مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

کلاس خصوصی ریاضی، هزینه و قیمت تدریس خصوصی ریاضی

کلاس خصوصی ریاضی، هزینه و قیمت تدریس خصوصی ریاضی، نرخ تدریس ریاضی، نحوه استفاده مفید از کلاسهای آموزش خصوصی ریاضی و ... در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در حالت کلی مقدار مشخصی ندارد. بعضی از مدرسین تازه کار ممکن است با 10 هزار تومان برای یک جلسه تدریس ریاضی هم مشکلی نداشته باشند و تعدادی از مدرسین ریاضی هم ممکن است برای هر جلسه تدریس ریاضی مبلغ 150 هزار تومان را مطالبه کنند. البته همانطور که گفته شد قیمت کلاسهای خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد. باید رزومه و سوابق کاری مدرس را ببینید و بررسی کنید که آیا به نسبت سوابق کاری و رزومه و دانشگاه محل تحصیل و در نهایت با توجه به نحوه تدریس مدرس، آیا قیمتی که پرداخت می کنید مناسب است یا نه (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و مشاهده رزومه مدرسین و سوابق کاری و هزینه ای که هر کدام از مدرسین تدریس خصوصی برای کلاسهای خصوصی ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرس تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید). به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) را مطالعه نمائید.


iranmodares


به منظور مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی مهندسی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی مهندسی کلیک کنید. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد و با تلاش و کوشش خود دانشجو و دانش اموز همراه باشد می تواند به موفقیت تحصیلی و گرفتن نمره خوب بسیار کمک کند. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به نسبت کلاسهای گروهی و کلاسهای مدرسه و دانشگاه بازدهی بسیار بالایی دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی ریاضی چون تعداد شاگردها و افراد شرکت کننده در کلاس کم است یادگیری بهتر اتفاق می افتد. متقاضیان تدریس در این کلاسها می توانند سوالات بیشتری بپرسند و اگر اشکالی مربوط به پایه های قبلی هم باشد قابل رفع است.


لیست مدرسین مجرب و با سابقه تدریس خصوصی ریاضی در تهران
اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با قیمت پایینتر و ارزانتر هماهنگ کنید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را زودتر هماهنگ کنید. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ریاضی با مدرسین خوب و با سابقه سخت تر شده و هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی هم بالاتر خواهد رفت.

2- هر چند که ارزان بودن و قیمت پایین کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی خوب و مطلوب است ولی نتیجه گرفتن شما در اولویت قرار دارد. اگر هزینه کلاسهای خصوصی کمی بالاتر بود ولی دیدید که مدرس ریاضی کارش را خوب انجام می دهد، در این حالت با رضایت مبلغ را پرداخت کنید.

3- با مدرسینی هماهنگ کنید که به محل زندگی و محل سکونت خودتان نزدیکتر باشند. مدرسینی که وقت انها در مسیر زیاد تلف نشود حاضر خواهند بود با قیمت های پایینتر هم تدریس ریاضی را انجام دهند.

