مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرسین ریاضی، تدریس خصوصی ریاضیات، معلم خصوصی ریاضی

مدرسین ریاضی ثبت نامی در وب سایت ایران مدرس در مقاطع مختلف تدریس می کنند. به منظور مشاهده فهرست و مشخصات مدرسین ریاضی، بر روی عبارت آموزش خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دبیرستان

با کلیک بر روی عبارت ارائه شده در بالا، اسامی مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضی را مشاهده خواهید کرد. با مشاهده لیست مدرسین و رزومه آنها به راحتی می توانید معلم خصوصی ریاضی مورد نظر خود را انتخاب نمائید. {به منظور مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس تمامی دروس (کل مدرسین ایران مدرس) بر روی عبارت تدریس و به منظور مشاهده مدرسین خصوصی فعال در زمینه تدریس فصیرک نیز بر روی عبارت تدریس فیزیک در تمامی مقاطع کلیک نمائید.}



iranmodares


دانلود رایگان جزوات آموزشی و نمونه سوال امتحانی هندسه

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضیات گسسته بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضیات گسسته کلیک نمائید.
برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی هندسه تحلیلی بر روی عبارت معلم خصوصی هندسه تحلیلی کلیک نمائید.  ریاضیات گسسته و هندسه تحلیلی جزو دروس مهم رشته ریاضی فیزیک بوده و یادگیری بهتر آنها هم در ارتقای معدل و هم در کسب رتبه خوب در کنکور موثر است. برای سادگیری بهتر این دو درسهم در کلاسهای مدرسه به صورت کامل شرکت کنید و هم در صورت لزوم از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید.
درس ریاضی یکی از دروس مهم و اصلی دوره دبیرستان و متوسطه و همچنین دانشگاه به حساب می آید. یادگیری درست و اصولی درس ریاضی در دوران متوسطه و دبیرستان به آموزش بهتر این درس در دوران دانشگاه هم کمک شایانی می کند. 

دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی ریاضیات گسسته

در حالتی که دانشجو یا دانش آموز به هر دلیلی نتوانسته است در جلسات تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه شرکت کند، یا حالتی که دانشجو یا دانش آموز در آموزش ریاضی ضعف پایه ای دارد و یا به هر دلیل نتوانسته است درس ریاضی را در طول ترم بخواند، استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. در حالتی دیگر، دانش آموز یا دانشجو درس را متوجه می شود ولی تمرینات را نمی تواند حل کند. در این حالت نیز استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند موثر باشد. البته دوباره تاکید می گردد که در کنار جلسات تدریس خصوصی تمرین و مسئله باید حل شود و خود دانش آموز یا دانشجو تلاش کند که درس را خوب متوجه شود.

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و دبستان به ارائه خدمات نیاز دارید ...
اگر می خواهید لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضیات دوره ابتدایی را مشاهده نمائید ....
اگر برای تقویت پایه درسی فرزندتان در جستجوی یک مدرس ریاضی خوب هستید ...
اگر می خواهید کاملترین لیست مدرسان تدریس خصوصی ریاضی را مشاهده کنید ....
در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و مدرسین فعال در زمینه آموزش ریاضیات بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی یا تدریس خصوصی ابتدایی کلیک کنید.

برای آموزش درست و اصولی ریاضی، علاوه بر شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه، مرور و حل تمرین و ... می توان از جلسات تدریس خصوصی ریاضی هم استفاده کرد. جلسات تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری اگر به درستی مورد استفاده قرار گیر می تواند در موفقیت تحصیلی دانشجو و دانش آموز نقش مهمی داشته باشد.  البته نباید از جلسات تدریس خصوصی انتظار خیلی زیادی داشت. در کنار جلسات تدریس خصوصی ریاضی حتما باید حل تمرین و مسئله، مطالعه و مرور هم وجود داشته باشد.
درس ریاضی نه تنها به خودی خود مهم است بلکه بلد بودن آن در یادگیری بهتر سایر دروس موثر است. به عنوان مثال در درس فیزیک یا درس شیمی برای حل مثالها و مسئله ها بلد بودن ریاضی لازم است.
برای یادگیری بهتر ریاضی دبیرستان و متوسطه باید در کلاسهای تدریس مدرسه به صورت کامل شرکت نموده و در کنار آن، در صورت لزوم، از جلسات تدریس خصوصی ریاضی هم استفاده کرد.
البته تنها شرکت در جلسات تدریس ریاضی مدرسه و کلاسهای خصوصی ریاضی کافی نیست. برای آموزش صحیح ریاضی، مطالعه، حل تمرین و مسئله و مرور هم لازم است.


همانطور که در مطالب قبلی در رابطه با تدریس فیزیک و تدریس خصوصی ریاضی گفته شد، نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی از جمله سابقه کاری مدرس، شهر محل تدریس، مقطع تحصیلی، محل برگزاری کلاس و ... بستگی دارد.
نرخ کلاسهای تدریس ریاضی از ساعتی 10 هزار تومان شروع شده و بسته به مقطع تحصیلی و شهر محل تدریس می تواند تا ساعتی 50 هزار تومان و یا بیشتر باشد. در واقع هزینه جلسات تدریس ریاضی، فیزیک و کلاسهای خصوصی شیمی توافقی بوده و مقدار ثابتی ندارد.
برای هماهنگ کردن با یک مدرس ریاضی خوب و با قیمت مناسب بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کرده و از لیست مدرسین نشان داده شده، مدرس ریاضی مورد نظر خود را انتخاب کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.