مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی بیشتر درآمد کسب کنیم؟

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و درآمد بالاتری بدست آورید در سایت ایران مدرس (به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) ثبت نام کنید و آگهی تدریس ریاضی خودتان را به صورت رایگان یا در صورت تمایل به شکل ویژه ثبت کنید. توجه بفرمائید درج تبلیغات تدریس ریاضی در ایران مدرس کاملا رایگان است و فقط در صورت تمایل شما می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید تا در موقعیت مناسبتری و بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران قرار گیرد.

برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس و جذب شاگرد از این طریق می تواند کاملا موثر باشد. هر چه بیشتر این روش را جدی بگیرید و روی آگهی و تبلیغ خودتان بیشتر کار کنید احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد. البته روشهای دیگری هم برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و جذب شاگرد وجود دارد. اگر می خواهید هیچ وقت پولی را برای تبلیغات از دست ندهید و در این حد هم ریسک نمی کنید بهتر است با آموزشگاهها تماس بگیرید و از طریق آنها شاگرد جذب نمائید. البته همانطور که می دانید خود آموزشگاهها برای جذب شاگرد تبلیغ می کنند و هزینه آن را به صورت 30 درصد مبلغ حق التدریس از شما خواهند گرفت. پس یا باید خودتان هزینه تبلیغات را بپردازید و یا جذب شاگرد را به عهده آموزشگاهها بگذارید و از هر یک میلیون تومان درامدی که خواهید داشت 300 تا 400 هزار تومان آن را به آموزشگاه پرداخت کنید. البته باز هم یادآور می شود ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و اگر بخواهید می توانید آن را ویژه کنید.



iranmodares


برای کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری بهتر است به صورت مستقل کار کنید. می توانید از طریق ثبت تبلیغات تدریس در روزنامه، سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس و یا www.tadris-riazi.com و یا www.irankonkur.com و ....، چاپ و توزیع تراکت، درج اگهی در سایتهای آگهی عمومی مانند ایستگاه و ایران تجارت و www.soodiran.com و .... برگزاری کلاسهای تدریس رایگان در مدارس و گرفتن شاگرد در ادامه آن و .... شاگرد جذب کنید. در ضمن، به صورت همزمان هم می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی و همکاران خودتان در ارتباط باشید. خوبی مستقل کار کردن این است که قیمت کلاسهای ریاضی را خودتان تعیین می کنید و کل مبلغ حق التدریس را هم برای خودتان بر خواهید داشت. در این روند ممکن هم است که یکی از تبلیغات شما بازدهی خوبی نداشته باشد و کمی پول هم از دست بدهید. ولی به هر حال خیلی بهتر از این است که هر جلسه و هر جلسه 30 یا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه بدهید. به هر حال انتخاب با خود شماست.

برای کسب درآمد بیشتر از تدریس ریاضی روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید، شاگردهای بیشتری جذب کنید (مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) را بخوانید) ، تسلط خودتان را بر درس ریاضی افزایش دهید و تلاش خودتان برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان را افزایش دهید. مطالعه مقاله درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی می تواند خیلی مفید باشد و به کسب درآمد بالای شما از تدریس ریاضی کمک کند.

چگونه ریاضی را خوب یاد بگیریم و درست بخوانیم

اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید و تا به حال اینطور نبوده است در خودتان تغییرات مثبتی ایجاد کنید. اگر قصد دارید در یادگیری درس ریاضی به صورت مفهومی و پایه ای موفق باشید و تا به حال در امتحان ریاضی نمره خوبی نگرفته اید مطمئنا نباید همان روند قبلی را ادامه دهید. برای بدست آوردن نتایج متفاوت و مثبت و ایجاد تغییرات پایه ای باید در نحوه برنامه ریزی، نحوه درس خواندن و چگونگی تنظیم زمان خودتان تغییرات پایه ای ایجاد کنید. اگر ترمهای قبل در درس ریاضی نمره خوبی گرفته اید و موفق بوده اید که بسیار خوب است و همان روند را ادامه دهید اما اگر موفق نبوده اید و نمرات کمی گرفته اید تغییر ایجاد کنید. با انجام همان کارهای قبل به همان نتایج قبلی خواهید رسید.

اگر تا به حال ریاضی را خوب یاد نگرفته اید از این به بعد، همان طور که گفته شد، با ایجاد تغییرات مثبت باید تلاش کنید درست درس بخوانید و ریاضی را خوب یاد بگیرید. به صورت خلاصه مجموعه کارهایی که می تواند منجر به یادگیری بهتر ریاضی شود را ذکر می کنیم. برای یادگیری خوب درس ریاضی و موفق شدن در آن مواردی که در ادامه ذکر می شود می تواند مفید و موثر باشد: حضور کامل در کلاسهای ریاضی در مدرسه و دانشگاه و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در صورت لزوم، حضور فعال در کلاس درس و نشستن در ردیف جلو، خوب گوش دادن، نوشتن جزوه و سوال پرسیدن، استفاده کامل از کلاسهای ریاضی و تلاش برای یادگیری درس در همان کلاس درس، مطالعه درس در طول ترم به گونه ای که از مباحث عقب نیفتید، حل تمرین و مسئله به اندازه کافی به گونه ای که مطالب به خوبی برای شما جا بیافتد، خواندن کتاب درسی ریاضی و در اولویت قرار دادن آن، استفاده از کتابهای کمک آموزشی معتبر و نه هر کتاب کمک آموزشی ای، استفاده درست از حل المسائل به این معنی که اول خودتان تلاش کنید تمرین را حل کنید و راه حلی بنویسید و بعد از آن کتاب حل تمرین را نگاه کنید، برنامه ریزی در طول ترم و داشتن نظم.

