مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

بهترین اساتید، معلمان و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در تهران و کرج و کل کشور

اگر در جستجوی بهترین اساتید، معلمان و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در تهران و کرج و کل کشور هستید ....

اگر می خواهید با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و استفاده از مشورت و برنامه ریاضی اساتید و معلمان با تجریه ریاضیات این درس را به صورت مفهومی و پایه ای یاد بگیرید و در امتحان ریاضی ابتدایی، متوسطه و یا ریاضیات دانشگاهی یا ریاضیات کنکور، المپیاد ریاضی و .... با نمره خوب و رتبه عالی قبول شوید ....

اگر در ترمهای قبل در امتحان ریاضی عملکرد خوبی نداشته اید و قصد دارید در ترم حاضر و ترمهای بعد در ریاضی نمره خوب و عالی بگیرید ....

در هر صورت، برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و انتخاب بهترین معلم ریاضی متناسب با شرایط خودتان بر روی لینک زیر کلیک کنید.


اساتید تدریس خصوصی ریاضی



iranmodares


جلسات تدریس خصوصی اگر به در ستی استفاده شوند و در کنار آنها شرکت در کلاسهای مدرسه و مطالعه و حل تمرین وجود داشته باشد می توانند در ارتقاء معدل و موفقیت در تحصیل موثر و مفید باشند. یکی از دروسی که بیشتر دانش آموزان و دانشجویان در دوران تحصیل با آن مشکل دارند، درس ریاضی است. خیلی از اوقات اشکالاتی که در یادگیری درس ریاضی وجود دارد مربوط به سالهای قبل و عدم یادگیری مناسب ریاضی در کلاسهای قبلی است.
البته نباید به امید شرکت در کلاسهای خصوصی در جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه غیبت کرد. کلاسهای گروهی ای که در دانشگاه و مدرسه تشکیل می شود نیز مزایایی برای خودش دارد. به عنوان مثال ممکن است حل یک مسئله به بحث کشیده شود و در جریان همان بحث شما مطالب زیادی یاد بگیرید. و یا یکی از هم کلاسی هایتان سوالی بپرسد که بعدا برای شما هم مطرح گردد.
اگر با وجود شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه باز در بحثی اشکال داشتید و یا تعدادی از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه را نتوانستید شرکت کنید، استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. اگر برای کنکور سراسری و آزاد هم در حال مطالعه هستید، باز می توانید از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده نمائید.
برای یادگیری صحیح ریاضی و برای اطمینان از اینکه ریاضی را قبول شده و نمره خوبی می گیرید، بهتر است که کلاسهای خصوصی ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات درسهای دیگری هم دارید. استرس ایام امتحانات اجازه یادگیری درست را به شما نمی دهد. در ضمن، ریسک قبول نشدن در درس ریاضی هم بالاتر است. بنابراین از همین الان برای برگزاری جلسات تدریس خصوصی ریاضی اقدام کنید.
کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی تا شب امتحان می تواند ادامه پیدا کند و مدرس خصوصی می تواند به صورت کامل از شاگردهای خودش حمایت کند. کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه جو راحت تری هم دارد. بسیاری از دانشجویان و دانش اموزان در کلاسهای دانشگاه و مدرسه جرات پرسیدن سوالهای خودشان را ندارند. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان ممکن است اشکالات پایه ای تری در درس ریاضی داشته باشند و در کلاسهای گروهی از ترس تمسخر سایر همکلاسی هایشان جرات نکنند که سوال خودشان را بپرسند. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی سوالات به راحتی می تواند پرسیده شود و هر اشکالی که وجود دارد می تواند برطرف گردد. در ایام امتحانات که دانشجو و دانش آموز به مدرس و استاد ریاضی خودش دسترسی ندارد، با کمک مدرس خصوصی ریاضی می تواند این درس را بهتر یاد بگیرد و رفع اشکال نماید. برگزاری یک جلسه تدریس خصوصی ریاضی روز قبل ازامتحان برای رفع اشکال و جمع بندی درس می تواند بسیار مفید و موثر باشد.
