مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

روشهای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور و موفقیت در کنکور ریاضی

روشهای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور و موفقیت در کنکور ریاضی در این بخش ارائه شده است.



روش های کاربردی برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

روش های کاربردی برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در کنکور ریاضی را درصد بالایی بزنید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.
....

بازدید: 7

پیش بینی درصد رتبه های برتر کنکور 95

پیش بینی درصد رتبه های برتر کنکور 95 ( رتبه 1 و 2 و 3 رشته ریاضی فیزیک کنکور95 و رتبه 1 و 2 و 3 رشته علوم تجربی کنکور 95 ) با توجه به درصدهای کسب شده توسط رتبه های برتر کنکورهای 92 تا 94 رشته ریاضی و تجربی در این بخش ارائه شده است. البته درصدهای ارائه شده قطعی نبوده و فقط یک تخمین از درصدهای رتبه های برتر کنکور 95 رشته ریاضی و تجربی است. برای مشاهده پیش بینی درصد رتبه های برتر کنکور 95 بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

....
بازدید: 1067

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، شیمی و فیزیک کنکور

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، شیمی و فیزیک کنکور در این وب سایت (ایران مدرس) در کنار آموزش و تدریس خصوصی سایر دروس و رشته ها ارائه شده است.
....

بازدید: 287

نکته برداری و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

یکی از مواردی که برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور در نظر بگیرید، نکته برداری است. چه در جلسات تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و چه هنگام مطالعه ریاضی نکته برداری می تواند مفید و کمک کننده باشد.
....

بازدید: 266

میزان تاثیر حل تمرین و مسئله در کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

میزان تاثیر حل تمرین و مسئله در کسب درصد بالای ریاضی در کنکور بسیار زیاد است. بعد از شرکت در جلسات تدریس ریاضی و خواندن کتاب درسی، قدم بعدی حل مسئله و تمرین است.
....

بازدید: 331

مرور منظم و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

مرور منظم برای موفقیت تحصیلی، موفقیت در کنکور و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور لازم است.
....

بازدید: 159

میزان تاثیر شرکت در جلسات تدریس در کسب درصد بالای ریاضی کنکور

در این مقاله میزان تاثیر شرکت در جلسات تدریس در کسب درصد بالای ریاضی کنکور مورد بررسی قرار می گیرد.
....

بازدید: 146

چگونه در ریاضی کنکور درصد بالایی بزنیم؟

موارد زیر در کسب درصد بالای ریاضی کنکور می تواند موثر باشند:
....

بازدید: 924

برنامه ریزی صحیح کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

در این بخش مطلبی در رابطه با برنامه ریزی صحیح کسب درصد بالای ریاضی در کنکور ارائه می گردد.
....

بازدید: 360

تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در کنکور

با استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می توانید در کنکور درصد بالاتری برای این درس زده و در جهت موفقیت در کنکور گام مثبتی بردارید.
....

بازدید: 1127

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کنکور

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کنکور به مدرس خصوصی نیاز دارید ...
....

بازدید: 944

دانلود تست کنکور فیزیک 2 دوم دبیرستان رشته ریاضی کنکور 94

برای دانلود تست کنکور فیزیک 2 دوم دبیرستان رشته ریاضی کنکور 94 بر روی لینک ارائه شده در زیر همین متن کلیک نمائید.
....

بازدید: 1650

دانلود تست کنکور فیزیک 3 سوم دبیرستان رشته ریاضی کنکور 94

تست های کنکور فیزیک 3 سوم دبیرستان رشته ریاضی کنکور 94 برای دانلود در این بخش ارائه شده است. تست های کنکور فیزیک سایر مقاطع دبیرستان نیز در همین سایت موجود است.
....

بازدید: 2970

تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک کنکور

در بسیاری از اوقات، برای آموزش در زمینه کنکور و کسب رتبه برتر کنکور، علاوه بر مواردی همچون تست زنی، برنامه ریزی صحیح، مطالعه عمیق و مفهومی و ... شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضیات و فیزیک کنکور لازم است.
....

بازدید: 694

10 نکته مهم برای موفقیت در ریاضی کنکور

یکی از دروس مهم برای کسب رتبه بالا و برتر در کنکور سراسری، درس ریاضی است. اگر بتوانید در درس ریاضی درصد خوبی بزنید، به کسب رتبه خوب در کنکور خیلی کمک خواهد کرد. در صورتیکه قصد دارید در کنکور سراسری برای درس ریاضی درصد بالایی کسب کنید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
....

بازدید: 996


ریاضی کنکور


تدریس خصوصی ریاضی کنکور

ریاضی کنکور یکی از دروسی است که در کنکور سراسری و آزاد برای رشته های تجربی و ریاضی بسیار مهم بوده و کسب درصد بالا در درس ریاضی کنکور می تواند به مقدار زیادی بر روی رتبه نهایی کنکور تاثیر بگذارد.
....

بازدید: 186

نحوه مطالعه درس ریاضی برای کنکور با چگونگی مطالعه ریاضی برای امتحانات تفاوت دارد. هر چند که در هر دو حالت قدم اول یادگیری کامل درس و حل تمرین و مسئله برای تسلط بر مطلب است. در حالت کلی برای یادگیری یک مبحث از درس ریاضی و تسلط بر آن به منظور پاسخگویی به سوالات کنکور در آن مبحث، روند زیر می تواند مفید باشد.
....

بازدید: 327


ریاضی کنکور یکی از دروسی است که در کنکور سراسری و آزاد برای رشته های تجربی و ریاضی بسیار مهم بوده و کسب درصد بالا در درس ریاضی کنکور می تواند به مقدار زیادی بر روی رتبه نهایی کنکور تاثیر بگذارد.

