مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب کنیم و درآمد بالایی بدست آوریم؟

چگونه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب کنیم و درآمد بالایی بدست آوریم؟ - اگر می خواهید از تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوب و بالایی کسب نمائید ....
اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، ریاضی مهندسی، حسابان، هندسه، جبر و احتمال ، ریاضیات گسسته، ریاضی ابتدایی، متوسطه و ریاضی دانشگاه و یا ریاضی کنکور و المپیاد ریاضی فعالیت داشته باشید ....
اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید و می خواهید درآمد خودتان را افزایش دهید و یا قصد دارید کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی را شروع نمائید ....
در هر صورت، یک راهکار بسیار عالی برای شروع کسب درامد از تدریس خصوصی ریاضی و یا گسترش کار خودتان در زمینه آموزش ریاضی و افزایش درامدتان از تدریس ریاضیات، درج آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس) است.
ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نام کرده اند. بازدید این سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد. در سایت ایران مدرس بیش از 4000 مقاله آموزشی و بیش از 4000 جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ... ثبت شده و تبلیغات تدریس مدرسین در کنار این مطالب آموزشی نمایش داده خواهد شد. سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. به این معنی که با جستجوی عبارت تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و .... در گوگل سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول تا سوم خواهید دید. متقاضیان تدریس خصوصی در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، مدرس خصوصی ریاضی، آموزش خصوصی ریاضی و .... را جستجو کرده و سایت ایران مدرس را در صدر نتایج خواهند دید. در ادامه با کلیک بر روی سایت ایران مدرس به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. بنابراین با درج تبلیغات تدریس ریاضی به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود.


اگر آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب ثبت کنید (مقاله نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی را بخوانید) و خوب تدریس کنید ( مقاله چگونه در تدریس خصوصی موفق تر باشیم و بهتر عمل کنیم؟ را مطالعه نمائید) می توانید از تدریس ریاضی درآمد بسیار خوبی کسب نمائید. اکثر دانش آموزان و دانشجویان در زمینه آموزش و یادگیری ریاضی اشکال دارند و با درج تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و درامد بالایی کسب کنید. درس ریاضی در تمامی مقاطع و حتی برای کنکور هم بسیار مهم است. اگر بتوانید در زمینه ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید، درامد بسیار بهتری هم می توانید کسب کنید. البته برای ریاضی کنکور والدین سخت تر اعتماد می کنند و برای فعالیت در این زمینه باید رزومه بسیار خوبی داشته باشید و عملکرد عالی ارائه دهید.


1- مطالب را به زبان ساده و از دید دانشجو یا دانش آموز توضیح دهید. حین توضیح درس، سوالاتی از خود دانشجو یا دانش آموز بپرسید که هم وارد بحث شود و هم بازخورد بگیرید و ببینید که آیا درس را متوجه می شود یا نه. اگر در فهم درس اشکال دارد و یا به سوالات شما نمی تواند پاسخ دهد، اشکال از روش تدریس شماست. حداقل در جلسات تدریس خصوصی ریاضی شما باید با دانشجو یا دانش آموز و سطح علمی او همانگ شوید.

2- باید مسائل را از بالا ببینید. اگر خودتان بر مطلب و درس تدریسی تسلط داشته باشید، به راحتی می توانید در نحوه ارائه و بیان درس به نحوی عمل کنید که شاگرد شما آن را خوب متوجه شود. ممکن است یک مبحث واحد از درس ریاضی را برای چند نفر مختلف با چند روش متفاوت توضیح دهید.

3- کلاس ریاضی را متنوع برگزار کنید. هم درس را ارائه دهید، هم تمرین و مسئله حل کنید و در بخشی از کلاس از خود شاگردانتان بخواهید که تمرین حل کنند.

4- همیشه سعی کنید اولین جلسه ای که برای هر کدام از شاگرهایتان برگزار می کنید بهترین جلسه تدریس ریاضی شما باشد. چون به این ترتیب هم کلاسها ادامه پیدا می کند و هم شاگرد شما دید خوبی نسبت به شما پیدا کرده و ممکن است شما را به دیگران معرفی کند. دقت کنید در کار تدریس خصوصی اگر می خواهید موفق باشید باید کیفیت را حفظ کنید.

