مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

موفقیت در امتحان ریاضی - موفقیت در کنکور ریاضی

در این بخش مطالبی در زمینه موفقیت در امتحان ریاضی - موفقیت در کنکور ریاضی ، موفق شدن در امتحانات نهایی ریاضی، کسب نمره بالا و نمره 20 درس ریاضی، 100 درصد زدن و یا درصد بالا زدن درس ریاضی در کنکور، یادگیری و آموزش پایه ای درس ریاضی و .... ارائه می گردد. برای آموزش بهتر درس ریاضی روشهای زیر می تواند کمک کننده و موثر باشد:

1- شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه

2- شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

3- حل مثال، تمرین و مسئله برای درس ریاضی

4- مطالعه پیش از کلاس ریاضی

5- مرور درس پس از کلاسهای ریاضی و همچنین پس از مطالعه ریاضی

6- استفاده از جزوات و نمونه سوالات ریاضی موجود در سایتهای آموزشی

برای دانلود جزوات و نمونه سوالات ریاضی بر روی عبارت دانلود جزوه و نمونه سوال امتحانی کلیک نموده و در بخش جستجوی صفحه ای که باز می شود، عبارت مورد نظر را وارد کنید (مثلا: سوال ریاضی 1).
در کلاسهای تدریس ریاضی و کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی با تمرکز کامل به مطالبی که ارائه می شود گوش دهید. در همان کلاسهای تدریس ریاضی سعی کنید درس را خوب بفهمید و خوب گوش دهید. بعضی از دانش آموزان و دانشجویان در کلاسهای تدریس ریاضی و جلسات تدریس خصوصی ریاضی فقط حضور فیزیکی دارند و به مطالب ارائه شده توجهی ندارند. بعضی از آنها در کلاسهای تدریس ریاضی فقط جزوه یادداشت می کنند. شما که در کلاس تدریس ریاضی شرکت دارید و وقت می ذارید، سعی کنید در همان کلاس ریاضی درس را بفهمید و از وقت خودتان خوب استفاده نمائید. به مطالب ارائه شده با دقت گوش دهید و مطالب را دنبال کنید تا خوب متوجه شوید. رعایت کردن همین یک نکته کلی در وقت شما صرفه جویی می کند.
یاضی را باید با علاقه بخوانید. اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید از علاقه شما نسبت به ان کم می شود. سعی کنید اول اشکالات پایه ای را برطرف نمائید. وقتی شما درسی را متوجه نشوید از آن بدتان هم خواهد آمد. ولی اگر درسی را بفهمید به آن علاقه هم پیدا خواهید کرد. برای یادگیری بهتر ریاضی، اگر اشکالات پایه ای دارید می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال استفاده کنید. به منظور مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.
داوطلب شدن برای حل مسائل در کلاس تدریس ریاضی: داوطلب شدن برای حل مسائل در کلاس تدریس ریاضی باعث می شود تا در کلاس درس فعالتر باشید و خودتان هم درس را بهتر یاد بگیرید. ضمنا اگر بخواهید برای حل مسائل داوطلب شوید باید درس را بهتر بخوانید و این هم به نوبه خودش به آموزش بهتر درس ریاضی شما کمک می کند.

نشستن در ردیف جلوی کلاس درس: با نشستن در ردیف جلوی کلاس درس، درس را بهتر متوجه می شوید. ضمنا اگر سوال داشته باشید بهتر می توانید آن را بپرسید. کلا کسانی که به یادگیری درس علاقه بیشتری دارند در ردیفهای جلوتر کلاس می نشینند.

حل تمرینات داده شده و برگشت به موقع آنها: هر تمرینی که معلم ریاضی، مدرس ریاضی یا استاد ریاضی به شما داد را در اسرع وقت حل کنید و برگردانید. از حل تمرینات جدید استقبال کنید. با فکر کردن روی تمرینات و ارائه راه حل برای آنها توانایی های ذهن شما بیشتر می گردد. درست مانند ورزشکاری که با برداشتن وزنه های سنگین و تمرین مرتب ماهیچه های خودش را قویتر می کند، شما نیز با حل تمرین ریاضی ماهیچه های ذهن و فکرتان را تقویت می کنید.

گوش دادن به سوال دیگران: اگر دیگر دانش آموزان و دانشجویان سوالی داشتند به آن گوش دهید. همین سوال ممکن است بعدا برای شما هم مطرح گردد.

