مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه در کنکور درس ریاضی را درصد بالا بزنیم؟

چگونه در کنکور درس ریاضی را درصد بالا بزنیم؟ را در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و موفقیت در آموزش و یادگیری ریاضی
بهترین زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی کنکور و دبیرستان و دانشگاه: اگر می خواهید از کلاسهای تدریس فیزیک و ریاضی نتیجه خوبی بگیرید از اول ترم شروع کنید. اگر برای کنکور از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی کنکور استفاده می نمائید هم زودتر شروع کنید. کلاسهای تدریس خصوصی باید در زمان کافی برگزار شود. نزدیک امتحانات و نزدیک کنکور استرسی که ایجاد می گردد از کیفیت کلاسهای تدریس کم می کند. البته اگر فقط برای رفع اشکال می خواهید از کلاسهای تدریس ریاضی و فیزیک کنکور استفاده نمائید، می توانید در ایام امتحانات هم از این کلاسها استفاده کنید. 
اگر برای کسب درصد بالای فیزیک کنکور بدنبال راهکارهای مناسب هستید، موارد زیر می تواند برای شما مفید باشد:

1- مطالعه عمیق و مفهومی فیزیک و درک درست از مسائل

2- شرکت مرتب در کلاسهای فیزیک مدرسه و در صورت لزوم استفاده از خدمات تدریس خصوصی فیزیک کنکور (اگر به مدرس خصوصی فیزیک کنکور نیاز دارید بر روی عبارت معلم خصوصی فیزیک کنکور کلیک نمائید)

3- مرور مطالب ارائه شده در کلاسهای فیزیک مدرسه یا کلاسهای خصوصی فیزیک کنکور

استفاده از جزوات مبحثی موجود در اینترنت ( در صورتی که به جزوات کنکوری فیزیک احتیاج دارید بر روی عبارت دانلود جزوات و نمونه سوالهای فیزیک کلیک نموده و در بخش جستجوی صفحه ای که باز می شود، عبارت "فیزیک کنکور" را وارد کنید. ضمنا برای مشاهده تست های کنکور و جزوات کنکوری فیزیک می توانید بر روی عبارت تست کنکور فیزیک کلیک نمائید).
به منظور مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی ریاضی دبیرستان و کنکور فعالیت دارند، بر روی عبارت تدریس ریاضی کنکور کلیک نمائید.

اگر می خواهید لیست مدرسان فعال در زمینه آموزش خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور را مشاهده کنید، بر روی عبارت مدرسین خصوصی فیزیک کنکور و دبیرستان کلیک نمائید.

مرور منظم برای موفقیت تحصیلی، موفقیت در کنکور و کسب درصد بالای ریاضی در کنکور لازم است.

با مرور منظم شما مطالب را فراموش نخواهید کرد. در ضمن در دفعات بعد که می خواهید از یک مبحث مشخص مسئله حل کنید و یا تست بزنید، اگر آن مبحث را قبلا مرور کرده باشید، دیگر لازم نیست درس را از اول بخوانید.

یکی از مهمترین مرورهایی که باید انجام شود، مرور درس بعد از جلسات تدریس ریاضی و یا کلاس خصوصی ریاضی است. همان روزی که درس جدید را داده اند، درس را مرور کنید و نکات مهم آن را یادداشت نمائید. قویترین حافظه ها از کمرنگترین جوهرها ضعیفتر است. مطالبی را که در همان روز تدریس یادداشت می کنید خیلی ارزشمند است و ممکن است بعدا یادتان برود.

علاوه بر مرور بعد از جلسات تدریس در طول ترم و در ایام کنکور مرورهای دیگری هم لازم است. مثلا می تواند برنامه ای داشته باشید و یک هفته بعد و یک ماه بعد هم همان مبحث را مرور نمائید. استفاده از جعبه لایتنر و موارد مشابه برای مرور هم می تواند مفید باشد.