توجه به مواردی که در بالا ذکر شد می تواند در یادگیری بهتر و آموزش درست ریاضی بسیار مهم باشد. برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله با این روشها ریاضی را بهتر و سریع تر یاد بگیرید یا چگونه ریاضی را بهتر یاد بگیریم و یا چگونه در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شویم؟ را مطالعه نمائید. مهمترین تغییری که برای گرفتن نتیجه خوب در امتحان ریاضی باید در خودتان ایجاد کنید این است که در طول ترم درس ریاضی را بخوانید و مطالعه و حل تمرین و مسئله آن را برای ایام امتحانات باقی نگذارید.

سایتهای معتبر و پربازدید تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی

سایتهای معتبر و پربازدید تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی در این بخش معرفی می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید یکی از بهترین روشها درج تبلیغات تدریس در اینترنت و در سایتهای پربیننده آگهی تدریس ریاضی است. البته می توانید در روزنامه تبلیغ کنید و یا تراکت هم چاپ و توزیع نمائید ولی مطمئنا گستردگی و بازدهی تبلیغات اینترنتی را ندارد. اگر تبلیغ تدریس ریاضی خودتان را خوب بنویسید، به تدریس ریاضی علاقه داشته باشید و بر آن مسلط باشید مطمئنا می توانید درآمد بالایی کسب کنید. در ادامه سایتهای معتبر و پربازدید تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی معرفی می گردد.

اولین وب سایتی که برای درج اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی می توانید به آن مراجعه کنید سایت www.iranmodares.com است. سایت ایران مدرس بزرگترین، قدیمی ترین و پربازدیدترین وب سایتی است که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارد. درج اگهی تدریس در این وب سایت و همه ی وب سایتهایی که در ادامه معرفی می شود کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل و خواست خودتان می توانید تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را ویژه کنید. آگهی های تدریس ویژه به نسبت آگهی های رایگان در موقعیت بالاتری نمایش داده شده و بازدید بیشتری می گیرد. البته اگر می خواهید تبلیغات شما نتیجه بگیرد باید علاوه بر ثبت آگهی در سایتهای معتبر و پربازدید خودتان هم متن آگهی تدریس را خوب و قانع کننده بنویسید. در ایران مدرس تبلیغات شما دیده خواهد شد ولی اینکه آیا این بازدید منجر به تماس با شما شود به این بستگی دارد که چقدر متن آگهی شما خوب و قانع کننده نوشته شده باشد. مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه کاملا مناسب است. ایران مدرس تا سال 97 نزدیک به 18000 مدرس ثبت نامی دارد و کاملترین لیست مدرسین را در این وب سایت می توانید مشاهده کنید. در ایران مدرس بیش از 10000 جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ... برای درس ریاضی و سایر دروس ثبت شده است و با درج تبلیغات تدریس ویژه در این سایت آگهی شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. اگر در جستجوی سایتهای معتبر و پربازدید تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی هستید ایران مدرس را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها از دست ندهید. برای عبارتهایی مانند تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و .... ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و جایگاههای اول یا دوم قرار دارد.

سایت دیگری که برای ثبت تبلیغات تدریس ریاضی می توانید به آن مراجعه نمائید سایت www.tadris-riazi.com است. سایت تدریس ریاضی به صورت کاملا تخصصی و اختصاصی در زمینه آگهی تدریس ریاضی فعالیت دارد. اگر در سایت ایران مدرس در زمینه تدریس سایر دروس هم امکان ثبت آگهی وجود داشت، در این وب سایت فقط در زمینه آموزش ریاضی می توان تبلیغات درج نمود. نتیجه این است که این وب سایت هم از نظر گوگل بهینه است و برای ثبت آگهی آموزش ریاضی کاملا موثر و مفید می باشد. در سایت تدریس ریاضی هم درج آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی کاملا رایگان است و فقط اگر خودتان خواستید می توانید آگهی را ویژه کنید. مسلما آگهی های تدریس ریاضی ویژه در جایگاههای بالاتری نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرند. باز هم توجه کنید متن آگهی را خوب بنویسید و کپی آگهی شما در ایران مدرس هم نباشد. یعنی برای هر سایت آگهی خودش را بنویسید. در سایت تدریس ریاضی هم اگر تبلیغات خودتان را ویژه کنید، علاوه بر صفحه اصلی سایت، در کنار مقالات آموزشی هم تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد و این باعث خواهد شد آگهی شما باز هم بیشتر دیده شود. حداقل 50 درصد اینکه آگهی شما نتیجه خوبی داشته باشد به این بستگی دارد که متن آگهی را چقدر خوب می نویسید و آیا رزمه کاملی ارائه می کنید یا نه. متن آگهی را خوب و متقاعد کننده بنویسید. مطالعه مقاله عوامل موفقیت در تدریس ریاضی هم برای موفقیت در تدریس ریاضی کاملا مفید است.

اگر قصد دارید در زمینه تدریس ریاضی کنکور که خیلی پردرآمد هم است فعالیت کنید سایت www.irankonkur.com گزینه بسیار خوبی برای ثبت آگهی شما است. ایران کنکور به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس کنکور، مشاوره کنکور، انتخاب رشته و .... فعالیت دارد. درج اگهی تدریس ریاضی کنکور در این سایت برای جذب شاگرد موثر است. البته خودتان بهتر می دانید که چون کنکور سرنوشت ساز است والدین با سخت گیری تمام مدرس را انتخاب می کنند. بنابراین برای فعالیت در این زمینه باید توانایی های لازم را در خودتان ایجاد کنید و متن آگهی تدریس را خیلی عالی بنویسید. در این زمینه مطالعه بهترین سایت تبلیغات تدریس کنکور و آگهی کنکوری را مطالعه نمائید.

