مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

لیست کامل مدرسین و معلمان تدریس خصوصی ریاضی، استاد خصوصی ریاضی

لیست کامل مدرسین و معلمان تدریس خصوصی ریاضی، استاد خصوصی ریاضی در این بخش ارائه شده است. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و متوسطه، آموزش ریاضی کنکور و دانشگاهی و .... برای آموزش و یادگیری بهتر، رفع اشکالات پایه ای، قبولی در امتحان ریاضی با نمره خوب و عالی و همچنین بدست آوردن درصد خوب در ریاضی کنکور می تواند کاملا موثر باشد. البته همه ی کارها را برای ایام امتحانات باقی نگذارید و فکر نکنید که برای موفقیت در درس ریاضی هم فقط کلاسهای ریاضی کافی است. همواره تلاش و کوشش خودتان و درس خواندن و حل تمرین و مسئله برای یادگیری ریاضی لازم است. ریاضی درسی است که نمی توان بدون حل تمرین و مسئله آن را یاد گرفت. کلاسهای خصوصی ریاضی مفید و کمک کننده است ولی تلاش و درس خواندن خودتان همواره لازم می باشد.
آموزش و تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان: برای آموزش و یادگیری بهتر ریاضی تیزهوشان و سایر دروس تیزهوشان هم می توان از کلاسهای خصوصی استفاده کرد. ریاضی تیز هوشان به نسبت ریاضی در حالت معمول خود سطح بالاتری دارد و معمولا دانش آموزانی که در تیزهوشان تحصیل می کنند هم هوش بالاتری دارند و به خوبی از پس درسها بر می ایند. به هر حال ممکن است در بسیاری از مدارس تیزهوشان سخت گیری های زیادی انجام شود و یادگیری بعضی از دروس و از جمله ریاضی برای دانش اموزان سخت گردد. در این حالت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان و سایر دروس تیزهوشان بر روی عبارت تدریس خصوصی تیزهوشان کلیک نمائید. در مدارس تیزهوشان به نسبت مدارس معمولی رقابت تحصیلی بالاتر هم می باشد. برای کسب رتبه اول در کلاس و یا عالی بودن در دروس کلاسهای تدریس خصوصی مفید و موثر است. اگر می خواهید ریاضیات تیزهوشان را خوب یاد بگیرید .... اگر می خواهید در ریاضی تیزهوشان که معمولا سطح امتحان بالاتر هم می باشد 20 بگیرید و اگر قصد دارید هم در مدرسه تیزهوشان تحصیل کرده باشید و هم در عین حال جزوه رتبه های برتر کلاس شوید، از مدرسین خصوصی با تجربه و با سابقه کمک بگیرید.
اگر الان که در حال مطالعه این مقاله هستید ایام امتحانات است، و در بخش هایی از درس اشکال دارید برگزاری جلسات تدریس خصوصی می تواند مفید باشد. ولی اگر کل درس را می خواهید در جلسات آموزش خصوصی ریاضی یاد بگیرید بهتر است که از چند ماه قبل شروع کنید. مثلا از همان زمانی که امتحانات میان ترم شروع می شود شما هم جلسات تدریس خصوصی را شروع کرده و به صورت پیوسته تا امتحانات پایان ترم ادامه دهید.


تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان و تهران

اگر به خدمات تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان و تهران، تبریز، مشهد و یا هر جای دیگر ایران نیاز دارید ... اگر در تهران و اصفهان در جستجوی بهترین مدرسین ریاضی هستید .... در هر صورت بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضیات کلیک کنید. برای کسب اطلاعات در زمینه قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان بر روی لینک قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان کلیک نمائید.


تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم و نهم

در وب سایت (ایران مدرس) برای ریاضی مقاطع ششم تا نهم و دهم ابتدایی، علاوه بر خدمات تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم و نهم و .... مطالب آموزشی، جزوه، نمونه سوالات امتحانی و ... هم ارائه شده است. جزوات بسیار خوبی برای آموزش ریاضی ششم تا دهم و ریاضی سایر مقاطع در همین سایت ارائه شده است. برای مشاهده و دانلود رایگان جزوات ریاضی بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال ریاضی کلیک کنید.

برای مشاهده لیست اساتید و مدرسین ریاضی بر روی عبارت زیر کلیک نمائید. در پایین همین مطلب هم تعدادی از مدرسین ریاضی را می توانید مشاهده کنید.

