مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

کسب نمره عالی در درس ریاضی، موفقیت در یادگیری و اموزش ریاضیات

برای کسب نمره عالی در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

iranmodares

1-حضور در کلاسهای تدریس ریاضی: به صورت مرتب در کلاسهای تدریس درس ریاضی شرکت کنید. یادگیری در کلاس درس به نسبت مطالعه شخصی مفیدتر و موثرتر است.

2- حل تمرینات و مسائل حل شده در کلاس درس ریاضی: مسائل و تمریناتی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر خودتان حل کنید. حل مسائل را برای خودتان شرح دهید.
اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی 1 و 2 و دانشگاه به مدرس خصوصی نیاز دارید ...

اگر برای یادگیر بهتر و آموزش ریاضیات 1 و 2 و دانشگاه می خواهید از جلسات تدریس خصوصی ریاضی 1 و 2 و دانشگاه استفاده کنید ...

چنانچه در فهم مسائل و حل تمرینات ریاضی 1 و ریاضی 2 دانشگاهی به مشکل بر خورده اید و برای یادگیری بهتر و کسب نمره بالا در این دروس در ترم جدید قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید ...

بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی یا مدرس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.


شیوه مطالعه صحیح و درست درس ریاضی و کسب نمره 20 در ریاضیات
برای کسب نمره خوب در درس ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی ریاضی شرکت کنید و کلاسها را از دست ندهید. در کلاسهای ریاضی حضور فعال داشته باشید. جزوه یادداشت کنید و سوال بپرسید. به سوالهایی که توسط دانش آموزان یا دانشجویان دیگر پرسیده می شود نیز گوش دهید چون ممکن است این سوالات بعدا برای خود شما هم پیش بیاید.

2- بعد از کلاسهای ریاضی، درس ارائه شده را همان روز مرور کنید. حتی اگر یک ربع درس را مرور کنید در نهایت تاثیر زیادی خواهد داشت. حین مرور مواردی را که یاد نگرفته اید یادداشت کنید تا جلسه بعد بپرسید.

3- همان روز بعد از کلاس درس یا جلسه آموزش خصوصی ریاضی یا در روزهای بعد مثالها و تمرینات حل شده در کلاس درس را یک بار دیگر حل کنید. مثالها و تمرینات را برای خودتان توضیح دهید. از کنار هیچ اشکالی به سادگی عبور نکنید.

4- تمرین حل کنید و تمرین حل کنید. برای آموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی اصل کار تمرین حل کردن است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مسلط تر می شوید. کسی از شما باهوش تر نیست. اگر افرادی هستند که ریاضی را از شما بهتر بلدند فقط بیشتر تمرین حل کرده اند.

5- برای رفع اشکال و یادگیری بهتر مسائل و درس ریاضی می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی یا مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید.
 

اگر در زمینه آموزش خصوصی ریاضی به مدرس نیاز دارید کافی است تا بر روی لینک معلم خصوصی ریاضی کلیک نمائید تا لیست مدرسین ریاضی را مشاهده کنید. در ادامه با کلیک بر روی آگهی هر مدرس می توانید سوابق کاری مدرسین مختلف را مشاهده کرده و مدرس ریاضی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.

 
در ایران مدرس مدرسین زیادی برای آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ثبت نام کرده اند. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به مدرس نیاز دارید، بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. با استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می توانید نمرات خود را افزایش دهید و معدل خودتان را بهبود ببخشید.

علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی، در این وب سایت در زمینه تدریس خصوصی فیزیک نیز مدرسین زیادی ثبت نام کرده و به فعالیت مشغولند. اگر برای آموزش و یادگیری فیزیک نیز به مدرس خصوصی نیاز دارید بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی فیزیک می توانند در زمینه رفع اشکال فیزیک کنکور و کسب درصد بالای فیزیک به شما کمک کنند.

درس ریاضی یکی از دروس اصلی در دوران دبیرستان و دانشگاه است. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی پایه ضعیفی دارند و بنابراین در مقاطع بالاتر در یادگیری آن به مشکل بر می خورند. در بسیاری از اوقات دانشجو یا دانش آموز در کلاسهای ریاضی مدرسه یا دانشگاه شرکت می کند ولی هر چی تلاش خود را افزایش می دهد نتیجه نمی گیرد. در این حالت باید بدنبال سرنخی در ضعف پایه های قبلی او بود.
تدریس خصوصی ریاضی (هندسه 1 و هندسه 2 و هندسه تحلیلی) - تدریس خصوصی ریاضی (هندسه 1 و هندسه 2 و هندسه تحلیلی) همانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی حسابان و سایر دروس در ایران مدرس  ارائه می گردد.
مدرس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی دبیرستان و دانشگاه در منزل - مدرس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی دبیرستان و دانشگاه در منزل، آموزش خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس دروس دانشگاهی، آموزش نرم افزار و کامپیوتر و ... مواردی است که در ایران مدرس (همین وب سایت) به صورت اختصاصی به آن پرداخته شده است.

موضوع اصلی سایت ایران مدرس تدریس و آموزش است. در این وب سایت هزاران مدرس ثبت نام کرده اند. هزاران مطلب آموزشی و دانلود نیز در این وب سایت وجود دارد. اگر به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید و  در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی دبیرستان و دانشگاه در منزل به ارائه خدمات نیاز دارید، با مدرسینی که در سمت چپ و پایین همین مطلب نشان داده شده اند تماس بگیرید.

