مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

تدریس خصوصی ریاضی و نمره بالای ریاضیات + موفقیت در یادگیری ریاضی

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دوره ابتدایی و ریاضیات سایر مقاطع بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک نمائید.
ریاضی متوسطه و دبیرستان شامل دروسی همچون ریاضی 1 و 2، حسابان، آمار، حساب دیفرانسیل، هندسه 1 و 2، هندسه تحلیلی، جبر و احتمال و ... است. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دوره متوسطه و دبیرستان و ریاضیات سایر مقاطع بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات کلیک نمائید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

iranmodares

1- در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و در صورت لزوم جلسات خصوصی ریاضی شرکت کنید.

2- بعد از کلاسهای مدرسه یا کلاس خصوصی ریاضی مطالب ارائه شده را مرور نمائید.

3- مثالهای حل شده در کلاس ریاضی را دوباره حل کنید.
4- متن کتاب درسی را با دقت بخوانید.

5- مسائل و تمرینات اضافی حل کنید.
اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران به ارائه خدمات نیاز دارید ...

اگر برای تقویت پایه ریاضی، آموزش بهتر درس ریاضی، آمادگی امتحانات ریاضی در تهران قصد استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی را دارید و در جستجوی یک مدرس خصوصی ریاضی خوب هستید ...

اگر در زمینه آموزش فیزیک مشکل دارید و با استفاده از جلسات تدریس خصوصی فیزیک و استفاده از کمک یک مدرس خصوصی فیزیک خوب می خواهید درس فیزیک را به خوبی یاد بگیرید ....
در هر صورت، برای استفاده از خدمات تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در تهران لیست مدرسین ثبت نامی در وب سایت (ایران مدرس) را مشاهده کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و بیش ار 15500 مدرس ثبت نامی دارد.

برای مشاهده لیست مدرسین و معلمان ریاضی و فیزیک بر روی عبارتهای معلم خصوصی ریاضی یا معلم خصوصی فیزیک کلیک کنید.
برای یادگیری درست درس ریاضی باید عوامل مختلفی در نظر گرفته شود. شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی، حل تمرین و مسئله، داشتن پشتکار و ... در یادگیری ریاضی مهم است.
برای تقویت ریاضی دبیرستان و دانشگاه راهکارهای زیر می تواند مفصد و موثر باشد:

1- حضور مرتب در کلاسهای مدرسه و دانشگاه: به صورت مرتب در کلاسهای مدرسه و دانشگاه شرکت کنید. مطلبی را که در کلاسهای درس می توانید یاد بگیرید، اگر در کلاسها شرکت نکنید، در زمانهای بعد باید وقت بسیار بیشتری بذارید و یاد بگیرید.

2- حل مسئله و تمرین کافی: برای یادگرفتن درس ریاضی حل مسئله و تمرین کاملا لازم و ضروری است. با حل تمرین و ریاضی تسلط شما بر مطلب افزایش می یابد.

3- استفاده از جزوات و نمونه سوالهای امتحانی موجود در سایتهای اینترنتی
برای کسب نمره عالی در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1-حضور در کلاسهای تدریس ریاضی: به صورت مرتب در کلاسهای تدریس درس ریاضی شرکت کنید. یادگیری در کلاس درس به نسبت مطالعه شخصی مفیدتر و موثرتر است.

2- حل تمرینات و مسائل حل شده در کلاس درس ریاضی: مسائل و تمریناتی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر خودتان حل کنید. حل مسائل را برای خودتان شرح دهید.

3- حل مسائل و تمرینات اضافی ریاضی: برای آموزش درس ریاضی بهترین راهکار حل مثال و تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مهارتتان بیشتر خواهد شد.
برای استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

- جلسات تدریس خصوصی جایگزین مطالعه، کلاس درس مدرسه و دانشگاه، حل تمرین و مسئله و ... نیست. جلسات تدریس خصوصی به عنوان کمک و پشتیبانی باید مورد استفاده قرار بگیرد.

- جلسات تدریس خصوصی را مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه جدی بگیرید. اگر مدرس تمریناتی را تعیین کرد آنها را حل کنید.

- اگر لازم است برای درسی از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید، هر چه زودتر شروع کنید. در ایام امتحانات خیلی سرتان شلوغ می شود و زمان کافی نخواهید داشت.

- همه ی کارها رو برای جلسات تدریس خصوصی در نظر نگیرید. در بین جلسات خودتان هم فعالیت داشته باشید و تمرین و مسئله حل کنید.

