مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

آموزش صحیح ریاضیات و موفقیت در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی

در این بخش مطالبی در زمینه آموزش صحیح ریاضیات و موفقیت در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی و ... ارائه می گردد. حل مسائل و تمرینات اضافی ریاضی: برای آموزش درس ریاضی بهترین راهکار حل مثال و تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مهارتتان بیشتر خواهد شد. 4- تمرین حل کنید و تمرین حل کنید. برای آموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی اصل کار تمرین حل کردن است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید مسلط تر می شوید. کسی از شما باهوش تر نیست. اگر افرادی هستند که ریاضی را از شما بهتر بلدند فقط بیشتر تمرین حل کرده اند. برای رفع اشکال و یادگیری بهتر مسائل و درس ریاضی می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی یا مدرس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

درس ریاضی یکی از درس مهم در دوران دبیرستان و دانشگاه بوده و آموزش و یادگیری درست و پایه ای ان می تواند به موفقیت در تحصیل و همچنین به یادگیری بهتر سایر دروس هم کمک زیادی بکند. در بسیاری از موارد، دانش آموزان و دانشجویان از حل مسائل دروس فیزیک و شیمی و .... و یا دروس دانشگاهی به دلیل ضعف در درس ریاضی عجز هستند. بسیاری از دانشجویان در دورس دیگر غیر از درس ریاضی مطلب را به خوبی یاد می گیرند ولی حین حل مسائل، تمرینات و مثالهای آن دروس، به علت ضعفی که در درس ریاضی دارند، نمی تواند حل درست مسئله و تمرین را ارائه دهند. بنابراین یادگیری درست درس ریاضی، هم برای آموزش خود این درس لازم است و هم برای حل مسائل و تمرینات سایر دروس هم ضروری می باشد. بهترین راه برای اینکه بدانید قیمت تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان چقدر است این است که به صفحه آگهی مدرسین سری بزنید. تعدادی از مدرسین در صفحه آگهی خودشان قیمت تدریس ریاضی و سایر دروس را گفته اند و می توانید به صورت حدودی تخمینی از هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی داشته باشید. تعدادی دیگر از مدرسین توافقی کار می کنند و تعدادی از مدرسین هم طی تماس تلفنی به شما هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی را خواهند گفت. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس ریاضی کلیک کنید.

حل دوباره مثالهای حل شده کتاب: مثالهای حل شده کتاب هم منبع خوبی برای یادگیری و آموزش بیشتر درس ریاضی است. اول تلاش کنید که خودتان مسئله را حل کنید. در نهایت حل خودتان را با حل کتاب مقایسه کنید.