علاوه بر سایتهای تخصصی معرفی شده در بالا می توانید در سایتهای عمومی آگهی اینترنتی مانند سایت سودایران www.soodiran.com که یک بخش تخصصی برای تبلیغات تدریس خصوصی به آدرس .... دارد هم آگهی تدریس ریاضی خودتان را ثبت نمائید. درج اگهی در این وب سایت هم رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید. سایت سودایران هم یکی از سایتهای معتبر تبلیغات اینترنتی است و برای درج آگهی تدریس ریاضی می تواند بازدهی خوبی داشته باشد. سعی کنید برای هر کدام از سایتهای معرفی شده آگهی متفاوتی بنویسید و حتی اگر مواردی که می نویسید یکسان است جمله بندی متفاوت باشد. آگهی های شما بهتر است بیش از 300 کلمه نوشته داشته باشد. با ثبت آگهی تدریس در این وب سایتها، تبلیغ شما دیده خواهد شد. اینکه چقدر در جذب شاگرد موفق باشید به خودتان و نحوه نوشتن متن آگهی و اینکه چقدر بر تدریس و دروس تدریسی مسلط باشید هم بستگی دارد. مطالعه مقاله عوامل موثر بر تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی می تواند کاملا مفید باشد.

برای موفقیت در تدریس ریاضی علاوه بر اینکه سعی می کنید در سایتهای معتبر آگهی خودتان را ثبت کنید موارد دیگری را هم باید در نظر داشته باشید. اگر به تدریس ریاضی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. بر درس ریاضی به صورت کامل مسلط باشید و در جلسه اول خصوصا عالی عمل کنید. ریاضی یکی از دروس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی است و در صورتیکه خودتان عملکرد خوبی داشته باشید می توانید موفق باشید و درآمد بالایی بدست آورید.

دروس ریاضی و فیزیک را بهتر یاد بگیرید

اگر می خواهید دروس ریاضی و فیزیک را بهتر یاد بگیرید و در این دروس هم در امتحان نمره بهتری بگیرید و هم در کنکور درصد بالاتری بزنید مواردی که در ادامه می آید را مد نظر قرار دهید.

1-     برای یادگیری دروس ریاضی و فیزیک وقت بگذارید. مطالعه این دروس در طول ترم کاملا لازم و ضروری است و به نسبت این که بخواهید در ایام امتحانات درس بخوانید بسیار مفید تر خواهد بود. دروس ریاضی و فیزیک برای یادگیری به زمان نیاز دارند و برای آموزش بهتر این دو درس حل تمرین و مسئله لازم و ضروری است.

2-     در کلاسهای تدریس ریاضی و فیزیک به صورت کامل شرکت کنید حضور در کلاسها باعث می شود درس را در زمان کمتری آموزش ببینید و همچنین مفاهیم را بهتر درک نمائید. اگر مطالبی که در کلاس های مدرسه یا دانشگاه ارائه می شود را بخواهید بعدا خودتان مطالعه کنید هم زمان بیشتری از شما می گیرد و هم اشکالاتی حین مطالعه درس خواهید داشت که سرعت پیشرفت  شما را کم و کیفیت یادگیری را هم کاهش خواهد داد.

3-     در کلاسهای ریاضی و فیزیک حضور فعال داشته باشید. فقط اینکه در کلاس حاضر باشید کافی نیست. باید خوب به مطالب ارائه شده توجه نمائید. بهتر است در این کلاسها جزوه یادداشت نمائید. یادداشت کردن جزوه هم باعث می شود حواس شما جمع تر باشد و درس را بهتر یاد بگیرید و هم بعدا در ایام امتحانات و کنکور منبع خوبی برای مطالعه داشته باشید. شاید خودتان هم متوجه شده باشید که وقتی مطلبی را می نویسید به نسبت حالتی که فقط گوش می دهید درس را بهتر یاد می گیرید. در ضمن، در کلاسها حتما سوال بپرسید و اگر اشکالی برای شما پیش آمد یا مطلبی را متوجه نشدید و فرصت برای سوال پرسیدن نبود یادداشت کنید تا بعدا بپرسید.

