مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

انتگرال و مشتق در ریاضی، موفقیت در تدریس و آموزش ریاضیات

انتگرال و مشتق در ریاضی جزو مطالب پایه ای به حساب آمده و در صورتیکه این دو مبحث را به خوبی بلد باشید بخش اعظمی از ریاضیات و فیزیک را یاد گرفته اید. انتگرال و مشتق در واقع عکس یکدیگر هستند.

به عنوان مثال اگر انتگرال sin x برابر cos x- است، مشتق cos x- هم برابر sin x است. اگر شما فرمولهای مشتق گیری را به خوب بلد باشید، در آموزش و یادگیری انتگرال هم مشکل خاصی نخواهید داشت.

البته برای آموزش و تسلط بر انتگرال، علاوه بر بلد بودن فرمولهای مشتق گیری، موارد دیگری را هم باید مد نظر داشته باشید. برای انتگرال گیری تکنیکهایی همچون تغییر متغیر، جزء به جزء و ... نیز وجود دارد. در ضمن حتی با بلد بودن همه ی این تکنیکها هم نمی توان هر انتگرالی را محاسبه کرد. بسیاری از انتگرالها را باید از روشهای عددی حل کرد.

اگر برای آموزش ریاضی و یاد گرفتن انتگرال و مشتق به جلسات تدریس خصوصی نیاز دارید، برای مشاهده مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید. در ضمن، برای یادگیری انتگرال و مشتق می توانید از جزوه های زیر هم استفاده کنید.

 

در صورتیکه در زمینه تدریس ریاضی و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید، عوامل زیر ممکن است در موفقیت در تدریس ریاضی به شما کمک کند.

مطالب را به زبان ساده و از دید دانشجو یا دانش آموز توضیح دهید. حین توضیح درس، سوالاتی از خود دانشجو یا دانش آموز بپرسید که هم وارد بحث شود و هم بازخورد بگیرید و ببینید که آیا درس را متوجه می شود یا نه. اگر در فهم درس اشکال دارد و یا به سوالات شما نمی تواند پاسخ دهد، اشکال از روش تدریس شماست. حداقل در جلسات تدریس خصوصی ریاضی شما باید با دانشجو یا دانش آموز و سطح علمی او همانگ شوید.

لازم نیست مطالبی که ارائه می کنید خیلی سطح بالا و بسیار علمی باشد. شما باید به زبان ساده و به نحوی که متقاضی تدریس و کلاس شما درس را یاد بگیرد، آموزش دهید. ممکن است حین تدریس ریاضی دانشگاهی متوجه شوید که مثلا دانشجوی شما در فلان مبحث ریاضی دبیرستان اشکالی دارد. در این حالت به صورت خلاصه آن بحث را برایش توضیح دهید. خلاصه اینکه شما نباید انتظار داشته باشید که شاگرد شما همه ی مطالب سالهای قبل را بلد باشد. اگر اینطور بود که اصلا کلاس خصوصی ریاضی لازم نداشت.

به هر حال، در جلسات تدریس خصوصی ریاضی باید سادگی روش توضیح مطالب را در نظر داشته باشید.

مطلب دیگر اینکه، باید مسائل را از بالا ببینید. اگر خودتان بر مطلب و درس تدریسی تسلط داشته باشید، به راحتی می توانید در نحوه ارائه و بیان درس به نحوی عمل کنید که شاگرد شما آن را خوب متوجه شود. ممکن است یک مبحث واحد از درس ریاضی را برای چند نفر مختلف با چند روش متفاوت توضیح دهید.


برای یادگیری بهتر درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و در صورت لزوم جلسات خصوصی ریاضی شرکت کنید.

2- بعد از کلاسهای مدرسه یا کلاس خصوصی ریاضی مطالب ارائه شده را مرور نمائید.

3- مثالهای حل شده در کلاس ریاضی را دوباره حل کنید.

4- متن کتاب درسی را با دقت بخوانید.

5- مسائل و تمرینات اضافی حل کنید.

6- از کتابهای کمک آموزشی به درستی استفاده نمائید. یعنی مسائل را اول خودتان حل کنید بعد جوابها را ببینید.

7- خواندن ریاضی را به ایام امتحانات موکول ننمائید.

لیست تعدادی از مدرسین ریاضی در زیر همین مطلب نشان داده شده است.


روشهای زیر برای کسب نمره خوب در درس ریاضی می تواند موثر و مفید باشد:

1- شرکت در کلاسهای ریاضی مدرسه و جلسات تدریس خصوصی ریاضی: برای آموزش صحیح درس ریاضی در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات آموزش خصوصی ریاضی شرکت نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرس ریاضی کلیک نمائید.

2- حل دوباره مثالهای حل شده در کلاسهای ریاضی: پس از شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی، مثالهای حل شده را یکبار دیگر خودتان حل کنید تا روند حل آن برایتان جا بیافتد.

3- مرور پس از جلسات تدریس ریاضی: پس از کلاسهای تدریس ریاضی مرور را فراموش نکنید. اگر بعد از کلاس بتوانید در یک جزوه کوچک نکات مهم آن روز را یادداشت کنید برای ایام امتحانات خیلی کمک کننده خواهد بود.


