مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور

در این بخش در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور مطالبی ارائه می گردد.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور به موارد و عوامل مختلفی بستگی دارد. موارد زیر می توانید بر قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی تاثیر بگذارد.
1- سابقه و تجربه مدرس خصوصی ریاضی: مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند برای کلاسهای خصوصی هزینه های بالاتری را درخواست می کنند.
2- شهر محل تدریس: تدریس خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگتر به علت مشکلات مرتبط با ترافیک و هزینه بالاتر رفت و آمد و .... با قیمت بیشتری انجام می شود.
3- درس و مقطع تدریسی: به عنوان مثال، قیمت تدریس ریاضی ابتدایی به نسبت ریاضی دانشگاه پایینتر است. چون تدریس ریاضی دانشگاه سخت تر بوده و افراد کمتری می توانند ان را انجام دهند.
4- زمان برگزاری کلاس ریاضی: در ایام امتحانات قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی بالاتر می باشد. پس بهتر است که در اوایل و یا اواسط ترم کلاسهای ریاضی را هماهنگ کنید.
5- ....
بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی: بهترین راهکار این است که لیست مدرسین ریاضی را مشاهده کنید و با مشاهده آگهی هر مدرس و مشاهده قیمتهای ثبت شده، از هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی اطلاع کسب نمائید.



iranmodares



برای مشهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور و .... اطلاع از قیمت کلاسها بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)

قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی در سال 96: تعدادی از قیمتهای ثبت شده برای کلاسهای خصوصی ریاضی توسط مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در سال 96 در ادامه ارائه شده است.

هزینه تدریس: توافقی
هزینه تدریس: توافقی
قیمت تدریس: یک ساعت و نیم ۳۰۰۰۰تومان
هزینه تدریس: توافقی
هزینه تدریس: -
نرخ تدریس: دو ساعت 15000
هزینه تدریس: توافقی
هزینه تدریس: ساعتی 50 هزار تومان
قیمت تدریس: 100هزار تومان
هزینه تدریس: دبستان سی و پنج هزار تومان . متوسطه چهل و پنج هزار تومان . کنکور شصت و پنج هزار
هزینه تدریس: توافقی
نرخ تدریس: 500000 ریال جلسه ای
هزینه تدریس: جلسه یک ساعت و نیم 40 هزار تومان
هزینه تدریس: 40000
قیمت تدریس: 50000تومان
همانطور که مشاهده می کنید مدرسین برای کلاسهای خصوصی ریاضی قیمتهای مختلفی را مد نظر دارند که از جلسه ای 15000 تا 100000 تومان متغیر است.
بسیاری از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و برای اطلاع از قیمت کلاسها باید با انها تماس بگیرید.

مطالعه کنید:  هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی

برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی و کسب اطلاعات کاملتر در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس ریاضی کلیک کنید.

اطلاعات تکمیلی: هزینه تدریس ریاضی دبیرستان هم مانند سایر دروس به مدرک و سابقه کار مدرس، شهر محل سکونت مدرس و دانشجو، تعداد جلسات تدریس و ... بستگی دارد. به عنوان یک معیار کلی می توان گفت که هزینه هر جلسه تدریس ریاضی دبیرستان از جلسه ای 10 هزار تومان (برای افراد تازه کار) تا 50 و 60 هزار تومان متغییر است. البته ممکن است بعضی از مدرسان مبلغ بیشتری را هم مطالبه کنند.
توجه کنید که مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس رزومه خودشان را هم درج کرده اند. به رزومه مدرسین و سوابق کاری انها هم دقت کنید. هزینه تدریس با توجه به شهر محل تدریس، سابقه کاری مدرس، محل برگزاری جلسات تدریس (آموزشگاه یا خانه) مقطع تحصیل، میزان تحصیلات مدرس خصوصی و بسیاری دیگر از عوامل بستگی دارد. در انتخاب مدرس خصوصی خودتان دقت کنید. در بسیاری از اوقات کمی بیشتر هزینه کنید و در عوض با یک مدرس خوب کلاسهای تدریس خصوصی را برگزار نمائید ارزشش را دارد.
ریاضی یکی از مهم ترین دروس در تمامی مقاطع تحصیلی است. با شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی به راحتی می توانید این درس را به خوبی یاد بگیرید. فیزیک نیز در مقطع دبیرستان و دانشگاه یکی از مهمترین دروس است.
علاوه بر تدریس ریاضی، در وب سایت ایران مدرس مدرسین در زمینه تدریس سایر دروس هم فعالیت دارند. به عنوان مثال برای مشاهده لیست مدرسین تدریس فیزیک و حسابان و یا ریاضی مهندسی می توانید به ترتیب بر روی لینکهای تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و ... کلیک نمائید.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی و تعداد جلسات تدریس ریاضی: قیمت تدریس خصوصی ریاضی به تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی هم بستگی دارد. هر چه تعداد جلسات کلاسهای خصوصی بیشتر باشد، هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی پایینتر خواهد بود. جلسات خصوصی ریاضی که به صورت رفع اشکالی و در ایام امتحانات برگزار می شود معمولا قیمت بالاتری هم دارد.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی و تضمین یا عدم نتیجه گرفتن شاگرد: تعدادی از مدرسین تدریس خصوصی ریاضی به صورت تضمینی درس ریاضی را تدریس می کنند. به این معنی که تضمین می کنند که دانش آموز یا دانشجو حتما در امتحان ریاضی و یا در کنکور ریاضی موفق شده و نتیجه مورد نظر را خواهد گرفت. در این حالت هزینه و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بالاتر خواهد بود. ولی اگر دانشجو یا دانش آموز نتیجه نگیرد نصف یا کل هزینه به او بازگردانده می شود.
عبارتهای کلیدی: تدریس خصوصی ریاضی، قیمت تدریس خصوصی ریاضی، هزینه تدریس خصوصی ریاضی، قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی، نرخ تدریس ریاضی، قیمت تدریس ریاضی، قیمت تدریس ریاضی در تهران

