مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

گرفتن نمره 20 در درس ریاضی و موفقیت در ریاضیات + تدریس موفق ریاضی

گرفتن نمره 20 در درس ریاضی  و موفقیت در ریاضیات + تدریس موفق ریاضی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. ابتدا نمره ای را که قصد دارید در درس ریاضی بگیرید مشخص نمایید. دوست دارید چه نمره ای بگیرید، 13، 15، 17 یا 20. به هر حال ابتدا باید تصمیم بگیرید. این مرحله را دست کم نگیرید چون حتما تصمیمی که در این مرحله می گیرید به وقوع خواهد پیوست. بعد از آنکه تصمیمتان را گرفتید آن را "به زبان شخصی، به صورتی مثبت و به زمان حال" بنویسید و روی دفترتان یا جایی که همیشه در معرض دیدتان قرار دارد بچسپانید. بلند پرواز باشید نمره زیر 17 یا 18 برای خودتان در نظر نگیرید. تصمیمتان را به شکلی بنویسید که انگار الان اتفاق افتاده است و آن را مرتب مرور کنید. با این کار ضمیر ناخودآگاهتان نیز در کنار پشتکار و روش کار درستتان به کمک شما می آید و حتما به هدفی که دارید می رسید. من خودم بارها و بارها این را امتحان کرده ام و نتیجه گرفته ام. یک مثال برای انتخاب هدف یا تصمیم به صورت مقابل است: "خدا را شکر می کنم که این ترم نمره ریاضی من 18 شد." یا " من مطمئنم که نمره ریاضی من این ترم بالای 18 است." (راستی این روش را برای رسیدن به هر هدف دیگری نیز می توانید به کار ببرید از جمله افزایش معدلتان تا نمره خاصی که مد نظرتان است، قبولی در کنکور و کسب رتبه دلخواهتان و یا ...).
برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی  و موفقیت در این درس، علاوه بر موارد بالا، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر اشکالی دارید آن را برطرف نموده و تمرینات و مثالهای بیشتری حل نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر در یک یا چند جلسه از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به هر دلیلی غیبت داشته اید، غیبت را جبران کرده و درس را بهتر یاد بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.
در وب سایت ایران مدرس ارائه خدمات در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و فرانسه در تهران و سراسر کشور و همچنین تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی انجام می پذیرد. همچنین اسامی مدرسین زیادی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دبیرستان، کنکور و تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مشغول به فعالیت هستند در ایران مدرس ارائه شده است. مطلب دیگر اینکه، تعداد زیادی از مدرسین دیگر که در زمینه های تدریس خصوصی شیمی، زیست، عربی و سایر دروس دانشگاهی و دبیرستانی فعالیت می کنند نیز در این وب سایت معرفی شده اند. با توجه به تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس به جرات می توان گفت که وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس خصوصی بوده و محل مناسبی برای درج آگهی تدریس خصوصی مدرسین و آموزشگاههای فعال در زمینه تدریس خصوصی است. وب سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی همچون تدریس خصوصی در تهران، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و دانشگاهی، تدریس خصوصی ریاضی و همچنین تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و ... در موتورهای جستجو از جمله google بهینه بوده و به بهترین شکل در صفحه اول نتایج دیده می شود. با توجه به مطالب ارائه شده، در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی به فعالیت مشغول هستید، وب سایت ایران مدرس بهترین مکان برای درج آگهی شما خواهد بود. علاوه بر بحث تدریس خصوصی، وب سایت ایران مدرس قسمتهای دیگری همچون دانلود نمونه سوال امتحانی، دانلود تست های کنکور، دانلود جزوات کنکوری و امتحانی، آگهی های جدید استخدامی، معرفی کتاب، اخبار دانشگاهی، مقالات آموزشی و ... را نیز شامل می شود. مطلب پایانی اینکه، از تمامی قسمتهای ذکر شده، که اکثرا مرتبط با بحث آموزش می باشند، به بخش تدریس خصوصی لینک داده شده است و این می تواند در جذب شاگرد آگهی دهنده های تدریس خصوصی موثر باشد.در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی نیازمند دریافت خدمات بوده و به مدرس ریاضی دبیرستان، ریاضی دانشگاه، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی و ...نیاز دارید، به زیر بخش تدریس خصوصی همین وب سایت مراجعه نموده و در قسمت جستجو عبارت مورد نظر خود را تایپ نمائید تا لیست مدرسین نشان داده شود.
به عنوان مثال، در صورتیکه می خواهید لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مهندسی را مشاهده نمائید، در بخش تدریس خصوصی و در قسمت جستجو عبارت "ریاضی مهندسی" و یا تدریس خصوصی ریاضی مهندسی را تایپ نمائید. در صورتیکه برای دروس ریاضی دبیرستان رشته ریاضی فیزیک (جبر و احتمال، هندسه، حسابان، هندسه تحلیلی، ریاضیات گسسته، حساب دیفرانسیل و ...) به مدرس خصوصی نیاز دارید به قسمت تدریس خصوصی همین وب سایت مراجعه کرده (لینک آن در بالای همین صفحه قرار دارد) و در بخش جستجو اسم درس مورد نظر را وارد نمائید تا لیست مدرسین آن درس نشان داده شود. دکتر دیویس میگوید شما سعی می کنید به یک کودک جمع اعداد چند رقمی ا آموزش دهید این بسیار واضح ومشهود است اما در حیرت هستید چرا این کار مشکل به نظر می رسد ؟آنچه لزم دارید این است که یک متخصص باشید یک معلم کار آمد با سالها تجربه وتمرین . وی معتقد است که مادامی که مطالعات اخیر بر اهمییت دانش معلمان ریاضی فراتر از درس تاکید میکند این برای معلمان ریاضی ارزشمند است که در ریاضیات دانش ذاتی و ارثی داشته باشند . همچنین چالش در رقابت راهی برای تشخیص این دانش است . برای یادگیری بهتر درس ریاضی موارد زیر می تواند مفید باشد.

