیاز دارید، برای مشاهده مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید. در ضمن، برای یادگیری انتگرال و مشتق می توانید از جزوه های زیر هم استفاده کنید.

 

1-حضور در کلاسهای تدریس ریاضی: به صورت مرتب در کلاسهای تدریس درس ریاضی شرکت کنید. یادگیری در کلاس درس به نسبت مطالعه شخصی مفیدتر و موثرتر است.

2- حل تمرینات و مسائل حل شده در کلاس درس ریاضی: مسائل و تمریناتی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر خودتان حل کنید. حل مسائل را برای خودتان شرح دهید.

3- حل مسائل و تمرینات اضافی ریاضی: برای آموزش درس ریاضی بهترین راهکار حل مثال و تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مهارتتان بیشتر خواهد شد.

4- مرور پیوسته درسهای ارائه شده در طول ترم: درسها و تمرینات و مثالهای حل شده در طول ترم را مرور نمائید. نگذارید که مطالب ارائه شده انباشت شود.


برای کسب نمره بالا در درس ریاضی دبیرستان موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- به صورت مرتب در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه شرکت کنید.

2- در کلاسهای تدریس و آموزش ریاضی مدرسه به صورت کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید.

3- در کلاس درس هر سوال که برایتان پیش آمد بپرسید و یا یادداشت کنید که بعدا بپرسید.

4- به سوالاتی که دیگر دانش آموزان می پرسند گوش دهید چون ممکن است همان سوال بعدا برای شما هم پیش بیاید.

5- در کلاس درس جزوه بردارید و بنویسید. به این ترتیب درس را بهتر یاد می گیرید.

6- بعد از کلاس تدریس ریاضی سعی کنید همان روز یا روز بعد درس را مرور کنید.

7- تمرینات حل شده در کلاس درس را یکبار دیگر خودتان حل کنید.

8- درس را در طول ترم بخوانید و یادگیری ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید.

9- تا جایی که وقت دارید تمرین و مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است.

10- در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید.

(برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید).

11- به صورت دوره ای درس را مرور نمائید.

12- اول کتاب درسی را خوب بخوانید و بعد از آن به سراغ کتابهای کمک آموزشی بروید.

13- از نمونه سوالات امتحانی سالهای قبل و جزوات ریاضی موجود در اینترنت استفاده کنید.

(برای مشاهده جزوات و نمونه سوالات ریاضی موجود در این سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت ریاضی کلیک کنید).

14- حین مطالعه و حل تمرینات ریاضی تمرکز داشته باشید و درس را برای خودتان توضیح دهید.

15- حین مطالعه درس خلاصه جزواتی یادداشت کنید تا در شب امتحان بتوانید برای مرور از آنها استفاده نمائید.

منبع: ایران مدرس

برای موفقیت در امتحانات نهایی ریاضی، موفقیت در امتحانات مدرسه و دانشگاه و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور سراسری و آزاد می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید.

کلاسای تدریس خصوصی به صورت کلی و جلسات تدریس خصوصی ریاضی به صورت خاص، اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند و در کنار آن مطالعه و مرور و حل تمرین و مسئله وجود داشته باشد، می تواند در موفقیت تحصیلی موثر و مفید باشد.

البته نباید به امید شرکت در کلاسهای خصوصی در جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه غیبت کرد. کلاسهای گروهی ای که در دانشگاه و مدرسه تشکیل می شود نیز مزایایی برای خودش دارد. به عنوان مثال ممکن است حل یک مسئله به بحث کشیده شود و در جریان همان بحث شما مطالب زیادی یاد بگیرید. و یا یکی از هم کلاسی هایتان سوالی بپرسد که بعدا برای شما هم مطرح گردد.

چه در کلاسهای گروهی تدریس مدرسه و دانشگاه و چه در جلسات تدریس خصوصی سعی کنید حضور فعالی داشته باشید. سوال بپرسید و در مباحثی که مطرح می شود شرکت کنید. در کلاسهای تدریس مدرسه اگر کسی سوالی پرسید، گوش دهید و ببینید از آن چه چیزی می توانید یاد بگیرید. اگر سوال یا مسئله ای مطرح شد برای پاسخ دادن به آن داوطلب شوید.

در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه یادداشت کردن جزوه هم خیلی مفید است. به قول معروف: کم رنگترین جوهرها از قویترین حافظه ها ماندگار تر است. ضمنا جزوه ای که خودتان یادداشت می کنید را بعدا بهتر می فهمید. حین نوشتن هم یادگیری بهتر اتفاق می افتد.

اگر با وجود شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه باز در بحثی اشکال داشتید و یا تعدادی از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه را نتوانستید شرکت کنید، استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. اگر برای کنکور سراسری و آزاد هم در حال مطالعه هستید، باز می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید.

در این بخش میزان تاثیر حل تمرین و مسئله در یادگیری بهتر ریاضی مورد بررسی قرار می گیرد. همانطور که در مقالات قبل هم گفته شد، یکی از مهمترین کارها برای یادگیری درس ریاضی حل تمرین و مسئله است

برای یادگیری بهتر ریاضی در کلاسهای مدرسه یا کلاسهای تدریس ریاضی دانشگاه به صورت کامل شرکت کنید. حتی اگر لازم شد از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم استفاده نمائید. ولی در کنار همه ی این موارد باید حل تمرین و مسئله را در نظر داشته باشید.

