مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی پول خوبی در بیاوریم و درامد بالایی کسب کنیم؟

اگر می خواهید از تدریس ریاضی پول خوبی در بیاورید ... اگر به کار تدریس ریاضی علاقه مند هستید .... اگر قصد دارید به عنوان یک معلم پردرآمدو موفق در زمینه آموزش خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید ... اگر خودتان در دبیرستان و دانشگاه در درس ریاضی عالی بوده اید و می خواهید روشهای خوبی که برای حل مسائل و موفقیت در امتحان بلد هستید را به شاگردهایتان آموزش بدهید .... در هر صورت، برای کسب درامد بالا از تدریس ریاضی ادامه این مطلب را بخوانید. ریاضی درس پرمتقاضی ای برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی است. اگر در زمینه تدریس ریاضی خوب عمل کنید با اطمینان کامل درامد خوبی خواهد داشت. درس شیمی (به عنوان مثال) را ممکن است همه لازم نداشته باشند یا در مقطع ابتدایی و متوسطه اول این درس کلاس خصوصی لازم نداشته باشد ولی ریاضی در همه ی مقاطع متقاضی تدریس دارد. در دوره ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و .... افراد زیادی متقاضی تدریس ریاضی هستند. در گوگل هم عبارت تدریس خصوصی را جستجو کنید در عبارتهای پرسرچ تدریس خصوصی ریاضی را هم به شما نشان خواهد داد. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی شرایط کاملا مهیا است و متقاضیان زیادی در این زمینه وجود دارد. کافی است خودتان بر ریاضی مسلط باشید، روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید، هوای شاگردهایتان را داشته باشید و آنها را به نتیجه مطلوب مورد نظرشان برسانید. پول خودش خواهد آمد. درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مقطع تحصیلی: اگر می خواهید درآمد شما از کار تدریس ریاضی بیشتر باشد، در مقاطع تحصیلی بالاتر تدریس کنید. تدریس برای تیزهوشان و یا تدریس ریاضی کنکور هم به نسبت تدریس ریاضی دبیرستان درآمد بالاتری دارد.
درآمد تدریس خصوصی ریاضی و محل تدریس ریاضی: معمولا هزینه تدریس ریاضی در آموزشگاه با هزینه تدریس ریاضی در منزل متفاوت است. اگر می خواهید درآمد شما از کار تدریس افزایش پیدا کند، در مرحله اول کلاسهایی را قبول کنید که خودتان نزدیک باشد و در مرحله بعد کلاسها را در منزل برگزار نمائید. دانش آموزان و دانشجویان برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل را ترجیح می دهند و حاضر هستند هزینه بالاتری برای آن پرداخت کنند چون رفت و آمدی برای حضور در کلاس نخواهند داشت.
درآمد تدریس خصوصی ریاضی و زمان برگزاری کلاسها: در ایام امتحانات درآمد مدرسین ریاضی و سایر دروس از کلاسهای تدریس خصوصی افزایش پیدا می کند. در ایام امتحانات وقت مدرسین پر شده و در بسیاری از اوقات هماهنگ کردن با مدرسین سخت می شود. بنابراین هزینه کلاسها هم بالاتر خواهد بود. وقت خودتان را تا حدودی برای ایام امتحانات آزاد بگذارید و با جذب شاگرد در ایام امتحانات درآمد خوبی از تدریس ریاضی و .... کسب کنید.



کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و تبلیغات اینترنتی موفق تدریس