4-     بعد از کلاسهای تدریس فیزیک و ریاضی و یا بعد از جلسات تدریس خصوصی (اگر شرکت می کنید) درس را مرور نمائید. مرور درس بعد از کلاسها باعث می شود که روند فراموشی آن به تعویق بیافتد و در مراحل بعدی که می خواهید مطالب ارائه شده را مطالعه کنید درصد بیشتری از آن را به یاد خواهید آورد. حین مرور درس هم اگر اشکال یا سوالی داشتید یادداشت کنید تا بعدا  بپرسید. در کلاسهای فیزیک حضور فعالی داشته باشید: برای درس فیزیک شرکت در کلاسهای فیزیک در مدرسه و دانشگاه بسیار مفید است. در کلاس فیزیک شما درس را در زمان کوتاهی یاد خواهید گرفت و اگر خودتان بعدا بخواهید همان مبحث را آموزش ببینید و در کلاس غیبت کنید زمان بسیار بیشتری برای یادگیری آن باید در نظر بگیرید. از طریف دیگر، شما در کلاس فیزیک نحوه برخورد معلم و استاد فیزیک خودتان با مسائل را خواهید دید و با راه حلهای مختلف حل مسائل آشنا خواهید شد. در کلاس فیزیک ممکن است سوالاتی پرسیده شود و روی حل سوالات بحث شود و مورد بررسی قرار گیرند. همه ی این موارد برای یادگیری بهتر درس فیزیک مفید و موثر خواهد بود. نمونه سوالات امتحانی حل کنید: در کنار حل تمرینات و مسائل خود کتاب درسی فیزیک، حل نمونه سوالات امتحانی خصوصا در ایام امتحانات می تواند کاملا مفید و موثر باشد. در سایت (ایران مدرس) علاوه بر ارائه خدمات تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس، جزوات درسی و آموزشی، جزوات کنکوری و خلاصه جزوات فیزیک، نمونه سوالات امتحانی، تست های کنکور و سوالات کنکوری درس فیزیک و .... به صورت رایگان ارائه شده است. برای دانلود این موارد آموزشی بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال فیزیک کلیک کنید. حل نمونه سوالات امتحانی باعث می شود شما با روند مطرح شدن سوالات در امتحان فیزیک بیشتر آشنا شده و در نهایت نمره بهتری بگیرید. بعد از شرکت در کلاسهای فیزیک درس را مرور کنید. اگر همان روزی که در کلاس حاضر بوده اید درس را بخوانید عالی خواهد بود. حین خواندن درس نکات مهم را بنویسید. اگر سوالی دارید یادداست کنید تا بعدا بپرسید. خیلی مهم است که همان روز درس را مرور کنید. اگر خیلی خسته بودید روز بعد حتما درس را بخوانید و مثالها و تمریناتی که در کلاس حل شده است را دوباره حل کنید. در طول ترم درس بخوانید. برای خودتان برنامه ریزی داشته باشید. وقتی در طول ترم درس می خوانید فرصت می کنید مفهومی درس را یاد بگیرید. در ایام امتحانات مجبور خواهید شد سریع درس را تمام کنید. روی مباحث تفکر و تامل کنید. درس فیزیک یک درس مفهومی است و روابط و فرمولهای آن معنای فیزیک دارند. باید این مفاهیم را درک کنید و سطحی درس نخوانید. اگر اینطور عمل کنید و به عمق مطلب پی برده باشید هر سوالی را که به شما بدهند می توانید راه حلی ارائه کنید. افرادی که حفظی درس می خوانند همان سوالهایی را می توانند حل کنند که قبلا خود آن سوال یا مشابه آن را دیده اند.

اگر در بعضی از مباحث ریاضی اشکال دارید، برای یادگیری بهتر درس ریاضی از کلاسهای خصوصی ریاضی استفاده کنید. در کلاسهای خصوصی ریاضی درس را مفهومی تر می توانید آموزش ببینید. ممکن است در بعضی از مطالب ریاضی اشکالات شما به پایه های قبل برگردد. در کلاسهای خصوصی ریاضی می توانید این اشکالات را هم برطرف نمائید.
برای آموزش و یادگیری بهتر درس ریاضی از تمامی امکاناتی که در دسترس دارید باید استفاده کنید. از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه و کلاسهای خصوصی ریاضی بهره ببرید. کتاب درسی ریاضی را خوب بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. هرچه تمرینات بیشتری را حل کنید، تسلط شما بیشتر می شود. در طول ترم درس بخوانید و با برنامه ریزی درس بخوانید. هر سوالی که در درس ریاضی برایتان پیش آمد از مدرس و معلم ریاضی خودتان بپرسید. برای یادگیری ریاضی اشتیاق نشان دهید و با انگیزه مطالعه کنید. ریاضی یکی از دروس مهم در دبیرستان و دانشگاه است و اگر این درس را به صورت پایه ای یاد بگیرید در دروس دیگر هم حین حل مسائل آن دروس اشکال نخواهید داشت.


