مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

نحوه کسب نمره خوب در درس ریاضی، موفقیت در آموزش ریاضی

نحوه کسب نمره خوب در درس ریاضی، موفقیت در آموزش ریاضی و ... در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. روشهای زیر برای کسب نمره خوب در درس ریاضی می تواند موثر و مفید باشد:
1- شرکت در کلاسهای ریاضی مدرسه و جلسات تدریس خصوصی ریاضی: برای آموزش صحیح درس ریاضی در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات آموزش خصوصی ریاضی شرکت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرس ریاضی کلیک نمائید.
2- حل دوباره مثالهای حل شده در کلاسهای ریاضی: پس از شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی، مثالهای حل شده را یکبار دیگر خودتان حل کنید تا روند حل آن برایتان جا بیافتد.

3- مرور پس از جلسات تدریس ریاضی: پس از کلاسهای تدریس ریاضی مرور را فراموش نکنید. اگر بعد از کلاس بتوانید در یک جزوه کوچک نکات مهم آن روز را یادداشت کنید برای ایام امتحانات خیلی کمک کننده خواهد بود.

4- تمرین حل کنید و تمرین حل کنید. برای آموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی اصل کار تمرین حل کردن است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مسلط تر می شوید. کسی از شما باهوش تر نیست. اگر افرادی هستند که ریاضی را از شما بهتر بلدند فقط بیشتر تمرین حل کرده اند.
5- برای رفع اشکال و یادگیری بهتر مسائل و درس ریاضی می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی یا مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

6- اگر همکلاسی های شما سوالی می پرسند با دقت گوش دهید. ممکن است این سوال بعدا برای شما هم پیش بیاید.
7- به مسائل و مثالهایی که در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه حل می شود به دقت توجه کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم این مورد را رعایت نمائید.
8- در کلاسهای تدریس ریاضی برای حل مسائل داوطلب باشید. البته لازمه این امر این است که در طول ترم درس بخوانید.

9- تا جایی که وقت دارید تمرین و مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است.
10- در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید.
(برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید).
11- به صورت دوره ای درس را مرور نمائید.
12- اول کتاب درسی را خوب بخوانید و بعد از آن به سراغ کتابهای کمک آموزشی بروید.
13- از نمونه سوالات امتحانی سالهای قبل و جزوات ریاضی موجود در اینترنت استفاده کنید.
(برای مشاهده جزوات و نمونه سوالات ریاضی موجود در این سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت ریاضی کلیک کنید).
14- حین مطالعه و حل تمرینات ریاضی تمرکز داشته باشید و درس را برای خودتان توضیح دهید.
15- حین مطالعه درس خلاصه جزواتی یادداشت کنید تا در شب امتحان بتوانید برای مرور از آنها استفاده نمائید.
16- مسائل را برای خودتان تشریح کنید.
17- هر چه تمرین بیشتری حل کنید درس را بهتر یاد می گیرید.
18- از نمونه سوالات امتحانی ریاضی ترم های قبل استفاده کنید.
19- هر سوال که حین مطالعه ریاضی برای شما مطرح شد، جلسه بعد از مدرس ریاضی یا معلم خصوصی ریاضی خودتان بپرسید.
20- از کتابهای کمک درسی به درستی استفاده نمائید.

برای دانلود جزوه و سوالات امتحانی ریاضی نیز بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

منبع: ایران مدرس

استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس ریاضی و ریاضی مهندسی و همچنین کلاسهای خصوصی برای سایر دروس در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آنها خود دانش آموز و دانشجو تمرین و مسئله حل کند و مرور را هم از یاد نبرد، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات خوب  می تواند مفید و موثر باشد. اگر شما هم به هر دلیلی نتوانسته اید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و یا دانشگاه شرکت کنید کلاسهای تدریس خصوصی گزینه خوبی برای شما است. البته همانطور که گفته شد خودتان هم باید مسئله حل کنید و مطالبی که در این جلسات ارائه می شود را بخوانید.

شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی و یا هر درس دیگری در حالت کلی می تواند مفید و موثر باشد. البته همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک تنها شرکت در کلاسهای خصوصی کافی نیست. در کنار جلسات تدریس خصوصی باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. باید پشتکار داشته باشید و در طول ترم درس بخوانید. حتی باید کلاسهای خصوصی هم در طول ترم برگزار گردد. کلاسهای تدریس خصوصی، با توجه به مطالب گقته شده برای گرفتن نمره 20 و موفقیت در تحصیل موثر و مفید است.
یکی از نکات مهم در یادگیری درس ریاضی این است که در کلاس درس حواستان جمع باشد. وقتی که معلم ریاضی و یا دبیر ریاضی شما در حال توضیح دادن درس است سعی کنید که حتما با دقت گوش دهید. نکته بردارید. سوال بپرسید و حضور فعالی در کلاس داشته باشید. هر مطلبی را که متوجه نشدید بپرسید.
استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر آن می تواند مفید و موثر باشد. اگر می خواهید برای کسب نمره خوب در امتحانات و درصد بالا در کنکور برای درس ریاضی کلاس خصوصی داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:
1- کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی یا هر درس دیگری را در طول ترم برگزار کنید و در ایام امتحانات این جلسات را به صورت رفع اشکالی و برای حل تمرین و سوال بیشتر داشته باشید. اگر می خواهید کلاس خصوصی داشته باشید هر چه زودتر اقدام کنید.
2- در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی یا کلاسهای مدرسه حضور فعال داشته باشید. سوال بپرسید و روی یادگیری درس تمرکز داشته باشید. سعی کنید از کلاسها نهایت استفاده را ببرید.
3- برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به معنی کنار گذاشتن حل تمرین و مسئله و مطالعه شما نیست. در کنار کلاسهای مدرس و جلسات تدریس خصوصی تلاش خودتان هم لازم است. 

نمره بالا ریاضی


بهترین راهکارهای کسب نمره عالی در درس ریاضی و فیزیک در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. برای کسب نمره عالی در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
....

بازدید: 62

برای کسب نمره بالا در درس ریاضی دبیرستان موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
....

بازدید: 448

استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر آن می تواند مفید و موثر باشد. اگر می خواهید برای کسب نمره خوب در امتحانات و درصد بالا در کنکور برای درس ریاضی کلاس خصوصی داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:
....

بازدید: 194

راهکارهایی برای کسب نمره خوب در درس ریاضی در این بخش ارائه شده است. درس ریاضی یکی از دروس مهم و پایه ای در تمامی مقاطع است. یادگیری اصولی و صحیح ریاضی در یادگیری و فهم دروس دیگری همچون فیزیک و شیمی موثر است.
....

بازدید: 337

روشهای زیر برای کسب نمره خوب در درس ریاضی می تواند موثر و مفید باشد:
....

بازدید: 1446



iranmodares



فیزیک اول-زبان انگلیسی دبیرستان-تقویتی-تدریس خصوصی-تدریس دروس رشته برق-تحلیل سازه-آموزش دروس دانشگاهی-معماری-تدریس خصوصی سالیدورک-آموزش کمانچه-مدرس استاتیک-عروض و قافیه-شایگان-دبیر ریاضیات-دبیر رسمی شمیی-تدریس شیمی-عربی راهنمایی-دروس اختصاصی رشته مکانیک-تدریس ریاضی دبیرستان در زنجان-حسابان-فیزیک دبیرستان-آموزش Lumion-آموزش ریاضی-تدریس-تدریس فیزیک 2-ریاضی دانشگاه 1و2-آمار-آموزش رشته حقوق-آموزش دروس دانشگاهی-محصولات آموزشی-مهندسی برق-فیزیک هالیدی-تدریس-تدریس-شیمی در بندرعباس-ریاضی-ادبیات کنکور-مدرس ریاضیات دبیرستان-فیزیک فوتونیک-تدریس خصوصی-حسابداری تخصصی-دروس رشته آمار-ریاضی مهندسی-حسابداری صنعتی-حسابداری-ابتدایی-آموزش فیزیک دبیرستان-آموزش اتوکد-ایستایی-بازرگانی خارجی-تدریس خصوصی ریاضیات پایه-تدریس-تدریس خصوصی دروس زبان-آموزش مهندسی عمران-ریاضی-تدریس خصوصی زبان-ریاضی دانشگاه-تدریس خصوصی ریاضیات دبیرستان-تدریس ریاضی دانشگاه-مدرس ایستایی-حسابداری کاربردی-تدریس به دیر آموزان در زنجان-تدریس فیزیک-تدریس-تجزیه و تحلیل آماری-امتحانات نهایی-دروس دبیرستان-دستگاه-تدریس زیست-تدریس خصوصی-زیست شناسی-آموزش ریاضی-عربی کنکور-CATIA-TOEFL/IBT-روانخوانی قرآن-مکاتبات تجاری بازرگانی-تدریس خصوصی ریاضی سیرجان-تدریس پژوهش عملیاتی-ترمودینامیک 2-آموزش TOEFL در تهران-موفقیت در کنکور با هیپنوتیزم-فیزیک-دانشگاهی-تدریس فیزیک3-حل تست های کنکور-تضمینی-تدریس خصوصی-تدریس دروس دانشگاهی-شیمی-تدریس خصوصی هندسه-html-تدریس خصوصی-تدریس کنکور-مکانیک محیط پیوسته-دروس ابتدایی-آموزش خصوصی آمار و احتمال-تدریس دروس رشته اقتصاد-تدریس ریاضی اصفهان-ریاضی-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.