مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی، نرخ و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضیات

قیمت تدریس خصوصی ریاضی، نرخ و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضیات ، نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان درس ریاضی، نحوه کسب اطلاع از قیمت به روز کلاسهای خصوصی ریاضی ارائه شده توسط مدرسین ریاضی خانم و آقا و ... در این بخش ارائه شده است. در بخشهای دیگر همین وبلاگ در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی مطالب مفیدی ارائه شده است. کلاسهای خصوصی ریاضی با قیمت های متفاوتی می تواند برگزار گردد. در کل موارد زیر در تعیین هزینه جلسات تدریس ریاضیات نقش دارد:
1- با افزایش تعداد جلسات، هزینه تدریس ریاضی کاهش می یابد (به زبان ریاضی: هزینه جلسات تدریس نسبت عکس با تعداد جلسات آن دارد).
2- هر چه مدرک تحصیلی، فن بیان و سابقه مدرس بالاتر باشد هزینه ای که مدرس خصوصی ریاضی مطالبه می کند بیشتر است.
3- قیمت، نرخ و هزینه تدریس ریاضیات و سایر دروس در شهرهای بزرگتر بالاتر است.

4- هزینه تدریس ریاضی در مقاطع بالاتر تدریس بیشتر است و هزینه تدریس ریاضی کنکور معمولا از همه بیشتر می باشد.

چگونه شب امتحان ریاضی بخوانیم
هزینه تدریس ریاضی دبیرستان هم مانند سایر دروس به مدرک و سابقه کار مدرس، شهر محل سکونت مدرس و دانشجو، تعداد جلسات تدریس و ... بستگی دارد. به عنوان یک معیار کلی می توان گفت که هزینه هر جلسه تدریس ریاضی دبیرستان از جلسه ای 10 هزار تومان (برای افراد تازه کار) تا 50 و 60 هزار تومان متغییر است. البته ممکن است بعضی از مدرسان مبلغ بیشتری را هم مطالبه کنند.
20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !
بهترین راهکار برای کسب اطلاع از قیمت تدریس خصوصی و هزینه کلاس خصوصی مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و مشاهده قیمتهایی است که برای کلاسهای خصوصی خودشان ارائه کرده اند (برای مشاهده آگهی های تدریس مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که تا سال 96 به بیش از 16000 آگهی می رسد، و مشاهده قیمتهایی که برای کلاسهای خصوصی در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند، بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید). بعضی از مدرسین به صورت توافقی تدریس می کنند و می توانید سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی با آنها حرف بزنید. بعضی از مدرسین در کنار کار کردن به صورت توافقی برای قیمت کلاسهای خصوصی، جلسه اول را به صورت رایگان یا نصف قیمت هم کار می کنند و می توانید در همان جلسه اول به نسبت کیفیت تدریس انها اطمینان حاصل کنید و اگر راضی بودید کلاسها را ادامه دهید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی کاملا متغییر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت و هزینه جلسات تدریس خصوصی از جلسه ای 10 هزار تومان به ازای یک ساعت (برای مدرسین تازه کار و یا در شهرهای کوچک و ....) تا ساعتی 150 هزار تومان (برای مدرسین مجرب با 20 و 30 سال سابقه کار و دبیران باسابقه آموزش و پرورش و مدرسین معروف کنکور و ....) و حتی بیشتر از این قیمتها هم می تواند باشد. البته اگر می خواهید در امتحان، کنکور و یا هر آزمونی که قصد دارید برای آن در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کنید موفق باشید باید در کنار قیمت کلاسهای تدریس خصوصی سابقه کار مدرس، مدرک تحصیلی و رزومه کاری او را هم ببینید. درست است که ارزان هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی خوب است و اگر کمتر هزینه کنید بسیار عالی می باشد ولی در کنار آن و البته مهمتر از آن نتیجه گرفتن خودتان در اولویت اول می باشد. بنابراین فقط به قیمتهای کلاسهای خصوصی توجه نکنید و همه ی موارد را با هم ببینید. اگر از بین مدرسینی که انتخاب کرده اید، یکی از آنها قیمت بالاتری را مطالبه می کند ولی در عوض رزومه بهتری ارائه کرده است و می دانید که احتمالا با ایشان نتیجه بهتری می گیرید، قیمت بالاتر را بپردازید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید. به هر حال، راهکارهایی برای ارزان هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی و استفاده از جلسات تدریس خصوصی با قیمت پایین وجود دارد که با مطالعه مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین می توانید در جریان آنها قرار بگیرید.
قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی
برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و اطلاع از هزینه تدریس ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضیات کلیک کنید.قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، دبیرستان، کنکور، دانشگاه و ... و همچنین هزینه کلاسهای خصوصی سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. بهترین راه برای اینکه بدانید قیمت تدریس خصوصی کلاسهای ریاضی در حال حاضر چقدر است و مدرسین چه مبلغی را برای کلاسهای خصوصی مطالبه می کنند این است که لیست مدرسین ریاضی که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده و آگهی تدریس درج نموده اند را ببینید و مشاهده کنید که چه قیمتی را در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت مزبور، لیست آگهی های تدریس مدرسین ریاضی را خواهید دید. در ادامه بر روی آگهی تدریس هر مدرس کلیک کنید تا ببینید که چه هزینه ای را درخواست کرده است. با مشاهده اگهی تدریس چند مدرس ریاضی به صورت کلی متوجه خواهید شد که مدرسین برای کلاسهای خصوصی ریاضی چه قیمت را مد نظر دارند. ممکن است یک مدرس برای هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی قیمت 50 هزارتومان را تعیین کرده باشد و مدرس دیگری 100 هزار تومان. بعضی از مدرسین ریاضی شاید ارزان تر کار کنند و جلسه ای 20 هزار تومان را برای قیمت کلاس خصوصی ریاضی در نظر گرفته باشند. تعدادی از مدرسین در متن آگهی خودشان در بخش هزینه و قیمت تدریس عبارت "توافقی" را ذکر کرده اند. اگر رزومه کاری و سوابق این مدرسین را می پسندید با انها تماس بگیرید و به صورت تلفنی قیمت تدریس خصوصی ریاضی را بپرسید (برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید). کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. چگونه ریاضی را بفهمیم و نمره ی خوبی بگیریم؟

