مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه

در این بخش در زمینه بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه، نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی در تهران، مشهد، کرج، اصفهان،رشت، ساری، سنندج، تبریز، ارومیه و .... ، عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی، نحوه هماهنگ کردن کلاسهای ریاضی با قیمت مناسب و ارزان و .... مطالبی ارائه می گردد. قمیت و هزینه و نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی را با قیمت خوبی برگزار کنید و از طرفی از مدرسین با سابقه و مجرب برای یادگیری بهتر دروس و موفقیت در امتحانات کمک بگیرید، بهتر است با این عوامل موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی آشنا باشید. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که مدرسین مختلف ریاضی و فیزیک (برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش ریاضی و فیزیک در ایران مدرس به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید) بسته به سابقه تدریس و شرایطی که خودشان دارند قیمتهای متفاوتی را برای کلاسهای خصوصی در نظر می گیرند. شاید در هیچ زمینه ای و برای هیچ نوع خدماتی بازه قیمتها آنقدر بزرگ نباشد که در کار تدریس خصوصی است. اگر لیست کامل مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) را مشاهده کنید (برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که تا پاییز 96 به بیش از 17000 مدرس می رسد، بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید) قیمتهای متعددی برای کلاسهای تدریس خصوصی مشاهده خواهید کرد که توسط مدرسین درج شده است.
کلاس نیمه خصوصی ریاضی و فیزیک به لحاظ هزینه هم به نفع شما است و به لحاظ درآمدی هم به نفع مدرس می باشد. اگر همزمان با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید در نهایت هم با ضریب اطمینان بالاتری در امتحان یا کنکور قبول خواهید شد و هم تعداد جلسات تدریس خصوصی کمتری لازم خواهید داشت و هزینه کلاسها برای شما پایینتر خواهد بود. مطالعه کنید: بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 96 چقدر است؟

اگر واقعا قیمت جلسات تدریس خصوصی ریاضی برایتان مهم است و می خواهید کلاسهای خصوصی را با قیمت پایین و یا حداقل قیمت مناسب داشته باشید موارد که در ادامه می آید را در نظر داشته باشید. از کلاسهای نیمه خصوصی استفاده کنید. کلاسهای نیمه خصوصی چون هزینه به صورت شراکتی پرداخت می شود معمولا ارزان تر تمام می شود. کلاسهای ریاضی را در اوایل و یا حداقل اواسط ترم برگزار کنید. در ایام امتحانات هم ریسک نتیجه نگرفتن زیاد می شود و هم قیمت کلاسهای خصوصی بیشتر می شود و هم هماهنگ کردن مدرس خوب سخت می شود. چون در ایام امتحانات مدرسین خوب ریاضی وقتشان پر می شود. به مدرس ریاضی خودتان شاگردهای دیگری معرفی کنید و برای کلاسهای خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. خودتان در کنار کلاسهای خصوصی ریاضی خوب درس بخوانید تا تعداد جلسات کمتری لازم باشد و در نهایت هزینه کلاسها پایینتر بیاید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ارزان این مقاله را بخوانید. مدرسین ثبت نامی در وب سایت (ایران مدرس) در جزئیات آگهی تدریس خودشان اطلاعات کاملی ارائه نموده اند. مدرسین رزومه کاری خودشان، سوابق تدریس ریاضی در آموزشگاهها، مدارس و دانشگاههای مختلف، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، شهر محل تدریس و قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند را در متن آگهی ارائه نموده اند و با توجه به اطلاعات ارائه شده در آگهی تدریس مدرسین می توانید بهترین مدرس مورد نظر خودتان با مناسب ترین قیمت را انتخاب نمائید. اینکه بهترین قیمت کلاس خصوصی ریاضی چقدر است به خود شما و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارید هم بستگی دارد و نمی توان به صورت قطعی در این زمینه عدد و رقمی را مشخص نمود. در واقع، مدرسین خصوصی ریاضی و سایر دروس برای ارائه درس وقت و زمان می گذارند و روی زمان قیمت مشخصی نمی توان گذاشت. مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند و رزومه بهتری را هم ارائه نموده اند قیمتهای بالاتری برای کلاسهای خصوصی ریاضی مطالبه می کنند. هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) و هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی مورد بررسی قرار گرفته است. مطلب دیگر اینکه وقتی کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را در طول ترم برگزار می کنید و آن را به ایام امتحانات واگذار نمی کنید، در بین جلسات تدریس ریاضی فرصت کافی برای حل تمرین و مسئله خواهید داشت و درس را بهتر یاد می گیرید. مطلب دیگر اینکه، با برگذاری کلاسهای خصوصی ریاضی در طول ترم، چون درس را به مرور و همراه با حل تمرین و مسئله یاد می گیرید، مطالب را دیرتر فراموش خواهید کرد و در ترمهای بعد و سالهای بعد هم مشکلات کمتری در درس ریاضی خواهید داشت. ولی اگر شب امتحانی ریاضی را بخوانید و در طول مدت زمان کوتاهی همه ی مطالب را یاد بگیرید، به سرعت مطالب را فراموش هم خواهید کرد. بنابراین، با توجه به مطالب گفته شده، اگر هنوز ایام امتحانان فرا نرسیده است و قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید هر چه سریعتر برگزاری کلاسها را شروع کنید.