ریاضی یک درس پیوسته است. به عنوان مثال در بحث انتگرال گیری اگر شما در پایه های اول و دوم دبیرستان انتگرال را خوب یاد نگرفته باشید، در پایه های بالاتر هم اشکال خواهید داشت. حال فرض کنید دانش آموزی که در بحث انتگرال اشکال دارد در سال اول و دوم دانشگاه در کلاسهای ریاضی شرکت کند. با وجود اینکه این دانشجو در کلاسها حاضر می شود و تلاش خودش را برای یادگیری انجام می دهد ولی چون مباحث را از پایه بلد نیست، در کلاس ممکن است بسیاری از مباحث را متوجه نشود. در چنین حالتی استفاده از کلاس تدریس خصوصی ریاضی برای رفع اشکال در مبحث انتگرال گیری و تسلط بر آن بسیار مناسب است. در حالت دیگر ممکن است دانش آموز یا دانشجویی به دلیل مشکلات شخصی نتواند در کلاسهای ریاضی خودش در مدرسه یا دانشگاه حاضر شود. در این حالت نیز برای جبران غیبت ها می توان از کلاسهای خصوصی ریاضی و مزیتهای ان استفاده نمود.
از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای تقویت پایه ای ریاضی و فهمیدن کامل آن و برای 20 گرفتن در درس ریاضی می توان استفاده نمود.اگر قصد استفاده از جلسات خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر این درس مهم را دارید، بهتر است در طول ترم از این کلاسها استفاده نمائید. البته در ایام امتحانات هم برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی خوب است ولی نمی توانید کل درس را برای ایام امتحانات باقی بگذارید و نمره خیلی خوبی هم بگیرید. در طول ترم درس بخوانید و در کلاسها شرکت کنید و در ادامه در ایام امتحانات برای جمع بندی و رفع اشکال از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید.
در کلاس تدریس ریاضی یادداشت کردن جزوه فایده مهم دیگری هم دارد. جزوه ای که در کلاس ریاضی یادداشت کرده اید برای کلاسهای خصوصی ریاضی منبع اصلی خواهد بود. چون در نهایت امتحان ریاضی از مباحثی که در کلاس اصلی خودتان مطرح شده، گرفته خواهد شد. پس بهتر است در جلسات خصوصی ریاضی هم روی همین جزوه تمرکز داشته باشید. از طرف دیگر وقتی خودتان جزوه یادداشت می کنید خیالتان راحت است که کل مطالب در کلاس ریاضی را نوشته اید. جزوه ای که از دیگران می گیرید ممکن است کامل نباشد. برای 20 گرفتن در درس ریاضی این هم مهم است. باید دقیق باشید.
برای اینکه در درس ریاضی نمره بسیار عالی و حتی نمره20 بگیرید باید به خودتان نظم بدهید. مطالعه مقاله راهکارهای 20 گرفتن در ریاضی خیلی در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. اگر می دانید در درس ریاضی اشکالالت زیادی دارید از همان اول ترم درس خواندن و شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی را شروع کنید. ریاضی درسی نیست که با یک هفته مطالعه در ایام امتحانات بتوانید به خوبی از پس آن برآئید. ریاضی را در طول ترم بخوانید. البته کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات هم برای جمع بندی درس و رفع اشکال مفید است. ولی اینکه بخواهید مطالعه تمامی مباحث را به ایام امتحانات واگذار کنید ایده خوبی نیست.


