مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

رفع اشکال و کسب نمره خوب در درس ریاضی دبیرستان، دانشگاه و کنکور

رفع اشکال و کسب نمره خوب در درس ریاضی دبیرستان، دانشگاه و کنکور - در صورتیکه برای یادگیری درس ریاضی مشکل اساسی و پایه ای دارید و حتی با گوش دادن در کلاس درس و مطالعه منظم نمی توانید مطالب را یاد بگیرید، با یک مدرس خصوصی ریاضی هماهنگ کرده و با برگزاری کلاس خصوصی در منزل سعی کنید مشکلات موجود را برطرف نمائید.

iranmodares

کلاسهای خصوصی ریاضی را از اول ترم به صورت هفتگی می توانید داشته باشید و یا هر چند وقت یک بار برای رفع اشکال می توانید از چنین کلاسهایی استفاده نمائید.
در صورتی که برای ریاضی، معلم خصوصی دارید، سعی کنید در کلاسهای درس مدرسه هم به مطالب گوش دهید و داشتن معلم خصوصی ریاضی نباید باعث شود تا کلا در کلاسهای مدرسه به مطالب گوش ندهید. در صورتیکه فکر می کنید به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید در ایران مدرس به بخش تدریس خصوصی مراجعه نمائید.  در صورتیکه ساکن تهران هستید و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به ارائه خدمات نیاز دارید ....
چنانچه برای رفع اشکال در درس ریاضی و موفقیت در امتحانات به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید ....
اگر برای افزایش معدل و کسب نمره بالاتر در درس ریاضی می خواهید با یک مدرس خوب ریاضی هماهنگ کنید ...
در صورتیکه برای کسب درصد بالای کنکور در درس ریاضی می خواهید یک مدرس ریاضی خوب داشته باشید ...
برای مشاهده لیستی از بهترین مدرسین ریاضی دبیرستان، دانشگاه و کنکور و مدرسین ریاضی دوره ابتدایی بر روی لینک معلم خصوصی ریاضی کلیک نمائید.
یکی از دروس مهم برای کسب رتبه بالا و برتر در کنکور سراسری، درس ریاضی است. اگر بتوانید در درس ریاضی درصد خوبی بزنید، به کسب رتبه خوب در کنکور خیلی کمک خواهد کرد. در صورتیکه قصد دارید در کنکور سراسری برای درس ریاضی درصد بالایی کسب کنید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
1- مطالعه عمیق و صحیح درس ریاضی: قبل از هر چیز سعی کنید با یک مطالعه عمیق و مفهومی درس ریاضی و مباحث ارائه شده در آن را به خوبی فرا بگیرید. تعاریفی که ارائه می شود را بفهمید و مفاهیم را درک کنید. یادگیری اولیه از طریق تست زدن فایده ندارد چون تمامی مطالب، ممکن است پوشش داده نشود. بنابراین برای مطالعه اولیه ریاضی کنکور از خود کتاب درسی و جزوات کلاسی استفاده نمائید.
2- حل تمرین و مثال و مسئله کافی برای درس ریاضی: بعد از مطالعه کامل و عمیق درس ریاضی برای کنکور، نوبت به حل تمرین و مثال و مسئله کافی برای آن می رسد. در این مرحله مطالب ارائه شده در کتاب بهتر برای شما جا افتاده و تسلط بیشتری بر مبحث پیدا خواهید کرد. در واقع، کلید یادگیری درس ریاضی، چه برای امتحانات و چه برای کنکور، حل تمرین و مسئله است.

تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی (شامل ریاضیات 1 و 2، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی و ...) در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) ارائه می گردد.
اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی به مدرس نیاز دارید بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضیات کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی هم در زیر همین مطلب نشان داده شده اند.
علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی، در وب سایت حاضر جزوات اموزش و نمونه سوالات زیادی برای دانلود موجود است. برای ورود به بخش دانلود ایران مدرس بر روی عبارت دانلود رایگان جزوات درسی کلیک کنید.


مجموعه "نکاتی برای یادگیری درس ریاضی" از این پس در وب سایت ایران مدرس ارائه می گردد. در این مجموعه هر بار یکی از نکات مهم در رابطه با نحوه یادگیری، مطالعه و موفقیت در درس ریاضیات ارائه می گردد.
همانطور که می دانیم درس ریاضی یکی از مهمترین درسهای پایه بوده و یادگیری و مطالع صحیح آن حتی در یادگیری سایر دروس تاثیر گذار است.
اولین نکته مهم در یادگیری درس ریاضی، مرور درس پس از کلاس است. بارها و بارها شاید این نکته را شنیده باشیم ولی کمتر به آن عمل می کنیم.
سعی کنید با یک برنامه ریزی منظم بعد از تمامی کلاسهای ریاضی، حتما مروری در حد یک ربع هم که شده داشته باشید. این امر باعث میشود تمامی مطالبی که در آن روز یاد گرفته اید به یک باره فراموش نشده و دفعات بعد مجبور نباشید کل مطلب را از اول بخوانید.
اگر مطالب را پس از کلاسهای درس مرور نکنید، بعدا که به سراغ درس می روید مثل این می ماند که اصلا کلاسی برگزار نشده و خودتان باید از صفر شروع به خواندن بکنید که خیلی کار سختی است.
پس برای موفقیت در یادگیری درس ریاضی، سعی کنید که با یک برنامه ریزی منظم، مرورهای بعد از کلاس درس را داشته باشید.

اگر در جستجوی سایت مدرسین، اساتید و معلمین تدریس خصوصی ریاضی هستید، در وب سایت (ایران مدرس) هزاران مدرس، معلم و استاد تدریس و آموزش ریاضی و سایر دروس ثبت نام کرده اند.

با مراجعه به بخش تدریس خصوصی همین وب سایت و جستجوی عبارت "تدریس خصوصی ریاضی" می توانید لیست مدرسان و معلمان ریاضی را مشاهده کنید.

به صورت دیگر، اگر می خواهید مدرسان و اساتید ریاضی را مشاهده کنید بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی یا مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

در ضمن، در پایین همین مطلب تعدادی از مدرسین ریاضی که در وب سایت ایران مدرس آگهی ویژه ثبت کرده اند را می توانید مشاهده کنید. با کلیک بر روی هر مدرس توضیحات بیشتری را می توانید مشاهده کنید.

سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس ایران است و تا آبان 94 بیش از 11300 مدرس ثبت نامی دارد. اگر در زمینه تدریس ریاضی هم فعالیت دارید آگهی خودتان را در همین وب سایت ثبت کرده و شاگرد جذب نمائید.

به منظور درج آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.

تعدادی مطلب آموزشی در مورد تدریس و مطالعه ریاضی هم در ادامه ارائه شده است. با کلیک بر روی هر عنوان می توانید توضیحات مربوط به آن را مشاهده کنید.

 










آموزش شیمی دبیرستان-ریاضی-شبکه-فیزیک-تدریس-تدریس خصوصی ریاضیات-ترمودینامیک 1-تهران-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.