مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی را بفهمیم

اگر سوال چگونه ریاضی را بفهمیم برای شما هم مطرح است ادامه این مطلب را بخوانید. برای خوب فهمیدن ریاضی باید در مرحله اول و از همان ابتدای کار سعی کنید به قصد فهمین درس و آموزش مفهومی آن مطالعه ریاضی را شروع کنید. بسیاری از افراد به صورت سطحی درس را می خوانند و مفهوم یک تمرین را درک نکرده سراغ تمرین بعدی می روند. وقتی در کلاس ریاضی حاضر هستید هم سعی کنید درس را خوب بفهمید. با تمرکز کامل و حواس جمع به مطالبی که توسط مدرس شما ارائه می شود گوش دهید. اگر در کلاس ریاضی درس را متوجه شوید و خوب بفهمید بعدا کار شما راحت تر خواهد شد. لازمه این که در کلاس ریاضی درس را خوب متوجه شوید این است که در طول ترم ریاضی را بخوانید. اگر درس را ول کنید و کنار بذارید خواهید دید از یک جلسه ای به بعد فقط در کلاس حاضر هستید و چیزی متوجه نشوید. در بسیاری از موارد مطالبی که در درس ریاضی ارائه می گردد حالت پیوسته دارد. اگر مطالب جلسات قبل را بلد نباشید، در کلاس بعدی ریاضی چیزی نخواهید فهمید. سعی کنید بعد از هر جلسه کلاس ریاضی کمی درس بخوانید و مطالب را مرور نمائید.

برای اینکه درس ریاضی را خوب بفهمید باید به یادگیری آن علاقه نشان دهید. خیلی مهم است خواندن ریاضی را از اول ترم شروع کنید. از همان جلسه اول با یک برنامه ریزی منسجم و درست شروع به خواندن درس کنید. منظور این نیست که از اول تا آخر ترم بدون وقفه و استراحت و تفریح و .... فقط ریاضی بخوانید. بلکه منظورمان این است که از همان هفته اول و دوم ترم درس خواندن را به صورت تعداد ساعت مطالعه کم هم که شده است شروع کنید و کم کم آن را افزایش دهید. اگر می خواهید ریاضی را خوب متوجه شوید و خوب بفهمید باید زمان کافی برای یادگیری و حل تمرین داشته باشید. اگر مطالعه ریاضی را به ایام امتحانات موکول کنید فقط به صورت سطحی وقت خواهید کرد درس را بخوانید. برای خوب فهمیدن ریاضی بعد از خواندن هر مطلبی چند مثال و تمرین از آن حل کنید. درس ریاضی را از طریق حل تمرین و مسئله خیلی خوب می توان فهمید. برای جا افتادن مباحث و یادگیری عمقی و مفهومی ریاضی حل تمرین و مسئله لازم است.

به صورت خلاصه و جمع بندی شده می توان گفت برای فهم بهتر درس ریاضی باید در مرحله اول در کلاسهای تدریس ریاضی و در صورت لزوم در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی حضور فعال داشته باشید. تا جایی که ممکن است غیبت نکنید. بعد از کلاسهای ریاضی درس را مرور نمائید و درس ریاضی را در طول ترم بخوانید. موکول کردن خواندن ریاضی به ایام امتحانات باعث سخت تر شدن کار می شود. در طول ترم درس بخوانید و در صورت لزوم از مدرسین خصوصی ریاضی هم کمک بگیرید. کتاب درسی را در اولویت قرار دهید و متن کتاب ریاضی را بخوانید. تمرینهای حل شده در متن کتاب درسی ریاضی را دوباره حل کنید و علاوه بر آن تمرین و مثال اضافه تر هم حل نمائید. برای درس ریاضی حل تمرین و مسئله لازم و حیاتی است.

