مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

تدریس خصوصی و آموزش در منزل ریاضی + موفقیت در تدریس ریاضی

اگر در جستجوی بهترین مدرسین تدریس خصوصی و آموزش در منزل ریاضی هستید ....

اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای موفقیت در تحصیل استفاده نمائید ....
در صورتیکه در رابطه با ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاه، ریاضیات مهندسی، آمار و احتمال، معادلات دیفرانسیل و ... قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید ...

در هر صورت ....
برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در سایت ایران مدرس بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی


iranmodares


برای استفاده بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی سعی کنید این کلاسها را در طول ترم برگزار نموده و برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در طول ترم هم به اندازه کافی فرصت حل تمرین و مسئله خواهید داشت و هم استرس ایام امتحانات را نخواهید داشت. به منظور دانلود رایگان جزوه و سوالات امتحانی ریاضی در تمامی مقاطع بر روی دانلود جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید. به منظور اطلاع از قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) را مطالعه نمائید. کلاسهای خصوصی ریاضی را از اول ترم به صورت هفتگی می توانید داشته باشید و یا هر چند وقت یک بار برای رفع اشکال می توانید از چنین کلاسهایی استفاده نمائید.
یک برنامه ریزی خوب داشته باشید. درس ریاضی را در طول ترم بخوانید و به ایام امتحانات موکول نکنید. ابتدا سوالهایی که در جلسات تدریس حل شده است را یکبار دیگر حل کنید. سپس سراغ مسائل حل نشده و تمرینات بروید. هر چه تمرین بیشتری حل کنید بهتر است. کسانی که ریاضی را از شما بهتر بلدند از شما بیشتر تمرین حل کرده اند. کسی از شما باهوش تر نیست. مغز خودتان را مانند سایر عضلات با تمرین و مداومت می توانید قوی کنید. هر چه تمرین ریاضی بیشتری حل کنید، ذهن ریاضی شما و آن بخشی از مغز شما که با حل مسائل ریاضی در ارتباط است قوی تر خواهد شد. ابتدا از مسائل راحتتر شروع کنید و به مرور سراغ مسائل و تمرینات سطح بالاتر بروید.در صورتی که برای ریاضی، معلم خصوصی دارید، سعی کنید در کلاسهای درس مدرسه هم به مطالب گوش دهید و داشتن معلم خصوصی ریاضی نباید باعث شود تا کلا در کلاسهای مدرسه به مطالب گوش ندهید. 
سرفصلهای ریاضی7 (ریاضی پایه هفتم) در ادامه ارائه شده است.

فصل ۱:راهبردهای حل مسئله- روشهای نمادین

فصل 2: عددهای صحیح

فصل 3: هندسه و استدلال

فصل 4: جبر و معادله

فصل 5: مساحت و حجم

فصل 6: اعداد طبیعی و اعداد اول

فصل 7: بردار

فصل 8: توان

فصل 9: احتمال

فصل 10:اعداد گویا

فصل 11:تبدیل های هندسی

تدریس خصوصی ریاضیات مهندسی
ریاضی مهندسی یکی از دروس مهم مقطع کارشناسی است اکثر رشته های مهندسی درس ریاضی مهندسی را در چارت درسی خودشان دارند. از جمله سرفصلهای درس ریاضی مهندسی می توان به موارد زیر اشاره کرد.
سری فوریه و انتگرال آن و تبدیل فوریه: تعریف سری فوریه، فرمول اولر، بسط در نیم دامنه، نوسانات واداشته، انتگرال فوریه. معادلات با مشتقات جزئی، انتگرال خط در صفحه مختلط، قضیه انتگرال کوشی، محاسبه انتگرال خط بوسیله انتگرالهای نامعین، فرمول کوشی، بسطهای تیلر و مکلورن، انتگرالگیری به روش مانده ها، قضیه مانده ها، محاسبه برخی انتگرالهای حقیقی و ....
در وب سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مهندسی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی مهندسی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی مهندسی کلیک کنید.

تدریس خصوصی ریاضی 6 ریاضی ششم ابتدایی

موفقیت در تدریس ریاضی

لازم نیست مطالبی که ارائه می کنید خیلی سطح بالا و بسیار علمی باشد. شما باید به زبان ساده و به نحوی که متقاضی تدریس و کلاس شما درس را یاد بگیرد، آموزش دهید. ممکن است حین تدریس ریاضی دانشگاهی متوجه شوید که مثلا دانشجوی شما در فلان مبحث ریاضی دبیرستان اشکالی دارد. در این حالت به صورت خلاصه آن بحث را برایش توضیح دهید. خلاصه اینکه شما نباید انتظار داشته باشید که شاگرد شما همه ی مطالب سالهای قبل را بلد باشد. اگر اینطور بود که اصلا کلاس خصوصی ریاضی لازم نداشت.
مطلب دیگر اینکه، باید مسائل را از بالا ببینید. اگر خودتان بر مطلب و درس تدریسی تسلط داشته باشید، به راحتی می توانید در نحوه ارائه و بیان درس به نحوی عمل کنید که شاگرد شما آن را خوب متوجه شود. ممکن است یک مبحث واحد از درس ریاضی را برای چند نفر مختلف با چند روش متفاوت توضیح دهید.
ممکن است شما مطلب را به خوبی بلد باشید ولی مسلط بر آن نباشید. به این معنی که، اگر شما بر درس احاطه کامل داشته باشید، اشکال شاگردتان را بهتر تشخیص می دهید. نحوه تدریس شما هم متفاوت خواهد شد. کسی که مطلب را بلد است می تواند آن را تدریس کند. ولی کسی که بر مطلب مسلط است می تواند آن را برای طرف مقابل تفهیم کند.
شاید این اتفاق برای خود شما هم افتاده باشد که وقتی که درسی را چند بار تدریس می کنید و برآن کاملا مسلط می شوید، در دفعات بعد نحوه برنامه ریزی شما هم برای کلاس تدریس فرق خواهد کرد. چون اول و آخر مبحث را به خوبی متوجه هستید و می دانید که چه مباحثی قرار است گفته شود، مهمترین مطالب را به خوبی انتخاب کرده و بیشتر وقت را برای آنها صرف می کنید.
کسانی که بر مطالب ارائه شده تسلط کامل ندارند از جایی شروع به تدریس می کنند و پیش می روند. شاید مطلب را خوب تدریس هم بکنند. ولی در آخر وقتی که درس تمام می شود به احتمال زیاد از سر مباحث مهم خیلی سریع رد شده اند. مطلب دیگر اینکه، مسلط بودن بر درس تدریسی، بر نحوه بیان شما هم تاثیر می گذارد. چون خودتان مطلب را از بالا می بینید و بر تمامی زوایای آن احاطه دارید، به گونه ای مطالب را ارائه می کنید که شاگرد شما هم به خوبی آن را می فهمد.