iranmodares

علاوه بر تدریس ریاضی، در وب سایت ایران مدرس مدرسین در زمینه تدریس سایر دروس هم فعالیت دارند. به عنوان مثال برای مشاهده لیست مدرسین تدریس فیزیک و حسابان و یا ریاضی مهندسی می توانید به ترتیب بر روی لینکهای تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و ... کلیک نمائید.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا در شهرهای بزرگ قیمت تدریس خصوصی ریاضی بالاتر است. شاید به صورت کلی بتوان گفت که هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت اصفهان بیشتر است. ولی به هر حال عوامل دیگری همچون تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیل و محل تحصیل مدرس و ... نیز در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی موثر است. بهترین راه برای اینکه بدانید قیمت تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان چقدر است این است که به صفحه آگهی مدرسین سری بزنید. تعدادی از مدرسین در صفحه آگهی خودشان قیمت تدریس ریاضی و سایر دروس را گفته اند و می توانید به صورت حدودی تخمینی از هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی داشته باشید. تعدادی دیگر از مدرسین توافقی کار می کنند و تعدادی از مدرسین هم طی تماس تلفنی به شما هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی را خواهند گفت.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی و محل برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی: اگر کلاسهای خصوصی ریاضی در آموزشگاه یا در محلی که خود مدرس تعیین کند برگزار شود هزینه و قیمت آن کمتر می باشد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی در منزل دانش اموز و دانشجو معمولا بالاتر می باشد. ولی به هر حال، برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل دانشجو یا دانش آموز به نفع او بوده و باعث می شود خصوصا در ایام امتحانات وقت او برای رفت و آمد تلف نشود. قیمت تدریس خصوصی ریاضی و تضمین یا عدم نتیجه گرفتن شاگرد: تعدادی از مدرسین تدریس خصوصی ریاضی به صورت تضمینی درس ریاضی را تدریس می کنند. به این معنی که تضمین می کنند که دانش آموز یا دانشجو حتما در امتحان ریاضی و یا در کنکور ریاضی موفق شده و نتیجه مورد نظر را خواهد گرفت. در این حالت هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بالاتر خواهد بود. ولی اگر دانشجو یا دانش آموز نتیجه نگیرد نصف یا کل هزینه به او بازگردانده می شود. قیمت تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات کنکور: نتیجه گرفتن در کنکور برای بسیاری از دانش آموزان و والدین آنها بسیار مهمتر از نتیجه گرفتن در امتحانات ریاضی می باشد. بنابراین حاضر هستند برای کلاسهای خصوصی ریاضی کنکور هزینه بالاتری را پرداخت نمایند. در حالت کلی، هرینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کنکور به نسبت کلاسهای خصوصی تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و دانشگاه بالاتر می باشد.
حتما بخوانید: تدریس خصوصی ساعتی چند؟
قیمت تدریس خصوصی ریاضی، هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی، نرخ جلسات آموزش خصوصی ریاضی در منزل و ... برای بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان به عنوان یک سوال مطرح است. در سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی و اینکه چه عواملی بر قیمت تدریس ریاضی موثر است، ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) یا هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی را در این زمینه مطالعه نمائید. البته اگر بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید، لیست مدرسین ریاضی و قیمتهایی که برای کلاسهای خصوصی خودشان در نظر گرفته اند را می توانید مشاهده کنید. با مشاهده آگهی تدریس ریاضی چند مدرس می توانید به صورت سرانگشتی تخمینی از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشید. خبر خوب اینکه، خیلی از مدرسین در آگهی تدریس خودشان و در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند. به این معنی که می توانید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به توافق برسید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در همین سایت و در مقالاتی که ذکر شد، به صورت مفصل مورد بررسی قرار گرفته است. مثلا با نزدیک شدن به ایام امتحانات قیمت تدریس خصوصی ریاضی هم افزایش پیدا می کند. چون مدرسین کلاسهای زیادی خواهند داشت و هماهنگ کردن با آنها سخت تر هم خواهد شد. برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی ارزان و قیمت مناسب مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین را مطالعه نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.