iranmodares


اگر به عنوان مثال شما در ترمهای قبل در درس ریاضی نمره ای حدود 13 یا 14 گرفته اید با شرکت در این کلاسها می توانید 17 یا 18 و حتی 20 بگیرید. در هر سطح تحصیلی شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی برای پیشرفت و ایجاد تغییرات مثبت می تواند موثر باشد. اگر در درس ریاضی ضعیف هستید هم باز هم نا امید نشوید، با استفاده از تجربه مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی ریاضی به راحتی می توانید این درس را به خوبی یاد بگیرید. اگر ترمهای قبل در درس ریاضی افتاده اید و یا به زور 10 گرفته اید با شرکت در این کلاسها می توانید به تدریج پیشرفت کنید و در درس ریاضی قوی و قوی تر شوید.
برای مشاهده لیست مدرسین که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و دبستان، ریاضیات تیزهوشان، ریاضیات متوسطه اول و دوم، ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی، ریاضیات تخصصی دانشگاهی و .... فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی مهندسی بر روی عبارت تدریس ریاضی مهندسی، برای مشاهده لیست مدرسین معادلات دیفرانسیل و محاسبات عددی هم بر روی عبارت تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و تدریس خصوصی محاسبات عددی کلیک کنید. اگر می خواهید درس ریاضی را به صورت عمقی و پایه ای آموزش ببینید و ریاضی را مفهومی یاد بگیرید، فقط شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی کافی نیست. درس خواندن خودتان هم لازم است. شاید بدون شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی بتوانید ریاضی را خوب یاد بگیرید ولی بدون درس خواندن و حل تمرین و مسئله نمی توانید ریاضی را آموزش ببینید. برای آموزش ریاضی مطالعه و مرور، شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه، شرکت در جلسات تدریس خصوصی در صورت لزوم، حل تمرین و مسئله، حل کردن و بررسی مثالهای ارائه شده در متن کتاب درسی، درس خواندن در طول ترم، تلاش و پشتکار هم در طول ترم و هم در ایام امتحانات، حل نمونه سوالات امتحانی ترمهای گذشته و .... لازم است. بنابراین اگر دقت کرده باشید از بین موارد ذکر شده تدریس خصوصی هم فقط یک مورد است. کارهای دیگری هم برای موفقیت در ریاضی و آموزش عمقی و مفهومی آن لازم است.
برای کسب نمره خوب در درس ریاضی شرکت در کلاسهای خصوصی گزینه و راهکار خوب و مناسبی است. در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید درسی که در کلاس اصلی خودتان خوب یاد نگرفته اید را مرور کرده و اشکالات را برطرف نمائید. هر سوالی که حین گوش دادن به مدرس ریاضی خودتان برایتان پیش آمده و فرصت نبوده بپرسید را در کلاسهای خصوصی می توانید پرسش نمائید. اگر حین مرور درس و یا حل تمرین و مسئله سوالی برایتان پیش آمده است می توانید این سوالات را هم از مدرس خصوصی ریاضی خودتان بپرسید. چنانچه از نحوه تدریس مدرس ریاضی خودتان رضایت ندارید و یا به خاطر شلوقی کلاس درس را خوب متوجه نمی شوید، می توانید در کلاسهای خصوصی درس را خوب آموزش ببینید. در ایام امتحانات که کلاسهای خودتان تمام می شود و به مدرس اصلی خودتان دسترسی ندارید می توانید سوالات را از مدرس خودتان بپرسید. خلاصه اینکه در کنار داشتن یک مدرس و معلم خصوصی ریاضی خوب می تواند برای پیشرفت شما در درس ریاضی کاملا موثر و مفید باشد. در کلاسهای خصوصی ریاضی وقت شما به صورت 100 درصدی صرف آموزش و یادگیری ریاضی می گردد. در کلاسهای گروهی ممکن است دانش آموزان و دانشجویان ضعیفتر سوالاتی را بپرسند که قبلا برای شما حل شده است و در نتیجه وقت شما تلف خواهد شد. در کل، در صورتیکه کلاسهای خصوصی خودتان را با یک مدرس خوب برگزار نمائید، شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی به نسبت کلاسهای گروهی مفیدتر و پربازده تر است.