5- به دانش آموز یا دانشجوی خودتان تمرین بدهید و برای جلسات بعدی تدریس ریاضی حل تمرین را از او بخواهید. کلاسها را با جدیت پیگیری کنید و در حل تمرینها و پیگری حل آن توسط شاگردتان سخت گیر باشید.


6- برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی، تبلیغات و آگهی تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. با درج تبلیغات تدریس ریاضی در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود.

7- درج آگهی تدریس خصوصی ریاضی در سایت ایران مدرس کاملا مفید و پربازده است. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی که در ایران مدرس آگهی ثبت نموده اند بر روی عبارت آموزش خصوصی ریاضی کلیک کنید.

حتما بخوانید: چگونه معلم و دبیر ریاضی موفقی باشیم؟

8- به منظور موفقیت در تدریس ریاضی، روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی عالی عمل کنید و شاگردهایتان را حفظ کنید. پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید و آنهای را پشتیبانی نمائید.

9- برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی به گونه ای تدریس کنید که جایگزین کردن شما سخت باشد. در کلاسهای تدریس ریاضی با شور و اشتیاق و با انرژی تدریس کنید. از وقت کلاس بهترین استفاده را داشته باشید.

10- در نهایت، رمز موفقیت در تدریس ریاضی، موفقیت شاگردهای شما است. اگر بتوانید روندی را به شاگردهایتان ارائه دهید و به گونه ای ریاضی را به آنها یاد بدهید که موفق شوند و نتیجه بگیرند، بدون شک شما هم در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا از آن موفق خواهید بود.