همانطور که گفته شد، خوبی کلاسهای تدریس و آموزش ریاضی و سایر دروس این است که در کلاس بحثها مورد بررسی قرار می گیرد و با سوالاتی که پرسیده می شود، اصطلاحا خوب شخم زده خواهد شد. این امر باعث می شود که فهم عمیقتری از مطالب پیدا کنید و درس را بهتر یاد بگیرید. در کلاسهای تدریس ریاضی ممکن است سوالاتی مطرح گردد که وقتی خودتان درس ریاضی را مطالعه می کنید، به نظرتان نرسد و نکات مربوط به همین سوالات در تستهای کنکور ریاضی استفاده شود. گوش دادن به مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی با تمرکز کامل می تواند در یادگیری بهتر درس ریاضی و موفقیت شما در درس ریاضی مفید و موثر باشد. فقط حضور در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کافی نیست. باید با دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید و تا جایی که می توانید تمرکز داشته باشید. یادداشت کردن جزوه به افزایش تمرکز شما کمک می کند.

1- مطالعه عمیق و صحیح درس ریاضی: قبل از هر چیز سعی کنید با یک مطالعه عمیق و مفهومی درس ریاضی و مباحث ارائه شده در آن را به خوبی فرا بگیرید. تعاریفی که ارائه می شود را بفهمید و مفاهیم را درک کنید. یادگیری اولیه از طریق تست زدن فایده ندارد چون تمامی مطالب، ممکن است پوشش داده نشود. بنابراین برای مطالعه اولیه ریاضی کنکور از خود کتاب درسی و جزوات کلاسی استفاده نمائید.

2- حل تمرین و مثال و مسئله کافی برای درس ریاضی: بعد از مطالعه کامل و عمیق درس ریاضی برای کنکور، نوبت به حل تمرین و مثال و مسئله کافی برای آن می رسد. در این مرحله مطالب ارائه شده در کتاب بهتر برای شما جا افتاده و تسلط بیشتری بر مبحث پیدا خواهید کرد. در واقع، کلید یادگیری درس ریاضی، چه برای امتحانات و چه برای کنکور، حل تمرین و مسئله است.

3- شرکت در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور: سعی کنید کلاسهای مدرسه را به صورت منظم بروید. مطلبی که در یک ساعت و نیم کلاس مدرسه یاد می گیرید، اگر در کلاس شرکت نکنید، ممکن است بعدا وقت بسیار بیشتری از شما بگیرد. در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور در منزل و جلسات آموزش خصوصی ریاضی استفاده نمائید. اگر در مدرسه معلم خوبی ندارید، با داشتن یک معلم خصوصی خوب می توانید این وضعیت را جبران کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرس ریاضی کلیک نمائید.

در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور و دبیرستان چون وقت بیشتری برای ارائه درس، حل تمرین و مسئله و رفع اشکال وجود دارد، درس را بهتر و راحتتر یاد می گیرید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، دبیرستان، کنکور و دانشگاه، مدرس خصوصی ریاضی شما با خیال راحت و با در اختیار داشتن زمان کافی به راحتی می تواند اشکالات شما را برطرف نماید. اگر خودتان درس ریاضی را به خوبی مطالعه کرده باشید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال، حل تمرین و مسئله و تسلط بر مطلب استفاده کنید. البته انتظار نداشته باشید که تنها با شرکت در کلاسهای خصوصی درس را به صورت کامل یاد بگیرید. مطالعه و حل تمرین خودتان همواره لازم است. برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور هم می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید. برای موفقیت در کنکور ریاضی در مرحله اول تلاش کنید در کلاسهای تدریس ریاضی کنکور مدرسه به صورت کامل شرکت کنید. اگر بخواهید در کنکور ریاضی را خوب بزنید باید مطالب را به صورت عمقی و پایه ای یاد بگیرید. باید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی شرکت کنید. برای موفقیت در ریاضی کنکور باید درس را خوب مرور نمائید، تمرین و مسئله حل کنید و بر مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی مسلط شوید. برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور باید خوب تست کار کنید و تست ها را با در نظر گرفتن زمان استاندارد بتوانید بزنید. برای انجام تمامی این مراحل داشتن پشتکار و اراده لازم است. باید هدف واضحی برای خودتان ترسیم کنید (مثلا: درصد ریاضی من در کنکور بالای 80 درصد است) و در ادامه برای رسیدن به آن تلاش کنید و با پشتکار کارهایی که گفته شد و لازم است را انجام دهید.

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.