- در جلسات تدریس خصوصی فعال باشید. سوال بپرسید و تا مطلب را یاد نگرفته اید کوناه نیایید.
هزینه، نرخ و قیمت جلسات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس مقدار ثابتی نبوده و بسته به شهر، سابقه و تجربه مدرس و ... متغیر است.

مسلما مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و مدرک تحصیلی آنها نیز بالاتر است هزینه بیشتری را برای جلسات تدریس خصوصی مطالبه می کنند. هزینه تدریس در شهرهای بزرگتر هم بیشتر است.

برای هماهنگی با یک مدرس خصوصی ریاضی خوب در مرحله اول رزومه و سوابق کاری مدرسین مختلف را ببینید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.

در ادامه با توجه به هزینه درخواستی مدرسین و بودجه ای که خودتان برای کلاسهای در نظر گرفته اید چند مدرس را در نظر گرفته و با آنها تماس بگیرید. ممکن است بعضی از آنها تخفیف هم بدهند.

با یکی از مدرسین هماهنگ کرده و یکی دو جلسه را با او برگزار کنید. اگر راضی بودید که چه بهتر در غیر اینصورت با مدرس دیگری هماهنک کنید.

زمان مناسب برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی چند ماه قبل از شروع امتحانات و در طول ترم است.

بارها و بارها در مقالات مختلف گفته شده است که اگر واقعا قصد دارید برای یادگیری بهتر درس ریاضی از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید، برگزاری جلسات را موکول به ایام امتحانات نکنید.

ریاضی یکی از دروسی است که برای آموزش و یادگیری صحیح آن باید در کنار کلاس درس و مدرسه و جلسات آموزش خصوصی، تمرین حل کرد و مسائل را بررسی نمود. در ایام امتحانات وقت محدودی وجود دارد. بنابراین برگزاری جلسات تدریس در ایام امتحانات بازدهی چندانی ندارد.

البته اگر الان که در حال مطالعه این مقاله هستید ایام امتحانات است، و در بخش هایی از درس اشکال دارید برگزاری جلسات تدریس خصوصی می تواند مفید باشد. ولی اگر کل درس را می خواهید در جلسات آموزش خصوصی ریاضی یاد بگیرید بهتر است که از چند ماه قبل شروع کنید. مثلا از همان زمانی که امتحانات میان ترم شروع می شود شما هم جلسات تدریس خصوصی را شروع کرده و به صورت پیوسته تا امتحانات پایان ترم ادامه دهید.

اگر می خواهید در ریاضی نابغه شوید و ریاضی را خوب یاد بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید.


1-در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه به صورت کامل حاضر شوید.

2- در کلاسهای تدریس ریاضی سر وقت حاضر شوید.

3- در کلاسهای تدریس ریاضی در ردیف جلو بنشینید و خوب دقت کنید.

4- تمرکز خودتان را در کلاس درس حفظ کنید و با دقت گوش دهید.

5- در کلاس تدریس ریاضی جزوه یادداشت کنید و جزوه خودتان را داشته باشید.

6- هر سوالی که در کلاس برایتان پیش آمد بپرسید و یا یادداشت کنید که بعدا بپرسید.

7- به سوالاتی که سایر دانش آموزان یا دانشجویان می پرسند گوش دهید.

8- بعد از کلاسهای تدریس ریاضی درس را مرور کنید.

9- در صورت لزوم از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید.

10- برای مشاهده مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


راهکارهایی برای کسب نمره بالا و موفقیت در درس ریاضی در این بخش ارائه شده است.

1- در کلاسهای مدرسه و دانشگاه تدریس ریاضی شرکت کنید. تا جایی که ممکن است غیبت نکنید.

2- در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در صورت لزوم برای رفع اشکال استفاده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

3- در کلاسهای تدریس ریاضی با تمرکز کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید.

4- در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی حتما جزوه یادداشت کنید. با یادداشت جزوه تمرکز شما افزایش می یابد و مطالب را بهتر می فهمید.

5- هر سوالی که برایتان پیش آمد در کلاسهای تدریس ریاضی بپرسید و یا یادداشت نمائید تا بعدا بپرسید.

6- اگر همکلاسی های شما سوالی می پرسند با دقت گوش دهید. ممکن است این سوال بعدا برای شما هم پیش بیاید.

