مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونگی مطالعه ریاضیات گسسته، ریاضی، هندسه، جبر و دیفرانسیل

چگونگی مطالعه ریاضیات گسسته، ریاضی، هندسه، جبر و دیفرانسیل در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. - به طور کلی تستهای بحث گراف، تستهایی با ظرافتهای بسیار زیاد هستند که در قالب سؤالات متنوع، نمود پیدا میکنند و داوطلبان پس از حل تستهای متنوع میتوانند تشخیص دهند که «دقت زیاد» در حل تستهای این بحث نقش زیادی دارد چراکه در بسیاری از موارد، عدم دقت در موارد استثناء و یا شرایط موجود در یک قضیه و یا جزئیات یک تعریف میتواند منجر به نادرست زدن تستها توسط داوطلبان شود. از مهمترین مباحث گراف که در سالهای اخیر در کنکور سراسری بیش از سایر مباحث از آنها سؤال طراحی شده، میتوان به محاسبه تعداد مسیرها و تعداد دورهای یک گراف، ویژگیهای گرافهای همبند و ناهمبند، ویژگیهای دنباله درجات رئوس یک گراف، ویژگیهای درخت و ماتریس مجاورت نظیر یک گراف اشاره کرد.

از دیگر مواردی که در کنکور سالهای اخیر اکثراً مورد توجه طراحان سؤال کنکور قرار گرفته است، قواعد تقسیم پذیری بر بعضی اعداد میباشد که در قالب تعیین پارامترهای a و b مورد سؤال واقع میشود و توصیه میشود که داوطلبان به حل مسائل این بحث اهمیت ویژه ای دهند.
منبع: میگنا
کلمات کلیدی: ریاضیات گسسته، مطالع صحیح ریاضیات گسسته برای کنکور، برای کنکور چگونه ریاضیات گسسته بخوانیم، نکات کنکوری ریاضیات گسسته، روش درست مطالعه ریاضیات گسسته، راهکار صحیح مطالعه ریاضیات گسسته، ریاضیات گسسته کنکور

تدریس خصوصی ریاضیات رشته ریاضی
برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضیات گسسته بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضیات گسسته کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی هندسه تحلیلی بر روی عبارت معلم خصوصی هندسه تحلیلی کلیک نمائید.

ریاضیات گسسته و هندسه تحلیلی جزو دروس مهم رشته ریاضی فیزیک بوده و یادگیری بهتر آنها هم در ارتقای معدل و هم در کسب رتبه خوب در کنکور موثر است. برای سادگیری بهتر این دو درسهم در کلاسهای مدرسه به صورت کامل شرکت کنید و هم در صورت لزوم از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید.
درس ریاضیات گسسته یکی از دروس اصلی دوره دبیرستان رشته ریاضی است.

از مباحث اصلی درس ریاضیات گسسته می توان به گراف، ترکیبیات، احتمال و .... اشاره کرد. درس ریاضیات گسسته از دروس اصلی رشته ریاضی بوده و بعضی از بحثهای آن در ادامه مباحث درس جبرواحتمال است.

در صورتی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و یا تدریس خصوصی جبرواحتمال به مدرس احتیاج دارید، بر روی عبارت تدریس ریاضیات گسسته و یا مدرسین جبر و احتمال کلیک نمائید.
علاوه بر بحث تدریس خصوصی و آموزش در منزل جبر و احتمال و ریاضیات گسسته، مطالب آموزشی و نمونه سوالات امتحانی و جزوات درسی برای دانلود رایگان در این وب سایت ارائه شده است. تعدادی جزوه، نمونه سوال امتحانی و ... برای جبر و احتمال و گسسته در ادامه ارائه شده است.

  iranmodares








































دانلود خلاصه جزوه ریاضیات گسسته

اگر در جستجوی سایت تدریس خصوصی ریاضی چهارم دبیرستان (پیش دانشگاهی) هستید، ایران مدرس بهترین گزینه ای است که در آن هم می توانید مدرس ریاضی مورد نظرتان را بیابید و هم مطالب آموزشی زیادی به صورت رایگان دانلود نمائید.