iranmodares


با برنامه ریزی پیش بروید و تمام موارد را با هم رعایت کنید: برای موفقیت در هر کاری و از جمله برای موفقیت در یادگیری ریاضی و قبولی در امتحان ریاضی و فیزیک با نمره خوب، داشتن یک برنامه ریزی خوب و منسجم لازم است. داشتن هر برنامه ای از بی برنامگی بهتر است. برای یادگیری ریاضی در طول ترم و برای مطالعه آن در ایام امتحانات و حل تمرین و مسئله و مرور این درس در کنار درسهای دیگر برنامه داشته باشید. تمام مواردی که در بالا به آن اشاره شد را سعی کنید در برنامه خودتان در نظر بگیرید. در کلاسهای ریاضی به صورت کامل حاضر باشید و تا جایی که ممکن است غیبت نکنید. در کلاسهای ریاضی حضور فعال داشته باشید و سعی کنید از مطالب ارائه شده بهترین استفاده را داشته باشید. برای یادگیری بهتر ریاضی در طول ترم درس بخوانید و مطالعه این درس را به ایام امتحانات و شب امتحان موکول نکنید. ریاضی درس شب امتحانی نیست و برای یادگیری به زمان نیاز دارد. برای درس ریاضی تمرین و مسئله حل کنید و به درستی از حل المسائل استفاده نمائید. تعداد تمرینات بیشتری که حل می کنید مساوی با یادگیری بهتر درس ریاضی است. کتاب درسی خودتان را در اولویت قرار دهید و ان را خوب بخوانید. در صورت لزوم، برای یادگیری بهتر درس ریاضی از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید.
برای آموزش پایه ای، مفهومی و عمقی درس ریاضی در نظر گرفتن موارد ذکر شده در بالا کاملا مهم است. این به خودتان بستگی دارد که به چه میزان برای یادگیری درس ریاضی وقت بگذارید. اگر به یادگیری این درس علاقه داشته باشید و یا به هر حال برای موفقیت در امتحان و کنکور آموزش ان برای شما در اولویت باشد، نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که برای تسلط بر درس ریاضی لازم است برای ان وقت بگذارید. در طول ترم درس بخوانید. اگر ترمهای قبل درس ریاضی را کلا کنار گذاشته بودید و در ایام امتحانات مطالعه آن را شروع می کردید، این ترم تغییرات پایه ای در خودتان ایجاد کنید. اگر روندی را که همیشه پیش گرفته بودید ادامه دهید به همان نتایج همیشگی خواهید رسید. پس برای یادگیری بهتر درس ریاضی به نسبت روندی که قبلا پیش گرفته بودید باید تغییرات مثبتی در خودتان ایجاد کنید. - روش یادگیری ریاضی
اگر ترمهای قبل به صورت کامل در کلاسهای ریاضی حاضر نمی شدید و بعضا غیبت می کردید و حتی اگر در کلاس هم حاضر بودید خیلی توجه نمی کردید و گوش نمی دادید، این ترم برای بهتر نتیجه گرفتن باید این روند را تغییر دهید. باید در کلاسها حاضر باشید و خوب گوش دهید. جزوه بنویسید و سعی کنید هر سوال یا اشکالی را که دارید بپرسید و برطرف نمائید. اگر ترمهای قبل خواندن درس ریاضی را به ایام امتحانات و فرجه ها موکول می کردید این ترم دیگر این کار را انجام ندهید. در طول ترم درس بخوانید. هیچ توصیه ای برای یادگیری بهتر ریاضی موثرتر از این نیست که در طول ترم درس بخوانید. اگر ترمهای قبل تعداد تمرینات بسیار کمی حل می کردید این ترم سعی کنید تمرینات بیشتری حل کنید وبر درس مسلط شوید. نحوه درست تمرین حل کردن ریاضی را هم اموزش ببنید. روی تمرینات فکر کنید و راه حل ارائه دهید و خیلی سریع جواب را نگاه نکنید. اگر ترمهای قبل برنامه ای نداشتید و نظم نداشتید این ترم با نظم پیش بروید و برنامه ریزی کنید. اوایل کار ممکن است تغیر سخت باشد چون به هر حال شما به روند قبلی عادت کرده اید. اگر برنامه شما کامل اجرا نشد ایرادی ندارد آن را اصلاح کنید و دوباره ادامه دهید.
برای پیشرفت در درس ریاضی و یادگیری بهتر آن برای خودتان هدف مشخصی در نظر بگیرید و برنامه ریزی کنید. سعی کنید به نسبت ترمهای قبل در خودتان عادتهای مثبتی ایجاد کنید و در طول ترم درس بخوانید تا به تدریج تغییرات مثبت را در نمره و میزان یادگیری خودتان هم احساس نمائید. در طول ترم درس ریاضی را بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. مهمترین عامل برای موفقیت در درس ریاضی این است که برای آموزش آن وقت بگذارید.
منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)

بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در تدریس ریاضی

بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در تدریس ریاضی در این بخش ارائه شده است. افزایش درآمد تدریس خصوصی ریاضی با افزایش هزینه کلاسها: برای افزایش درآمد خودتان از کار تدریس ریاضی، به تدریج هزینه کلاسها را افزایش دهید. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما نتیجه بگیرند، با افزایش هزینه کلاسها مشکلی نخواهند داشت و می توانید به ازای هر جلسه تدریس مبلغ بالاتری را دریافت نمائید. برای مطالعه در زمینه موفقیت در تدریس و ... بر روی لینک بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی کلیک نمائید.
درآمد تدریس خصوصی ریاضی و زمان برگزاری کلاسها: در ایام امتحانات درآمد مدرسین ریاضی و سایر دروس از کلاسهای تدریس خصوصی افزایش پیدا می کند. در ایام امتحانات وقت مدرسین پر شده و در بسیاری از اوقات هماهنگ کردن با مدرسین سخت می شود. بنابراین هزینه کلاسها هم بالاتر خواهد بود. وقت خودتان را تا حدودی برای ایام امتحانات آزاد بگذارید و با جذب شاگرد در ایام امتحانات درآمد خوبی از تدریس ریاضی و .... کسب کنید.
به صورت کلی درآمد تدریس ریاضی و کار تدریس خصوصی در زمانهای مختلف کم و زیاد خواهد شد. به عنوان مثال در همان موردی که بررسی شد و درآمد ماهانه مدرس 4 و نیم میلیون تومان بدست آمد، چنین مدرسی ممکن است در فصل امتحانات (آذر و دی و یا اردیبهشت و خرداد) درآمد ماهانه 10 میلیون تومان بدست آورد و در فصل تابستان درامد ایشان به یک و نیم میلیون تومان در ماه کاهش یابد. به هر حال درامد تدریس خصوصی مانند بسیاری از کارهای دیگری در فصل هایی از سال بهتر است و در مواقع دیگری کمتر خواهد بود. ولی در کل کار خوب و پردرآمدی است. به نسبت کارهای کارمندی که واقعا درامد پایینی دارد کار تدریس خصوصی بسیار بهتر است. البته بعضی از دروس مانند ریاضی، کامپیوتر و .... در کل طول سال متقاضیان خودش را دارد. یا مثلا اگر در زمینه تدریس ریاضی کنکور فعالیت داشته باشید، کنکور دیگر کاری به تابستان و زمستان و ... ندارد. متقاضیان کنکور در کل طول سال درس می خوانند و نیاز به استفاده از کلاسهای ریاضی کنکور همیشه وجود دارد. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی این مزیت را دارد که حتی در فصل تابستان هم افردی هستند که برای تقویت پایه ریاضی خودشان و یا برای شرکت در امتحانات شهریور ماه متقاضی کلاسهای خصوصی می باشند. همانطور که گفته شد، اگر شما روی خودتان به اندازه کافی کار کرده باشید و بر درس ریاضی کاملا مسلط باشید و تمایزهایی ایجاد کرده باشید که شما را از سایر مدرسین جدا کند و کلاسهای شما پربار و مفید باشد، در نهایت به صورت ثابت شاگردهای خودتان را خواهید داشت و در کل طول سال از تدریس درآمد بدست می آورید. اگر خوب تدریس کنید، شاگردهای شما ذخیره می شوند و ترمهای بعد بر می گردند و در ضمن شاگردهای جدیدی هم جذب خواهید کرد. کار به جایی می رسد که شاگردهای بیشتر را رد می کنید و قیمت کلاسها را خودتان تعیین خواهید کرد. پس روی خودتان و توانایی های خودتان و مفید بودن کلاسهای خودتان متمرکز شوید و نتیجه آن که درآمد بالای تدریس است را ببینید. البته در کنار این موارد باید به صورت مداوم روشهای مختلف جذب شاگرد (تبلیغات تدریس در همین سایت، تماس با آموزشگاهها، ارتباط داشتن با همکارانتان، روزنامه و تراکت، سایت و وبلاگ و ....) را هم امتحان و اجرا کنید.
اگر به کار تدریس ریاضی علاقه دارید این کار را انجام دهید. برای موفقیت در هر کاری باید به آن کار علاقه داشته باشید. اگر ریاضی را دوست ندارید و مثلا از تدریس فیزیک بیشتر لذت می برید، فیزیک را تدریس کنید. عشق و علاقه به کار در بلند مدت باعث موفقیت شما خواهد شد.
به کار تدریس ریاضی متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم باشد. هر چه بهتر تدریس کنید و برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان به صورت صادقانه تری تلاش کنید، شاگردهای شما بیشتر قدردان شما خواهند بود و علاوه بر مراجعه دوباره خودشان افراد دیگری را هم به شما معرفی می کنند.
هر چه تعداد شاگردهای بیشتری جذب کنید بهتر است. اما اگر این شاگردها را از دست بدهید فایده ای ندارد. باید شاگردهایتان را حفظ کنید تا پول زیادی در بیاورید. خصوصا در جلسه اول عالی عمل کنید. بسیاری از کلاسهای خصوصی به علت تدریس ناموفق مدرس، فقط یک جلسه طول می کشد!

- اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی سابقه کار ندارید و می خواهید این کار را شروع نمائید کمی به کاری که می خواهید انجام دهید فکر کنید. آیا به تدریس ریاضی علاقه دارید؟ اگر واقعا تدریس ریاضی و درس ریاضی را دوست داشته باشید و از تدریس آن لذت برید در کار تدریس بسیار موفق خواهید بود. البته اگر علاقه ای هم به این درس نداشته باشید ولی بر آن مسلط باشید باز هم می توانید تدریس کنید. ولی به هر حال عشق و علاقه به هر کاری برای موفقیت در آن کار لازم است. در صورتی درآمد شما از تدریس ریاضی بسیار خوب خواهد بود و به یکی از پردرآمدترین مدرسین ریاضی تبدیل خواهید شد که به تدریس ریاضی علاقه داشته باشید. مطالعه کنید: چگونه از تدریس خصوصی ریاضی درآمد خوبی کسب کنیم؟
- در همین ابتدای کار سعی کنید قوی شروع کنید. اگر تعداد کمی شاگرد جذب کردید و درآمد شما در ابتدای کار هم خیلی بالا نبود باز هم ایرادی ندارد. همین تعداد شاگردی که جذب کرده اید اگر نتیجه خوبی بگیرند شاگردهای دیگری هم به شما معرفی خواهند کرد. اگر خوب تدریس نکنید همین تعداد شاگرد را هم از دست خواهید داد. کیفیت کار شما بهترین تبلیغ برای شما است. البته معیار مهم برای پربازده بودن کلاسهای شما این است که شاگردانتان نتیجه مطلوب را بگیرند. به گونه ای تدریس کنید که انگار قول تضمینی بودن کلاسهای خصوصی را به شاگردانتان داده اید. شاگردهایتان را به گونه ای هدایت کنید که حتما نتیجه مطلوب را بگیرند. - مشاهده کنید: فیلم آموزشی ریاضی

اگر قصد دارید از تدریس ریاضی پول بیشتری در بیاورید، راهکار دیگری که برای افزایش تعداد شاگردها و جذب شاگردهای بیشتر وجود دارد، علاوه بر تبلیغات بهتر که در بخش قبل گفته شد، این است که کیفیت کار خودتان را افزایش دهید و عملکرد بهتری در کلاسهای خصوصی ریاضی داشته باشید و در نهایت تعداد شاگردهای بیشتر را با نمرات بهتر به نتیجه مطلوب برسانید (مطالعه کنید: 10 نکته اساسی برای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی ). ممکن است هر مدرس و معلم ریاضی ای برای تدریس این درس و برای موفق کردن شاگردهایش روش منحصر به فرد و مخصوص خودش را داشته باشد. در نهایت اگر این مدرس و معلم ریاضی بتواند شاگردهایش را به نتیجه خوبی برساند و یادگیری بهتر درس ریاضی و گرفتن نمره خوب با هم بدست آید، می توان گفت که معلم، مدرس و یا استاد ریاضی در کار خودش موفق بوده است. هر توصیه ای که در این بخش نوشته شود ممکن است برای شما مفید باشد و یا شما خودتان راهکار بهتری را بلد باشید. اگر روند کاری شما باعث نتیجه گرفتن شاگردهایتان می شود و آنها درس ریاضی را به خوبی یاد می گیرند می توان گفت که روش تدریس شما موفقیت آمیز است. اگر تعداد زیادی از شاگردهای شما با وجود شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی نتیجه نمی گیرند، باید روند عملکر خودتان را تغییر دهید و آن را بهبود ببخشید. در کلاسهای گروهی و کلاسهای مدرسه و دانشگاه مسئولیت نتیجه گرفتن دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی با خودشان است. در کلاس خصوصی ریاضی این مسئولیت تا حد بالایی متوجه مدرس ریاضی است. اگر می خواهید در کار تدریس و آموزش خصوصی ریاضی موفق باشید و پول خوبی در بیاورید مسئولیت کامل این نتیجه را به عهده بگیرید.