مشاهده مدرسین تدریس خصوصی ریاضی


برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس هم بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. مدرسین ثبت نامی در سایت (ایران مدرس) در جزئیات آگهی تدریس خودشان، سوابق کاری، مدرک تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل و رزومه کاری خودشان را هم ارائه نموده اند. با مشاهده لیست مدرسین و کلیک بر روی آگهی تدریس ریاضی هر مدرس می توانید مشخصات کامل هر کدام از مدرسین را مشاهده نموده و مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. بعضی از مدرسین برای دروس تدریس خودشان و از جمله برای درس ریاضی جزوه هم ثبت نموده اند. مدرسین تدریس خصوصی ریاضی ثبت نامی در ایران مدرس، در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی ریاضی در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. با مشاهده آگهی چند مدرس و مقایسه قیمتهایی که ذکر کرده اند می توانید اطلاعاتی در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس کسب نمائید. بعضی از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند و با برقراری تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل به انها می توانید سر قیمت کلاسها به توافق برسید.
آیا شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی برای موفقیت در درس ریاضی مفید است؟ کاملا مفید است. کلاسهای خصوصی برای موفقیت در امتحان و گرفتن نمرات بهتر کاملا مفید و موثر است. در جلسات خصوصی دانش آموز و یا دانشجو هر سوال یا اشکالی را می تواند بدون ترس از تمسخر دیگران و بدون در نظر گرفتن این که برای سوال پرسیدن وقت نیست بپرسد و اشکالاتش را برطرف نماید. در درس ریاضی بسیاری از اشکالات به پایه های قبل بر می گردد و نمی توان در کلاسهای مدرسه و دانشگاه این اشکالات را برطرف نمود. کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال و یادگیری عمقی درس کاملا مفید است.
جلسات خصوصی ریاضی چند ساعته باشد خوب است؟  کلاسهای خصوصی ریاضی بهتر است خیلی طولانی نباشد. کلاسهای خصوصی طولانی خسته کننده خواهد بود. معمولا بهتر است کلاسهای خصوصی یک ساعت و ربع تا یک ساعت و نیم باشد. اگر با هماهنگی مدرس ریاضی خودتان تصمیم گرفتید هر بار که مدرس شما می آید دو جلسه برگزار کنید حتما بین دو جلسه به انداز کافی استراحت کنید تا کلاسها برای شما مفید باشد. اگر کلاسهای خصوصی ریاضی را مطابق آنچه گفته شد در طول ترم برگزار کنید و خواندن درس را به ایام امتحانات موکول ننمائید، لازم نیست کلاسهای خیلی طولانی مدت برگزار کنید. اگر درس روی هم انباشت شود ممکن است در ایام امتحانات مجبور شوید برای به پایان رساندن ان چند جلسه کلاس در یک روز داشته باشید و در نتیجه کلاسها ممکن است خیلی برای شما مفید نباشد.
آیا مدرسین ریاضی به صورت تضمینی تدریس می کنند؟ ابتدا باید منظور خودتان را از کلمه تضمینی مشخص کنید. بسیاری از مدرسین کیفیت کلاسها و جلسات تدریس خصوصی خودشان را تضمین می کنند. به این معنی که تضمین می کنند که خوب و با کیفیت تدریس کنند و در جلسات تدریس رضایت شما را جلب نمایند. ولی به هر حال، تضمین نمی کنند که حتما نتیجه بگیرید و نتیجه گرفتن شما را مشروط به تلاش خودتان می کنند. تعدادی از مدرسین هم نتیجه گرفتن را تضمین می کنند و نصف هزینه را از قبل دریافت کرده و باقیمانده را بعد از نتیجه گرفتن شما خواهند گرفت. تعدادی از مدرسین ریاضی هم به معنای واقعی کلام تضمینی کار می کنند. به این معنی که تا بعد از امتحان و نتیجه گرفتن شاگردشان وجهی را دریافت نمی کنند. بنابراین، این طور نیست که همه ی مدرسین به صورت تضمینی کار کنند. باید در همان ابتدای کار با ایشان در این زمینه حرف بزنید. اگر تضمینی بودن کلاسها برای شما مهم است با مدرسینی تماس بگیرید که در متن آگهی تدریس و یا عنوان آن عبارت تضمینی را ذکر کرده باشند. برای مشاهده لیست مدرسینی که درس ریاضی را به صورت تضمینی تدریس می کنند بر روی عبارت تدریس تضمینی ریاضی کلیک کنید. البته کلاسهای خصوصی تضمینی ریاضی معمولا هزینه بالاتری دارد. مدرسینی که به صورت تضمینی کار می کنند هم تدریس می کنند و هم تمرینات و تکالیف کافی به شاگردانشان می دهند و آنها را در جهتی هدایت می کنند که نتیجه بگیرند.  اگر می خواهید کلاسهای خصوصی ریاضی بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد، باید به نسبت وضیت تحصیلی خودتان و هدفی که دارید زمان مناسبی برای شروع کلاسها و جلسات تدریس خصوصی و همچنین تعداد جلسات مناسبی در نظر بگیرید. اگر اشکالات پایه ای دارید و درس را اصلا بلد نیستید از همان اوایل ترم کلاسها را شروع کنید و تعداد جلسات زیادی را هماهنگ نمائید. اگر فقط اشکالات جزئی دارید در ایام امتحانات برای رفع اشکال چند جلسه کلاس خصوصی هم کفایت می کند.
برای رفع اشکالات پایه ای ریاضی چند جلسه کلاس ریاضی لازم است؟ اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید (به عنوان مثال در مباحثی مانند انتگرال گیری، انتگرالهای دوگانه و سه گانه و حتی انتگرال ساده، تکنیکهای انتگرال گیری و تغییر متغیر، مشتق گیری و روابط مشتق، محاسبه حد و رفع ابهام انواع حدها، تعریف پایه ای مشتق و حد، روابط و نسبتهای مثلثاتی و نحوه محاسبه حد، انتگرال و مشتق توابع مثلثاتی، تابع و محاسبه دامنه و برد تابع، ترکیب توابع، مباحث آماری، احتمال، رسم نمودارها و .....) در این حال هم استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. اتفاقا یکی از کاربردهای کلاسهای خصوصی ریاضی برطرف کردن همین اشکالات اصلی است. چون وقتی در مباحث ریاضی که در همان ترم تدریس می شود اشکال دارید می توانید از مدرس و استاد اصلی خودتان هم در کلاس ریاضی مدرسه و دانشگاه سوال بپرسید. ولی وقتی که در مباحث پایه ای ریاضی اشکال دارید، در کلاسهای اصلی فرصت برای پرسیدن این اشکالات وجود ندارد. اینکه برای رفع اشکالات پایه ای چند جلسه کلاس خصوصی لازم دارید به تعداد اشکالاتی که دارید و تعداد مباحثی که بلد نیستید بستگی دارد. اگر اشکالات بیشتری داشته باشید تعداد جلسات بیشتری لازم است. مثلا اگر در بحث انتگرال اشکال دارید با 4 یا 5 جلسه کلاس خصوصی ریاضی کار شما راه می افتد. در این جلسات می توانید تمرین و مسئله هم حل کنید. روش دیگری هم وجود دارد. برای درس ریاضی که این ترم دارید در کلاسهای خصوصی ریاضی شرکت کنید و به صورت همزمان اشکالات پایه ای خودتان را در قالب همین کلاسها برطرف کنید.

کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی معمولا در منزل برگزار می شود و جو راحت تری دارد. دانش آموز و دانشجو با لباسهای راحتتری می تواند در کلاس حاضر شود و معمولا امکان استراحت در بین تدریس و پذیرایی مختصر فراهم است. زمان برگزاری کلاس خصوصی با هماهنگی مدرس و شاگردش در زمانی که بازدهی بالاتری دارد تعیین می شود. همه ی این موارد باعث می شود که کلاس های خصوصی ریاضی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفید تر باشد و بازدهی بالاتری داشته باشد. در کلاس تدریس خصوصی ریاضی دانشجو یا دانش اموز فقط خودش و مدرس را حاضر می بیند. بنابراین هر سوالی را می تواند بپرسد بدون ترس از تمسخر دیگران. ممکن است دانشجو یا دانش آموزی اشکالات پایه ای داشته باشد که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه برای سایر همکلاسی هایش پیش پا افتاده باشد. در این حالت این فرد در کلا جرات پرسیدن سوال را نخواهد داشت و این اشکالات پایه ای برای همیشه باقی می ماند. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توان درس ریاضی را به صورت پایه ای و مفهومی یاد گرفت و در امتحان ریاضی نمره خوب و قابل قبولی گرفت.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت ایران مدرس مجاز است)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.