اگر برای یادگیری بهتر درس حسابن قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی حسابان استفاده نمائید ....

چنانچه در پایه هشتم مشغول به تحصیل هستید و برای یادگیری بهتر درس ریاضی قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی ریاضی هشتم استفاده کنید ...

اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در کرج، استان البرز، تهران، استان تهران و ... استفاده کنید ....

اگر در جستجوی لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی ریاضی هفتم هستید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در تمامی مقاطع تحصیلی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک در تمامی مقاطع تحصیلی بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.

اگر در زمینه نحوه مطالعه و یادگیری صحیح ریاضی هشتم و ریاضیات پایه 8 سوال دارید، در این بخش در این زمینه توضیحات مختصری ارائه می گردد. برای یادگیری بهتر ریاضی هشتم، در مرحله اول به صورت کامل در کلاسهای آموزش و تدریس ریاضی شرکت کنید. در کلاسهای تدریس ریاضی هشتم در مدرسه با تمرکز کامل به مطالب ارائه شده توسط مدرس ریاضی خودتان گوش دهید و جزوه یادداشت کنید. اگر سوالی برایتان پیش آمد بپرسید و یا در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی سوال خودتان را مطرح کنید. مهمترین نکته برای موفقیت در ریاضی پایه هشتم و ریاضیات تمامی پایه ها مطالعه و حل تمرین در طول ترم است. یعنی مطالعه درس ریاضی 8 را برای ایام امتحانات باقی نگذارید. بعد از شرکت در کلاسهای ریاضی درس را مرور کنید و تمرینها و مسائلی که به شما داده می شود را حل نمائید.  به منظور کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی پایه دهم و فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی دهم و سایر مقاطع می توانید در سایت (ایران مدرس) عضو شده وآگهی تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان درج نمائید. وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضیات و ریاضی پایه دهم و سایر دروس کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی 10 ریاضیات پایه دهم و ریاضیات سایر مقاطع و سایر دروس و کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی پایه دهم فرصت درج آگهی تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید.  برای مطالعه در زمینه نحوه جذب شاگرد مقاله 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

هر جای تهران، استان تهران و یا هر جای ایران که ساکن هستید با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اشکالات خودتان را برطرف نموده و در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی موفق تر عمل کنید. درس ریاضی یکی از دروس مهم و پایه ای است. برای رشته های تجربی و ریاضی یادگیری درس ریاضی بسیار مهم بوده و برای سایر رشته ها هم یادگیری آن، حداقل در سطح مقدماتی، لازم است. برای موفقیت در درس ریاضی و یادگیری بهتر آن در مرحله اول تلاش کنید در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه حاضر باشید. در کلاسهای تدریس ریاضی حضور فعال داشته باشید و سوال بپرسید. به توضیحات مدرس ریاضی، استاد و یا معلم ریاضی خودتان با دقت گوش داده و جزوه یادداشت نمائید. تمریناتی که معلم یا مدرس ریاضی به شما می دهد را حل کنید و کلاسهای ریاضی را با جدیت پیگیر باشید. بعد از کلاسهای تدریس ریاضی درس را مرور نموده و تمرین و مسائل را حل نمائید. در طول ترم درس ریاضی را بخوانید و خواندن آن را به ایام امتحانات موکول ننمائید. برای مسلط شدن بر درس ریاضی حل تمرین و مسئله کاملا ضروری است. در کنار موارد گفته شده استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم می تواند مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را به عنوان یک امکان اضافه و در کنار مطالعه و حل تمرین خودتان ببینید و برای موفقیت در تحصیل از آن استفاده نمائید.
عبارتهای کلیدی: تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی در تهران، مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، اساتید تدریس خصوصی ریاضی، معلمین تدریس خصوصی ریاضی، مدرس ریاضی، معلم ریاضی

تدریس موفق ریاضی، آموزش موفق ریاضی، نمره 20 درس ریاضی

در این بخش مطالبی در زمینه تدریس موفق ریاضی، آموزش موفق ریاضی، نمره 20 درس ریاضی ارائه می شود. برای موفقیت در تدریس ریاضی، مطالب را به زبان ساده و از دید دانشجو یا دانش آموز توضیح دهید. حین توضیح درس، سوالاتی از خود دانشجو یا دانش آموز بپرسید که هم وارد بحث شود و هم بازخورد بگیرید و ببینید که آیا درس را متوجه می شود یا نه. اگر در فهم درس اشکال دارد و یا به سوالات شما نمی تواند پاسخ دهد، اشکال از روش تدریس شماست. حداقل در جلسات تدریس خصوصی ریاضی شما باید با دانشجو یا دانش آموز و سطح علمی او همانگ شوید.
مطلب دیگر اینکه، باید مسائل را از بالا ببینید. اگر خودتان بر مطلب و درس تدریسی تسلط داشته باشید، به راحتی می توانید در نحوه ارائه و بیان درس به نحوی عمل کنید که شاگرد شما آن را خوب متوجه شود. ممکن است یک مبحث واحد از درس ریاضی را برای چند نفر مختلف با چند روش متفاوت توضیح دهید.


مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی



iranmodares


برای هر دانشجو و دانش آموز جدیدی که دارید، بررسی کنید که اشکال اساسی او چه چیزی است. آیا در بحث های مربوط به مقاطع قبلی اشکال دارد و یا اشکال او تنها به مقطع حاضر بر می گردد. این مطلب را با پرسش سوال حین تدریس می توان تشخیص داد. اگر شاگرد شما در ریاضیات مقطعهای قبلی اشکال دارد می توان در یک جلسه اختصاصی به ان پرداخت و یا در بین مباحث جدید و مباحث ریاضی مقطع فعلی او می توان کم کم اشکالات قبلی را هم پوشش داد.
حین تدریس ریاضی شاید یک روند خوب این باشد که ابتدا متن درس را ارائه دهید و مرحله به مرحله تمرین حل کنید. هر فرمول جدیدی که گفته شد از ان تمرین و مثال حل کنید. سوال بپرسید و ببینید که شاگردتان مباحث قبلی را که برای یاد گرفتن مبحث فعلی لازم می باشد بلد است. اگر بلد نیست، گریزی به آن مباحث هم بزنید. در نهایت شاگرد شما باید نتیجه بگیرد و شما باید تشخیص دهید که اشکال کار کجاست.
مطالب را به صورت منسجم و قابل درک و فهم برای کلاس تدریس آماده کنید و برای کل زمان کلاس برنامه داشته باشید. هر چه بر درس مسلط تر باشید در کلاس تدریس ریاضی هم موفق تر عمل خواهید کرد و فن بیان بهتری هم خواهید داشت. هر چه بر ریاضی مسلط تر باشید مطالب را از زوایای مختلفی می توانید ببینید و اشکالات شاگردانتان را بهتر می توانید رفع کنید. میزان موفقیت شما در درس ریاضی و در تدریس درس ریاضی بیش از هر عامل دیگری به میزان تسلط خود شما بر درس بستگی دارد.
کوئیز یا امتحان بگیرید: برای موفقیت در تدریس ریاضی و برای اینکه خیالتان راحت باشد که شاگردان شما نتیجه خواهند گرفت، ارزیابی و امتحان گرفتن را فراموش نکنید. می توانید در تعدادی از جلسات اول جلسه یک کوئیز بگیرید و در حد 15 دقیقه وقت به آن اختصاص دهید. کوئیز و امتحان باعث می شود میزان یادگیری شاگردانتان مورد سنجش قرار گرفته و اگر خوب درس را یاد نگرفته اند روش تدریس خودتان را اصلاح کنید و یا توصیه هایی در رابطه با روش مطالعه به آنها داشته باشید.
همیشه سعی کنید اولین جلسه ای که برای هر کدام از شاگرهایتان برگزار می کنید بهترین جلسه تدریس ریاضی شما باشد. چون به این ترتیب هم کلاسها ادامه پیدا می کند و هم شاگرد شما دید خوبی نسبت به شما پیدا کرده و ممکن است شما را به دیگران معرفی کند. دقت کنید در کار تدریس خصوصی اگر می خواهید موفق باشید باید کیفیت را حفظ کنید.
با پرسیدن سوال از هر کدام از شاگردهایتان میزان معلومات او در ریاضی را بسنجید و به تناسب ان درس دهید. همانطور که در مطلب قبل گفته شد، باید به تناسب وضعیت تحصیلی شاگردانتان تدریس کنید. شاید یکی از شاگردان شما در بحثهای پایه ای ریاضی اشکال دارد. باید با پرسیدن سوال میزان معلومات شاگردانتان را تشخیص داده و ضعفهای آنها را برطرف کنید.
در کلاس تدریس ریاضی هم تمرین حل کنید و هم درس بدهید. همانطور که گفته شد برای اینکه کلاس مفید و متنوعی داشته باشید فقط درس ندهید. بلکه تمرین حل کنید و بعضا از شاگردتان بخواهید که خودش یکی از تمرینات ریاضی را حل کند. یا مبحثی را خودش توضیح دهد.
1- در مرحله اول سعی کنید بر مباحث تدریسی خودتان تسلط داشته باشید.
2- حین تدریس ریاضی، هر مبحثی را که تدریس می کنید، یکی دو تمرین و مثال برای آن حل کنید.
3- حین تدریس ریاضی و حین حل تمرینها و مسائل به صورت مداوم از شاگردانتان سوال بپرسید تا مطمئن شوید که با مسئله و تمرین درگیر شده اند و روند حل را یاد گرفته اند.
4- کلاس ریاضی را متنوع برگزار کنید. هم درس را ارائه دهید، هم تمرین و مسئله حل کنید و در بخشی از کلاس از خود شاگردانتان بخواهید که تمرین حل کنند.