منبع: ایران مدرس

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، استاد خصوصی ریاضیات دانشگاهی

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، استاد خصوصی ریاضیات دانشگاهی، لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس ریاضی دانشگاه در منزل به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و .... در این بخش ارائه شده است. تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی (شامل ریاضیات 1 و 2، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی و ...) در وب سایت ایران مدرس ارائه می گردد.
اگر به کار تدریس ریاضی نیز علاقه دارید و در این زمینه سابقه کار دارید یا توانایی تدریس ریاضی را دارید، با ثبت آگهی تدریس در این وب سایت می توانید شاگرد جذب نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند و در کنار آنها مطالعه، حل تمرین و مسئله، مرورهای مداوم و شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه را هم داشته باشید، در پیشرفت تحصیلی و افزایش معدل می تواند مفید و موثر باشد.
اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی 1 و 2 و دانشگاه به مدرس خصوصی نیاز دارید ...

اگر برای یادگیر بهتر و آموزش ریاضیات 1 و 2 و دانشگاه می خواهید از جلسات تدریس خصوصی ریاضی 1 و 2 و دانشگاه استفاده کنید ...

چنانچه در فهم مسائل و حل تمرینات ریاضی 1 و ریاضی 2 دانشگاهی به مشکل بر خورده اید و برای یادگیری بهتر و کسب نمره بالا در این دروس در ترم جدید قصد دارید از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید ...

در هر صورت، برای مشاهده مدرسین تدریس خصوصی ریاضی 1 و 2 و دانشگاه و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی سایر مقاطع:

بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی یا مدرس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.


دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه


دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی معادلات دیفرانسیل

دانلود 121 فرمول انتگرال گیری

درس ریاضی یکی از دروس مهم و پایه ای در مقطع ابتدایی، دبیرستان و دانشگاه است. علاوه بر آن درس ریاضی در کسب رتبه خوب کنکور برای بسیاری از رشته ها مهم و موثر است. بنابراین یادگیری بهتر آن به موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان کمک زیادی خواهد کرد. برای موفقیت در اموزش و یادگیری ریاضی در مرحله اول باید به صورت کامل در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر شد. در ادامه با یک برنامه ریزی درست باید درس و کتاب درسی را مطالعه نمود و در طوب ترم ریاضی را خواند. در کنار موارد ذکر شده، در صورتیکه دانشجو و دانش آموز در درس ریاضی ضعف داشته باشد و یا به هر دلیل در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه یا دانشگاه غایب بوده باشد، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر، رفع اشکال، حل تمرین و مسئله بیشتر، کسب درصد بالای ریاضی در کنکور، موفقیت در امتحان ریاضی و ... می تواند مفید و موثر باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی یادگیری به بهترین شکل می تواند اتفاق بیافتد و فرصت کافی برای حل تمرین و مسئله و رفع اشکال وجود دارد.
اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، معادلات و ریاضی مهندسی، ریاضی عمومی 1 و 2 ، ریاضیات مقطع دانشگاه، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی و ریاضیات مهندسی پیشرفته به ارائه خدمات نیاز دارید ....

اگر می خواهید ریاضیات دانشگاهی را با نمره عالی پاس کنید و ریاضی 1 و 2 و ریاضی عمومی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید ....