روی کار تدریس خصوصی ریاضی به صورت پاره وقت می توان حساب کرد و یا تمام وقت؟ کار تدریس خصوصی ریاضی را هم به صورت پاره وقت و هم به صورت تمام وقت می توان انجام داد. اگر وقت شما کاملا آزاد است، تدریس خصوصی ریاضی را به صورت تمام وقت انجام دهید. اگر فعلا شاگردهای کمی دارید و یا اصلا شاگرد جذب نکرده اید ایرادی ندارد. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. در اینترنت برای کار تدریس خودتان تبلیغ کنید. با آموزشگاهها و موسسات مختلف تماس بگیرید. درس ریاضی را بخوانید و بر آن مسلط شوید. جزواتی برای خودتان تهیه کنید و خلاصه ای از آن را در اینترنت و در همین سایت با اسم خودتان منتشر کنید. تسلط خودتان بر درس ریاضی را افزایش دهید. به تدریج شاگردهای شما افزایش می یابد. درآمدی برای خودتان تعیین کنید. مثلا روی کاغذ بنویسید : "از امروز تا یکسال دیگر مبلغ 50 میلیون تومان از کار تدریس درآمد بدست آورده ام" و در زیر آن هر درآمدی که بدست آوردید را یادداشت نمائید. برای خودتان هدف تعیین کنید و در زمینه جذب شاگرد و افزایش تسلط خودتان بر درس ریاضی فعال باشید.اگر کارمند یا دانشجو هستید به صورت پاره وقت در زمینه تدریس ریاضی می توانید فعالیت کنید. حتی ممکن است درآمد کار تدریس به صورت پاره وقت از کار اصلی شما بیشتر شود. در ایام دانشجویی هم برای کسب درآمد به صورت نیمه وقت می توانید روی کار تدریس حساب کنید.
یکی از مهمترین پارامترها برای داشتن درآمد بالا از تدریس ریاضی، داشتن تعداد شاگردهای زیاد است. برای افزایش تعداد شاگردهایتان تبلیغات تدریس خودتان در همین سایت را ویژه کنید. آگهی های ویژه مستلزم پرداخت هزینه است و در عوض بازدهی بالاتری دارد.
علاوه بر امتحان راهکارهای مختلف برای جذب شاگرد، باید سعی کنید شاگردهای خودتان را هم حفظ کنید. رضایت شاگردهای شما مهمترین عامل در کسب درامد بالا از تدریس خصوصی است. اگر ترمهای بعد شاگردهای شما دوباره تماس گرفتند، موفقیت شما تضمینی است.
برای کسب درامد بالا و پول دراوردن از تدریس خصوصی ریاضی تلاش کنید کلاسهایی با کیفیت عالی داشته باشید. به گونه ای تدریس کنید که جایگزین کردن شما سخت باشد. میزان درآمد شما در هر کاری نسبت مستقیم با میزان سختی جایگرین کردن شما در آن کار دارد.
مسلما برای خوب پول درآوردن از تدریس و تدریس خصوصی ریاضی یک عامل موثر تعداد شاگردهایی است که شما دارید. با قیمت فعلی که برای کلاسهای تدریس خصوصی خودتان در نظر دارید، هر چه تعداد شاگردهای بیشتری داشته باشید به تناسب آن درآمد شما هم از کار تدریس بیشتر و بیشتر خواهد شد. البته ممکن است فکر کنید قیمت کلاسهای خصوصی خودتان را افزایش دهید تا از این روش درآمد خودتان را بیشتر کنید. در طول زمان و به مرور این روش هم می تواند موثر باشد ولی با افزایش سابقه کاری و افزایش ساعت کاری خودتان این راهکار عملی است و اگر قیمتهای کلاسهای خصوصی ریاضی را خیلی افزایش دهید باعث کاهش تعداد شاگردهای شما خواهد شد. باید سعی کنید قیمت مناسبی برای کلاسهای خودتان ارائه دهید. قیمتی که در نظر می گیرید هم نباید خیلی بالا باشد که باعث شود تعداد شاگردهای خیلی کمی داشته باشید و هم نباید خیلی کم باشد که با وجود داشتن کلاسهای خیلی زیاد درامد شما باز هم زیاد نشود. با توجه به قیمت مناسبی که برای کلاسهای خصوصی خودتان در نظر گرفته اید، باید سعی کنید با تبلیغات بیشتر و عملکرد بهتر تعداد شاگردهایتان را افزایش دهید. دو موردی که ذکر شد بسیار مهم است. افزایش تعداد شاگردهای و گسترش فعالیت شما در زمینه آموزش خصوصی ریاضی از هر دو طریق تبلیغات و فعالیت بیشتر و همچنین بهبود عملکرد و عملکر بهتر ممکن است. برای مشاهده لیست مدرسینی که در  سایت (ایران مدرس) برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی آگهی و تبلیغ ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی کلیک کنید.