قیمت تدریس خصوصی ریاضی



iranmodares




قیمت تدریس خصوصی ریاضی و محل برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی: اگر کلاسهای خصوصی ریاضی در آموزشگاه یا در محلی که خود مدرس تعیین کند برگزار شود هزینه و قیمت آن کمتر می باشد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی در منزل دانش اموز و دانشجو معمولا بالاتر می باشد. ولی به هر حال، برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل دانشجو یا دانش آموز به نفع او بوده و باعث می شود خصوصا در ایام امتحانات وقت او برای رفت و آمد تلف نشود.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شرایط و زمان تدریس: در ایام امتحانات قیمت تدریس خصوصی ریاضی و کلاسهای خصوصی سایر دروس بالاتر است. در ایام امتحانات مدرسین سرشان شلوق تر بوده و هماهنگ کردن با آنها برای کلاسهای خصوصی سخت تر هم می باشد. پس اگر می خواهید از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید و در ضمن کلاسهای خصوصی ریاضی را با قیمت مناسبتری هم هماهنگ نمائید، جلسات تدریس خصوصی ریاضی را در طول ترم برگزار کنید. همانطور که در بخشهای دیگر همین وب سایت گفته شده است، قیمت تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا در شهرهای بزرگ قیمت تدریس خصوصی ریاضی بالاتر است. شاید به صورت کلی بتوان گفت که هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران به نسبت اصفهان بیشتر است. ولی به هر حال عوامل دیگری همچون تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیل و محل تحصیل مدرس و ... نیز در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی موثر است. هزینه تدریس ریاضی دبیرستان هم مانند سایر دروس به مدرک و سابقه کار مدرس، شهر محل سکونت مدرس و دانشجو، تعداد جلسات تدریس و ... بستگی دارد. به عنوان یک معیار کلی می توان گفت که هزینه هر جلسه تدریس ریاضی دبیرستان از جلسه ای 10 هزار تومان (برای افراد تازه کار) تا 50 و 60 هزار تومان متغییر است. البته ممکن است بعضی از مدرسان مبلغ بیشتری را هم مطالبه کنند. نرخ تدریس خصوصی ریاضیات دبیرستان و دانشگاه نیز به عوامل مختلفی از جمله سابقه مدرس، شهر محل تدریس، تعداد جلسات تدریس، مقطع تحصیلی و درس مورد نظر بستگی دارد.

کلاسهای خصوصی ریاضی با قیمت های متفاوتی می تواند برگزار گردد. در کل موارد زیر در تعیین هزینه جلسات تدریس ریاضیات نقش دارد:

1- با افزایش تعداد جلسات، هزینه تدریس ریاضی کاهش می یابد (به زبان ریاضی: هزینه جلسات تدریس نسبت عکس با تعداد جلسات آن دارد).

2- هر چه مدرک تحصیلی، فن بیان و سابقه مدرس بالاتر باشد هزینه ای که مدرس خصوصی ریاضی مطالبه می کند بیشتر است.

3- هزینه تدریس ریاضیات و سایر دروس در شهرهای بزرگتر بالاتر است.

4- هزینه تدریس ریاضی در مقاطع بالاتر تدریس بیشتر است و هزینه تدریس ریاضی کنکور معمولا از همه بیشتر می باشد.

البته موارد گفته شده کلی بوده و مشابه بحثهایی که برای کلاسهای خصوصی درس فیزیک مطرح شد، در مورد کلاسهای ریاضی نیز ممکن است مواردی وجود داشته باشد که نکات بالا را نقض کند.
قیمت کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در سایت (ایران مدرس) و با در نظر گرفتن نکاتی که ارائه شد، می توانید کلاسهای خصوصی را با قیمت ارزان و مناسب هماهنگ کنید و در کنار ان در امتحان و یا کنکور هم نتیجه خوب و مناسبی بگیرید.
منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.