مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی را خوب، مفهومی و پایه ای یاد بگیریم؟

چگونه ریاضی را خوب، مفهومی و پایه ای یاد بگیریم؟ اگر قصد دارید ریاضی را پایه ای و خوب یاد بگیرید سعی کنید در همان کلاسهای ریاضی درس را یاد بگیرید. اگر در کلاس ریاضی درس را یاد نگیرید حضور شما در کلاس ریاضی فایده ای ندارد. در کلاسهای ریاضی فعال باشید و روی مطالبی که مدرس ارائه می کند متمرکز باشید. در کلاس ریاضی جزوه بنویسید. خیلی حساسیت به خرج ندهید که بخواهید با رنگهای مختلف و جذاب جزوه خودتان را بنویسید. با ید به گونه ای جزوه بنویسید که حواستان به مدرس ریاضی هم باشد. هم گوش دهید و هم بنویسید. جزوه را با دقت بنویسید. تمام نکات ریز را یادداشت کنید. هر چه جزوه شما کاملتر باشد در ایام امتحانات برای مرور و مطالعه درس کارتان راحت تر خواهد بود. پس اینکه جزوه خیلی مرتب و رنگی و .... باشد مهم نیست مهم این است که جزوه خودتان را با دقت و جزئیات کامل در کلاس ریاضی نوشته باشید. نوشتن با سرعت بالا را یاد بگیرید. یاد بگیرید هم سریع بنویسید و هم به معلم ریاضی خوب گوش دهید. سرحال و با انگیزیه در کلاسهای ریاضی شرکت کنید. سوال بپرسید و خوب گوش دهید. اگر از نحوه تدریس ریاضی معلم خودتان رضایت ندارید از مدرسین تدریس خصوصی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش خصوصی ریاضی و تدریس ریاضی در منزل فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی یا معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید اشکالات خودتان را برطرف نموده و خوب درس را یاد بگیرید.

چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم و موفق باشیم

در کنار شرکت مرتب و بدون غیبت در کلاسهای ریاضی و در کنار اینکه در کلاسهای ریاضی فعالانه شرکت دارید و سعی می کنید در این کلاسها حداقل 60 یا 70 درصد درس را یاد بگیرید، در زمانهای خارج از کلاس ریاضی هم خوب درس بخوانید. دقت کنید که درس ریاضی را فقط با شرکت در کلاس ریاضی و یا کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی نمی توانید یاد بگیرید. برای یادگیری ریاضی شرکت در کلاس خوب و مهم است ولی در نهایت میزان مطالعه و حل تمرین و مسئله خودتان است که تعیین کننده می باشد. هر چه در طول ترم بیشتر ریاضی بخوانید و روی آن متمرکز باشید و تمرینات و مسائل بیشتری حل کنید در امتحان ریاضی موفق تر خواهید بود. اگر واقعا قصد دارید ریاضی را خوب بفهمید سعی کنید در طول ترم که زمان بیشتری برای درس خواندن و حل تمرین و مسئله وجود دارد و استرس ایام امتحانات وجود ندارد درس بخوانید. میزان مطالعه ریاضی در طول ترم برای موفقیت در امتحات ریاضی و یادگیری بهتر آن تعیین کننده است. کتاب درسی را خوب بخوانید و جزوه ای که در کلاس ریاضی با دقت یادداشت کرده اید را به صورت مداوم مرور کنید. به نحوه حل سوالات و مثالهای ریاضی در کلاس دقت کنید و برای حل سایر تمرینات از انها ایده بگیرید. برای درس ریاضی تعداد تمریناتی که حل می کنید در یادگیری شما به صورت کامل موثر است. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه یادگیری و آموزش ریاضی، چگونگی مطالعه صحیح درس ریاضی برای گرفتن نمره خوب در امتحان، روش یادگیری عمقی و مفهومی ریاضی و ... بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.