اکثر مدرسینی که به صورت جدی کار تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس را دنبال می کنند به صورت توافقی در زمینه تدریس فعالیت دارند و سر هزینه کلاسها با شما کنار خواهند آمد. البته این مدرسین هم برای کلاسهای خصوصی خودشان قیمت و هزینه ای را مد نظر دارند. تفاوت این است که می خاوهند بگویند با شما سر قیمت کلاسها کنار خواهند آمد و از این بابت نگران نباشید. بعضی از مدرسین حتی پا را یک قدم فراتر گذاشته اند و جلسه اول را به صورت رایگان تدریس می کنند. یعنی یک جلسه برای شما کلاس تدریس ریاضی را برگزار می کنند. اگر راضی بودید هزینه کلاس را پرداخت کرده و کلاسها ادامه پیدا می کند. اگر راضی نبودید هزینه ای پرداخت نکرده و کلاسها هم ادامه پیدا نمی کند. به این ترتیب شما هیچ ریسکی را برای شرکت در کلاسهای خصوصی نخواهید داشت. بعضی از مدرسین ریاضی کیفیت کلاسهای خصوصی خودشان را تضمین می کنند و بعضی دیگر واقعا تضمینی کار می کنند. یعنی اگر شما در امتحان ریاضی نتیجه نگیرید، نصف هزینه را دریافت می کنند و بعضی از مدرسین هیچ هزینه ای را دریافت نمی کنند. البته همانطور که گفته شد، قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی تضمینی بالاتر است.
هم برای ارزان تر هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی و هم برای اطمینان از نتیجه گرفتن خودتان، کلاسهای خصوصی را از همان اوایل و یا حداکثر اواسط ترم شروع کنید. در ایام امتحانات مدرس خوب ریاضی و فیزیک را به سختی می توانید پیدا کنید، ریسک قبول نشدن شما بیشتر هم خواهد شد و در ضمن در این ایام قیمتهای بالاتری برای کلاسهای خصوصی مطالبه می کنند. چون به هر حال در ایام امتحانات تقاضا برای تدریس خصوصی خیلی بالا است. اگر باز هم می خواهید قیمت کلاسها مناسبتر و ارزان تر باشد، با یک دو نفر از دوستانتان که سطح تحصیلی انها تقریبا مشابه خودتان است هماهنگ کنید و کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. اگر برای یک جلسه کلاس نیمه خصوصی 100 هزار تومان هم پرداخت کنید و 2 نفر در کلاس حاضر باشید هر نفر 50 هزار تومان پرداخت خواهید کرد. همان مدرس برای کلاس خصوصی ممکن است 80 هزار تومان از شما بگیرد. پس کلاس نیمه خصوصی ریاضی و فیزیک به لحاظ هزینه هم به نفع شما است و به لحاظ درآمدی هم به نفع مدرس می باشد. اگر همزمان با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید در نهایت هم با ضریب اطمینان بالاتری در امتحان یا کنکور قبول خواهید شد و هم تعداد جلسات تدریس خصوصی کمتری لازم خواهید داشت و هزینه کلاسها برای شما پایینتر خواهد بود.
چگونه ریاضی را مفهومی بخوانیم؟ برای مفهومی خواندن درس ریاضی باید از ابتدای ترم به صورت کامل در کلاسهای ریاضی حاضر باشید، به درسی که مدرس شما ارائه می کند خوب گوش دهید و اشکالات خودتان را بپرسید. اگر می خواهید ریاضی را مفهومی یاد بگیرید باید روی متن درس و تمرینات و مسائل تفکر و تعمق کنید. مطالب را برای خودتان تشریح کنید و توضیح دهید. با دوستانتان روی تمرینات بحث کنید و سعی کنید درس را خوب برای خودتان مورد بررسی قرار دهید.
چند جلسه کلاس خصوصی برای یادگیری ریاضی کافی است؟ تعداد جلسات کلاس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر این درس به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان آمادگی خودتان، تعداد جلساتی که در کلاسهای ریاضی غیبت داشته اید، میزان مطالعه ریاضی توسط شما در ترمهای قبل و پایه ریاضی شما، نحوه تدریس مدرس و استاد شما در کلاس ریاضی، تعداد تمریناتی که می خواهید در کلاس ریاضی حل کنید و ... بر روی تعداد جلسات ریاضی تاثیر می گذارد. ممکن است از 3 جلسه (در حالت رفع اشکال) تا 15 جلسه (وقتی که اصلا درس را بلد نیستید) کلاس ریاضی لازم باشد.
چگونه تمرین ریاضی حل کنیم؟ برای حل تمرینات ریاضی در مرحله اول در کلاس درس به نحوه حل تمرینات توسط مدرس و استاد ریاضی خودتان خوب دقت کنید و راه حلها را یاد بگیرید. در ادامه در منزل یا خوابگاه مثالهای حل شده توسط مدرس خودتان را مرور کنید و دوباره حل کنید و در نهایت سراغ تمریناتی بروید که حل نشده اند. روی یک برگ کاغذ برای هر تمرین راه حلی بنویسید. در حد 10 دقیقه تا یک ربع روی هر تمرین فکر کنید و راه حلی بنویسید. بعد راه حل درست را ببینید و روش حل خودتان را اصلاح نمائید.
روش درست خواندن ریاضی کدام است؟ بارها و بارها گفته شده است که روش درست خواندن درس ریاضی این است که ریاضی را در طول ترم بخوانید. اگر می خواهید ریاضی خودتان را قوی کنید باید عادت شب امتحان خواندن ریاضی را کنار بگذارید. روش درست خواندن ریاضی این است که در بعد از کلاسهای ریاضی درس را مرور کنید. در طول ترم تمرین و مسئله حل کنید و برای یادگیری ریاضی وقت بگذارید. روش درست خواندن ریاضی این است که درس را به صورت مفهومی بخوانید و تمرینات را درک کنید و فقط به صورت سطحی از فرمولها استفاده نکنید.



شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری و اموزش بهتر این درس می تواند کاملا مفید و موثر باشد. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در تهران و کرج و کل کشور در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارند. وجود این اشکالات می تواند به دلایل مختلف از جمله خوب تدریس نکردن مدرس یا معلم ریاضی در ترمهای قبل، درس نخواندن خود دانشجو یا دانش آموز، تراکم زیاد شاگردها در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و بازدهی نداشتن کلاسها و .... باشد. برای جبران اشکالات پایه ای در درس ریاضی و یادگیری بهتر آن می توان از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کرد.
شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی به این معنی نیست که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر نباشید یا اینکه دیگر لازم نیست خودتان درس بخوانید. اولا کلاسهای مدرسه و دانشگاه را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این کلاسها چون روس مطالب بحث می شود نکات خوبی را می توانید یاد بگیرید. در ضمن جزوه ای که در این کلاسها یادداشت می کنید را بعدا هم می توانید در ایام امتحانات مرور کنید و هم در کلاسهای تدریس خصوصی هم جزوه کلاسی خودتان بهترین منبع برای ارائه درس است. چون در نهایت مدرس و استاد ریاضی خودتان از همین جزوه امتحان خواهد گرفت. در ضمن اگر شما در کلاسهای اصلی خودتان جزوه بنویسید، در کلاس حواستان جمع تر هم خواهد بود و حتی اگر حداقل 50 درصد مطالب را یاد بگیرید بعدا در کلاسهای خصوصی ریاضی و یا حین مطالعه ریاضی کارتان راحت تر خواهد بود. نکته دیگر اینکه شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی شما را از مطالعه و حل تمرین و مسئله بی نیاز نمی کند. باید خودتان هم تمرین و مسئله حل کنید و درس بخوانید. با این وجود، باز هم کلاسهای خصوصی ریاضی برای موفقیت شما در این درس مفید و موثر است. هر اشکال و سوالی که داشته باشید از مدرس خصوصی ریاضی خودتان می توانید بپرسید. می توانید در کلاسهای خصوصی ریاضی تمرینات و مسائل زیادی حل کنید و حتی نمونه سوالات امتحانی ترمهای قبل را بررسی نمائید. در ایام امتحانات که به مدرس و استاد اصلی خودتان دسترسی ندارید، شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی برای جمع بندی و رفع اشکال کاملا مفید است. در کلاسهای خصوصی می توانید هر سوالی که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به نظرتان ابتدایی می رسد و از پرسیدن آن ترس دارید را می توانید بپرسید و هر اشکالی قابل برطرف کردن است.  تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه
تعدادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس کلاسهای تدریس خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند. البته قیمت کلاسهای تضمینی بالاتر است. در کلاسهای خصوصی تضمینی شما در صورت نتیجه گرفتن هزینه پرداخت خواهید کرد. البته باید از مدرس در ابتدای کار بپرسید که منظورش از کلمه تضمینی چیست و بعضی از مدرسین کیفیت کار خودشان را تضمین می کنند و نه نتیجه گرفتن شما را. تعدادی از مدرسین جلسه اول تدریس را به صورت رایگان برگزار می کنند.
نحوه استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی ریاضی: اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بهترین استفاده را داشته باشید سعی کنید کلاسها را با یک مدرس با تجربه و خوب هماهنگ کنید هر چند قیمت کلاسها کمی بالاتر باشد. در ضمن در کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید و خودتان هم درس بخوانید.