اگر در درس معادلات دیفرانسیل و آموزش و یادگیری مباحث آن که شامل مواردی همچون (معادلات خطی مرتبه دوم، معادلات خطی مرتبه دوم همگن با ضرایب ثابت، معادلات خطی همگن از مرتبه دلخواه n با ضرایب ثابت، معادلات خطی غیر همگن مرتبه دوم، روش عمومی برای حل معدلات خطی غیر همگن، حل معادلات دیفرانسیل خطی با ضرایب ثابت بوسیله روش اپراتور، اوپراتور معکوس، روش حل معادلات دیفرانسیل مرتبه دوم در حالات خاص، حل معادلات با سری، دستگاه معادلات دیفرانسیل خطی، تبدیل لاپلاس و ....) است اشکال دارید ....



iranmodares


استاد خصوصی ریاضیات دانشگاهی



اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و ریاضیات مهندسی پیشرفته استفاده کنید و درس ریاضی مهندسی که شامل مباحثی همچون (سری فوریه، مفاهیم اولیه، قضیه همگرایی دیریکله، سری فوریه فرد یا زوج، مشتق گیری جمله به جمله از سری فوریه، انتگرال گیری جمله به جمله از سری فوریه، تساوی پارسول، فرم مختلط سری فوریه، قضیه ریمان، تبدیلات فوریۀ محدود، انتگرال فوریه، تبدیل فوریه، سری فوریه دوگانه، دستگاه لاگرانژ، مسائل با مقادیر مرزی، مسئله دیریکله، معادلات دیفرانسیل پاره ای خطی از مراتب بالاتر، مسئله سه بعدی دیریکله، اعداد مختلط، توابع تحلیلی، توابع مقدماتی، انتگرال مختلط، سری تیلور و لرانت و حساب مانده، نگاشت همدیس و .... ) است را به بهترین شکل یاد گرفته و نمره خوبی کسب نمائید....
به منظور مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه، ریاضی 1 و 2 دانشگاهی، ریاضیات عمومی دانشگاه و .... بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

به منظور مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فعال در زمینه آموزش خصوصی درس معادلات دیفرانسیل بر روی عبارت تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل کلیک کنید (مشاهده کنید: دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی معادلات دیفرانسیل)

به منظور مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی مهندسی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی مهندسی کلیک کنید.


قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی: اگر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای شما مهم است و می خواهید در این زمینه اطلاعات خوبی داشته باشید، در این وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه قیمت تدریس خصوصی و قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس ارائه شده است. به عنوانم مثال می توانید مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) را در این زمینه مطالعه کنید. البته همانطور که گفته شد، با کلیک بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی لیست مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده کنید و در جرئیات آگهی تدریس هر مدرس، قیمت کلاس خصوصی هم ذکر شده است. بنابراین، با مشاهده آگهی تدریس چند مدرس می توانید به صورت کلی تخمینی از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشید. دقت کنید که قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی هر مدرس را باید در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و درس ریاضی را در مدارس و آموزشگاهها و دانشگاههای زیادی تدریس کرده اند، برای کلاسهای خصوصی ریاضی قیمت بالاتری را هم درخواست می کنند. برای موفقیت در ریاضیات دانشگاهی و گرفتن نمره خوب در این درس یک راهکار خوب شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی است. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اشکالات خودتان را برطرف نمائید و نمره خوبی در این درس بگیرید. همانطور که در سرفصلهای ارائه شده در بالا برای ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی مشخص است، فهمیدن و گرفتن نمره خوب در ریاضی عمومی دانشگاه بستگی زیادی به این دارد که در دوران دبیرستان ریاضی را چگونه خوانده اید و آیا مطالب ریاضی مقطع متوسطه را خوب بلد هستید یا نه. مطالبی مانند حد و مشتق و انتگرال گیری، کاربرد مشتق و انتگرال، توابع و .... در مقطع دبیرستان خوانده شده است. اگر شما این مطالب را به صورت پایه ای و خوب یاد گرفته باشید، مسلما در ریاضی دانشگاه هم کارتان راحت تر خواهد بود. اما اگر در درس ریاضی ضعف پایه ای داشته باشید برای قبولی در امتحان ریاضی دانشگاه با نمره خوب، باید این ضعفها را جبران نمائید. یک راهکار مناسب برای جبران این ضعفها و کاستی ها استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاه است.
برای یادگیری بهتر درس ریاضی در مقطع دانشگاه و پاس کردن این درس با نمره خوب و قابل قبول، شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. البته در کنار ان دانشجویان باید در کلاسهای اصلی خودشان در دانشگاه هم شرکت کنند. جزوه ای که خود دانشجو در کلاس اصلی خودش یادداشت می کند بهترین منبع برای کلاسهای خصوصی است. اگر ریاضی را بلد هستید و فقط در بعضی از جاهای آن اشکال دارید خودتان در طول ترم درس را بخوانید و در ایام امتحانات برای رفع اشکال از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید. اگر درس را به صورت پایه ای بلد نیستید کلاسهای خصوصی ریاضی ار در طول ترم برگزار کنید و اجازه ندهید مطالعه و یادگیری درس برای ایام امتحانات باقی بماند. در طول ترم برای درس ریاضی تمرین و مسئله حل کنید و روابط و فرمولها و نحوه کاربرد آنها در مسائل را یاد بگیرید.
آیا جلسات خصوصی ریاضی از کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفید تر است؟ در حالت کلی هم کلاسهای ریاضی مدرسه و دانشگاه و هم جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. هر کدام از این کلاسها به نوع خودش می تواند مفید باشد. با شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه مطالب را از مدرس و استاد اصلی خودتان که در نهایت قرار است امتحان ریاضی را از شما بگیرد یاد خواهید گرفت و جزوه خوبی از کلاس خواهید داشت. در کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه ممکن است سوالاتی توسط همکلاسی هایتان پرسیده شود که به باز شدن بیشتر درس و فهم بهتر آن کمک کند. اگر خودتان در کلاسهای ریاضی مدرسه یا دانشگاه حضور فعال داشته باشید، جزوه بنویسید و سوال یادداشت نمائید و به سوالاتی که توسط سایر همکلاسی هایتان پرسیده می شود خوب گوش دهید و در کل برای یادگیری در کلاس حاضر شده باشید، در این صورت این کلاسها هم می تواند مفید و موثر باشد. اگر اشکالات زیادی داشته باشید و بخواهید درس ریاضی را به صورت مفهومی تر و عمقی تر یاد بگیرید کلاسهای خصوصی ریاضی هم می تواند مفید و موثر باشد. در بسیاری از مواقع کلاسهای خصوصی برای دانشجویان و دانش آموزانی که اشکالات پایه ای دارند از کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفید تر است. در ایام امتحانات که دسترسی به مدرس اصلی ریاضی ندارید شرکت در این کلاسها می تواند خیلی مفید باشد. تعداد جلسات خصوصی ریاضی را خودتان تعیین می کنید و هر سوال و اشکالی که داشته باشید می توانید در این کلاسها بپرسید. برای یادگیری عمقی تر و مفهومی تر ریاضی، حل تمرین و مسائل بیشتر، رفع اشکال و جمع بندی درس و .... کلاسهای خصوصی ریاضی از کلاسهای گروهی مفیدتر و پربازده تر است.
مدرسین تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی: ریاضیات دانشگاهی به نسبت ریاضی ابتدایی و متوسطه وسیعتر می باشد. از جمله دروسی که در مقطع دانشگاهی به عنوان درس ریاضی تدریس می شود می توان به ریاضی عمومی 1 و 2 ، ریاضیات مهندسی، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی، ریاضیات تخصصی برای رشته ریاضی، ریاضی مهندسی پیشرفته و .... اشاره کرد. اگر در مقاطع قبلی دانشجویی درس ریاضی را خوب آموزش ندیده باشد و مواردی که لازم است را بلد نباشد در مقطع دانشگاه کار کمی سخت خواهد بود. به عنوان مثال در دروس ریاضی عمومی 1 و 2 و یا در بسیاری از درسهای تخصصی رشته های فنی مهندسی به عنوان پیش فرض در نظر گرفته می شود که دانشجو مباحثی مانند حد و مشتق، انتگرال، نسبت های مثلثاتی و .... را در حد خوبی بلد است. این موارد قاعدتا باید در مقاطع دبیرستان و متوسطه آموزش دیده شده باشد. اگر شما به عنوان دانشجو در این مباحث پایه ای اشکال دارید، شرکت در کلاسهای خصوصی در کنار کلاسهای اصلی خودتان بسیار مفید و موثر است. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی دانشگاهی و مشاهده لیست مدرسین دانشگاه به صورت کلی بر روی عبارت تدریس خصوصی دانشگاهی کلیک نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل هم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل کلیک کنید. برای موفقیت در ریاضی دانشگاهی سعی کنید در کلاسهای اصلی خودتان حضور داشته باشید. اگر به دلیل اشکالات پایه ای ای که دارید درس را به خوبی متوجه نمی شوید ایرادی ندارد. به صورت همزمان در کلاسهای خصوصی شرکت کنید و به تدریج این اشکالات برطرف می گردد. در کلاسهای اصلی خودتان جزوه خوبی یادداشت کنید تا برای کلاسهای خصوصی منبع مطالعه مناسبی داشته باشید. معمولا در مقطع دانشگاه تمام سرفصلهای موجود در کتاب و مرجعی که معرفی می شود توسط استاد ریاضی تدریس نمی گردد. بنابراین باید یک جزوه خوب یادداشت نمائید تا بدایند کدام مباحث تدریس شده است و کدام مباحث حذف شده است.
همه ی کارها را برای ایام امتحانات باقی نگذارید و فکر نکنید که برای موفقیت در درس ریاضی هم فقط کلاسهای ریاضی کافی است. همواره تلاش و کوشش خودتان و درس خواندن و حل تمرین و مسئله برای یادگیری ریاضی لازم است. ریاضی درسی است که نمی توان بدون حل تمرین و مسئله آن را یاد گرفت. کلاسهای خصوصی ریاضی مفید و کمک کننده است ولی تلاش و درس خواندن خودتان همواره لازم می باشد.
منبع: ایران مدرس

