مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، ریاضیات مهندسی و معادلات دیفرانسیل + جزوه رایگان

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، ریاضیات مهندسی و معادلات دیفرانسیل + جزوه رایگان در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوات معادلات دیفرانسیل بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



دانلود رایگان جزوات معادلات دیفرانسیل


نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی معادلات دیفرانسیل برای دانلود رایگان در این وب سایت (

بازدید: 884


رئوس مطالب: معادلات دیفرانسیل مرتبه اول، معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم، حل معادلات با استفاده از سری ها، توابع بسل و لژاندر، دستگاه معادلات دیفرانسیل، تبدیل...

بازدید: 11707

تمامی سرفصل درس درس معادلات دیفرانسیل جزوه درسی پارسه + جزوه دست نویس و بانک سوالات امتحانی و کنکور نیز موجود است مطالب ارائه شده در جزوه با جزئیات بیشتر: ---...

بازدید: 6420


مباحث تخصصی معادلات دیفرانسیل

بازدید: 1033

قسمتی از جزوه ی معادلات دیفرانسیل

بازدید: 819



آموزش و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل


یکی از دروسی که دانشجویان در دوران کارشناسی با آن سرو کار دارند، درس معادلات دیفرانسیل است.

درس معادلات دیفرانسیل یکی از دروس زیر مجموعه دروس ریاضی مقطع دانشگاهی است. بسیاری از مدرسانی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی فعالیت می کنند، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل را نیز انجام می دهند.

در وب سایت ایران مدرس، مدرسانی زیادی در زمینه تدریس معادلات دیفرانسیل فعالیت دارند. در درس معادلات دیفرانسیل مباحث زیادی از جمله حل معادلات دیفرانسیل خطی مرتبه اول و دوم و تبدیلات لاپلاس مطرح می گردد.

در صورتی که در زمینه تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل به ارائه خدمات نیاز دارید، بر روی عبارت تدریس و آموزش معادلات دیفرانسیل کلیک نمائید.


جزوه آموزشی ریاضی مهندسی:


دانلود جزوه مبحث سری فوریه که یکی از مباحث پرکاربرد ریاضی مهندسی می باشد.


آموزش و تدریس خصوصی ریاضیات مهندسی

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی مهندسی در این وب سایت (ایران مدرس) ارائه شده است.

اگر در زمینه ریاضی، ریاضی مهندسی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی و ... به مدرس خصوصی نیاز دارید، به راحتی می توانید مدرس مورد نظر خودتان را در ایران مدرس پیدا کنید. برای مشاهده لیست کام مدرسین بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

ریاضی مهندسی یکی از دروس مهم مقطع کارشناسی است اکثر رشته های مهندسی درس ریاضی مهندسی را در چارت درسی خودشان دارند. از جمله سرفصلهای درس ریاضی مهندسی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سری فوریه و انتگرال آن و تبدیل فوریه: تعریف سری فوریه، فرمول اولر، بسط در نیم دامنه، نوسانات واداشته، انتگرال فوریه. معادلات با مشتقات جزئی، انتگرال خط در صفحه مختلط، قضیه انتگرال کوشی، محاسبه انتگرال خط بوسیله انتگرالهای نامعین، فرمول کوشی، بسطهای تیلر و مکلورن، انتگرالگیری به روش مانده ها، قضیه مانده ها، محاسبه برخی انتگرالهای حقیقی و ....

در وب سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مهندسی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی مهندسی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی مهندسی کلیک کنید.

علا.وه بر موارد ذکر شده، در این وب سایت مطالب آموزشی زیادی برای یادگیری ریاضی و ریاضی مهندسی ارائه شده است که با کلیک بر روی عبارت دانلود ریاضی می توانید آنها را مشاهده نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.