ریاضی چهارم دبیرستان (پیش دانشگاهی)، به نسبت ریاضی سایر مقاطع، مهمترین درس ریاضی ای است که باید خوانده شود. در کنکور بیشترین سوالات ریاضی از این ریاضی مطرح می شود. دانش آموزان رشته ریاضی و فیزیک در سال چهارم دبیرستان دروس مهمی همچون حساب دیفرانسیل، ریاضیات گسسته و هندسه تحلیلی دارند.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل بر روی عبارت مدرس خصوصی حساب دیفرانسیل کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضیات گسسته بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضیات گسسته کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی هندسه تحلیلی بر روی عبارت مدرس خصوصی هندسه تحلیلی کلیک نمائید.

علاوه بر موارد ذکر شده، اگر در رشته تجربی، انسانی و ... در سال چهارم دبیرستان به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت آموزش خصوصی ریاضیات کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی در پایین همین مطلب هم نشان داده شده اند.

همانطور که گفته شده در وب سایت (ایران مدرس) علاوه بر بحث تدریس خصوصی، جزوه، سوال امتحانی و تست کنکور هم ارائه شده است که تعدادی از آنها را در ادامه مشاهده می کنید.


 




دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی ریاضی عمومی چهارم تجربی سال تحصیلی 90 -91 استعدادهای درخشان




دانلود سوالات امتحانی ریاضی عمومی 2 پیش دانشگاهی تجربی




دانلود نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی چهارم انسانی


در این بخش در رابطه با چگونگی حل مسائل ریاضی و فیزیک و کسب نمره بالا در این دو درس مطالبی ارائه می گردد. برای حل اصولی و صحیح مسائل فیزیک و ریاضی و کسب نمره بالا در این دو درس موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- تا جایی که ممکن است در کلاسهای تدریس ریاضی و فیزیک حضور منظم و فعال داشته باشید. در کلاسهای تدریس ریاضی و تدریس فیزیک روند حل مسائل توسط مدرس و معلم خودتان را با دقت دنبال کرده و سعی کنید یاد بگیرید.

2- مثالها و مسائلی را که در کلاسهای تدریس ریاضی و تدریس فیزیک حل شده اند را خودتان یکبار دیگر حل کنید. ابتدا خودتان سعی کنید مثال را حل نمائید و راه حلی برای مسائل مختلف ارائه کنید. اگر نتوانستید مسئله ای را حل کنید هم ایرادی ندارد. ولی حتما یک حل کوتاه برای آن ارائه کنید. اشتباه هم باشد ایرادی ندراد. سپس حل درست سوال را نگاه کنید و اشکالات خودتان را برطرف نمائید. برای یادگیری ریاضی و فیزیک حل مسئله و تمرین بسیار مهم است.
برای موفقیت در امتحان ریاضی و موفقیت در تحصیل در حالت کلی باید انگیزه و علاقه شدیدی در خودتان ایجاد کنید. به این فکر کنید که اگر در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید و این درس را خوب یاد بگیرید چه نتایج مثبت دیگری برای شما خواهد داشت. مثلا باعث می شود معدل شما افزایش یابد. یا اینکه در رتبه کنکور شما هم در نهایت موثر است و در آینده تحصیلی و آینده شغلی شما هم تاثیر گذار است. باید هدف مشخصی برای خودتان در نظر بگیرد. مثلا این ترم نمره ریاضی من بالای 18 است. همین هدف خودتان را بر روی کاغذ بنویسید و به دیوار بزنید تا همیشه جلوی چشم شما باشد.

در کلاسهای تدریس ریاضی مرتب شرکت کنید. در صورت لزوم از جلسات تدریس خصوصی ریاضی هم استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید. در کلاسهای تدریس ریاضی خوب گوش دهید. جزوه بردارید و سوال بپرسید. اگر زمان برای پرسیدن سوال مناسب نبود یادداشت کنید و بعدا بپرسید. به سوالات دوستانتان هم گوش دهید. شاید نکته ای برای یاد گرفتن داشته باشد.
شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی هم می تواند مفید و موثر باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید سوال بپرسید و مطالب را به خوبی یاد بگیرید. البته حتما باید خودتان هم درس را بخوانید و تمرین حل کنید. بعد از کلاسهای تدریس ریاضی و جلسات تدریس خصوصی ریاضی درس را مرور کنید و تمرینهای حل شده را یکبار دیگر خودتان حل کنید. تمرینها را برای خودتان توضیح دهید و تشریح نمائید.
iranmodares

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.