سایت پربیننده و معتبر آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی

اگر در جستجوی سایت پربیننده و معتبر آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی هستید به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. برای ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی در ایران مدرس و مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس تبلیغات تدریس ریاضی ثبت کرده اند بر روی لینک زیر کلیک کنید.


تدریس ریاضی



iranmodares



سایت ایران مدرس:

1- پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس است. - بیش از 28000 بازدید در روز در ایام امتحانات

2- بزرگترین سایت در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است. - بیش از 17000 مدرس ثبت نامی تا پاییز 96

3- از نظر گوگل برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی و مدرس خصوصی ریاضی کاملا بهینه است.

4- بیش از 10000 مطلب آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور و ... برای درس ریاضی و سایر دروس دارد.

5- قدیمی ترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است.

6- به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارد.

7- ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس رایگان است.



تبلیغات تدریس ریاضی


اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک فعالیت داشته باشید، شاگرد جذب کنید، کلاس برگزار نموده و درآمد بدست آورید ....

بهترین سایت درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

اگر در جستجوی بهترین سایت درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در تهران، کرج و کل ایران هستید ....

بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی، زبان، شیمی و فیزیک

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی، زبان، شیمی و فیزیک و سایر دروس هستید ....



چگونگی مطالعه صحیح درس ریاضی، چگونه ریاضی بخوانیم؟

در این بخش در زمینه چگونگی مطالعه صحیح درس ریاضی، چگونه ریاضی بخوانیم؟ روشهای درست مطالعه ریاضی، مطالعه درست و اصولی ریاضی و .... توضیحاتی ارائه دشه است. پیش از مطالعه از صزف غذاهای چرب و سنگین خودداری شود و در حدود 1 ساعت بعد از صرف غذا مطالعه نمایید چون پس از مصرف غذای سنگین بیشتر جریان خون متوجه دستگاه گوارش می‌شود تا به هضم و جذب غذا کمک کند لذا خونرسانی به مغز کاهش می یابد و از قدرت تفکر و تمرکز کاسته می‌شود. از مصرف الکل و دارو هم خودداری فرمایید. همچنین غذاهای آردی مانند نان و همینطور نوشابه‌های گازدار از قدرت ادراک و تمرکز می‌کاهند. شما نمی توانید ریاضیات را فقط با خواندن و گوش دادن یاد بگیرید. قسمت زیادی از یادگیری ریاضیات به فعالانه تمرین کردن بستگی دارد. این بدان معنی است که شما حتماً باید همه ی تکالیف و وظایف محوله ی درسی خود در ریاضیات را انجام دهید. یاد گرفتن چگونگی استفاده از فرمول ها و روش ها، حیاتی است. فرهنگ لغات ریاضی را یاد بگیرید. اغلب کلمه ای که در ریاضی مورد استفاده قرار می گیرد، وقتی در مبحثی غیر از ریاضی مورد استفاده قرار می گیرد، معنای متقاوتی می دهد. کلمات و اصطلاحات جدید ریاضی و معنای ریاضی آنها را در قسمت های خاصی از دفتر خود وارد کنید.(منبع: رشد و راسخون)