آگهی تدریس خصوصی ریاضی و تبلیغات مدرسین ریاضی

اگر قصد دارید آگهی تدریس خصوصی ریاضی ثبت کنید و با درج اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی در این زمینه شاگرد جذب کنید و درامد خوبی از تدریس ریاضی بدست آورید ....
اگر می خواهید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و می خواهید فعالیت خودتان در این زمینه را گسترش دهید و شاگردهای بیشتری داشته باشید ....
چنانجه برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درامد بالاتر از تدریس ریاضی قصد دارید در یک سایت معتبر و پربازدید و تخصصی تدریس خصوصی آگهی بدهید و پول خوبی از کار تدریس بدست آورید ....
اگر آموزشگاه تدریس خصوصی دارید و می خواهید آگهی بدهید و یا با همکارانتان در قالب یک گروه آموزشی درس ریاضی و سایر دروس را تدریس می کنید و می خواهید این ترم و یا ترم بعد شاگردهای بیشتری داشته باشید ....
در هر صورت، برای ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی و درج تبلیغات در سایت های تخصصی آموزش و تدریس خصوصی به موارد زیر توجه کنید.
1- سایت ایران مدرس: ایران مدرس برای ثبت آگهی و تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی و تدریس خصوصی ریاضی بهترین گزینه است. این وب سایت پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز خواهد بود و اگهی و تبلیغات شما در زمینه تدریس ریاضی را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد داد. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند و در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه، ریاضیات کنکور، ریاضی مهندسی، حسابان، هندسه، جبر و احتمال، ریاضیات گسسته، هندسه 1 و 2 و تحلیلی، معادلات دیفرانسیل و .... فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین ریاضی کلیک کنید.

بهترین سایت تبلیغات و ثبت آگهی تدریس خصوصی ریاضی

2- سایت تدریس ریاضی: سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی ریاضی فعالیت دارد. این وب سایت تخصصی ترین سایت تدریس ریاضی ایران است و فقط آگهی های مرتبط با تدریس ریاضی را پذیرش می کند. ثبت تبلیغات تدریس ریاضی در سایت تدریس ریاضی کاملا رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید. در این وب سایت برای افزایش بازدهی آگهی های خودتان می توانید چند تبلیغ درج نمائید. در این وب سایت گروه بندی متنوعی برای ثبت آگهی تدریس ریاضی مانند تدریس ریاضی متوسطه، تدریس ریاضی المپیاد، تدریس ریاضی دانشگاهی و .... ارائه شده است.

برای مشاهده سایت تدریس ریاضی و لیست مدرسینی که در این سایت اگهی ثبت نموده اند بر روی عبارت آموزش و تدریس ریاضی کلیک کنید.

چگونه در ثبت آگهی تدریس ریاضی موفق باشیم؟

3- سایت ایران کنکور: اگر قصد دارید در زمینه تدریس ریاضی کنکور فعالیت کنید، به سایت ایران کنکور مراجعه نمائید.

نحوه کسب درصد بالای ریاضی در کنکور

4- سایت سودایران: در سایت سودایران هم یک بخش تخصصی برای ثبت آگهی های تدریس خصوصی ارائه شده است. بر روی عبارت تدریس ریاضی کلیک کنید.


چگونه برای امتحان ریاضی درس بخوانیم و بیست بگیریم؟

اگر می خواهید برای امتحان ریاضی درس بخوانید و موفق شوید و نمره خوب و حتی نمره بیست 20 بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان فکر می کنند وقتی بحث درس خواندن برای امتحان ریاضی مطرح می شود، منظور ایام فرجه ها و ایام امتحانات است و اصولا از نظر بعضی از افراد درس خواندن برای امتحان ریاضی و سایر دروس محدود به همان بازه زمانی می شود. در حالیکه وقتی در رابطه با درس خواندن برای امتحان بحث می شود، منظور طول ترم است و نه فقط صرفا ایام امتحانات.

شما نیز اگر واقعا علاقه مند به یادگیری درس ریاضی هستید و می خواهید این درس مهم را خوب یاد بگیرید و حتی 20 بگیرید، درس خواندن خودتان را محدود به ایام امتحانات نکنید. در اصل می توان گفت مهمترین تفاوت دانش آموزان و دانشجویان موفق که در درس ریاضی و در کل در تمامی دروس خودشان نمره های عالی می گیرند با دانش اموزان و دانشجویان ضعیف و متوسط در همین نکته است که افراد موفق تر برای یادگیری بهتر ریاضی در طول ترم بیشتر وقت می گذارند. بسیاری از دانشجویان و دانش اموزانی که در درس ریاضی و یا دروس دیگرشان نتایج خوبی نمی گیرند و شما شاید فکر کنید به لحاظ بهره هوشی در سطح پایینی قرار دارند، تنها دلیل نمره خوب نگرفتن آنها این است که در طول ترم درس نمی خوانند و خواندن ریاضی که واقعا یک درس شب امتحانی نیست را به ایام امتحانات موکول می کنند. اگر می خواهید در امتحان ریاضی، کنکور ریاضی، المپیاد ریاضی و یا هر آزمون دیگری برای درس ریاضی موفق باشید و بهترین نمره را کسب کنید این شرط اول است که برای یادگیری آن وقت بگذارید و در طول ترم هم این کار را انجام دهید و نه ایام امتحانات. البته در ایام امتحانات منطقی است که خوب درس بخوانید ولی اگر اصل درس را در طول ترم آموزش ندیده باشید، در ایام امتحانات کار شما بسیار سخت خواهد شد.