آگهی و تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی هدفمند است. وقتی شما در ایران مدرس که یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ می کنید افرادی آگهی شما را خواهند دید که واقعا نیازمند خدمات تدریس خصوصی هستند. اکثر تراکتهایی که توزیع می شود دور انداخته خواهد شد. تبلیغات تدریس در روزنامه حداکثر یکی دو روز دوام خواهد داشت. تبلیغات تدریس شما در ایران مدرس تا وقتی خودتان آن را حذف نکنید باقی می ماند. اگر در کار تدریس و تدریس خصوصی جدی هستید و به صورت واقعی قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید و درامد بالایی از اموزش ریاضی و فیزیک بدست آورید، در هر صورت ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین راهکار برای جذب شاگرد است. برای ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس که تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به صفحه شخصی خودتان، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.
- در یک سطح باقی نمانید. به مرور تسلط خودتان بر درسهای ریاضی و فیزیک را بیشتر و بیشتر کنید. روشهای تدریس موفق را آموزش ببینید. برای شاگردهایتان جزوه های خلاصه تهیه کنید. هر چه خودتان بهتر و مسلط تر باشید در کلاسهای تدریس موفق تر عمل خواهید کرد و درآمد بالاتری خواهید داشت.


iranmodares


درآمد تدریس خصوصی ریاضی و مدرسین ریاضی - برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. در وبلاگ یا سایت خودتان می تواند برای شاگردهایتان جزوات و مطالب آموزشی قرار دهید. می توانید برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید و از ان طریق هم شاگرد جذب نمائید. با ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید.
- در همین سایت پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل برای دروس تدریسی خودتان می توانید جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید. به این ترتیب بازدید صفحه آگهی شما افزایش می یابد و جزوات شما در صفحه آگهی شما هم نمایش داده خواهد شد. در نتیجه شاگرد بیشتری جذب خواهید کرد و درآمد بالاتری خواهید داشت.
- می توانید به شاگردهای خودتان بسپارید که شاگردهای جدیدی به شما معرفی کنند. اگر خوب تدریس کنید این اتفاق به صورت خود به خود می افتد. ولی به هر حال کارت برای خودتان چاپ کنید و به شاگردهایتان بدهید. حتی می توانید از انها بخواهید کارت شما را در کلاس خودشان توزیع نمایند.
- اکثر دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکال دارند. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در درسهای دیگر خودشان اشکال زیادی ندارند ولی درس ریاضی را خوب بلد نیستند. در بسیاری از موارد تنبلی خود این افراد یا آموزش بد باعث شده است ریاضی را خوب یاد نگیرند و بخواهند از کلاسهای خصوصی استفاده کنند.
- درس ریاضی نه تنها بلد بودن خودش مهم است بلکه بلد بودن ان باعث می شود دانش آموزان و دانشجویان در حل مسائل و تمرینات در دروس دیگری مانند فیزیک و شیمی هم عملکرد خوبی داشته باشند. در بسیاری از موارد در درس شیمی و فیزیک انتگرال گیری، گرفتن مشتق و بدست آوردن حد تابع و .... لازم می شود.
- در مقطع دانشگاه هم بسیاری از دانشجویان ریاضی را خوب بلد نیستند. خصوصا در درس ریاضی عمومی 2 ، ریاضی مهندسی، ریاضی مهندسی پیشرفته و معادلات دیفرانسیل و ...دانشجویان اشکالات زیادی دارند. اگر بتوانید در این زمینه فعالیت داشته باشید و ریاضیات دانشگاهی را هم آموزش دهید شاگردهای زیادی خواهید داشت.
- آموزش ریاضی فقط محدود به ایام امتحانات نمی شود. بسیاری از دانش آموزان به منظور آمادگی برای کنکور و یا برای آموزش و یادگیری پایه ای و مفهومی کنکور در ایام تابستان هم در کلاسهای خصوصی ریاضی شرکت می کنند. بنابراین با فعالیت در این زمینه می توانید در ایام دیگر به جز ایام امتحانات هم درآمد زایی داشته باشید.