در صورت امکان، قبل از حضور در کلاس درس ریاضی، مبحثی که معلم یا استاد شما قرار است تدریس کند را به صورت خلاصه مطالعه نمائید. اگر کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در منزل را دارید، می توانید برگزاری کلاسها را به گونه ای هماهنگ کنید که از کلاسهای تدریس ریاضی مسئله جلو افتاده و با آمادگی بیشتر در کلاسهای مدرسه حاضر شوید. موکول نکردن خواندن ریاضی به شب امتحان: ریاضی درس شب امتحانی نیست. آن را در طول ترم بخوانید و مرور و حل مسئله را در طول ترم در نظر داشته باشید. اگر حتی در ایام امتحانات درس را بخوانید و به هر ترتیبی که شده قبول شوید، بعد از امتحان چیزی یادتان نمی ماند و در سالهای بعدی تحصیل مشکل خواهید داشت. اگر می خواهید ریاضی را 20 بگیرید، بعد از کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی (اگر شرکت می کنید) درس را مرور نمائید. تمرینها را دوباره حل کنید و مثالها را بررسی کنید. در این مرحله هم اگر سوالی پیش آمد یادداشت کنید که جلسه بعد بپرسید. تمرینها را خودتان از اول حل کنید. به جواب نگاه نکنید. ببینید آیا می توانید حل کنید. تا جایی که می توانید از مغزتان کار بکشید. ذهن شما هر چه بیشتر فعالیت داشته باشد و تمرین حل کند قوی تر می شود. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید قوی تر خواهید شد. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید داشتن یک برنامه ریزی خوب است. سعی کنید در برنامه ریزی خودتان مطالعه، حل تمرین، شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس، استراحت و ... را بگنجانید.
البته فقط حضور در کلاسهای تدریس ریاضی شرط نیست. بلکه باید در کلاسهای تدریس ریاضی حضور فعال داشته باشید. حل تمرین و مسائل را دنبال کنید و سوال بپرسید. اگر به هر دلیل نتوانستید در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت کنید، برای جبران مطالب ارائه شده، از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید. برای مشاهده مدرسین خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی را هم در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید.
برای آموزش بهتر و عمقی تر درس ریاضی شرکت در کلاسهای و جلسات تدریس خصوصی ریاضی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفید تر و بهتر است. کلاسهای خصوصی ریاضی دقیقا منطبق با سطح تحصیلی دانش آموز و دانشجو قابل تنظیم است. چون مدرس و معلم خصوصی فقط با یک نفر (یا در کلاسهای نیمه خصوصی با دو یا سه نفر) در کلاس سرو کار دارد می تواند خیلی راحت سوالاتی از ایشان بپرسد و با توجه به نیاز شاگرد خودش کلاس را به گونه ای تنظیم کند که مفید و موثر باشد. همانطور که گفته شد در کلاسهای مدرسه و دانشگاه برای مدرس یا استاد ریاضی ممکن نیست خودش را با 30 یا 40 نفر هماهنگ کند و کاری کند که حتما کلاس برای همه مفید باشد. حتی اگر بعضی از دانش آموزان و دانشجویان قبلا تنبلی کرده باشند و از ترم حاضر بخواهندبه درس برگردند و تلاش خودشان را افزایش دهند، باز هم ممکن است به دلیل ضعفهایی که در درس ریاضی پایه های قبلی دارند، در کلاس گروهی ریاضی درس را خوب متوجه نشوند. در کلاس های خصوصی ریاضی هر اشکالی قابل رفع کردن است.
کلاسهای خصوصی ریاضی در صورتیکه از طرف خود شما جدی گرفته شود برای آموزش بهتر درس ریاضی، آموزش مغهومی و عمقی ریاضی، گرفتن نمره خوب و حتی نمره 20 در درس ریاضی، کسب درصد بالا در ریاضیات کنکور، قبول شدن در المپیاد ریاضی و رفع اشکالات پایه ای ریاضی بسیار مفید است. البته ریاضی را بدون حل تمرین و مسئله نمی توان آموزش دید بنابراین در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی تمرین و مسئله هم حل کنید.
نکته دیگری که برای استفاده بهتر از کلاسهای خصوصی ریاضی مد نظر داشته باشید این است که کلاسهای خصوصی ریاضی را در طول ترم استفاده کنید. با برگزاری کلاسهای خصوصی در طول ترم فرصت بیشتری برای حل تمرین و مسئله دارید و درس را بهتر درک خواهید کرد. مطلبی که به تدریج و در طول زمان یاد گرفته شود بهتر جا می افتد و در امتحان هم بهتر می توانید از آن استفاده نمائید. با زمان بسیار کمی که در ایام امتحانات دارید درس را عمقی نمی توانید آموزش ببینید.