تدریس خصوصی اگر به درستی مورد استافده قرار بگیرد و در کنار آن مطالعه و حل تمرین و ... وجود داشته باشد، در پیشرفت تحصیلی، موفقیت در تحصی، ارتقای معدل و ... می تواند بسیار کمک کننده باشد. در بخش مقالات همین سایت در مورد مزایای جلسات تدریس خصوصی توضیحات زیادی ارائه شده است.

برای تقویت ریاضی دبیرستان و دانشگاه راهکارهای زیر می تواند مفصد و موثر باشد:

1- حضور مرتب در کلاسهای مدرسه و دانشگاه: به صورت مرتب در کلاسهای مدرسه و دانشگاه شرکت کنید. مطلبی را که در کلاسهای درس می توانید یاد بگیرید، اگر در کلاسها شرکت نکنید، در زمانهای بعد باید وقت بسیار بیشتری بذارید و یاد بگیرید.

2- حل مسئله و تمرین کافی: برای یادگرفتن درس ریاضی حل مسئله و تمرین کاملا لازم و ضروری است. با حل تمرین و ریاضی تسلط شما بر مطلب افزایش می یابد.

 
روشهای زیر برای کسب نمره خوب در درس ریاضی می تواند موثر و مفید باشد:

1- شرکت در کلاسهای ریاضی مدرسه و جلسات تدریس خصوصی ریاضی: برای آموزش صحیح درس ریاضی در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات آموزش خصوصی ریاضی شرکت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرس ریاضی کلیک نمائید.

2- حل دوباره مثالهای حل شده در کلاسهای ریاضی: پس از شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی، مثالهای حل شده را یکبار دیگر خودتان حل کنید تا روند حل آن برایتان جا بیافتد.

3- مرور پس از جلسات تدریس ریاضی: پس از کلاسهای تدریس ریاضی مرور را فراموش نکنید. اگر بعد از کلاس بتوانید در یک جزوه کوچک نکات مهم آن روز را یادداشت کنید برای ایام امتحانات خیلی کمک کننده خواهد بود.


4- مطالعه پیش از کلاس ریاضی

5- مرور درس پس از کلاسهای ریاضی و همچنین پس از مطالعه ریاضی

6- استفاده از جزوات و نمونه سوالات ریاضی موجود در سایتهای آموزشی

برای دانلود جزوات و نمونه سوالات ریاضی بر روی عبارت دانلود جزوه و نمونه سوال امتحانی کلیک نموده و در بخش جستجوی صفحه ای که باز می شود، عبارت مورد نظر را وارد کنید (مثلا: سوال ریاضی 1).

منبع: ایران مدرس

چگونه ریاضی را بهتر یاد بگیریم و نمره بالاتری کسب کنیم؟ در این بخش 22 نکته برای یادگیری بهتر و موفقیت در آموزش ریاضی ارائه شده است:

برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضی و کسب نمره ی بالا در درس ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- برای کسب نمره خوب در درس ریاضی هدف مشخصی داشته باشید.

2- نمره ای که در درس ریاضی می خواهید این ترم کسب کنید را به وضوح برای خودتان مشخص کنید.

3- در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه حاضر باشید.

4- درس ریاضی را در طول ترم بخوانید و به شب امتحان موکول نکنید.

5- در کلاسهای تدریس ریاضی تمرکز داشته باشید.

6- کتاب درسی ریاضی منبع اصلی مطالعه شما باشد.

7- در کلاس ریاضی حضور فعال داشته باشید و سوال بپرسید.

8- در کلاسهای تدریس ریاضی جزوه یادداشت کنید.


iranmodares


شما اگر می خواهید در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید و در تحصیل و کنکور موفق شوید، حتما سعی کنید این کار را انجام دهید. بعد از شرکت در کلاس تدریس ریاضی یا هر درس دیگری، همان روز در حد 10 دقیقه و یا یک ربع درسی را که مدرس یا معلم و یا استادتان ارائه کرده است را مرور کنید. این کار واقعا موثر است. چون در مراحل بعد، مثلا یک هفته بعد، وقتی به سراغ همان مبحث برمی گردید به خاطر همان مرور 10 دقیقه ای همه ی مطالب را به خوبی به یاد خواهید آورد.

هنگام مرور ریاضی سعی کنید در دفترچه ای که قبلا تهیه کرده اید فرمولها و نکات مهم را بنویسید. این دفترچه بعدا و در ایام امتحانات و کنکور واقعا بدردبخور خواهد بود. اگر در رابطه با هر فرمول نکته خاصی وجود دارد ان را هم بنویسید. این نکات خاص و مهم را بعدا خودتان به یاد نخواهید آورد ولی همین که آن را در دفترچه یادداشت کرده اید در دفعات بعد بع راحتی از انها استفاده می کنید.

مهمترین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید کیفیت تدریس و نتیجه گرفتن دانشجو یا دانش آموز شماست. اگر آنها نتیجه بگیرند افراد دیگر را هم به شما معرفی کرده و شما نیز حتما در کارتان موفق خواهید شد. مهمترین نکته برای موفقیت در تدریس این است: دغدغه شما نتیجه گرفتن شاگردانتان باشد. هر کدام از شاگردهای شما شرایط و استعداد و زمان و ... مخصوص به خودش را دارد. شما باید برای هر کدام از آنها خودتان را به گونه ای هماهنگ کنید و تغییر دهید که در نهایت شاگردان شما نتیجه بگیرند. این مهمترین اصل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.