برای ارتباط فعالیت های آموزشی کلاس درس و خارج از کلاس، تکالیف مناسبی را به دانش آموزان پیشنهاد کنید؛ مثلاً از آن ها بخواهید، آموخته های خود را به شکل های متنوع، مانند: تهیه ی خلاصه ی درس، طرح سؤال های مهم، کشیدن نقاشی، تهیه ی مصاحبه با بزرگ تر ها، کار پژوهشی و... ارائه دهند.
درس ریاضی عموماً برای بچه ها مشکل و حتی همراه با ترس و وحشت است. این در حالی است که ریاضی یکی از چند درسی است که در باز کردن ذهن دانش آموز و آموزش چگونه اندیشیدن نقش درجه اول دارد. بسیاری از معلمان فرهیخته که هم به آموزش ریاضی علاقمندند و هم اشتیاق آموختن آن را به بچه ها دارند، همواره دنبال راه و روشهایی هستند که این درس را شیرین و فهمیدنی کنند و در واقع بچه ها را با ریاضیات آشتی دهند.

اگر معلم برای خود طرح درس داشته باشد یعنی یقیناً بداند که در هر جلسه چه مطالبی می خواهد درس بدهد و این موضوع چه مشکلاتی دارد و در ضمن سعی کند که با استفاده از تجربیات گذشته در حداقل زمان و کمترین کلام، حق درس را ادا نماید. نخستین گام این است که دبیر تعداد صفحات کتاب را به تعداد جلسات مفید نوبت یا سال تقسیم کند و ببیند در یک جلسه دقیقاً چند صفحه باید تدریس کند و اگر لازم شد ابزار و وسایل کمک آموزشی از قبل تهیه شده را به کلاس برده و مورد استفاده قرار گیرد.
باید آموزش و پرورش در دوران ابتدایی و راهنمایی بر عملکرد معلمان ریاضی بیشتر نظارت داشته باشد و صرفاً به درصد قبولی اکتفا نکند باید برای معلمان ریاضی هر سال کلاسهای مؤثر ضمن خدمت برگزار شود و نهایتاً معلمان باید تصمیم بگیرند که در مورد تدریس و نحوه یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی تغییراتی ایجاد کنند و از روشهایی استفاده کنند که دانش آموزان در کلاس فعال باشند و در آنها ایجاد انگیزه شود. نباید دانش آموزان به حفظ طوطی وار فرمولها و مطالب وادار شوند. معلمان بدون آگاهی از روانشناسی، جامعه شناسی روشهای آموزشی، اصول یادگیری، نحوه ارزشیابی و طرح درس و استفاده از وسایل کمک آموزشی، نمی توانند وظیفه خطیر خود را در عصر کنونی به نحو شایسته انجام دهند.
استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس ریاضی و ریاضی مهندسی و همچنین کلاسهای خصوصی برای سایر دروس در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آنها خود دانش آموز و دانشجو تمرین و مسئله حل کند و مرور را هم از یاد نبرد، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات خوب  می تواند مفید و موثر باشد. اگر شما هم به هر دلیلی نتوانسته اید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و یا دانشگاه شرکت کنید کلاسهای تدریس خصوصی گزینه خوبی برای شما است. البته همانطور که گفته شد خودتان هم باید مسئله حل کنید و مطالبی که در این جلسات ارائه می شود را بخوانید.

هزینه و قیمت تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان عربی سال 96
 در کلاس تدریس ریاضی جدی باشید: تدریس ریاضی را جدی بگیرید تا شاگرد یا شاگردان شما هم آن را جدی بگیرند. در کلاس درس در عین حال که جدی هستید و مطالب را تا جایی که می توانید به بهترین شکل ارائه می کنید، استراحت و شوخی را هم در نظر بگیرید. جدی بودن کلاس تدریس به معنی خشک و بی روح بودن آن نیست. در کلاس تدریس خود درس را جدی بگیرید و مطالب را عالی ارائه کنید. تمرین بدهید و تمرینات را با جدیت در جلسات بعدی تدریس ریاضی بخواهید. سوال بپرسید و از دانش آموزان و یا دانشجویان با جدیت انجام تمرینات و حل مسائل و مثالها را بخواهید. اگر شاگردهای شما در طول برگزاری کلاسها، درس را جدی نگیرند و تمرین و مسئله حل نکنند در آخر کلاسها به مشل بر می خورند. بنابراین باید در طول ترم و در زمان برگزاری کلاسها آنها هدایت کنید. در ضمن، تنها در صورتی که شاگرد یا شاگردهای شما تمرین حل کنند می توانید تشخیص دهید که درس را یاد گرفته اند یا نه.

تدریس خصوصی ریاضی – تدریس خصوصی ریاضیات – تدریس ریاضی دبیرستان – تدریس ریاضی دانشگاهی – تدریس خصوصی ریاضی رشته انسانی – تدریس خصوصی ریاضی رشته تجربی – تدریس خصوصی کلیه دروس ریاضی مرتبط با رشته ریاضی – مدرس خصوصی ریاضی – تدریس حرفه ای ریاضیات – تدریس ریاضی با قیمت مناسب – تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی – بهترین مدرسین خصوصی درس ریاضی – تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی – تدریس ریاضی ابتدایی