خودتان درس را بعد از کلاسها خوب مرور نموده و مسئله و تمرین حل کنید. در نهایت به صورت آهسته و پیوسته در طول ترم درس ریاضی را بخوانید و مطالعه آن را برای شب امتحان در نظر نگیرید. اگر در طول تحصیل این روند را پیش بگیرید، به تدریج در درس ریاضی قوی تر شده و پایه ریاضی شما قوی و قوی تر خواهد شد. برای یادگیری پایه ای و اصولی هر درسی و از جمله درس ریاضی باید اصولی درس بخوانید و تلاش کنید و مداومت داشته باشید. برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در آموزش و یادگیری ریاضی مقاله چگونه در ریاضی نابغه شویم یا 20 راهکار عالی برای آموزش صحیح و گرفتن نمره 20 در درس ریاضی را مطالعه نمائید.
حل تمرینات بیشتر، بیشتر قوی شدن در ریاضی: حل تمرین و مسئله برای قوی شدن در درس ریاضی مهم و حیاتی است. در یک کلام می توان گفت که مهمترین کاری که برای قوی شدن در درس ریاضی باید انجام دهید حل تمرین و مسئله است. افرادی که ریاضی را بهتر از شما بلد هستند و نمرات بهتری می گیرند، تمرینات بیشتری حل کرده اند. از مثالها و تمرینات کتاب درسی شروع کنید و در ادامه سراغ تمرینات سطح بالاتر بروید.
از جزوه و سوال امتحانی ریاضی در اینترنت استفاده کنید: در همین سایت (ایران مدرس) جزوات آموزشی، جزوات کنکوری، نمونه سوالات امتحانی، تست کنکور و مطالب آموزشی زیادی برای دانلود رایگان ارائه شده است. برای دانلود رایگان جزوه و سوالات امتحانی ریاضی بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال ریاضی کلیک نمائید. از جزوات آموزشی و خلاصه جزوات ریاضی ارائه شده در همین سایت استفاده کنید و ریاضی را بهتر آموزش ببینید. سوالات امتحانی را برای موفقیت در امتحان ریاضی حل کنید.
همانطور که گفته شد، بهترین توصیه برای موفقیت در امتحان ریاضی این است که خواندن درس را به ایام امتحانات موکول نکنید. خصوصا اگر می خواهید نمره بالا بگیرید باید زودتر شروع کنید. از کتابهای کمک آموزشی معتبر برای یادگیری ریاضی استفاده نمائید. هر کتابی که بدستان رسید را نخوانید و برای ان وقت نذارید. البته کتاب درسی در اولویت اول است. از حل المسائل درست استفاده کنید. تمرین جدید را که می بینید حداقل 10 دقیقه روی آن فکر کنید و راه حلی را روی کاغذ بنویسید. اشتباه هم باشد ایرادی ندارد. در ادامه حل تمرین را ببینید. هیچ سوال یا اشکالی را بدون پاسخ باقی نگذراید. حین درس خواندن و حل تمرین و مسئله و سوال اشکالات را یادداشت نمائید و بعدا از مدرس، استاد و یا معلم خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. اگر در کلاس ریاضی مدرسه یا دانشگاه درس را خوب متوجه نمی شوید، ممکن است اشکالات شما به پایه های قبل برگردد. برای رفع اشکال از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید.  اگر می خواهید کلاسهای خصوصی ریاضی بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد، باید به نسبت وضیت تحصیلی خودتان و هدفی که دارید زمان مناسبی برای شروع کلاسها و جلسات تدریس خصوصی و همچنین تعداد جلسات مناسبی در نظر بگیرید. اگر اشکالات پایه ای دارید و درس را اصلا بلد نیستید از همان اوایل ترم کلاسها را شروع کنید و تعداد جلسات زیادی را هماهنگ نمائید. اگر فقط اشکالات جزئی دارید در ایام امتحانات برای رفع اشکال چند جلسه کلاس خصوصی هم کفایت می کند.
چگونه برای امتحان ریاضی تمرین کنیم؟ در مرحله اول تمرینات و مثالهای حل شده کتاب درسی را یک بار دیگر مرور کنید. برای خودتان تمرینات ریاضی را تشریح نمائید. اگر در تمرینات حل شده و مثالها اشکال دارید از معلم ریاضی و یا مدرس خصوصی خودتان سوال بپرسید. در مرحله بعد سراغ تمرینات حل نشده کتاب درسی بروید. روی تمرینات فکر کنید و راه حلی بنویسید. حتی اگر راه حل شما درست نباشد و در یک سطر هم نوشته شده باشد ایرادی ندارد. مهم این است که فکر کنید. در ادامه از روی حل المسائل جواب را ببینید و اشکالات خودتان را برطرف نمائید.