نکته 1: مرور درس پس از کلاس
همانطور که می دانیم درس ریاضی یکی از مهمترین درسهای پایه بوده و یادگیری و مطالع صحیح آن حتی در یادگیری سایر دروس تاثیر گذار است.
پس برای موفقیت در یادگیری درس ریاضی، سعی کنید که با یک برنامه ریزی منظم، مرورهای بعد از کلاس درس را داشته باشید.
---------------
نکته 2: گوش دادن به درس در کلاس
یکی از نکات مهم در یادگیری درس ریاضی این است که در کلاس درس حواستان جمع باشد. حتی در نوشتن جزوه ریاضیتان سلیقه به خرج دهید که بعدا برای خواندن جذاب باشد. حین تدریس ریاضی توسط معلمتان حتما به دقت گوش دهید. این اولین قدم در موفقیت در ریاضی است.
---------------
نکته 3: نوشتن جزوه جذاب و خوانا در کلاس درس
حین تدریس ریاضی توسط معلم یا دبیرتان سعی کنید که هم گوش دهید و هم جزوه مناسبی یادداشت نمائید. برای یادگیری درس ریاضی یک برنامه ریزی صحیح، تمرکز در کلاس خصوصی و گروهی ریاضی و حل مثال و تمرین لازم است.

هر کاری را که در زندگی بخواهید با موفقیت انجام دهید به برنامه ریزی احتیاج دارید. برای یادگیری و آموزش ریاضی نیز داشتن یک برنامه خوب و منسجم لازم است. برای مرور درس ریاضی، شرکت در کلاسها و حل مثال و تمرین زمان مشخصی را در نظر بگیرید.

در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و یا اگر مدرس خصوصی دارید، در جلسات تدریس خصوصی ریاضی با تمرکز کامل به مطالب گوش دهید. مطالبی را که در کلاس درس در مدت کوتاهی می توانید یاد بگیرید خودتان به تنهایی در مدت زمان بیشتری می توانید متوجه شوید.