چگونه در درس ریاضی نمره 20 بگیریم ؟

اگر سوال چگونه در درس ریاضی نمره 20 بگیریم ؟ برای شما هم مطرح است .... اگر می خواهید با گرفتن نمره 20 در درس ریاضی هم کلاسی های خودتان را شگفت زده کنید .... اگر در زمینه نحوه مطالعه درس ریاضی، موفقیت در ریاضی و ... سوال دارید ... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید. درس ریاضی یکی از دروسی است که اغلب دانش آموزان و دانشجویان با یادگیری آن مشکل دارند. این درس معمولا برای بسیاری از دروس دیگر درس پایه بوده و کسی که مثلا در انتگرال گیری مشکل دارد، در دروس دیگر نیز هر جا لازم باشد برای حل مسائل آن درس ها انتگرالی بگیرد به مشکل برخورد می کند. بنابراین یادگیری صحیح درس ریاضی اهمیت بالایی دارد. برای آنکه در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید. راهکارهایی برای یادگیری بهتر و تقویت پایه درسی درس ریاضی در این بخش ارائه شده است. درس ریاضی یکی از درس مهم در دوران دبیرستان و دانشگاه بوده و آموزش و یادگیری درست و پایه ای ان می تواند به موفقیت در تحصیل و همچنین به یادگیری بهتر سایر دروس هم کمک زیادی بکند. در بسیاری از موارد، دانش آموزان و دانشجویان از حل مسائل دروس فیزیک و شیمی و .... و یا دروس دانشگاهی به دلیل ضعف در درس ریاضی عجز هستند. بسیاری از دانشجویان در دورس دیگر غیر از درس ریاضی مطلب را به خوبی یاد می گیرند ولی حین حل مسائل، تمرینات و مثالهای آن دروس، به علت ضعفی که در درس ریاضی دارند، نمی تواند حل درست مسئله و تمرین را ارائه دهند. بنابراین یادگیری درست درس ریاضی، هم برای آموزش خود این درس لازم است و هم برای حل مسائل و تمرینات سایر دروس هم ضروری می باشد. از طرفی در کنکور سراسری (رشته های تجربی و ریاضی و ...) درس ریاضی اهمیت بسیار زیادی دارد. در رشته ریاضی که مهمترین درس بوده و در رشته تجربی هم یکی از دروس مهم می باشد. بنابراین، برای موفقیت در کنکور هم یادگیری درس ریاضی مهم است. 1- حاضر شدن در کلاسهای درس به صورت منظم و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در صورت لزوم (برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک نمائید).
تدریس خصوصی فیزیک در تهران

2- مرور مختصر درس ریاضی پس از حضور در کلاسهای درس در همان روز برگزاری کلاس و یا روز بعد

3- موکول نکردن خواندن ریاضی به شب امتحان: ریاضی درس شب امتحانی نیست. آن را در طول ترم بخوانید و مرور و حل مسئله را در طول ترم در نظر داشته باشید. اگر حتی در ایام امتحانات درس را بخوانید و به هر ترتیبی که شده قبول شوید، بعد از امتحان چیزی یادتان نمی ماند و در سالهای بعدی تحصیل مشکل خواهید داشت.

4- آهسته و پیوسته خواندن درس ریاضی: ریاضی درس شب امتحانی نیست. به هیچ عنوان خواندن آن را به شب امتحان موکول نکنید. در طول ترم درس را مطالعه کنید و تمرین حل کنید. خیلی ها به امید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی آن را تا نزدیکی های امتحان کنار می گذارند. خیلی وقتها اگر اوضاع خیلی بحرانی باشد از دست مدرس خصوصی ریاضی هم کاری ساخته نیست. پس درس را در طول ترم بخوانید.

حتما بخوانید: نمره 20 ریاضی و فیزیک با کلاسهای تدریس خصوصی

5- مطالعه ریاضی در طول ترم: با مطالعه ریاضی در طول ترم، در ایام امتحانات بر روی مطالبی کار می کنید که تسلط شما را افزایش دهد. اگر در طول ترم ریاضی را نخوانید در ایام امتحانات فقط می توانید به صورت سطحی درس را به پایان برسانید.

6- تمرین حل کنید و تمرین حل کنید. برای آموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی اصل کار تمرین حل کردن است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مسلط تر می شوید. کسی از شما باهوش تر نیست. اگر افرادی هستند که ریاضی را از شما بهتر بلدند فقط بیشتر تمرین حل کرده اند.


7- تمرینات حل شده در کلاس درس را یکبار دیگر خودتان حل کنید.

8- درس را در طول ترم بخوانید و یادگیری ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید.

یک برنامه ریزی خوب داشته باشید. درس ریاضی را در طول ترم بخوانید و به ایام امتحانات موکول نکنید. ابتدا سوالهایی که در جلسات تدریس حل شده است را یکبار دیگر حل کنید. سپس سراغ مسائل حل نشده و تمرینات بروید. هر چه تمرین بیشتری حل کنید بهتر است. کسانی که ریاضی را از شما بهتر بلدند از شما بیشتر تمرین حل کرده اند. کسی از شما باهوش تر نیست.
9- تا جایی که وقت دارید تمرین و مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است.

10- در صورت لزوم از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید.

استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس ریاضی و ریاضی مهندسی و همچنین کلاسهای خصوصی برای سایر دروس در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آنها خود دانش آموز و دانشجو تمرین و مسئله حل کند و مرور را هم از یاد نبرد، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات خوب  می تواند مفید و موثر باشد. اگر شما هم به هر دلیلی نتوانسته اید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و یا دانشگاه شرکت کنید کلاسهای تدریس خصوصی گزینه خوبی برای شما است. البته همانطور که گفته شد خودتان هم باید مسئله حل کنید و مطالبی که در این جلسات ارائه می شود را بخوانید.
(برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید).

