مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه در آموزش و تدریس ریاضی موفق باشیم؟

چگونه در تدریس ریاضی موفق باشیم؟ اگر مدرس ریاضی هستید و می خواهید در تدریس ریاضی موفق باشید و موفق تر از ترمهای گذشته و سالهای قبل عمل کنید و تعداد شاگردهای بیشتر و در نتیجه درآمد بالاتری داشته باشید، ادامه این مطلب را بخوانید. برای موفق تر شدن در تدریس ریاضی باید به نسبت قبل تغییراتی در روند کاری خودتان ایجاد کنید. اگر قبلا شاگردهایی داشته اید و کلاسهای خصوصی شما برای انها مفید نبوده است و در امتحان موفق نشده اند و یا از مقطعی به بعد کلاسهای شما ادامه پیدا نکرده است، باید فکر کنید و ببینید چه چیزی باعث آن شده است و چه چیزی را باید اصلاح کنید تا همه ی شاگردهای شما نتیجه بگیرند. همانطور که می دانید موفقیت شما در تدریس ریاضی به موفقیت شاگردانتان گره خورده است.

اگر ترمهای قبل در کار تدریس ریاضی موفق بوده اید که بسیار خوب است و باید همان روند قبل را ادامه دهید و در ضمن سعی کنید حتی به نسبت قبل بهتر هم بشوید. در زمانهایی مانند فصل تابستان و ایام عید و ... که تعداد کلاسهای کمتری دارید می توانید روی خودتان و تسلط خودتان بر درس ریاضی کار کنید. هر چه مسلط تر باشید، درآمد شما از تدریس خصوصی ریاضی هم بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال می توانید جزوه های خلاصه ای برای خودتان تهیه کنید و به شاگردهایتان بدهید. مثلا اگر در زمینه تدریس ریاضی ششم فعالیت دارید تمام روابط آن را فصل به فصل به صورت خلاصه بنویسید و اسم و شماره تماس خودتان را هم در آن ثبت نمائید و به شاگردهایتان بدهید. درست است که بابت این کار به شما پولی نمی دهند ولی هم باعث می شود شاگردهای فعلی شما راضی تر از قبل باشند و هم ممکن است شاگردهای فعلی شما این جزوه ها را به دوستان، آشنایان و فامیل هایشان بدهند و شاگردهای جدیدی جذب کنید. همین کارهای کوچک است که تفاوت ایجاد می کند و باعث می شود شما در تدریس ریاضی موفق شوید و مدرس دیگری معمولی باقی بماند. یا اگر در نظر دارید در زمینه تدریس ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید می توانید جزوه های خلاصه برای دانش آموزان کنکوری تهیه کنید و به شاگردهایتان بدهید.

برای موفقیت در تدریس ریاضی باید موفقیت شاگردهایتان به صورت دغدغه ای برای شما درآید. هر چه بیشتر به نتیجه گرفتن شاگردهایتان فکر کنید و در این زمینه تلاش کنید، موفقیت شما در تدریس ریاضی هم بیشتر تضمین خواهد شد. با تعهد و دلسوزی تدریس کنید و شاگردهایتان را به شکلی هدایت نمائید که بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی و ... بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


مهمترین پارامترهای موفقیت در تدریس و آموزش ریاضی

موفقیت در تدریس ریاضی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.