ریاضیات موضوع منحصر به فردی است. ریاضیات شامل علائم، فرمول ها، روش های ویژه، کتاب های درسی ای که سخت به نظر می آیند و خیلی کلمات و اصطلاحات منحصر به فرد است. در نتیجه، مهم است که از مهارت های مطالعه ای استفاده کنید که اختصاصاً مناسب ریاضیات باشد. در ادامه برخی که باید از آنها استفاده کنید، می آید: شما نمی توانید ریاضیات را فقط با خواندن و گوش دادن یاد بگیرید. قسمت زیادی از یادگیری ریاضیات به فعالانه تمرین کردن بستگی دارد. این بدان معنی است که شما حتماً باید همه ی تکالیف و وظایف محوله ی درسی خود در ریاضیات را انجام دهید. یاد گرفتن چگونگی استفاده از فرمول ها و روش ها، حیاتی است.
ریاضی یکی از دروس پایه ای و مهم از دوران ابتدایی تا دانشگاه است. یادگیری درست ریاضی علاوه بر آنکه برای قبولی در این درس در هر مقطعی مهم است، به صورت غیر مستقیم در یادگیری و آموزش سایر دروس هم اهمیت دارد. به عنوان مثال، اگر دانش آموز یا دانشجویی ریاضی را به خوبی بلد نباشد، حین حل یک مسئله فیزیک ممکن است در به کار بردن روابط و انجام حساب و کتابهای مرتبط با آن مسئله دچار اشکال شود. بنابراین یادگیری ریاضی برای آموزش صحیح سایر دروس هم مهم است.
در حالتی که دانشجو یا دانش آموز به هر دلیلی نتوانسته است در جلسات تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه شرکت کند، یا حالتی که دانشجو یا دانش آموز در آموزش ریاضی ضعف پایه ای دارد و یا به هر دلیل نتوانسته است درس ریاضی را در طول ترم بخواند، استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. در حالتی دیگر، دانش آموز یا دانشجو درس را متوجه می شود ولی تمرینات را نمی تواند حل کند. در این حالت نیز استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند موثر باشد. البته دوباره تاکید می گردد که در کنار جلسات تدریس خصوصی تمرین و مسئله باید حل شود و خود دانش آموز یا دانشجو تلاش کند که درس را خوب متوجه شود.
نمره 20 ریاضی و فیزیک با کلاسهای تدریس خصوصی
20 نکته کلیدی برای موفق شدن در امتحان ریاضی و کنکور ریاضیات
برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک در تمامی مقاطع تحصیلی بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.در صورتیکه برای درس جبر و احتمال و یا ریاضیات گسسته به مدرس خصوصی احتیاج دارید، بر روی لینکهای تدریس جبرواحتمال و یا مدرسین ریاضیات گسسته کلیک نمائید.
برای دروس دیگری مانند شیمی و فیزیک هم حل مسئله مهم است (در این موارد با مدرس فیزیک و مدرس شیمی خود مشورت کنید).
به منظور موفقیت در یادگیری درس ریاضی برای خودتان هدف مشخص و واضحی در نظر بگیرید. به عنوان مثال می توانید نمره این ترم درس ریاضی را از همان اول برای خود مشخص نمائید. مثلا، از همان اول ترم می توانید در صفحه اول کتاب بنویسید : نمره ریاضی من این ترم 19 است. برای ارائه پاسخ بهتر به سوال چگونه برای کنکور ریاضی بخوانیم می توان گفت که اگر می خواهید در ریاضی کنکور موفق باشید و درصد بالایی بزنید باید با برنامه ریزی پیش بروید. در برنامه درسی خودتان شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را قرار دهید. برنامه درسی شما باید مرور مطالب ارائه شده را هم شامل شود. بعد از شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی درس را مرور نمائید. در کلاسهای تدریس ریاضی جزوه یادداشت کنید. در ایام نزدیک به کنکور، این جزوات می تواند برای مرورهای سریع مفید و موثر باشد. در ادامه تمرین و مسئله حل کنید. برای درس ریاضی حل تمرین بسیار مهم است. تمرینها را خوب بفهمید و برای خودتان توضیح دهید. اگر تمرین یا سوالی را نتوانستید حل کنید از مدرس ریاضی و یا معلم خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. در نهایت تست بزنید. هر چه تست های بیشتری برای ریاضی کار کنید بهتر است. برای تست کار کردن هم از کتاب های معتبر تست زنی استفاده نمائید. اگر در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت کرده باشید، کتاب درسی ریاضی را خوب خوانده باشید و تمرین و مسئله حل کرده باشید، حین تست زدن کارتان خیلی راحت تر خواهد بود. برای دانلود تست های کنکور ریاضی در همین سایت بر روی عبارت تست کنکور ریاضی کلیک نمائید. مطالعه مقاله مهمترین عوامل برای موفقیت در امتحانات و کنکور ریاضی و فیزیک هم می تواند مفید باشد.
عامل دیگری که برای 100 درصد زدن ریاضی کنکور مهم است پشتکار و تلاش خودتان است. اگر می خواهید در کنکور و ریاضی کنکور موفق باشید باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید و تا جایی که می توانید در ایام کنکور از وقت خودتان به بهترین شکل استفاده نمائید. با داشتن تلاش و پشتکاری حتی می توانید از کسانی که از نظر بهره هوشی از شما بالاتر هستند پیشی بگیرید. هیچ عاملی جای تلاش و پشتکار را برای موفقیت در ریاضی کنکور، موفقیت در کنکور و موفقیت در زندگی نمی گیرد. برای موفقیت در ریاضی کنکور و کسب درصد 100 در ریاضیات کنکور کتاب درسی را در اولویت قرار دهید. قبل از آنکه سراغ کتابهای کمک آموزشی و تست زنی و ... بروید، کتاب درسی را خوب بخوانید و جزواتی را که در کلاسهای تدریس ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور یادداشت نموده اید خوب بخوانید و مرور کنید. حل تمرین و مسئله هم کمک بسیار زیادی به یادگیری شما خواهد کرد.

iranmodares

مرور و جمع بندی مطالب آموخته شده در ایام نزدیک به کنکور: در دوران مطالعه برای کنکور جزوه های خلاصه ای برای خودتان یادداشت نمائید. در ادامه در ایام نزدیک به کنکور این مطالب را مرور نموده و تست های جمع بندی بزنید. تسلط بر تست زنی درس ریاضی و داشتن سرعت کافی در زدن تست های کنکور ریاضی: در نهایت در کنکور شما باید بتوانید تست های ریاضی و سایر دروس را خوب بزنید. بنابراین تلاش کنید، علاوه بر یادگیری عمیق درس ریاضی، مهارتهای تست زنی خودتان را افزایش دهید. آشنایی با روش های درست و صحیح تست زنی کنکور ریاضی: در تست زنی برای درس ریاضی و هر درس دیگری باید عملکرد درستی داشته باشید. مثلا، تست های سخت را رد کنید و برای پایان کار بذارید و یا تست هایی را که بلد نیستید اصلا نزنید تا نمره منفی نگیرید. استفاده از کتاب های کمک آموزشی معتبر برای یادگیری بهتر درس ریاضی: از خواندن کتاب های کمک درسی و تستی خیلی زیاد و کتابهای متعدد پرهیز کنید. برای درس ریاضی علاوه بر کتاب درسی خودتان یکی دو کتاب تست و کمک آموزشی معتبر داشته باشید و از آنها استفاده نمائید.منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.