11- به صورت دوره ای درس را مرور نمائید.
هنگام مرور ریاضی سعی کنید در دفترچه ای که قبلا تهیه کرده اید فرمولها و نکات مهم را بنویسید. این دفترچه بعدا و در ایام امتحانات و کنکور واقعا بدردبخور خواهد بود. اگر در رابطه با هر فرمول نکته خاصی وجود دارد ان را هم بنویسید. این نکات خاص و مهم را بعدا خودتان به یاد نخواهید آورد ولی همین که آن را در دفترچه یادداشت کرده اید در دفعات بعد بع راحتی از انها استفاده می کنید. مرور درس ریاضی و سایر دروس در کل در زمان شما صزفه جویی خواهد کرد. چون اگر مطلبی را به صورت برنامه ریزی شده مرور کنید، دفعات بعد زمان و انرژی کمتری از شما خواهد گرفت. برای درس ریاضی، خیلی از اوقات می توانید مرور را از طریق حل تمرین و مسئله انجام دهید. مثلا امروز که درس را خوانده اید، سه روز بعد تمرینات را حل کنید. به این ترتیب مطالب برای شما دوباره یادآوری خواهد شد.
12- اول کتاب درسی را خوب بخوانید و بعد از آن به سراغ کتابهای کمک آموزشی بروید.

13- از نمونه سوالات امتحانی سالهای قبل و جزوات ریاضی موجود در اینترنت استفاده کنید.

(برای مشاهده جزوات و نمونه سوالات ریاضی موجود در این سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت ریاضی کلیک کنید).


14- اولویت دادن به کتاب درسی ریاضی برای مطالعه: قبل از اینکه سراغ کتابهای کمک درسی و کتابهای کمک آموزشی بروید خود کتاب درسیتان را بخوانید. کتابهای کمک آموزشی بر مبنای همین کتاب درسی نوشته شده اند. اگر کتاب درسی را خوب بلد باشید توضیحات ارائه شده در کتابهای کمک آموزشی را هم بهتر می فهمید.

15- حل مسئله و تمرینات کتاب درسی: بعد از حل تمرینات حل شده در کلاس درس سرغ مسائل و تمریناتی بروید که حل نشده اند. روی آنها فکر کنید و راه حل ارائه دهید. بلافاصله سراغ کتابهای حل تمرین نروید. خودتان فکر کنید و راه حل بنویسید. با این کار به تدریج ذهنتان قویتر شده و مسائل سخت تر را هم حل خواهد کرد.

16- استفاده از کتابهای کمک درسی ریاضی و مطالب آموزش موجود در اینترنت: بعد از شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و خواندن خود کتاب درسی می توانید از کتابهای کمک درسی ریاضی و مطالب آموزش موجود در اینترنت استفاده نمائید.


17- پرسیدن اشکالات از معلم یا مدرس خصوصی ریاضی: حین مطالعه، حل تمرین و ... هر سوال یا اشکالی که پیش آمد را یادداشت کنید و در جلسات بعدی تدریس ریاضی از معلم یا مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. ممکن است اشکالی داشته باشید و از سر آن به سادگی بگذرید و در امتحان نیز از همان بحث سوال مطرح گردد.

18- استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی: اگر در بخشی از درس ریاضی اشکال دارید یا سوالات و تمرینات را نمی توانید خوب بفهمید یک راهکار می تواند استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی باشد. در وب سایت حاضر مدرسین زیادی در زمینه آموزش خصوصی ریاضی فعالیت دارند که با کلیک بر روی معلم خصوصی ریاضی می توانید آنها را مشاهده کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

19- مطالعه ریاضی در طول ترم و نه فقط در شب امتحان: بارها و بارها توصیه شده است که درس ریاضی را در طول ترم بخوانید. ریاضی درس شب امتحانی و حتی ایام امتحانی نیست. اگر می خواهید به خوبی از پس درس ریاضی برآئید و در ایام امتحانات استرس هم نداشته باشید، درس را در طول ترم بخوانید. اگر بخواهید درس را در ایام امتحانات بخوانید بعد از امتحانات هم خیلی زود آن را فراموش کرده و سالهای بعد هم در یادگیری ریاضی مشکل خواهید داشت.

20- مرور منظم و مداوم در طول ترم: در طول ترم مرورهای منظم داشته باشید. مرور بعد از جلسه تدریس ریاضی در بخش های قبل گفته شد. علاوه بر آن، با یک برنامه ریزی منظم در وقتهای بعد هم هر از چند گاهی مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی را مرور نمائید.

تدریس خصوصی فیزیک در تهران

دانلود رایگان فرمولهای مهم حد و مشتق و قواعد محاسبه حد در ریاضی

دانلود روابط و فرمولهای پایه ای مشتق

منبع: ایران مدرس

جزوات آموزشی ریاضی، آموزش و تدریس خصوصی ریاضی

در این بخش مطالبی در زمینه جزوات آموزشی ریاضی، آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، دانلود رایگان جزوه های ریاضی و ... ارائه می گردد. جزوه و یادداشت برداری در کلاسهای تدریس ریاضی هم باعث افزایش تمرکز شما در کلاسهای تدریس ریاضی می گردد و هم می تواند به موفقیت شما در یادگیری و آموزش بهتر ریاضی کمک کند. همانطور که گفته شد یادداشت برداری در کلاس تدریس ریاضی بسیار مهم و مفید است. هم مطالب مفید و نکته دار را خودتان یادداشت می کنید و هم تمرکز شما افزایش می یابد. البته باید سرعت خودتان را افزایشد دهید که به صورت همزمان هم بنویسید و هم گوش دهید. وقتی مطلبی را یادداشت می کنید، باید به مطلب مورد نظر توجه کنید تا بتوانید بنویسید. همین عامل باعث افزایش تمرکز شما می گردد. یادداشت برداری در کلاس ریاضی و سایر دروس مفید و موثر است. سعی کنید جزوه خودتان را داشته باشید و از جزوات دیگران استفاده نکنید. اولا ممکن است سایر دانش آموزان یا دانشجویان در یادداشت کردن مطالب اشتباه کنند و مطلبی را به درستی ثبت ننمایند. جزوه ای که سایر همکلاسی های شما یادداشت می کنند به صورت صد در صد قابل اعتماد نیست. مطلب دیگر اینکه اگر بخواهید جزوه همکلاسی هایتان را کپی کنید، به این امید خودتان جزوه ای یادداشت نمی کنید و حتی به مطالب ارائه شده در کلاس تدریس ریاضی گوش نمی دهید. در ضمن، ممکن است حین تدریس نکاتی به نظر شما مهم باشد و در جزوه خودتان انها را یادداشت کنید، در صورتیکه همکلاسی های شما آن نکات را ممکن است یادداشت نکنند. مرور و مطالعه درس ریاضی از روی جزوه خودتان راحت تر و مفید تر است. در بسیاری از اوقات ممکن است شما دست خط همکلاسی خودتان را نتوانید بخوانید و یا اصلا متوجه نشوید که چی نوشته است.



تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در تهران


جزوات آموزشی ریاضی، آموزش و تدریس خصوصی ریاضی

در مرحله اول اگر به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید برای مشاهده مدرسین ریاضی به پایین همین مطلب مراجعه کنید و یا بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.

تدریس خصوصی ریاضی نهم (ریاضیات پایه 9)
ریاضی را چگونه بخوانیم؟



سوالات امتحان نهایی حساب دیفرانسیل و انتگرال شهریور 94 با پاسخنامه
جزوات آموزشی ریاضی، آموزش و تدریس خصوصی ریاضی
اگر می خواهید در زمینه راهکارهای موفقیت در درس فیزیک، نحوه گرفتن نمره 20 در درس فیزیک، کسب درصد بالا در کنکور فیزیک و ... مطالعه کنید، مقاله چگونگی کسب نمره عالی در درس فیزیک یا گرفتن نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک با جلسات تدریس خصوصی نیز می تواند مفید و موثر باشد.
علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک، در این وب سایت جزوات و نمونه سوالات امتحانی زیادی برای دروس ریاضی و فیزیک هم ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات آموزشی، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور ریاضی و تست کنکور فیزیک به روی عبارتهای جزوه و سوال ریاضی و جزوه و سوال فیزیک کلیک نمائید.
با توجه به آنچه گفته شد، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک برای کسب نمره بالا و موفقیت در این دو درس می تواند مفید و موثر باشد. البته در کنار کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم باید درس بخوانید. کلاس تدریس خصوصی نمی تواند جایگزین درس خواندن، مطالعه و حل تمرین شما را بگیرد. برای رفع اشکال، یادگیری دروس ریاضی و فیزیک در طول ترم، افزایش معدل، حل تمرینات و مسائل بیشتر و .... می توانید از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید.

استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و کلاسهای تدریس و آموزش در منزل می تواند مفید باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی با در دست داشتن زمان کافی و با داشتن یک مدرس خوب و با سابقه و مجرب می توانید درسها را بهتر یاد بگیرید و در امتحانات نمرات بهتر و در کنکور درصد های بالاتری بزنید. کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزایای زیادی دارد که در مقاله مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و فواید و مزایا استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی در مورد این مزایا توضیحات کافی ارائه شده است. البته همانطور که بارها و بارها گفته شده است در کنار کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم باید درس بخوانید و با برنامه پیش بروید. کلاسهای تدریس خصوصی را برای رفع اشکال، پرسیدن سوالاتی که حین خواندن درس یا حل تمرین و مسئله و یا در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه برایتان پیش می آید، انجام و حل تمرینات بیشتر و یا جبران غیبت هایی که در مدرسه یا دانشگاه داشته اید می توانید استفاده کنید. منبع: ایران مدرس

نکات عالی و کاربردی برای موفقیت و کسب نمره 20 در امتحان ریاضی

نکات عالی و کاربردی برای موفقیت و کسب نمره 20 در امتحان ریاضی در این بخش ارائه می گردد. اگر می خواهید بالاترین نمره کلاس را در درس ریاضی بگیرید ... اگر می خواهید در امتحان ریاضی موفق باشید ... اگر می خواهید در درس ریاضی نمره 20 بگیرید ... در هر صورت برای مطالعه در زمینه نکات عالی و کاربردی برای موفقیت و کسب نمره 20 در امتحان ریاضی ادامه این مطلب را بخوانید. برای سریع حل کردن مسائل ریاضی، تمرین کنید و هنگام مطالعه وقت بگیرید که یک مساله در فلان موضوع را در چند دقیقه حل می کنید. هر چند عجله داشتن و شتاب زدگی توصیه نمی شود زیرا باعث اشتباه می شود ولی سرعت عمل در جایی که شما متوجه راه حل شده اید و آن را بلدید، در جلوگیری از کمبود وقت به شما کمک می کند. فرمول های ریاضی را قبل از امتحان مرور کنید و با شروع امتحان آن ها را در حاشیه برگه بنویسید که هر وقت به آنها نیاز داشتید به راحتی در دسترس باشد. زیرا اگر در همان لحظه که مساله را می خواهید حل کنید فرمول را بازیابی کنید، احتمال اینکه اشتباهی پیش آید، وجود دارد.منبع:  تبیان - کلمات کلیدی: امتحان ریاضی، موفقیت در امتحان ریاضی، قبول شدن در امتحان ریاضی، موفق شدن در امتحان ریاضی، چگونگی مطالعه درس ریاضی، نحوه مطالعه ریاضی، ریاضی

نمره 20 ریاضی و فیزیک با کلاسهای تدریس خصوصی

برای موفقیت در امتحان ریاضی و موفقیت در تحصیل در حالت کلی باید انگیزه و علاقه شدیدی در خودتان ایجاد کنید. به این فکر کنید که اگر در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید و این درس را خوب یاد بگیرید چه نتایج مثبت دیگری برای شما خواهد داشت. مثلا باعث می شود معدل شما افزایش یابد. یا اینکه در رتبه کنکور شما هم در نهایت موثر است و در آینده تحصیلی و آینده شغلی شما هم تاثیر گذار است. باید هدف مشخصی برای خودتان در نظر بگیرد. مثلا این ترم نمره ریاضی من بالای 18 است. همین هدف خودتان را بر روی کاغذ بنویسید و به دیوار بزنید تا همیشه جلوی چشم شما باشد.