7- به مسائل و مثالهایی که در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه حل می شود به دقت توجه کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم این مورد را رعایت نمائید.

8- در کلاسهای تدریس ریاضی برای حل مسائل داوطلب باشید. البته لازمه این امر این است که در طول ترم درس بخوانید.

9- بعد از کلاسهای تدریس ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی حتما مطالب تدریس شده را مرور نموده و تمرینها را دوباره حل کنید.

10- در طول ترم درس ریاضی را بخواند. خواندن ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. ریاضی برای یادگیری به حل تمرین و مسئله نیاز دارد. برای یادگیری بهتر آن باید وقت کافی برای حل تمرین و مسئله داشته باشید. بنابراین در طول ترم ریاضی بخوانید.


 


برای کسب نمره عالی در درس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1-حضور در کلاسهای تدریس ریاضی: به صورت مرتب در کلاسهای تدریس درس ریاضی شرکت کنید. یادگیری در کلاس درس به نسبت مطالعه شخصی مفیدتر و موثرتر است.

2- حل تمرینات و مسائل حل شده در کلاس درس ریاضی: مسائل و تمریناتی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر خودتان حل کنید. حل مسائل را برای خودتان شرح دهید.

3- حل مسائل و تمرینات اضافی ریاضی: برای آموزش درس ریاضی بهترین راهکار حل مثال و تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مهارتتان بیشتر خواهد شد.


بهترین زمان برای استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، نه دقیقا در ایام امتحانات و بلکه چند ماه قبل از آن است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در طول ترم درسها را کنار گذاشته و نزدیک ایام امتحانات به فکر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می افتند.


اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید و در بعضی از قسمتهای آن اشکال دارید راه حل دیگری هم وجود دارد و آن استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی است. البته به هوای جلسات تدریس خصوصی نمی توان مطالعه و تمرین و کلاسهای مدرسه و دانشگاه را کنار گذاشت. ولی، جلسات آموزش خصوصی ریاضی می تواند به عنوان یک عامل کمک کننده مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس ریاضی و ریاضی مهندسی و همچنین کلاسهای خصوصی برای سایر دروس در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آنها خود دانش آموز و دانشجو تمرین و مسئله حل کند و مرور را هم از یاد نبرد، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات خوب  می تواند مفید و موثر باشد. اگر شما هم به هر دلیلی نتوانسته اید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و یا دانشگاه شرکت کنید کلاسهای تدریس خصوصی گزینه خوبی برای شما است. البته همانطور که گفته شد خودتان هم باید مسئله حل کنید و مطالبی که در این جلسات ارائه می شود را بخوانید. برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی  و موفقیت در این درس، علاوه بر موارد بالا، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر اشکالی دارید آن را برطرف نموده و تمرینات و مثالهای بیشتری حل نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر در یک یا چند جلسه از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به هر دلیلی غیبت داشته اید، غیبت را جبران کرده و درس را بهتر یاد بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی و یا هر درس دیگری در حالت کلی می تواند مفید و موثر باشد. البته همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک تنها شرکت در کلاسهای خصوصی کافی نیست. در کنار جلسات تدریس خصوصی باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. باید پشتکار داشته باشید و در طول ترم درس بخوانید. حتی باید کلاسهای خصوصی هم در طول ترم برگزار گردد. کلاسهای تدریس خصوصی، با توجه به مطالب گقته شده برای گرفتن نمره 20 و موفقیت در تحصیل موثر و مفید است. شما اگر می خواهید در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید و در تحصیل و کنکور موفق شوید، حتما سعی کنید این کار را انجام دهید. بعد از شرکت در کلاس تدریس ریاضی یا هر درس دیگری، همان روز در حد 10 دقیقه و یا یک ربع درسی را که مدرس یا معلم و یا استادتان ارائه کرده است را مرور کنید. این کار واقعا موثر است. چون در مراحل بعد، مثلا یک هفته بعد، وقتی به سراغ همان مبحث برمی گردید به خاطر همان مرور 10 دقیقه ای همه ی مطالب را به خوبی به یاد خواهید آورد.
iranmodares

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی حسابان بر روی عبارت مدرس خصوصی حسابان کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی جبر و احتمال بر روی عبارت مدرس خصوصی جبر و احتمال کلیک نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی هندسه 1 و آموزش خصوصی هندسه 2 بر روی عبارت مدرس خصوصی هندسه کلیک نمائید.


دانلود خلاصه جزوه ریاضی 1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.