موارد لزوم کلاسهای خصوصی ریاضی: اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید و نمی توانید تمرینات را حل کنید ... اگر ترمهای قبل در درس ریاضی خیلی موفق عمل نکرده اید .... چنانچه قصد دارید این ترم به نسبت ترمهای قبل در نمره شما تحول مثبت بزرگی ایجاد شود ... در هر صورت استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی موثر است.

فواید کلاسهای خصوصی ریاضی: کلاسهای خصوصی ریاضی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم می تواند مفید تر باشد. البته این بدان معنی نیست که در کلاسهای اصلی خودتان غیبت کنید. ولی به هر حال در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید هر سوالی را بپرسید و اشکالات پایه ای که همیشه مانع نمره خوب گرفتن شما بوده است را برطرف نمائید.



تعداد جلسات تدریس خصوصی لازم برای آموزش و یادگیری درس ریاضی به وضعیت تحصیلی خودتان و میزان بلد بودن خودتان بستگی دارد. اگر درس را اصلا بلد نیستید حدود 15 جلسه، اگر در حد متوسط هستید 8 تا 10 جلسه، اگر اشکالات محدودی دارید حدود 4 جلسه و اگر اشکالات جزئی در درس ریاضی دارید 1 یا 2 جلسه کلاس تدریس خصوصی ریاضی کفایت می کند. البته موارد گفته شده به صورت حدودی است و اگر شما گیرایی خوبی داشته باشید یا مدرس شما سریع تدریس کند در هر حالت ممکن است تعداد جلسات کمتری لازم باشد و اگر بخواهید تمرینات بیشتر، نمونه سوالات امتحانی و .... حل کنید ممکن است تعداد جلسات بیشتری لازم باشد. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که در هر حالت بهتر است کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در طول ترم برگزار شده و به ایام امتحانات موکول نگردد. چون همانطور که گفته شد، در ایام امتحانات مدرسین خوب و با سابقه تدریس خصوصی ریاضی وقت ازاد ندارند و قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در این ایام بالا خواهد بود. برای گرفتن نتیجه بهتر، حین شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. اتفاقا فایده مهم موکول نکردن کلاسهای تدریس خصوصی به ایام امتحانات این است که در طول ترم شما وقت بیشتری برای درس خواندن و حل تمرین و مسئله دارید و مطالب که به تدریج یاد گرفته می شود در ذهن شما باقی می ماند و در جلسه امتحان به خوبی می توانید از آن استفاده کنید. برای یادگیری بهتر درس ریاضی، حل تمرین و مسئله و درس خواندن خودتان کاملا لازم است.

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.