انجام کار اضافه و داوطلب شدن برای حل تمرینات بیشتر: اگر تمرین اضافه، پروژه یا هر چیز دیگری در کلاس مطرح شد شما برای انجام آن داوطلب باشید. به یادگیری درس و حل مسئله و تمرین علاقه نشان دهید. همه چیز از خود شما شروع می شود. اگر با علاقه و با انگیزه کارها را انجام دهید تمام کائنات در جهت موفق شدن شما دست به کار می شود.
یک عامل خیلی مهم برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور، درک کامل درس ریاضی و یادگیری عمقی و مفهومی ان است. هر چه ریاضی را بهتر یاد بگیرید و فهم عمیقتری از ان داشته باشید، در کنکور هم درصد بالاتری کسب می کنید. برای کسب درصد بالای ریاضی کنکور در مراحل اولیه کار باید پایه ریاضی خودتان را خوب قوی کنید. به این معنی که در کلاسهای تدریس ریاضی به صورت کامل شرکت نمائید، تمرین و مسئله حل کنید و کتاب درسی را با دقت مطالعه کنید.
بسیاری از افراد سعی می کنند خیلی زود سراغ تست زنی بروند و بدون اینکه تمرین و مسئله حل کرده باشند و یا در کلاسهای ریاضی شرکت کرده باشند، سراغ تست زنی می روند. این روند اصلا خوب نیست و شما فقط نکات مربوط به تستها را یاد می گیرید و اگر تست جدیدی به شما داده شود از پس آن بر نخواهید آمد. اما اگر در کلاسهای تدریس ریاضی به صورت کامل شرکت کنید و تمرین و مسئله حل نمائید، مطلب را به صورت پایه ای یاد می گیرید و از پس تست ها و سوالات کنکور بر خواهید آمد.
اگر در کلاس درس و تدریس ریاضی به مباحث ارائه شده توسط مدرس یا استادتان دقت کنید و به یادگیری علاقه نشان دهید، مسلما سوالاتی هم برای شما مطرح می گردد. پرسیدن سوال و اینکه سوال داشته باشید نشان دهنده این مطلب است که به مباحث درسی ارائه شده توجه کرده اید. از پرسیدن سوال نترسید و با اعتماد به نفس سوال خودتان را بپرسید. اگر شرایط و جو کلاس را هم برای پرسیدن سوال مناسب نمی بینید، سوالات خودتان را در برگه ای یادداشت کنید تا در فرصت مناسب و یا در آخر کلاس بپرسید.

استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات هم می تواند مفید باشد و برای رفع اشکال، گرفتن نمرات بالاتر و جمع بندی مطالبی که خودتان در طول ترم خوانده اید و ... می توانید از این کلاسها استفاده کنید. هر چند که برگزاری کلاسهای خصوصی (مانند درس خواندن و حل تمرین و مسئله و ...) در طول ترم بهتر بوده و نتیجه بهتری برای شما خواهد داشت. در ایام امتحانات چون باید خودتان هم درس بخوانید و معمولا کمی استرس هم وجود دارد شاید برای برگزاری کلاسهای خصوصی وقت کمی داشته باشید. با این وجود، در این ایام نیز می توانید از مزایا و فواید کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید (مقاله مزایای تدریس خصوصی نسبت به تدریس گروهی کدام است؟ را بخوانید). نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که در هر زمانی (ایام امتحانات و یا طول ترم) که خواستید از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید، تنها به شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی اکتفا نکرده و در کنار این کلاسها خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. دروس را به خوبی مرور نمائید و تمریناتی که معلم و استاد در مدرسه و دانشگاه و یا مدرس خصوصی در کلاسهای تدریس خصوصی به شما می دهد را با جدیت کامل انجام دهید. شرط اول موفقیت در تحصیل، موفقیت در کنکور و امتحانات و .... تلاش و پشتکار خودتان است. اگر این مهمترین عامل و مهمترین پارامتر را داشته باشید، شرکت در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه و شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و ... هم می تواند برای شما مفید و موثر باشد.




iranmodares




بعد از یادگیری هر درسی و از جمله درس ریاضی، روند فراموش شدن مباحث آغاز می گردد. یعنی به تدریج و با گذشت زمان مطالب به دست فراموشی سپرده خواهد شد. با مرور بعد از کلاسهای تدریس ریاضی این روند فراموشی کند شده و مطالب مدت بیشتری در ذهن شما باقی می ماند. مطلب دیگر اینکه با مرور مطالب ارائه شده ریاضی بعد از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه، اگر جایی سوالی داشته باشید و یا مطلبی را خوب یاد نگرفته باشید، می تواند مطلب یا مبحث مورد نظر را یادداشت نموده و در جلسه بعدی تدریس از معلم و استاد خودتان بپرسید.
بعد از کلاسهای خصوصی ریاضی یا کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه درس را مرور نمائید. مرور بعد از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و بعد از کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه باعث می شود درس برای مدت طولانی تری در ذهن شما باقی بماند و دیرتر آن را فراموش کنید. در ضمن اگر مطلبی را متوجه نشده باشید آن را یادداشت کرده و جلسه بعد از مدرس و معلم ریاضی خودتان خواهید پرسید.
تدریس خصوصی ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی مهندسی

تدریس خصوصی ریاضی مهندسی پیشرفته

تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل

تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه

تدریس خصوصی هندسه تحلیلی

تدریس خصوصی هندسه 1

تدریس خصوصی هندسه 2

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته

تدریس خصوصی ریاضی گسسته

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.