نهایتا حل مثال و تمرین را برای یادگیری ریاضی فراموش نکنید. تمریناتی که معلم یا دبیر ریاضی به شما داده است و تمرینات اضافی هم حل کنید.
اگر در درس ریاضی به اشکال برخوردید و یا احساس کردید یادگیری آن برای شما مشکل شده است، موارد زیر ممکن است بتواند به رفع اشکال درس ریاضی کمک کند:

1- مرور مطالب خوانده شده در کلاس درس از خود کتاب درسی و یا جزوه خودتان

2- حل تمرینات اضافی و اختصاص وقت بیشتر به مطالعه مطالب خوانده شده

3- استفاده از کتابهای کمک آموزشی ریاضی برای فهم بهتر مطالب

4- استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی (برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی کلیک کنید)

درس ریاضی یکی از دروسی است که معمولا دانشجویان و دانش آموزان زیادی با یادگیری آن مشکل داشته و روشهای مختلفی را برای آموزش ریاضی و رفع اشکال آن امتحان می کنند. یکی از راههای یادگیری و آموزش ریاضی، علاوه بر حضور در کلاسهای تدریس ریاضی در مدرسه، استفاده از جلسات و کلاسهای خصوصی ریاضی است.

در صورتیکه شما نیز برای آموزش و یادگیری درس ریاضی و یا رفع اشکال آن نیاز به استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی دارید، به منظور مشاهده لیست تعدادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضیات دبیرستان و دانشگاه، بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی کلیک نمائید. با کلیک بر روی لینک مزبور، اسامی مدرسان ریاضی نمایش داده خواهد شد.

  نحوه مطالعه درس ریاضی - برای یادگیری درس ریاضی یک برنامه ریزی صحیح، تمرکز در کلاس خصوصی و گروهی ریاضی و حل مثال و تمرین لازم است.

هر کاری را که در زندگی بخواهید با موفقیت انجام دهید به برنامه ریزی احتیاج دارید. برای یادگیری و آموزش ریاضی نیز داشتن یک برنامه خوب و منسجم لازم است. برای مرور درس ریاضی، شرکت در کلاسها و حل مثال و تمرین زمان مشخصی را در نظر بگیرید.

در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و یا اگر مدرس خصوصی دارید، در جلسات تدریس خصوصی ریاضی با تمرکز کامل به مطالب گوش دهید. مطالبی را که در کلاس درس در مدت کوتاهی می توانید یاد بگیرید خودتان به تنهایی در مدت زمان بیشتری می توانید متوجه شوید.

نهایتا حل مثال و تمرین را برای یادگیری ریاضی فراموش نکنید. تمریناتی که معلم یا دبیر ریاضی به شما داده است و تمرینات اضافی هم حل کنید.
درس ریاضی یکی از دروسی است که اکثر دانش آموزان و دانشجویان در یادگیری آن با مشکل مواجه هستند. در بسیاری از اوقات اشکالات پایه ای وجود دارد و در موارد دیگر نیز به دلیل پایین بودن کیفیت کلاسهای مدرسه ممکن است یادگیری به خوبی اتفاق نیافتد. در حالت دیگر ممکن است در ایام امتحانات زمان باقی مانده برای مطالعه درس ریاضی کافی نباشد.

در همه ی موارد گفته شده استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در منزل می تواند مفید باشد. در جلسات تدریس ریاضی به صورت خصوصی مدرس به منزل دانش آموز یا دانشجو رفته و کلاس در منزل خود دانشجو یا دانش آموز برگزار می گردد.

در کلاسهای خصوصی ریاضی هم به علت کم بودن تعداد نفرات و هم به دلیل داشتن وقت کافی یادگیری به نسبت کلاسهای گروهی بهتر اتفاق می افتد. البته در این حالت نیز تلاش خود دانش آموز یا دانشجو لازم است.

برگزاری کلاسهای تدریس ریاضی در منزل مزیت دیگری که دارد این است که خصوصا در ایام امتحانات وقت دانش آموز یا دانشجو در مسیر تلف نشده و زمان بیشتری برای مطالع باقی می ماند.

اگر برای رفع اشکال درس ریاضی و یا یادگیری پایه ای آن به برگزاری جلسات تدریس ریاضی در منزل نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی دبیرستان و دانشگاهی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و دانشگاه کلیک نمائید.

بسیاری از مدرسین ریاضی درس فیزیک را هم تدریس می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی فیزیک بر روی عبارت تدریس فیزیک کلیک نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.