چگونه برای درس ریاضی تمرین حل کنیم؟

در این بخش در رابطه با نحوه حل تمرین ریاضی و چگونگی حل مسائل و مثالهای ریاضی توضیحاتی ارائه شده است.

1- در ابتدای کار در کلاس ریاضی با دقت به درسی که ارائه می شود و تمرینات و مثالهایی که برای آن حل می گردد گوش دهید. در همان کلاس ریاضی سعی کنید تمرینات و مثالهایی که حل می شود را خوب یاد بگیرید و در جزوه خودتان یادداشت کنید. هر نکته ای که برای تمرینات و مثالها گفته می شود را یادداشت نمائید و هر سوالی از حل تمرینات و مثالها داشتید بپرسید.

2- بعد از کلاسهای ریاضی در منزل یا خوابگاه مثالها و تمریناتی که در کلاس حل شده است را دوباره بررسی نمائید. آیا نکته ای وجود دارد که خوب یاد نگرفته باشید؟ آیا راه حل را خوب می فهمید؟ سعی کنید خودتان دوباره تمرینات و مثالها را حل کنید. اگر همان روز خسته بودید، ایرادی ندارد روز بعد این کار را انجام دهید ولی اجازه ندهید فاصله زیادی بیفتد. هر سوال یا اشکالی از تمرینات حل شده داشتید یادداشت کنید تا جلسه بعد بپرسید.

اگر در درس ریاضی اشکال پایه دارید و می خواهید اشکالات خودتان را برطرف نمائید استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی می تواند مفید باشد. یا اگر در درس ریاضی در سطح متوسطی قرار دارید و می خواهید در این ردس نمره بسیار خوب و حتی نمره 20 بگیرید، در کنار کلاسهای ریاضی مدرسه و دانشگاه می توانید در کلاسهای خصوصی هم شرکت نمائید. در حالت دیگر اگر به دلایل موجهی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غایب بوده اید برای جبران غیبت ها و یادگیری بهتر درس باز هم می توانید از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید. برای موفقیت در کنکور، رفع اشکال درس ریاضی، موفقیت و کسب نمره بهتر در امتحان ریاضی، موفقیت در المپیاد ریاضی و .... می توانید در کلاسهای خصوصی ریاضی شرکت کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی را در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید.
با توجه به مطالب ارائه شده برای موفقیت در کنکور ریاضی و امتحان ریاضی، برای قی شدن و نابغه شدن در درس ریاضی و 20 گرفتن در این درس مهم، برای 100 زدن ریاضی در کنکور و ... راه حل تقریبا مشابهی وجود دارد و این آن است که برای یادگیری ریاضی وقت بذارید و کتاب درسی را به صورت مفهومی آموزش ببینید. در کلاسهای ریاضی مرتب شرکت کنید و حضور فعال داشته باشید. تا جایی که وقت به شما اجازه می دهد تمرین و مسئله حل کنید و روی حل تمرینات و مسائل ریاضی فکر کنید. ریاضی را در طول زمان و در طول ترم بخوانید و یاد بگیرید و آنرا به ایام امتحانات موکول نکنید. افرادی که ریاضی را خوب بلد هستند فقط بیشتر از شما وقت گذاشته اند و تمرین و مسئله حل نموده اند.
برای یادگیری بهتر درس ریاضی و موفقیت در امتحان ریاضی شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و در صورت لزوم کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی لازم و مفید و موثر است.

بسیاری از دانش اموزان و دانشجویان وقتی قرار است از کلاسهای خصوصی استفاده کنند، با اینکه در کلاسهای اصلی خودشان حاضر هستند با این وجود به درس گوش نمی دهند. شما این کار را انجام ندهید. اگر در کلاسهای اصلی خودتان 50 تا 60 درصد مبحث را هم متوجه شوید در کلاسهای خصوصی ریاضی کارتان خیلی راحت تر خواهد شد. در ضمن، شما که در کلاس درس حاضر هستید، حیف نیست وقت خودتان را تلف کنید؟ حداقل چیزی یاد بگیرید.
منبع: ایران مدرس

استخدام جدید مدرس ریاضی شهریور 96 و مهر و آبان 96

استخدام جدید مدرس ریاضی شهریور 96 و مهر و آبان 96 - از علاقه مندان به تدریس خصوصی ریاضی، دبیران و معلمین ریاضی،  دانشجویان رشته ریاضی و دانشجویان رشته های فنی مهندسی و یا سایر رشته ها که توانایی تدریس ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه را دارند، اساتید ریاضی و .... در شهریور96 ، مهر96 و آبان96 دعوت به همکاری می گردد. برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی به بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) مراجعه کنید، در سایت عضو شوید و در ادامه آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا پاییز 96 و مهر و ابان 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد. به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام تدریس و آگهی های مرتبط با استخدام جدید مدرس ریاضی شهریور 96 و مهر و آبان 96 و .... در بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران ثبت نام کنید و با ثبت آگهی تدریس ریاضی به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب کنید. برای مشاهده سایت ایران مدرس بر روی عبارت ایران مدرس و برای مشاهده لیست مدرسین، معلمان و اساتید تدریس ریاضی ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. بازدید روزانه ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز می رسد.



iranmodares