درس ریاضی یکی از دروسی است که اغلب دانش آموزان و دانشجویان با یادگیری آن مشکل دارند. این درس معمولا برای بسیاری از دروس دیگر درس پایه بوده و کسی که مثلا در انتگرال گیری مشکل دارد، در دروس دیگر نیز هر جا لازم باشد برای حل مسائل آن درس ها انتگرالی بگیرد به مشکل برخورد می کند. بنابراین یادگیری صحیح درس ریاضی اهمیت بالایی دارد. برای آنکه در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- حاضر شدن در کلاسهای درس به صورت منظم و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در صورت لزوم (برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک نمائید).

2- مرور مختصر درس ریاضی پس از حضور در کلاسهای درس در همان روز برگزاری کلاس و یا روز بعد

3- در صورت امکان، قبل از حضور در کلاس درس ریاضی،مبحثی که معلم یا استاد شما قرار است تدریس کند را به صورت خلاصه مطالعه نمائید. اگر کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در منزل را دارید، می توانید برگزاری کلاسها را به گونه ای هماهنگ
کنید که از کلاسهای تدریس ریاضی مسئله جلو افتاده و با آمادگی بیشتر در کلاسهای مدرسه حاضر شوید.

4- برنامه ریزی درست برای مطالعه ریاضی: مواردی را که باید مطالعه یا مرور شود به صورت زمانبندی شده در برنامه خود ذکر کنید و هر موردی که انجام شد، آن را تیک بزنید. برنامه شما اگر صد در صد هم انجام نشود باز هم مفید بوده و تاثیر خود را خواهد
گذاشت.

5- از خودتان حین مطالعه و حل تمرینات ریاضی سوال بپرسید. به این ترتیب در خودتان انگیزه ایجاد کرده و می توانید مطالب را به زبان خودتان تشریح کنید.


در صورتی که نیازمند دریافت خدمات در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هستید، از راهنمایی زیر کمک بگیرید. در ایران مدرس تدریس خصوص ریاضی به صورت ویژه ای مورد توجه قرار گرفته و مدرسین زیادی در این زمینه مشغول فعالیت هستند. در رابطه با مبحث تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر حائز اهمیت است:

1- به منظور مشاهده لیست مدرسین ریاضی مقطع دبیرستان مسیر زیر را در صفحه اصلی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) دنبال کنید:
تدریس خصوصی دبیرستان> دروس مشترک>ریاضی

-------------------
تدریس خصوصی ریاضی – تدریس خصوصی ریاضیات – تدریس ریاضی دبیرستان – تدریس ریاضی دانشگاهی – تدریس خصوصی ریاضی رشته انسانی – تدریس خصوصی ریاضی رشته تجربی – تدریس خصوصی کلیه دروس ریاضی مرتبط با رشته ریاضی – مدرس خصوصی ریاضی – تدریس حرفه ای ریاضیات – تدریس ریاضی با قیمت مناسب – تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی – بهترین مدرسین خصوصی درس ریاضی – تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی – تدریس ریاضی ابتدایی
-------------------

2- به منظور مشاهده لیست مدرسین ریاضی مقطع دانشگاهی مسیر زیر را در صفحه اصلی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) دنبال کنید:
تدریس خصوصی دانشگاهی> (سایر موارد)>ریاضی

-------------------
تدریس خصوصی ریاضی – تدریس خصوصی ریاضیات – تدریس ریاضی دبیرستان – تدریس ریاضی دانشگاهی – تدریس خصوصی ریاضی رشته انسانی – تدریس خصوصی ریاضی رشته تجربی – تدریس خصوصی کلیه دروس ریاضی مرتبط با رشته ریاضی – مدرس خصوصی ریاضی – تدریس حرفه ای ریاضیات – تدریس ریاضی با قیمت مناسب – تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی – بهترین مدرسین خصوصی درس ریاضی – تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی – تدریس ریاضی ابتدایی


iranmodares


مدرس اوتوکد-استخدام جدید-قرآنی-آمورش matlab-آزمایشگاه-نحوه نصب ضبط و باند-تعمیر تلویزیون-اجاره کلاس آموزشی-دوره های آموزشی-آموزش تعمیر لپ تاپ-فارسی-تعمیرات دی وی آر-فروش-ISI-سیستم مدیریت کیفیت-آموزش تخصصی نمای ساختمان-مشهد-ساخت کیف چرمی-فایل صوتی و تصویری-آموزش شارژ کارتریج جوهرافشان-آموزش ابتدایی کولر گازی-پروژه های دانشجویی-دوره آموزش مجازی-انواع سنگهای ساختمانی-چگونگی تعمیر یخچال-نصب دوربین مدار بسته-دانلود کتابهای درسی-ابزار های تعمیرات بورد-ارایشگران-نصب درب بازکن اتوماتیک-فتوشاپ-آموزش رایگان-تعمیرات اسکنر-طریقه نصب جک-رباتیک-مقاله نویسی ISI-بارکد خوان-امور مالیاتی-AVR-آموزش درب های اتوماتیک-مقالات رایگان-حسابداری-تستر اسکناس-آموزش طراحی وب سایت-آموزش حسابداری کاربردی-قانون جذب-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.