علاوه بر مورد ذکر شده، اگر می خواهید در امتحان ریاضی موفق باشید و حتی بیست بگیرید، در کلاسهای ریاضی حضور کامل داشته باشید و فعال باشید. در طول ترم مرور را فراموش نکنید و تمرین و مسئله حل کنید و در صورت لزوم از مدرسین خصوصی ریاضی کمک بگیرید (مشاهده کنید: لیست مدرسین خصوصی ریاضی) - تمرین حل کردن برای یادگیری بهتر درس ریاضی کاملا مهم است. هر چه تمرین بیشتری حل کنید مانند ورزشکاری که هر چه بیشتر رشته ورزشی و حرکات مرتبط با رشته خودش را تمرین می کند مسلط تر می شود، شما نیز در درس ریاضی قوی تر خواهید شد. در اصل بیشترین درصد از یادگیری با حل تمرین و مسئله بدست می آید. تمریناتی که در کلاس ریاضی حل شده است را مرور کنید و برای حل تمرینات جدید وقت بگذارید و روی آنها فکر کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه مطالعه ریاضی برای موفقیت در امتحان ریاضی و نحوه 20 گرفتن در درس ریاضی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

چگونه در تدریس ریاضی موفق باشیم و خوب پول در بیاوریم؟

چگونه در تدریس ریاضی موفق باشیم و خوب پول در بیاوریم؟ - اگر می خواهید در تدریس و تدریس خصوصی ریاضی موفق باشید، به عنوان یک مدرس و معلم موفق ریاضی شناخته شوید و افراد زیادی برای کلاسهای شما حاضر باشند پول پرداخت کنند و از تدریس خصوصی ریاضی درآمد بالایی بدست آورید ادامه این مطلب را بخوانید. برای موفقیت در تدریس ریاضی باید سبک کاری خودتان را داشته باشید. اگر می خواهید خیلی موفق باشید و معروف شوید باید تمایزهای زیادی ایجاد کنید. می توانید از سطح معمول مثل همه ی مدرسهای دیگه شروع کنید. در ابتدای کار کتابهای ریاضی را زیر و رو کنید. دائما به این فکر کنید که کلاسهای شما چگونه می تواند مفید تر و موثر باشد.

مثل همه ی مدرسهای دیگر کار را شروع کنید. اگر تا کنکور در زمینه تدریس ریاضی فعالیتی نداشته اید مقاله زیر را بخوانید.

چگونه تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنیم؟

برای شروع سعی کنید بر ریاضی مسلط شوید. می توانید از ریاضی ابتدایی و یا متوسطه آغاز کنید. البته اگر ریاضی را خوب بلد هستید می توانید مستقیما سراغ ریاضی دانشگاهی و یا ریاضی کنکور بروید. در هر زمینه ای که قصد فعالیت دارید باید تلاش کنید در آن زمینه سرآمد باشید. باید سعی کنید به 10 درصد افراد بالای حرفه خودتان بپیوندید. به گونه ای تدریس کنید که غیر قابل جایگزین باشد. کلاسهای شما باید آنقدر برای شاگردهایتان مفید باشد که حاضر نشوند مدرس دیگری را جایگزین شما کنند. دو مولفه برای کلاسهای خودتان در نظر بگیرید و روی آنها کار کنید. یکی جذاب بودن کلاسهای ریاضی است. سعی کنید کلاسهای خودتان را از حالت خسته کننده بودن نجات دهید و حتی کاری کنید جذاب باشد. متنوع کار کنید. درس بدهید. تمرین حل کنید. خودکار را به شاگردتان بدهید خودش تمرین حل کند. سوال بپرسید. استراحت بدهید. جوک تعریف کنید. خلاصه اینکه کلاس خشک و بی روحی نداشته باشید. دیگری مفید بودن کلاس ریاضی است. اگر از قبل به اندازه کافی آمادگی در خودتان ایجاد کرده باشید می توانید در عین داشتن کلاس جذاب، کلاس مفیدی هم داشته باشید. مهمترین مطالب را بگویید. تمرینات مهم را حل کنید و .... . نکته خیلی مهم دیگری که وجود دارد این است که برای موفقیت در تدریس ریاضی باید شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید. مهمترین عامل همین است. اگر شاگردهای شما موفق شوند در کل شما موفق بوده اید. پس آنها را به سمتی هدایت کنید که نتیجه بگیرند. اگر آنها درس نمی خوانند شما باید کاری کنید درس بخوانند. در کلاسهای خصوصی ریاضی مسئولیت این هم با شما است. شما باید تمرین بدهید و تمرینات را بخواهید. با جدیت عمل کنید و درس نخواندن را قبول نکنید. با اشتیاق تدریس کنید و انرژی بذارید و در ادامه کار هم بخواهید. حتی اگر شاگردهای شما درس نخواندند به آنها بگویید کلاس را ادامه نخواهید داد. معمولا این اتفاق نیم افتد ولی شاگردهای شما خواهند دانست که شما در کار جدی هستید و به سمت نمره خوب گرفتن در درس ریاضی و موفق شدن در این درس هدایت خواهند شد.