عبارتهای کلیدی: قیمت تدریس خصوصی ریاضی، کلاس خصوصی ارزان ریاضی، هزینه کلاس خصوصی ریاضی، تدریس ارزان ریاضی، قیمت کلاس ریاضی، چگونه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با قیمت مناسب هماهنگ کنیم؟، راهکارهایی برای استفاده از کلاسهای خصوصی ارزان ریاضیاگر تا امتحان ریاضی فرصت زیادی باقی نمانده است و می خواهید در این زمان کوتاه مهمترین مطالب را بخوانید، بهترین مرجعی که می توانید با اطمینان از آن استفاده کنید جزوه کلاسی ریاضی است. جزوه کلاسی ریاضی که خودتان یا همکلاسی هایتان یادداشت نموده اند، کل مطالبی که مد نظر مدرس یا استاد ریاضی شما است را پوشش می دهد و از طرفی به نسبت خود کتاب ریاضی خلاصه تر است. بنابراین در شب امتحان ریاضی بهترین مرجع برای مطالعه است. سعی کنید از جزوه ریاضی کامل استفاده کنید و اگر خودتان هم جزوه کامل را ندارید از دوستانتان قرض بگیرید. اگر از کلاس تدریس خصوصی ریاضی هم استفاده می کنید، به مدرس خصوصی ریاضی هم بگویید که جزوه کلاسی ریاضی را به شما درس دهد. مطالعه جزوه ریاضی در شب امتحان ریاضی و فراگیری آن می تواند برای قبولی در امتحان ریاضی کمک کننده و موثر باشد.
از وقت خودتان بهترین استفاده را بکنید: اگر در طول ترم درس ریاضی را نخوانده اید و شب امتحان ریاضی فرارسیده است، حداقل در زمان باقی مانده سعی کنید بهترین استفاده را از وقت خودتان داشته باشید. البته در زمان خیلی کم سخت است که بتوانید همه ی مباحث را به خوبی پوشش دهید. ولی به هر حال، انتظار 20 گرفتن را هم ندارید. در این زمان کم باقی مانده می توان در حد قبول شدن درس را خواند. بهترین استفاده از زمان در این شرایط این است که با یک مدرس ریاضی خصوصی خوب کلاس ریاضی را هماهنگ کنید. چون اگر خودتان بخواهید درس را بخوانید، در بعضی از مسائل ممکن است گیر کنید و روی یک مسئله زمان زیادی را صرف نمائید. در ضمن خواندن ریاضی در این شرایط برای خودتان سخت خواهد بود. اگر قبلا کمی درس را مطالعه کرده باشید، کار راحت تر خواهد بود و برای رفع اشکال و حل تمرین و مسئله می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کنید.
هزینه تدریس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف: قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی به پایه درسی هم بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و سایر دروس دانشگاهی به صورت کلی از هزینه تدریس ریاضی دبیرستان بالاتر است. به هر میزان تدریس یک درس سخت تر باشد و مدرسین کمتری توانایی تدریس آن را داشته باشند، هزینه تدریس آن درس هم بیشتر می شود. هزینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور و دروس کنکور: معمولا هزینه تدریس ریاضی کنکور به نسبت هزینه تدریس ریاضی دبیرستان و دانشگاه بالاتر است. دانش آموزان و اولیای آنها اهمیت بسیار زیادی برای کنکور قائل هستند و ترجیح می دهند کلاسهای خصوصی ریاضی را با مدرسینی برگزار نمایند که تجربه و سابقه بالایی داشته باشند و در عوض از نتیجه گرفتن خودشان مطمئن باشند. بنابراین هزینه بالاتری را هم پرداخت می نمایند.
برای استفاده مفید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- در صورت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، در طول ترم از این کلاسها استفاده نمائید.

2- به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید.

3- فکر نکنید که تنها با شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید در درس ریاضی نمره عالی کسب کنید. مطالعه و حل تمرین خودتان همواره لازم است.