اگر می خواهید برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی آگهی تدریس خصوصی درج نمائید و درآمد کسب کنید، ایران مدرس بهترین گزینه برای شما است. سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی ریاضی مانند تدریس خصوصی ریاضی دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معلادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج (جایگاه 1 تا 3) قرار دارد. به این ترتیب وقتی متقاضیان تدریس ریاضی در جستجوی مدرس ریاضی در گوگل این عبارتها را وارد کنند، ایران مدرس را در صدر نتایج خواهند دید و با کلیک بر روی آن به سمت تبلیغات شما هدایت خواهند شد. ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و آگهی تدریس ریاضی شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد. علاوه بر موارد گفته شده، در این وب سایت بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوال امتحانی، مقالات آموزشی در زمینه نحوه مطالعه ریاضی و سایر دروس و .... نیز ثبت شده است و در صورتیکه آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، تبلیغات شما علاوه بر صفحه اصلی و صفحات داخلی بخش تدریس خصوصی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری هم وجود دارد و آگهی های تدریس ویژه در این بخش هم نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب می توانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی کنکور هم شاگرد جذب کنید. برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی فرصت درج اگهی در سایت ایران مدرس را از دست ندهید.

اگر می خواهید از تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک درامد بالایی کسب کنید بهترین راهکاری که وجود دارد این است که آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. با درج آگهی و تبلیغات در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک در این سایت تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد. درج اگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی بالاتری دارند. آگهی های تدریس ویژه در کنار بیش از 10000 مطلب آموزشی هم نمایش داده شده و بنابراین احتمال جذب شاگرد و بدست آوردن درآمد بالاتر از تدریس خصوصی فراهم خواهد بود. ثبت آگهی تدریس ریاضی و فیزیک به نسبت همکاری با آموزشگاهها درآمد بالاتری دارد. چرا که هر جلسه تمام مبلغ حق التدریس را برای خودتان برخواهید داشت. وقتی از طریق آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد جذب می کنید هر جلسه 30 تا 40 درصد حق التدریس را باید به آموزشگاه پرداخت کنید یعنی از هر 100 جلسه تدریس 30 تا 40 جلسه را به صورت رایگان کار می کنید. وقتی از طریق ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس شاگرد جذب می کنید، کل مبلغ دریافتی را برای خودتان بر می دارید و در ضمن قیمت کلاسهای تدریس خصوصی را هم خودتان تعیین می کنید. وقتی به صورت مستقل و از طریق ثبت تبلیغات تدریس خصوصی شاگرد جذب می کنید در نهایت درآمد بالاتری خواهید داشت. حتی اگر آگهی تدریس ویژه ثبت کنید و هزینه ای پرداخت کنید، در نهایت با یکی دو جلسه کلاس این هزینه جبران شده و در ادامه تمامی مبلغ را برای خودتان بر خواهید داشت. - اگر شاگردهای شما موافق بودند می توانید از تدریس خصوصی آنلاین استفاده کنید. به این ترتیب اصلا وقت شما در مسیر تلف نخواهد شد. تدریس خصوی آنلاین ریاضی و فیزیک و سایر دروس برای کسب درآمد بالا بازدهی خوبی دارد و می توانید از هر جای ایران شاگرد جذب کنید.
- در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک درس را به صورت مفهومی توضیح دهید و مثالهای عملی و کاربردی استفاده نمائید. شاگردهای شما چنین حالتی را دوست خواهند داشت و از اینکه به صورت عملی می توان از این روابط استفاده کرد لذت خواهند برد.
-برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری باید کاری کنید که غیر قابل جایگزین شوید و شاگردهای شما هیچ وقت به ذهنشان خطور نکند مدرس دیگری را جایگزین شما کنند. کار اضافه انجام دهید. پشتیبان و حمایتگر باشید و به کار تدریس متعهد.
- با همکاران دیگر خودتان در ارتباط باشید. به عنوان مثال اگر با یک مدرس تدریس خصوصی شیمی خوب ارتباط داشته باشید شما می توانید شاگردهای خودتان را به ایشان معرفی کنید و از ایشان برای دروس ریاضی و فیزیک شاگرد بگیرید. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید.