در متن آگهی تدریس خودتان رزومه خوب و کاملی از خودتان ارائه دهید. سوابق کاری خودتان را بنویسید و تمام افتخاراتی که کسب کرده اید را ذکر نمائید. متن آگهی تدریس خودتان را به گونه ای بنویسید که متقاعد کننده باشد و دانش آموز و دانشجو یا والدین آنها متقاعد شوند که با شما تماس بگیرند. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی، درج اگهی تدریس ویژه بهترین راهکار است. اگر از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید باید هر جلسه درصدی از حق التدریس را به انها پرداخت نمائید. در صورتیکه، اگر به صورت مستقل کار کنید کل مبلغ را برای خودتان بر می دارید. سایت ایران مدرس بازدید بالایی دارد و در ایام امتحانات بازدید آن به بالای 28000 بازدید در روز هم رسیده است. با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت آگهی شما در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد. در متن آگهی تدریس خودتان اسم تمامی دروسی که می توانید تدریس کنید (مانند ریاضی 1 دبیرستان، ریاضی عمومی دانشگاهی، ریاضیات مهندسی، ریاضی گسسته، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی، هندسه تحلیلی و ....) را بنویسید. به این ترتیب بازدهی آگهی شما و بازدید آن افزایش می یابد. همین الان به بازدید آگهی های تدریس ویژه که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نشان داده می شود نگاهی بندازید. بعضی از آگهی های تدریس بازدید بیش از 60000 بازدید هم دارند. یعنی متقاضیان تدریس خصوصی آگهی را بیش از 60000 بار مشاهده کرده اند. اگر آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب بنویسید این بازدید کننده ها به مشتری تبدیل شده و می توانید از کار تدریس ریاضی درآمد خوبی کسب کنید.
ریاضی و زبان دروسی هستند که در فصل تابستان هم متقاضی برای تدریس خصوصی آنها وجود دارد. با فعالیت در زمینه آموزش ریاضی ابتدایی، ریاضی متوسطه و دبیرستان، ریاضی دانشگاهی، زبان انگلیسی دبیرستان و دانشگاه، زبان فرانسه و آلمانی و سایر زبانهای خارجی می توانید درامد خوبی بدست آورید و در زمینه تدریس خصوصی موفق شوید. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در درس ریاضی اشکال دارند و اشکالات هم به صورت پایه ای و مفهومی می باشد و در کلاسهای مدرسه و دانشگاه قابل رفع کردن نیست. کلاسهای خصوصی ریاضی فرصت مناسبی برای یادگیری و آموزش بهتر درس ریاضی است. زبان انگلیسی هم در مقطع دبیرستان و دانشگاه و هم برای کنکور و موفقیت در کنکور درس مهمی است. در کلاسهای خصوصی زبان بهتر می توان این درس را یاد گرفت.
ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و با درج آگهی و تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، متقاضیان تدریس زیادی از آگهی شما بازدید خواهند کرد. در این وب سایت جزوات آموزشی ریاضی، نمونه سوالات امتحانی ریاضی، تست کنکور و جزوات کنکور ریاضی، حل تمرینات کتابهای درسی ریاضی و .... هم ارائه شده است و در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است و تبلیغات تدریس شما در بین آگهی های مختلف با موضوعات متفاوت گم نخواهد شد. تمامی بازدیدکنندگان ایران مدرس در جستجوی لیست مدرسین تدریس خصوصی و یا مطالب آموزشی وارد این سایت می شوند و برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی و تدریس ریاضی ایران مدرس بهترین گزینه است. همین الان در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی حسابان و .... را جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در صدر نتایج (جایگاه اول تا سوم) قرار دارد. همین امر باعث می شود متقاضیان تدریس خصوصی آگهی تدریس شما در زمینه آموزش ریاضی و یا سایر دروس را به راحتی پیدا کنند و با شما تماس بگیرند. با توجه به مطالب گفته شده، ایران مدرس بهترین سایت برای درج تبلیغات تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری است. هر جای ایران که ساکن هستید، برای کسب درامد از تدریس خصوصی ریاضی فرصت ثبت تبلیغات در ایران مدرس، به عنوان تخصصی ترین سایت آگهی تدریس خصوصی را از دست ندهید.
علاوه بر موفقیت در جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی، عوامل دیگری هم بر موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و کسب درامد بالا از کار تدریس ریاضی موثر است. اگر می خواهید جزو مدرسین پردرآمد باشید و پول خوبی از تدریس ریاضی بدست آورید، باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید. هندسه، جبر، حسابان، دیفرانسیل، ریاضی دبیرستان، ریاضی دانشگاهی، ریاضی مهندسی، معادلات، محاسبات عددی و یا هر درس دیگری را که تدریس می کنید، در مرحله اول باید خودتان به صورت کامل بر آن مسلط باشید. هر چه میزان تسلط شما بر دروس تدریسی خودتان بیشتر باشد، در کار تدریس موفق تر خواهید بود و فن بیان شما هم بهتر خواهد شد. چون به جای اینکه حین تدریس ریاضی خودتان درگیر فهمیدن مطلب باشید، کلمات و اصطلاحات مناسبتری را انتخاب می کنید و مطالب را بهتر و در زمان کمتری ارائه خواهید کرد. در مرحله بعد، اگر می خواهید شاگردهای زیادی داشته باشید و واقعا از تدریس ریاضی درامد بالایی بدست آورید باید نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید. سعی کنید روند برگزاری کلاسها، مطالبی که ارائه می کنید، تمریناتی که به شاگرداهایتان میدهید و راهنمایی ها و مشاوره های شما به گونه ای باشد که در نهایت شاگردهایتان نتیجه بگیرند و در امتحان ریاضی و یا کنکور ریاضی بهترین نتیجه را بگیرند. به این ترتیب هم ترمهای بعد برای تدریس سایر دروسشان با شما تماس می گیرند و هم شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی خواهند کرد. برای موفقیت در تدریس ریاضی، تلاش کنید شاگردهایتان موفق شوند.
درسهای ریاضی و فیزیک متقاضیان زیادی برای تدریس خصوصی دارد. همین الان در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید و کلیک اسپیس را بزنید تا فاصله بیفتد، خواهید دید که در پیشنهادهای گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک وجود دارد. این پیشنهادهای گوگل بر مبنای جستجوی کاربران است. به این معنی که این عبارتهای پیشنهادی را کاربران بیشتر جستجو کرده اند. پس مشخص است اگر در این زمینه خوب فعالیت داشته باشید و بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و در کنار آن برای جذب شاگرد خوب کار کنید می توانید درآمد بالایی از کار تدریس خصوصی بدست آورید. کار تدریس خصوصی انعطاف زمانی بالایی دارد و حتی به عنوان کار و شغل دوم در کنار کار اصلی خودتان و یا در کنار درس و تحصیل خودتان (اگر دانشجو هستید) هم می توانید به ان بپردازید. بسیاری از مدرسینی که درس ریاضی تدریس می کنند در کنار آن فیزیک را هم تدریس می کنند. شما برای شاگردهایی که جذب می کنید می توانید هر دو درس را تدریس کنید. البته نحوه تدریس این دو درس با هم کمی متفاوت است. در درس ریاضی در بسیاری از موارد روابط و فرمولها ارائه می شود و هدف یادگیری انجام محاسبات ریاضی است در حالیکه در درس فیزیک روابطی که ارائه می شود مفهومی می باشد و باید در کنار ارائه انها معنی فیزیکی این روابط هم به خوبی تشریح گردد. برای مطالعه در زمینه نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی مقاله چگونه درآمد خودمان از تدریس خصوصی را دو برابر کنیم؟ را بخوانید.
چگونه تعداد شاگردهای خودمان را افزایش دهیم؟ برای افزایش تعداد شاگردهای خودتان همانطور که گفته شد راهکارهای مختلفی وجود دارد. باید انواع روشهای جذب شاگرد را امتحان کنید. در اوایل کار ممکن است در طول ترم 2 یا 3 شاگرد بیشتر نداشته باشید. البته در اوایل کار در هر کاری درامد خیلی بالا نخواهد بود. چون با افزایش سابقه کار و تجربه شما، هم خودتان روشهای بهتری برای جذب شاگرد پیا خواهید کرد و هم متقاضیان تدریس ریاضی و والدین آنها به مدرسین با تجربه بیشتر اعتماد خواهند کرد. البته نکته مهمی را باید مد نظر داشته باشید. وقتی تعداد شاگردهای شما افزایش می یابد که شاگردهای راضی داشته باشید. بنابراین تمرکز خودتان را روی دو مطلب بگذارید. اول اینکه انواع روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید (مطالعه این مقاله هم در این زمینه کاملا مفید است) و دوم اینکه تلاش کنید شاگردهای خودتان را به هر نحوی که شده به نتیجه مطلوب برسانید. شما باید شاگردهایتان را به سمت موفقیت هدایت کنید. در کلاسهای خصوصی، مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه؛ وظیفه شما فقط درس دادن نیست و تدریس بخشی از کار شما خواهد بود. در این کلاسها حداقل در ذهن خودتان مسئولیت نتیجه گرفتن شاگردهایتان را به عهده بگیرید و از هر تلاشی برای موفقیت آنها دریغ نکنید. به این ترتیب ترمهای بعد همین شاگردهایتان هم بر می گردند (برای درسهای دیگرشان) و شاگردهای جدید هم جذب خواهید کرد و تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. 

