مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

سایت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی مهندسی

اگر در جستجوی سایت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی هستید ...
اگر می خواهید برای یادگیری بهتر درس ریاضی از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید ....
اگر در آموزش و یادگیری ریاضی اشکال دارید و یا نمی توانید تمرینهای ریاضی را به خوبی حل کنید ....
اگر می خواهید با مشاهده رزومه کاملا مدرسین تدریس ریاضی و مشاهده جزوات انها مدرس ریاضی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس ریاضی در سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. پس از مشاهده لسیست مدرسین، بر روی عنوان آگهی هر کدام از مدرسین که کلیک نمائید، توضیحات کاملی ارائه می گردد. در ضمن، تعدادی از مدرسین جزوات آموزشی ارائه کرده اند که می توانید انها را دانلود کرده و استفاده کنید.


همانطور که می دانید در حال حاضر معدل هم در مقطع دبیرستان و هم در مقطع دانشگاه اهمیت زیادی دارد. در مقطع دبیرستان داشتن یک معدل خوب علاوه بر اینکه نشان می دهد درسها را خوب یاد گرفته اید، در کنکور و رتبه کنکور هم تاثیر دارد. در مقطع دانشگاهی هم بعد از فارغ التحصیلی هر جا برای استخدامی اقدام کنید، معدل را از شما خواهند پرسید. برای داشتن معدل خوب و یا افزایش معدلتان موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- تا جایی که ممکن است در کلاسهای تدریس مدرسه و یا دانشگاه حاضر شوید. غیبت در کلاسهای تدریس را سخت می توان جبران کرد و وقت زیادی از شما خواهد گرفت.
2- پس از کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه درس را مرور کنید. به خودتان نظم بدهید. مرور بعد از جلسات تدریس بیش از یک ربع وقت شما را نمی گیرد.
3- در کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه تمرکز داشته باشید. به مطالب ارائه شده توجه کنید و جزوه بردارید. اگر در کلاس تدریس به مطالب ارائه شده توجه نکنید فقط وقت خودتان را تلف کرده اید. چون هم وقت گذاشته اید و هم چیزی یاد نگرفته اید.
4- در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه هر سوالی که برایتان پیش آمد را بپرسید. در کلاس حضور فعال داشته باشید و به سوالهای دیگران هم گوش دهید. اگر سوالی پیش آمد و وقت برای پرسیدن سوال مناسب نبود آن را یادداشت کنید تا بعدا بپرسید.

5- برای درسهایی مانند ریاضی و فیزیک تا جایی که می توانید تمرین و مسئله حل کنید. این نوع درسها را با تمرین می توان یاد گرفت. البته مسلما استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک هم می تواند مفید باشد.


درسهایی مانند هندسه، جبر و احتمال، فیزیک، حسابان و ... برای دانش آموزان رشته ریاضی خیلی مهم هستند. در کنکور هم این دروس نقش بسزایی در رتبه شما دارند. پس این درسهای راخوب بخوانید. اگر در این درسها اشکال داشتید از کلاسهای تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی جبر و احتمال، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی و ... استفاده کنید. در وب سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی ثبت نام کرده اند و در این زمینه می توانند به شما کمک کنند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.
 اگر در رشته تجربی هم تحصیل می کنید باز هم دروسی مانند ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و ... برای شما مهم است. برای این دروس هم می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست و ... استفاده کنید. البتخ توجه داشته باشید شرکت در کلاسهای خصوصی به معنی تعطیل شدن مطالعه و مرور خود شما نیست. تلاش خودتان همواره لازم بوده و مهمترین نقش را دارد. بعد از کلاسهای تدریس مدرسه و جلسات تدریس خصوصی حتما درس را مرور کنید.