برای رشته انسانی هم ریاضی کنکور تا حدی مهم است. در صورتیکه در بخشهایی از درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید و یا برای کسب درصد بالا در آن روشهای تست زنی و مطالعه را بلد نیستید، مشاوره با مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضی کنکور می تواند مفید باشد.

در صورتیکه برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور با مدرس خاصی هماهنگ کردید و در کلاسهای خصوصی شرکت نمودید، مطالعه و تست زنی خودتان را نباید فراموش کرده و از کلاسهای کنکور فقط به عنوان پشتیبانی استفاده نمائید.

به منظور مشاهده لیستی از مدرسین ریاضی فعال در زمینه تدریس ریاضیات کنکور، دبیرستان و دانشگاه بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی کنکور کلیک نمائید.


نحوه مطالعه درس ریاضی برای کنکور با چگونگی مطالعه ریاضی برای امتحانات تفاوت دارد. هر چند که در هر دو حالت قدم اول یادگیری کامل درس و حل تمرین و مسئله برای تسلط بر مطلب است. در حالت کلی برای یادگیری یک مبحث از درس ریاضی و تسلط بر آن به منظور پاسخگویی به سوالات کنکور در آن مبحث، روند زیر می تواند مفید باشد.

1- در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه با دقت و تمرکز کامل به مطالب ارائه شده گوش داده و جزوه مناسبی یادداشت کنید (در صورت لزوم می توانید در کلاسهای تدریس ریاضی کنکور به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی شرکت کنید).

2- بعد از برگزاری کلاسهای تدریس ریاضی برای مطالب ارائه شده مرورهای منظمی در نظر بگیرید.

3- تمرینها و مسائل حل شده توسط مدرس ریاضی یا معلم ریاضی خود را یک بار دیگر حل کنید.

4- برای هر مبحث، چند تمرین و مسئله اضافی حل کنید (به تناسب وقتی که دارید).

5- تست های کنکور سالهای گذشته را حل کنید.

6- با حل تست های کنکور و مسائل بیشتر تسلط خود را افزایش دهید. حین تست زنی نکات مهم تست ها را برای مرورهای بعدی یادداشت کنید.

7- اگر در بخش هایی از درس ریاضی اشکال دارید می توانید از مدرسین خصوصی ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسان فعال در زمینه تدریس ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات کلیک نمائید.

روند ارائه شده برای مطالعه سایر دروس همچون شیمی و فیزیک هم کمابیش صادق است. در این زمینه می توانید از مدرس شیمی یا معلم فیزیک خود کمک بگیرید.



1- مطالعه عمیق و صحیح درس ریاضی: قبل از هر چیز سعی کنید با یک مطالعه عمیق و مفهومی درس ریاضی و مباحث ارائه شده در ان را به خوبی فرا بگیرید. تعاریفی که ارائه می شود را بفهمید و مفاهیم را درک کنید. یادگیری اولیه از طریق تست زدن فایده ندارد چون تمامی مطالب ممکن است پوشش داده نشود. بنابراین برای مطالعه اولیه ریاضی کنکور از خود کتاب درسی و جزوات کلاسی استفاده نمائید.

2- حل تمرین و مثال و مسئله کافی برای درس ریاضی: بعد از مطالعه کامل و عمیق درس ریاضی برای کنکور، نوبت به حل تمرین و مثال و مسئله کافی برای آن می رسد. در این مرحله مطالب ارائه شده در کتاب بهتر برای شما جا افتاده و تسلط بیشتری بر مبحث پیدا خواهید کرد. در واقع، کلید یادگیری درس ریاضی، چه برای امتحانات و چه برای کنکور، حل تمرین و مسئله است.

3- شرکت در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور: سعی کنید کلاسهای مدرسه را به صورت منظم بروید. مطلبی که در یک ساعت و نیم کلاس مدرسه یاد می گیرید، اگر در کلاس شرکت نکنید، ممکن است بعدا وقت بسیار بیشتری از شما بگیرد. در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور در منزل و جلسات آموزش خصوصی ریاضی استفاده نمائید. اگر در مدرسه معلم خوبی ندارید، با داشتن یک معلم خصوصی خوب می توانید این وضعیت را جبران کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم ریاضی کلیک نمائید.



چون حجم مطالب در درس ریاضی تجربی زیاد است، لذا ممکن است بعضی از مطالبی که قبلاً مطالعه کردید، فراموش شود. در این صورت بایستی در فواصل معین، مطالب را مرور و دوره کنیم. در این مرحله از مطالعه هم میتوانیم از جزوه و هم از خلاصه‌نویسیها استفاده کنیم. پس از خواندن آنها و یادآوری نکات، بهتر است به سراغ تستهای علامت‌گذاری شده برویم و آنهایی را که قبلاً اشکال داشتیم، مجدداً حل کنیم و اگر زمان داشتیم، تعدادی تست جدید از آن مبحث را حل کنیم. هر اندازه بتوانیم تعداد دفعات مرور را بیشتر کنیم، آماده‌تر شده و حضور ذهن بالاتری برای حل سؤالات تستی پیدا می‌کنیم.

محسن تورنگ / دبیر ریاضی دبیرستان‌های بندرعباس و قشم

کلمات کلیدی: ریاضی تجربی، نحوه مطالعه ریاضی تجربی برای کنکور، چگونه ریاضی تجربی بخوانیم، مطالعه صحیح ریاضی برای کنکور، چگونگی مطالعه ریاضی کنکور، روند صحیح مطالعه ریاضی کنکور، مطالعه ی درس ریاضی تجربی کنکور، ریاضی کنکور


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.