برای آموزش بهتر درس ریاضی کتاب درسی را خوب بخوانید، از کتابهای کمک آموزشی استفاده کنید و مرور روزانه و هفتگی را هم در برنامه خودتان بگنجانید. ولی باز همانطور که گفته شد، حل تمرین و مسئله را هم فراموش نکنید.

حل تمرین و مسئله در یادگیری و آموزش ریاضی بسیار مهم است. شما هر مطلبی را که در کلاس تدریس ریاضی یاد گرفته اید حین حل مسئله به کار می برید. و این خودش یک آزمون است برای اینکه چک کنید که آیا مطلب را به خوبی یاد گرفته اید یا نه.

مغز و ذهن انسان نیز مانند سایر اعضای بدن عضلاتی برای خودش دارد. هر چه بیشتر از ذهنتان کار بکشید و مسائل سنگین و سطح بالاتری را حل کنید، ذهن و مغز شما قوی تر خواهد شد. البته باید از مسائل و تمرینات راحتتر شروع کرده و به تدریج مسائل سخت تر را حل کنید.

آموزش صحیح ریاضی در جلسات تدریس خصوصی ریاضی ممکن و میسر است.

ریاضی یکی از دروس پایه ای و مهم از دوران ابتدایی تا دانشگاه است. یادگیری درست ریاضی علاوه بر آنکه برای قبولی در این درس در هر مقطعی مهم است، به صورت غیر مستقیم در یادگیری و آموزش سایر دروس هم اهمیت دارد. به عنوان مثال، اگر دانش آموز یا دانشجویی ریاضی را به خوبی بلد نباشد، حین حل یک مسئله فیزیک ممکن است در به کار بردن روابط و انجام حساب و کتابهای مرتبط با آن مسئله دچار اشکال شود. بنابراین یادگیری ریاضی برای آموزش صحیح سایر دروس هم مهم است.

برای آموزش درست و اصولی ریاضی، علاوه بر شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه، مرور و حل تمرین و ... می توان از جلسات تدریس خصوصی ریاضی هم استفاده کرد. جلسات تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری اگر به درستی مورد استفاده قرار گیر می تواند در موفقیت تحصیلی دانشجو و دانش آموز نقش مهمی داشته باشد.  البته نباید از جلسات تدریس خصوصی انتظار خیلی زیادی داشت. در کنار جلسات تدریس خصوصی ریاضی حتما باید حل تمرین و مسئله، مطالعه و مرور هم وجود داشته باشد.

در حالتی که دانشجو یا دانش آموز به هر دلیلی نتوانسته است در جلسات تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه شرکت کند، یا حالتی که دانشجو یا دانش آموز در آموزش ریاضی ضعف پایه ای دارد و یا به هر دلیل نتوانسته است درس ریاضی را در طول ترم بخواند، استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. در حالتی دیگر، دانش آموز یا دانشجو درس را متوجه می شود ولی تمرینات را نمی تواند حل کند. در این حالت نیز استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند موثر باشد. البته دوباره تاکید می گردد که در کنار جلسات تدریس خصوصی تمرین و مسئله باید حل شود و خود دانش آموز یا دانشجو تلاش کند که درس را خوب متوجه شود.

با توجه به مطالب ارائه شده، در صورتیکه برای یادگیری و آموزش بهتر درس ریاضی قصد استفاده از جلسات و کلاسهای خصوصی ریاضی را دارید، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت آموزش خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

اگر در جستجوی لیست مدرسین تدریس ریاضی ابتدایی در تهران و کل کشور هستید ...

اگر می خواهید برای فرزندتان از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید ....

اگر ساکن تهران هستید و از نتایجی که فرزندتان در ترمهای قبل گرفته است راضی نبوده و برای تقویت پایه درسی و تضمین موفقیت تحصیلی او قصد دارید با یک مدرس ریاضی خوب هماهنگ کنید ....

اگر به جز تهران، از هر جای دیگر ایران برای آموزش ریاضی به فرزندتان می خواهید لیست کاملی از مدرسین تدریس ریاضی ابتدایی و دبستان را مشاهده نموده و مدرس مورد نظر خودتان را از بین آنها انتخاب کنید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در وب سایت حاضر (ایران مدرس) بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


اگر می خواهید در ریاضی نابغه شوید و ریاضی را خوب یاد بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1-در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه به صورت کامل حاضر شوید.

2- در کلاسهای تدریس ریاضی سر وقت حاضر شوید.

3- در کلاسهای تدریس ریاضی در ردیف جلو بنشینید و خوب دقت کنید.

4- تمرکز خودتان را در کلاس درس حفظ کنید و با دقت گوش دهید.

5- در کلاس تدریس ریاضی جزوه یادداشت کنید و جزوه خودتان را داشته باشید.

6- هر سوالی که در کلاس برایتان پیش آمد بپرسید و یا یادداشت کنید که بعدا بپرسید.

7- به سوالاتی که سایر دانش آموزان یا دانشجویان می پرسند گوش دهید.

8- بعد از کلاسهای تدریس ریاضی درس را مرور کنید.

9- در صورت لزوم از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید.

10- برای مشاهده مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

11- حین مرور درس هر سوالی که پیش آمد یادداشت کنید تا جلسه بعد بپرسید.

12- سوالاتی که در کلاس تدریس ریاضی یا جلسات تدریس خصوصی ریاضی حل شده است را دوباره حل کنید.


iranmodares

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.