- به صورت کامل و 100 درصدی بر دروس ریاضی و فیزیک مسلط باشید: یکی از موارد و نکات کلیدی برای موفقیت در تدریس ریاضی و فیزیک و یا هر درس دیگری این است که به صورت کامل بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشیذ. این تسلط شما در تدریس خودش را نشان خواهد داد. دانش اموزان و دانشجویان به راحتی تشخیص می دهند که چه معلم و استادی بر درس مسلط است و چه معلمی مسلط نیست. در کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه این مورد مهم تر هم می باشد. چرا که در کلاسهای خصوصی اگر بر درس مسلط نباشید کلاسها ممکن است کنسل گردد و در نتیجه شاگرد را از دست بدهید. خصوصا در جلسه اول باید عملکرد شما بسیار بسیار عالی باشد. یک اشتباه کوچک و تاخیر در پاسخ به یک سوال و یا هر نشانه ای که حاکی از عدم تسلط شما بر درس باشد ممکن است باعث کنسل شدن کلاس و از دست رفتن شاگردی باشد که برای جذب آن شاید زحمت و هزینه زیادی را متقبل شده اید. در ضمن تسلط شما بر دروس تدریسی باعث می شود در کل کلاسها برای شاگردهایتان مفیدتر باشد و در نهایت آنها نیز در امتحان و کنکور و ... نتیجه بهتری بگیرند و در نهایت برای درسهای دیگرشان دوباره با شما هماهنگ خواهند کرد و مشتری دائمی شما خواهند شد.
- در صورتیکه به این دروس علاقه دارید در این زمینه فعالیت داشته باشید: برای موفقیت در هر کاری و از جمله در کار تدریس خصوصی داشتن عشق و علاقه به کار کاملا مهم است. اگر با علاقه به کار تدریس ریاضی و فیزیک روی آورده باشید و خودتان این دو درس را خوب بلد باشید و در دوران تحصیل هم نمرات خوبی گرفته باشید، مطمئنا با در نظر گرفتن سایر عوامل در این کار موفق خواهید بود. وقت با علاقه تدریس می کنید و خودتان از آموزش دادن این دو درس لذت می برید، این حس به شاگردهای شما هم منتقل می شود و آنها هم از درس لذت خواهند برد و در کل بهتر درس را یاد می گیرند. وقتی از آموزش و یادگیری و همچنین تدریس دروس ریاضی و فیزیک لذت می برید، تسلط پیدا کردن بر ان و مطالعه آن هم برای شما لذت بخش خواهد بود و در کل کار شما راحت تر خواهد شد. اگر بخواهید از تدریس ریاضی، تدریس فیزیک و یا هر درس دیگری درآمد بالایی بدست آورید ممکن است لازم باشد در روز تعداد کلاسهای زیادی رابرگزار نمائید. باز هم اگر به تدریس علاقه داشته باشید، کمتر خسته خواهید شد و در طول روز هم درآمد کسب می کنید و هم خودتان به کاری مشغول هستید که آن را دوست دارید و این شرایط بسیار خوب و ایده آلی است. در نظر داشته باشید که لزومی ندارد حتما تدریس کنید. اگر به کار دیگری علاقه دارید دنبال علاقه خودتان بروید.
درآمد کار تدریس ریاضی در ایام امتحانات حتی از مبلغ 10 میلیون تومان در ماه هم می تواند بیشتر شود. در این ایام تقاضا برای تدریس بسیار زیاد است و با جذب شاگردهای زیاد و نظم دادن به خودتان برای برگزاری تعداد کلاسهای بیشتر در طول روز می توانید درامد بسیار خوبی بدست آورید. در سایر ایام سال ممکن است درآمد شما کمی کم شود ولی به هر حال می توانید امیدوار باشید که به صورت متوسط درآمد 10 میلیون تومان و یا حتی بیشتر را از کار تدریس ریاضی بدست آورید. ممکن است در حال حاضر درآمد شما از کار تدریس همین مقدار و یا حتی بیشتر باشد. در این صورت بسیار خوب است و حتی شما هم می توانید درآمدهای بالتری بدست آورید. اما اگر در حال حاضر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید (و یا هر درس دیگری) و درآمد شما خیلی کمتر از مقدار ذکر شده است به تدریج می توانید درآمدتان را افزایش دهید و به این مقدار برسانید. راه حلی که وجود دارد این است. فرض کنید ترم قبل شما به صورت متوسط هر ماه حدود 3 میلیون تومان درآمد داشته اید. برای این ترم و یا ترم بعد برای خودتان هدفی تعیین کنید و سعی کنید آن را محقق نمائید. اگر درآمد شما از تدریس خصوصی ریاضی حدود 3 میلیون تومان در ماه بوده است یک مرتبه نخواهید درآمد خودتان را مثلا به ده میلیون تومان در ماه برسانید. چون ذهن شما آن را رد خواهد کرد. هر ترم 20 درصد درآمدتان را افزایش دهید. مثلا برای خودتان تعیین کنید که ترم بعد درآمد متوسط شما در هر ماه به 4 میلیون تومان در ماه برسد و راهکارهای تحقق آن را جستجو نموده و عملی کنید.
روی آگهی های تدریس ریاضی خودتان به صورت مداوم کار کنید. درج اگهی تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری در همین سایت و یا در سایتهای معرفی شده دیگر می تواند کاملا مفید باشد. البته همانطور که گفته شد به خودتان هم بستگی دارد. باید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. مطالعه این مقاله نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر در این زمینه کاملا مفید است. تبلیغات تدریس این نیست که یک باز آگهی خودتان را بنویسید و بعد برای همیشه آن را کنار بگذارید. روی تبلیغ خودتان کار کنید و به تدریج آن را کاملتر کنید. هر چه بیشتر بنویسید و حقایق بیشتری در متن آگهی شما ارائه شده باشد بهتر است. از شاگردهای خودتان نظر سنجی کنید و نظرات مثبت آنها را در متن آگهی منعکس کنید. خواهید دید که چه اثر شگرفی دارد. برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی تدریس روی آن کار کنید و به مرور تبلیغات خودتان را بهتر بنویسید.
با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت که به عنوان یک معلم خصوصی ریاضی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی بهتر است هم روی نحوه تدریس کردن خودتان و اهداف مالی ای که دارید، به عنوان عوامل درونی، کار کنید و هم در عین حال روش ها و راهکارهای مختلف جذب شاگرد و به موفقیت رساندن شاگردهایتان را به عنوان عوامل بیرونی در نظر داشته باشید. با در نظر گرفتن راهکارها و روشهای ارائه شده می توانید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری موفق باشید.
منبع: ایران مدرس