4- در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی با تمرکز کامل به مطالب ارائه شده گوش دهید و هر سوالی که برایتان پیش آمد از مدرس خصوصی خودتان بپرسید.
کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را در کنار کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه، حل مسئله و تمرین، مطالعه و پشتکار خودتان مفید ببینید. تلاش خودتان برای موفقیت و کسب نمره بالا در درس ریاضی مهم است.
اگر در آموزش و یادگیری ریاضی اشکال دارید تنها به استفاده از کلاسهای تدریس ریاضی بسنده نکنید. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را در کنار جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه داشته باشید. به عبارت دیگر، به امید جلسات تدریس خصوصی در مدرسه یا دانشگاه غیبت نکنید. مطلب دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که باز هم به امید کلاسهای خصوصی ریاضی حل تمرین و مسئله را کنار نگذارید. دروسی مانند ریاضی و فیزیک را بدون حل تمرین و مسئله نمی توان یاد گرفت. اگر 1000 جلسه کلاس تدریس خصوصی هم شرکت کنید ولی تمرین و مسئله حل نکنید نتیجه نخواهید گرفت. بنابراین حل تمرین و مسئله یکی از مهمترین پارامترها در یادگیری ریاضی است. کار دیگری که برای یادگیری بهتر ریاضی و سایر دروس می توان انجام داد این است که نمونه سوالهای امتحانی سالهای قبل را حل کنید و با نمونه سوالات امتحانی آشنا شوید.
برای یادگیری صحیح ریاضی و برای اطمینان از اینکه ریاضی را قبول شده و نمره خوبی می گیرید، بهتر است که کلاسهای خصوصی ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات درسهای دیگری هم دارید. استرس ایام امتحانات اجازه یادگیری درست را به شما نمی دهد. در ضمن، ریسک قبول نشدن در درس ریاضی هم بالاتر است. بنابراین از همین الان برای برگزاری جلسات تدریس خصوصی ریاضی اقدام کنید.
ریاضی یکی از دروس پایه ای و مهم از دوران ابتدایی تا دانشگاه است. یادگیری درست ریاضی علاوه بر آنکه برای قبولی در این درس در هر مقطعی مهم است، به صورت غیر مستقیم در یادگیری و آموزش سایر دروس هم اهمیت دارد. به عنوان مثال، اگر دانش آموز یا دانشجویی ریاضی را به خوبی بلد نباشد، حین حل یک مسئله فیزیک ممکن است در به کار بردن روابط و انجام حساب و کتابهای مرتبط با آن مسئله دچار اشکال شود. بنابراین یادگیری ریاضی برای آموزش صحیح سایر دروس هم مهم است.
در حالتی که دانشجو یا دانش آموز به هر دلیلی نتوانسته است در جلسات تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه شرکت کند، یا حالتی که دانشجو یا دانش آموز در آموزش ریاضی ضعف پایه ای دارد و یا به هر دلیل نتوانسته است درس ریاضی را در طول ترم بخواند، استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. در حالتی دیگر، دانش آموز یا دانشجو درس را متوجه می شود ولی تمرینات را نمی تواند حل کند. در این حالت نیز استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند موثر باشد. البته دوباره تاکید می گردد که در کنار جلسات تدریس خصوصی تمرین و مسئله باید حل شود و خود دانش آموز یا دانشجو تلاش کند که درس را خوب متوجه شود.
هزینه تدریس ریاضی دبیرستان هم مانند سایر دروس به مدرک و سابقه کار مدرس، شهر محل سکونت مدرس و دانشجو، تعداد جلسات تدریس و ... بستگی دارد. به عنوان یک معیار کلی می توان گفت که هزینه هر جلسه تدریس ریاضی دبیرستان از جلسه ای 10 هزار تومان (برای افراد تازه کار) تا 50 و 60 هزار تومان متغییر است. البته ممکن است بعضی از مدرسان مبلغ بیشتری را هم مطالبه کنند.
مطلب دیگری که باید در نظر داشت این است که اینطور نیست که فقط مدرسینی که سابقه کاری بالایی دارند خوب تدریس کنند. بسیاری از مدرسین تازه کار فن بیان قوی ای دارند. بهترین زمان برای استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، نه دقیقا در ایام امتحانات و بلکه چند ماه قبل از آن است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در طول ترم درسها را کنار گذاشته و نزدیک ایام امتحانات به فکر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می افتند.
در ایام امتحانات استرس امتحانات وجود دارد. از طرفی معمولا کل امتحانات در طول 2 هفته برگزار می گردد. بنابراین در این ایام فرصت بسیار کمی برای یادگیری وجود دارد. ضمنا، شما کل وقتتان را برای درس ریاضی نمی توانید در نظر بگیرید و درسهای دیگری را هم باید مطالعه کنید.
بنابراین، اگر در درس ریاضی یا هر درس دیگری اشکال دارید و برای رفع اشکال و یادگیری بهتر ریاضی می خواهید با یک مدرس خصوصی ریاضی خوب هماهنگ کنید، از همین الان برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی اقدام کنید. برگزاری کلاس و خواندن درس در طول ترم هم استرس دوران امتحانات را کاهش می دهد، هم بهتر یادگیری اتفاق می افتد و هم احتمال قبولی و گرفتن نمره بالا بیشتر می شود. همانطور که در مطالب قبلی برای آموزش خصوصی فیزیک گفته شد، نرخ تدریس خصوصی ریاضیات نیز به عوامل مختلفی از جمله سابقه مدرس، شهر محل تدریس، تعداد جلسات تدریس، مقطع تحصیلی و درس مورد نظر بستگی دارد.