اگر در زمینه ریاضی، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی و ... به مدرس خصوصی نیاز دارید، به راحتی می توانید مدرس مورد نظر خودتان را در ایران مدرس پیدا کنید. برای مشاهده لیست کام مدرسین بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

ریاضی مهندسی یکی از دروس مهم مقطع کارشناسی است اکثر رشته های مهندسی درس ریاضی مهندسی را در چارت درسی خودشان دارند. از جمله سرفصلهای درس ریاضی مهندسی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سری فوریه و انتگرال آن و تبدیل فوریه: تعریف سری فوریه، فرمول اولر، بسط در نیم دامنه، نوسانات واداشته، انتگرال فوریه. معادلات با مشتقات جزئی، انتگرال خط در صفحه مختلط، قضیه انتگرال کوشی، محاسبه انتگرال خط بوسیله انتگرالهای نامعین، فرمول کوشی، بسطهای تیلر و مکلورن، انتگرالگیری به روش مانده ها، قضیه مانده ها، محاسبه برخی انتگرالهای حقیقی و ....

در وب سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مهندسی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی مهندسی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی مهندسی کلیک کنید.

علا.وه بر موارد ذکر شده، در این وب سایت مطالب آموزشی زیادی برای یادگیری ریاضی و ریاضی مهندسی ارائه شده است که با کلیک بر روی عبارت دانلود ریاضی می توانید آنها را مشاهده نمائید.


اگر می خواهید تمرینات و مسائل ریاضی را بهتر و راحتتر حل کنید، روشهای زیر می تواند مفید باشد:

1- در کلاس تدریس ریاضی به مطالب ارائه شده با دقت گوش دهید: اگر به مطالبی که در کلاس تدریس ریاضی ارائه می شود با دقت گوش دهید و درس را خوب یاد بگیرید، اگر مثالهایی که در کلاس تدریس ریاضی حل می شود را با دقت دنبال کنید، بعدا مسائل و تمرینات ریاضی را راحتتر می توانید حل کنید.

2- مثالهای حل شده در کلاس تدریس ریاضی را دوباره حل کنید: اولین کاری که قبل از حل تمرینات جدید باید انجام دهید، حل مثالها و تمرینات حل شده در کلاس تدریس ریاضی است. مثالها را خودتان یکبار دیگر حل کنید و از بلد بودن آنها مطمئن شوید.

3- از معلم و مدرس ریاضی خودتان سوال بپرسید: هر بار که سوال یا تمرینی را حل کردید و حل آن را بلد نبودید، از معلم ریاضی و یا مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. اجازه ندهید که اشکالی در حل تمرینات برای شما باقی بماند. یک اشکال کوچک ممکن است در امتحان پایانی و کنکور دردسر ساز شود.

4- از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید: اگر در حل تمرینات و سوالات ریاضی اشکال دارید، یک راکار خوب برای رفع اشکال استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی است. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت آموزش خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

5- ابتدا تمرینات راحتتر را حل کنید: بعد از حل دوباره مثالهای حل شده در کلاسهای تدریس ریاضی، ابتدا تمرینات راحتتر ریاضی را حل کنید و به تدریج تمرینات سطح بالاتر و سخت تر را حل نمائید. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید، تسلط شما بیشتر خواهد شد.

6- هر تمرین را برای خودتان تشریح کنید: حین حل تمرینات و سوالات ریاضی، حل سوالات را برای خودتان شرح دهید. از خودتان سوال بپرسید و به صورت مفصل به آن پاسخ دهید. سوالات را تفسیر کنید و حل آنها را برای خودتان توضیح دهید. دلیل استفاده از هر رابطه و فرمول را بدانید.

7- از سوالات امتحانی سالهای قبل استفاده کنید: بعد از حل مثالهای حل شده در جلسات تدریس ریاضی و حل تمرینات و مسائل کتاب درسی، حل سوالات امتحانی سالهای قبل می تواند به افزایش تسلط شما در یادگیری ریاضی کمک زیادی بکند. تعدادی سوال امتحانی ریاضی در ادامه برای دانلود رایگان ارائه شده است. برای دانلود سوالات امتحانی ریاضی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.
 


دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه

دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دبیرستان

دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی ریاضیات گسسته

دانلود سوالات امتحانی نیمسال اول ریاضی 1 اول دبیرستان - سری اول



ویژگیهای مدرسین موفق، موفقیت در تدریس ریاضی و فیزیک

5 عامل مهم برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک در این بخش ارائه می گردد. البته برای آموزش دروس ریاضی و فیزیک عوامل زیادی اهمیت دارد که در این بخش مهمترین آنها ارائه می شود:

1- مطالعه ریاضی و فیزیک در طول ترم: همانطور که در مقالات قبلی گفته شده است، برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک این درسها را باید در طول ترم خواند. ریاضی و فیزیک دروسی هستند که به مطالعه و تمرین مداوم و پیوسته نیاز دارند. در ایام امتحانات نمی تواند با خیال راحت و بدور از استرس این درسها را خواند. بنابراین برای یادگیری بهتر این دو درس در طول ترم آنها را بخوانید.

2- شرکت در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک: غیبت در کلاسهای تدریس ریاضی و فیزیک را به راحتی نمی توان جبران کرد. اگر در کلاس درس حاضر نشوید، بعدا خودتان باید وقت بیشتری برای مطالعه همان مبحث باید در نظر بگیرید.

3- حل مسئله و تمرین ریاضی و فیزیک: حل تمرین و مسئله برای یادگیری دروس ریاضی و فیزیک واقعا حیاتی است. بعد از شرکت درکلاس و مطالعه کتاب درسی تنها کاری که باید انجام دهید حل تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید، تسلط شما بیشتر می شود.

4- برنامه ریزی صحیح و مطالعه درست: با برنامه ریزی پیش بروید. در برنامه خودتان شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی، تدریس فیزیک، مطالعه، حل تمرین، استراحت و ... را در نظر بگیرید.
راهکارهایی برای کسب نمره بالا و موفقیت در درس ریاضی در این بخش ارائه شده است.

1- در کلاسهای مدرسه و دانشگاه تدریس ریاضی شرکت کنید. تا جایی که ممکن است غیبت نکنید.

2- در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در صورت لزوم برای رفع اشکال استفاده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

3- در کلاسهای تدریس ریاضی با تمرکز کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید.

4- در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی حتما جزوه یادداشت کنید. با یادداشت جزوه تمرکز شما افزایش می یابد و مطالب را بهتر می فهمید.

5- هر سوالی که برایتان پیش آمد در کلاسهای تدریس ریاضی بپرسید و یا یادداشت نمائید تا بعدا بپرسید.

6- اگر همکلاسی های شما سوالی می پرسند با دقت گوش دهید. ممکن است این سوال بعدا برای شما هم پیش بیاید.

7- به مسائل و مثالهایی که در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه حل می شود به دقت توجه کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم این مورد را رعایت نمائید.

8- در کلاسهای تدریس ریاضی برای حل مسائل داوطلب باشید. البته لازمه این امر این است که در طول ترم درس بخوانید.

9- بعد از کلاسهای تدریس ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی حتما مطالب تدریس شده را مرور نموده و تمرینها را دوباره حل کنید.

10- در طول ترم درس ریاضی را بخواند. خواندن ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. ریاضی برای یادگیری به حل تمرین و مسئله نیاز دارد. برای یادگیری بهتر آن باید وقت کافی برای حل تمرین و مسئله داشته باشید. بنابراین در طول ترم ریاضی بخوانید.

تدریس خصوصی ریاضیات-حساب دیفرانسیل-ویژوال بیسیک-مدرس ریاضیات-آموزش جبر و احتمال-تدریس گروهی-عربی-زیست-طراحی اجزاء 2-افزایش درامد-دروس مهندسی برق-سایت برتر تبلیغات-حل نمونه سوالات امتحانی-ارتعاشات تامسون-برنامه نویسی اندروید-سعادت اباد-پروژه دانشجویی-ریاضی پیش دانشگاهی-پروژه-اتوکد-انگلیسی آیلتس-تدریس-مهندسی مواد-زیست-مدار-فیزیک پایه دانشگاه-تدریس خصوصی متوسطه اول-درآمد تدریس-تدریس خصوصی ریاضیات مهندسی-ریاضی 2 دانشگاه-تدریس رشته حسابداری-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.