دانلود مطالب و جزوات آموزشی و فرمولهای انتگرال، حد و مشتق

اگر می خواهید ریاضی را 20 بگیرید، بعد از کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی (اگر شرکت می کنید) درس را مرور نمائید. تمرینها را دوباره حل کنید و مثالها را بررسی کنید. در این مرحله هم اگر سوالی پیش آمد یادداشت کنید که جلسه بعد بپرسید. تمرینها را خودتان از اول حل کنید. به جواب نگاه نکنید. ببینید آیا می توانید حل کنید. تا جایی که می توانید از مغزتان کار بکشید. ذهن شما هر چه بیشتر فعالیت داشته باشد و تمرین حل کند قوی تر می شود. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید قوی تر خواهید شد. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید داشتن یک برنامه ریزی خوب است. سعی کنید در برنامه ریزی خودتان مطالعه، حل تمرین، شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس، استراحت و ... را بگنجانید.

برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی  و موفقیت در این درس، علاوه بر موارد بالا، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر اشکالی دارید آن را برطرف نموده و تمرینات و مثالهای بیشتری حل نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر در یک یا چند جلسه از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به هر دلیلی غیبت داشته اید، غیبت را جبران کرده و درس را بهتر یاد بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی ریاضیات گسسته

تا جایی که می توانید و وقت دارید، تمرین و مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است. هر چه تمرینات بیشتری برای درس ریاضی حل کنید تسلط شما افزایش می یابد. البته حین تمرین حل کردن باید به نحوه حل تمرین فکر کنید و خودتان راه حل ارائه دهید. حتی اگر راه حل شما اشتباه هم باشد اشکالی ندارد ولی حتما قبل از اینکه حل درست سوال را نگاه کنید، خودتان به حل مسئله فکر کرده و راه حلی ارائه دهید.

چگونه در امتحان ریاضی 20 بگیریمشما اگر می خواهید در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید و در تحصیل و کنکور موفق شوید، حتما سعی کنید این کار را انجام دهید. بعد از شرکت در کلاس تدریس ریاضی یا هر درس دیگری، همان روز در حد 10 دقیقه و یا یک ربع درسی را که مدرس یا معلم و یا استادتان ارائه کرده است را مرور کنید. این کار واقعا موثر است. چون در مراحل بعد، مثلا یک هفته بعد، وقتی به سراغ همان مبحث برمی گردید به خاطر همان مرور 10 دقیقه ای همه ی مطالب را به خوبی به یاد خواهید آورد. روند ارائه شده برای یادگیری دروس فیزیک و شیمی هم می تواند موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی، فیزیک و شیمی به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس ریاضیات، مدرسین خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی شیمی کلیک نمائید.اگر سوال چگونه در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی موفق شویم؟ برای شما هم مطرح است، در این بخش به صورت خلاصه راهکارهایی برای موفقیت در فیزیک و برای کسب نمره بالا در امتحانات فیزیک و کسب درصد بالا در کنکور فیزیک را می توانید مطالعه کنید. شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه به صورت کامل و پرهیز از غیبت کردن می تواند به کسب درصد بالای ریاضی کنکور شما کمک زیادی بکند. برای آموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی به صورت کامل در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه شرکت کنید. در کلاسهای تدریس ریاضی هم سایر دانش آموزان سوال می پرسند و بحث بهتر باز شده و بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد و هم مطالب را سریعتر یاد می گیرید.
بسیاری از دانشجویان و دانش اموزان فقط به خاطر بحث حضور و غیاب و یا برای اینکه وقتشان پر شود در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت می کنند. به هر حال، شما که وقت می ذارید، چرا از وقت خودتان که از هر چیز دیگری ارزشمندتر است درست استفاده نمی کنید؟! حضور در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه در صورتیکه به مطالب ارائه شده خوب گوش دهید و تمرکز کنید، می تواند در موفقیت تحصیلی شما مفید و موثر باشد.
مطلب دیگر اینکه اگر بخواهید جزوه همکلاسی هایتان را کپی کنید، به این امید خودتان جزوه ای یادداشت نمی کنید و حتی به مطالب ارائه شده در کلاس تدریس ریاضی گوش نمی دهید. در ضمن، ممکن است حین تدریس نکاتی به نظر شما مهم باشد و در جزوه خودتان انها را یادداشت کنید، در صورتیکه همکلاسی های شما آن نکات را ممکن است یادداشت نکنند. مرور و مطالعه درس ریاضی از روی جزوه خودتان راحت تر و مفید تر است. در بسیاری از اوقات ممکن است شما دست خط همکلاسی خودتان را نتوانید بخوانید و یا اصلا متوجه نشوید که چی نوشته است. مرور درس بعد از کلاسهای تدریس ریاضی در آموزش و یادگیری ریاضی مهم و موثر است. حتما بعد از کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس مرور را در نظر بگیرید. این کار باعث می شود مطالب را دیرتر فراموش کنید و بازدهی کار شما افزایش پیدا کند.
تدریس خصوصی ریاضی نهم (ریاضیات پایه 9)

منبع: ایران مدرس