کلاسهای خصوصی ریاضی با قیمت های متفاوتی می تواند برگزار گردد. در کل موارد زیر در تعیین هزینه جلسات تدریس ریاضیات نقش دارد:

1- با افزایش تعداد جلسات، هزینه تدریس ریاضی کاهش می یابد (به زبان ریاضی: هزینه جلسات تدریس نسبت عکس با تعداد جلسات آن دارد).

2- هر چه مدرک تحصیلی، فن بیان و سابقه مدرس بالاتر باشد هزینه ای که مدرس خصوصی ریاضی مطالبه می کند بیشتر است.

3- هزینه تدریس ریاضیات و سایر دروس در شهرهای بزرگتر بالاتر است (این مطلب برای جلسات تدریس شیمی و سایر دروس هم صادق است).

4- هزینه تدریس ریاضی در مقاطع بالاتر تدریس بیشتر است و هزینه تدریس ریاضی کنکور معمولا از همه بیشتر می باشد.

نرخ کلاسهای تدریس ریاضی از ساعتی 10 هزار تومان شروع شده و بسته به مقطع تحصیلی و شهر محل تدریس می تواند تا ساعتی 50 هزار تومان و یا بیشتر باشد. در واقع هزینه جلسات تدریس ریاضی، کلاسهای خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی شیمی توافقی بوده و مقدار ثابتی ندارد. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی اگر به درستی برگزار شده و در کنار آن مطالعه و حل تمرین خود دانشجو و دانش آموز وجود داشته باشد، می تواند به رفع اشکال، یادگیری بهتر و افزایش معدل بسیار کمک کند.

در جلسات تدریس ریاضی مطالب گفته شده در مدرسه مرور شده و تمرینات و مثالهای اضافی حل می گردد. نهایتا برای حصول نتیجه مطلوب حتما حل تمرین و مثال و مطالعه مروری توسط دانشجو یا دانش آموز لازم است.

استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی به معنی حذف جلسات تدریس مدرسه یا حذف مطالعه و حل تمرین نیست. همانطور که گفته شد، در کنار کلاسهای تدریس ریاضی در منزل، خود کلاسهای گروهی تدریس مدرسه و همچنین حل تمرین باید وجود داشته باشد.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی


در این بخش مطالبی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی، کلاس خصوصی ریاضیات، قیمت کلاس خصوصی ریاضی کنکور، پایه ششم، هفتم، هشتم، نهم و ....، ریاضی ابتدایی، تدریس ریاضی در اصفهان، تهران و کل کشور و ... ارائه می گردد.
....

بازدید: 7

اگر در زمینه قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی در سال 96 سوال دارید ....
....

بازدید: 128

اگر می خواهید در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی، هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی و نرخ آموزش ریاضی در منزل توسط مدرسین خانم و آقا اطلاعاتی کسب نمائید و کلاسهای خصوصی ریاضی را با قیمت مناسب و ارزان هماهنک کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.
....

بازدید: 62

اگر قصد دارید در زمینه هزینه و قیمت تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زبان عربی سال 96 و نرخ کلاسهای آموزش در منزل در سال 96 اطلاعاتی کسب کنید ...
....

بازدید: 119

در این بخش عوامل و پارامترهای موثر در قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) و اینکه قیمت تدریس خصوصی ریاضی به چه پارامترهایی بستگی دارد مورد بررسی قرار می گیرد.
....

بازدید: 144

هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و سایر شهرستانها به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در اینجا به تعدادی از آنها پرداخته می شود.
....

بازدید: 66

در این بخش مطالبی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان و  تهران، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی ریاضی هشتم، تدریس خصوصی ریاضی در کرج، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، هشتم و نهم و .... ارائه شده است.
....

بازدید: 273

اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوال دارید و می خواهید هزینه و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضیات را بدانید ...
....

بازدید: 1058

اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی در تهران، اصفهان، کرج، مشهد، تبریز و یا دیگر شهرهای ایران سوال دارید ....
....

بازدید: 487

همانطور که در مطالب قبلی گفته شد، هزینه، نرخ و قیمت جلسات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس مقدار ثابتی نبوده و بسته به شهر، سابقه و تجربه مدرس و ... متغیر است.
....

بازدید: 925

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.