از تدریس خصوصی ریاضی چه درآمدی می توان کسب کرد؟ اینکه از تدریس خصوصی ریاضی بتوانید چه درآمدی کسب کنید به عوامل مختلفی از جمله شهر محل زندگی شما، نحوه فعالیت شما برای جذب شاگرد، چگونگی ارائه درس توسط شما در جهت حفظ شاگردهایتان و .... بستگی دارد. ممکن است یک مدرس ریاضی 2 میلیون تومان در ماه بتواند درامد کسب کند و مدرس ریاضی دیگری 5 میلیون تومان و حتی بیشتر. بهترین راهکار این است که درآمدی که خودتان تا تا به حال از تدریس خصوصی و تدریس ریاضی داشته اید را ملاک قرار دهید و سعی کنید هر ترم 10 تا 15 درصد درآمد خودتان را افزایش دهید. کار تدریس ریاضی مزیتی که دارد این است که مثل کارهای کارمندی نیست که کنترلی روی درآمد و حقوق دریافتی خودتان نداشته باشید. به وضوح اگر در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید در نهایت درامد شما از کار تدریس بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال اگر روی نحوه تدریس خودتان کار کنید و مسلط تر شوید و یا روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و شاگردهای بیشتری جذب کنید، در این حالت درامد شما به تدریج می تواند از کار تدریس بیشتر و بیشتر شود. بنابراین برای میزان درامدی که از کار تدریس ریاضی بدست می آورید سقفی قائل نشوید. نکته دیگر اینکه می توانید خودتان را کپی کنید و به این ترتیب بازهم بیشتر پول در بیاورید. در سایت (ایران مدرس) در کنترل پنل و در بخش فروشگاه می توانید جزواتی برای فروش ثبت نمائید و از این طریق هم درامد کسب کنید. یه به صورت دیگر با بعضی از موسسات که در زمینه تولید فیلم آموزشی تدریس ریاضی فعالیت دارند همکاری کنید و با تولید فیلم آموزش ریاضی به شکل دیگری هم درامد کسب کنید. 

چه افرادی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مناسب هستند؟ در این زمینه در بخشهای قبل هم به صورت مفصل توضیحاتی ارائه شده است. در مرحله اول افرادی که به ریاضی علاقه دارند و از تدریس و یادگیری آن لذت می برند برای فعالیت در این زمینه مناسب تر هستند. در ضمن افرادی که قصد دارند در زمینه آموزش ریاضی فعالیت کنند باید توانایی کافی در این زمینه داشته باشند. البته این دو عامل جدا از هم نیستند. معمولا وقتی شما از درسی خوشتان می آید آن درس را خوب بلد هستید. برای فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی به صورت کلی داشتن فن بیان خوب لازم است. البته اشتیاق برای تدریس و تسلط بر درس باعث می شود فن بیان خوبی هم داشته باشید. وقتی شما مطلبی را بسیار خوب بلد هستیدو از هر جنبه ای بر ان احاطه دارید و در کنار آن از آموزش دادن آن لذت می برید، در این حالت فرد یا افراد حاضر در کلاس از نحوه تدریس شما لذت خواهند برد.


درآمد تدریس ریاضی


درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی

در این بخش مطالبی در رابطه با درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی ارائه می ......



برای موفق شدن در تدریس ریاضی و کسب درامد بالا در این بخش توضیحاتی ......



اگر می خواهید در آموزش و تدریس ریاضی موفق شوید و در آغاز راه هستید موارد زیر را در نظر داشته باشید. ......

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.