اگر می خواهید در تدریس ریاضی موفق و موفق تر باشید، علاوه بر موارد گفته شده باید بتوانید خوب شاگرد جذب کنید. برای جذب شاگرد و ثبت آگهی در زمینه تدریس ریاضی به بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) و یا تخصصی ترین سایت تدریس ریاضی ایران (سایت تدریس ریاضی) مراجعه کنید و آگهی خودتان را درج نمائید. برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا از تدریس ریاضی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

جزوه آموزشی و حل تمرینات و مسائل فصل های 7 و 8 ریاضی هشتم کاملا تشریحی

جزوه آموزشی و حل تمرینات و مسائل فصل های 7 و 8 ریاضی هشتم کاملا تشریحی در این بخش ارائه شده است. برای دانلود کاملا رایگان جزوه آموزشی و حل تمرینات و مسائل فصل های 7 و 8 ریاضی هشتم کاملا تشریحی بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید. اگر برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضی هشتم و یا ریاضی سایر مقاطع و همچنین حل مسائل و تمرینات ریاضی8 و توضیح کامل آنها به مدرس تدریس خصوصی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. برای دانلود رایگان سایر جزوات و سوالهای امتحانی، حل تمرینات و جواب مسائل سایر فصلهای ریاضی 8 و ... ریاضی هشتم بر روی عبارت جزوه و سوال ریاضی هشتم کلیک کنید.

تعدادی از مباحث مطرح شده: دسته بندی داده ها، در سالهای قبل با علم آمار آشنا شدیم. دانستیم که علم آمار، علم جمع آوری اطلاعات، سازماندهی و دسته بندی آنهاست. با نمودارهای مستطیلی، خط شکسته، تصویری و دایره ایی کار کردیم. نمونه هایی از این نمودارها ضمن بیان کاربردها را در زیر یادآوری می کنیم: نمودار مستطیلی: برای مقایسه داده ها بکار می رفت. از نمودار مستطیلی زیر برای مقایسه تعداد کتابهای کتابخانه مسجد استفاده کرد: نمودار خط شکسته: این نمودار در نشان دادن تغییرات کاربرد دارد. نمودار خط شکسته زیر تغییرات دما در یک روز را نشان می دهد:نمودار تصویری: در بعضی از مسائل که مربوط به شئ یا مبحث خاصی است که برای آن می توان تصویری مرتبط در نظر گرفت ....
آموزش توان، حل مثال: مثال: حاصل عبارت های زیر را بصورت تواندار بنویسید. - مثال: حاصل عبارت های زیر را بصورت تواندار بنویسید.- مثالهای ترکیبی: مثال زیر ترکیبی از قوانین بالا است. یعنی ممکن است در یک مسئله از یک یا چند قانون بالا استفاده کنیم -                      قانون های ضرب اعداد تواندار - تقسیم اعداد تواندار - تقسیم دو عدد تواندار با توان های مساوی - جذر تقریبی - مثال جهت یادگیری تکمیلی جذر تقریبی -  نمایش اعداد رادیکالی روی محور اعداد - خواص ضرب و تقسیم رادیکالها



دانلود رایگان حل تمرینات و پاسخ و جواب مسائل فصل هشتم ریاضی پایه هشتم

بازدید: 2

دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزشی مفید و موثر فصل 8 ریاضی هشتم در این بخش ارائه شده

بازدید: 2


دانلود رایگان خلاصه جزوه آموزشی مفید و موثر فصل 7

بازدید: 3

دانلود رایگان نمونه کارورزی 4 با محور درس پژوهشی رشته دبیری ریاضی در ابن بخش ارائ

بازدید: 46

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی ریاضی هشتم دوره اول متوسطه نوبت دوم خرداد 96 در ای

بازدید: 126

دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی ریاضی هفتم دوره اول متوسطه نوبت دوم خرداد 96 در این بخش ارائه شده است.

بازدید: 184