مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

آموزش ریاضی در تابستان، تدریس خصوصی ریاضی در تابستان

در این بخش مطالبی در زمینه آموزش ریاضی در تابستان، تدریس خصوصی ریاضی در تابستان، یادگیری ریاضی در تابستان و ... ارائه می گردد. تدریس خصوصی ریاضی و تقویت پایه ریاضی: اگر در درس ریاضی  اشکال دارید و در ترمهای قبلی نمرات خیلی خوبی کسب نکرده اید و می خواهید در این درس پایه خودتان را قوی کنید، اتفاقا ایام تابستان فرصت بسیار مناسبی برای یادگیری درس ریاضی است. در این وب سایت مدرسین زیادی در زمینه آموزش ریاضی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. درس ریاضی درس بسیار مهمی است و برای پیشرفت در تحصیل، داشتن نمرات بالا و معدل بالا، موفقیت در کنکور و .... یادگیری و بلد بودن آن مهم است. در طول ترم ممکن است شما وقت کافی برای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی نداشته باشید و یا حداکثر بتوانید برای درس ریاضی مرتبط با همان سال در کلاسهای خصوصی شرکت کنید. در ایام تابستان چون وقتتان آزاد است و دغدغه امتحانات را ندارید، می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کرده و این درس را به صورت مفهومی و پایه ای یاد بگیرید (مطالعه کنید: 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی !). با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در ایام تابستان، در ترمهای بعد هم کار شما راحت تر بوده و نمرات بهتری کسب خواهید کرد. حتی می توانید در این ایام بخشی از درس مربوط به ترم آینده را مطالعه کنید و یادگیری بهتر خودتان را تضمین کنید. اگر از کلاسهای خصوصی ریاضی برای یادگیری در ایام تابستان استفاده می کنید، همزمان با برگزاری کلاسها خودتان تمرین و مسئله هم حل کنید و به این ترتیب درس را بسیار بهتر یاد خواهید گرفت. ریاضی درس بسیار مهمی است و اگر این درس را خوب متوجه شوید، در درس و تحصیل موفق خواهید شد.

با توجه به مطالب گفته شده، شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در تابستان برای جبران عقب افتادگی ها و رفع اشکالات پایه ای درس ریاضی که از ترمها و سالهای قبل باقی مانده است و یا برای یادگیری بهتر درس ریاضی و کسب نمرات عالی در امتحانات ترمهای آینده و یا برای کسب درصد بالا در کنکور ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. برای مطالعه در زمینه نحوه مطالعه ریاضی برای قبولی در امتحان ریاضی و کسب نمره بالا در ریاضی مقاله 20 راهکار برای بیست شدن در درس ریاضی ! و برای مطالعه در زمینه نحوه مطالعه درس ریاضی برای کسب درصد بالای ریاضی در کنکور مقاله چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم را مطالعه نمائید. در این وب سایت مقالات زیادی در زمینه موفقیت در درس ریاضی و امتحان و کنکور ریاضی و موفقیت در تحصیل به صورت کلی ارائه شده است که تعدادی از آنها را در پایین همین مطلب مشاهده می کنید. علاوه بر آن جزوات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوات کنکوری، تست کنکور و سوالات کنکوری درس ریاضی و ... هم برای دانلود رایگان ارائه شده است. برای دانلود سوال و جزوه های آموزشی ریاضی بر روی لینک دانلود جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید. فصل تابستان فرصت عالی برای یادگیری ریاضی و یا سایر دروس است. از این فرصت استفاده کنید و ریاضی را به صورت عمقی و پایه ای یاد بگیرید (مقاله چگونه پایه ریاضی خود را قوی کنیم در این زمینه مفید است).


برای مدرسین ریاضی:


همانطور که می دانید، در ایام تابستان به نسبت سایر ایام سال تقاضا برای تدریس خصوصی کمی کاهش می یابد. در این ایام درآمد مدرسین هم از تدریس خصوصی کمتر خواهد شد. در این مقاله سعی شده راهکارهایی برای کسب درآمد از تدریس خصوصی در ایام تابستان ارائه گردد.

تدریس خصوصی ریاضی به صورت تقویتی: در ایام تابستان می توانید برای شاگردهای قبلی خودتان کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را به صورت تقویتی برگزار کنید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکال دارند و اگر به آنها پیشنهاد بدهید که در ایام تابستان هفته ای یک یا دو جلسه کلاس ریاضی برای آنها برگزار کنید و پایه ریاضی آنها را تقویت کنید از این پیشنهاد استقبال می کنند. می توانید با شاگرد خودتان درس ریاضی سال بعد را شروع کنید تا در ترم بعد در اموزش و یادگیری آن موفقتر باشد.
برای کسب درامد از تدریس خصوصی و آموزش و تدریس در تابستان علاوه بر موارد گفته شده باید خوب تبلیغ و بازاریابی کنید. یکی از بهترین راهکارها درج آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس تا تیر 95 بیش از  13500 مدرس ثبت نامی دارد. تا مرداد 95 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 14000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد.





iranmodares

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.