چه افرادی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مناسب هستند؟ در این زمینه در بخشهای قبل هم به صورت مفصل توضیحاتی ارائه شده است. در مرحله اول افرادی که به ریاضی علاقه دارند و از تدریس و یادگیری آن لذت می برند برای فعالیت در این زمینه مناسب تر هستند. در ضمن افرادی که قصد دارند در زمینه آموزش ریاضی فعالیت کنند باید توانایی کافی در این زمینه داشته باشند. البته این دو عامل جدا از هم نیستند. معمولا وقتی شما از درسی خوشتان می آید آن درس را خوب بلد هستید. برای فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی به صورت کلی داشتن فن بیان خوب لازم است. البته اشتیاق برای تدریس و تسلط بر درس باعث می شود فن بیان خوبی هم داشته باشید. وقتی شما مطلبی را بسیار خوب بلد هستیدو از هر جنبه ای بر ان احاطه دارید و در کنار آن از آموزش دادن آن لذت می برید، در این حالت فرد یا افراد حاضر در کلاس از نحوه تدریس شما لذت خواهند برد.

با توجه به موارد گفته شده، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فعالیت در زمینه آموزش ریاضی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. البته باید در زمینه های مختلف از جمله ارائه تدریس عالی، امتحان کردن راهکارهای مختلف جذب شاگرد، جلب رضایت شاگردها، به نتیجه رساندن شاگردهایتان و .... عملکرد خوبی داشته باشید.

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.