مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه از آموزش و تدریس خصوصی ریاضی در تهران و کل ایران درآمد بالایی بدست آوریم؟

چگونه از آموزش و تدریس خصوصی ریاضی در تهران و کل ایران درآمد بالایی بدست آوریم؟ - اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی کسب کنید به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار باید در مرحله اول تعداد شاگردهای بالایی جذب کنید. هر چه تعداد شاگردهایی که جذب می کنید بیشتر باشد و کلاسهای مفید تری برای آنها برگزار کنید در نهایت درامد بیشتری بدست خواهید آورد. روشهای بسیار زیادی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی وجود دارد. اکثر مدرسین سعی می کنند با تماس با آموزشگاهها بتوانند برای خودشان شاگرد پیدا کنند. برای شروع کار روش بدی نیستولی روشهای بهتری هم وجود دارد. خصوصا اگر در زمینه تدریس ریاضی و کار تدریس تجربه زیادی ندارید شروع کردن کار از طریق آموزشگاهها بهتر از روشهای دیگر است.  البته اکثر مدرسین به دلیل اینکه از هزینه کردن می ترسند، همین روش را برای همیشه ادامه می دهند. روشهای دیگری وجود دارد که ممکن است برای استفاده از آنها ممکن است لازم باشد هزینه کنید ولی در عوض درامد بالاتری هم خواهید داشت. به عنوان مثال می توانید در روزنامه و بخش نیازمندیهای روزنامه تبلیغ ثبت کنید. در ایام امتحانات این روش جواب می دهد ولی در ایام دیگر ممکن است جواب دهد و یا ندهد. وقتی با آموزشگاهها کار می کنید نگران از دست رفتن پول خودتان نیستید ولی به هر حال آموزشگاهها هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ حق التدریس را برای خودشان بر می دارند.

روش بسیار خوبی که برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی وجود دارد این است که در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی عمومی (مانند سایت www.soodiran.com) یا سایتهای تبلیغات تخصصی آموزش و تدریس خصوصی (مانند سایتهای www.iranmodares.com یا www.irankonkur.com و یا سایت www.tadris-riazi.com) آگهی خودتان را ثبت نمائید. درج آگهی تدریس خصوصی ریاضی در این سایتها کاملا رایگان و مجانی است. البته در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را هم ویژه کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی در این سایتها به ترتیب بر روی عبارتهای مدرسین ریاضی، معلم خصوصی ریاضی، تدریس ریاضی کنکور و تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. با درج تبلیغات تدریس در این سایتها، متقاضیان تدریس ریاضی از هر جای ایران تبلیغ شما را مشاهده کرده و با شما در تماس خواهند بود. آگهی و تبلیغات اینترنتی برای تدریس خصوصی هدفمند است. وقتی شما در ایران مدرس که یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ می کنید افرادی آگهی شما را خواهند دید که واقعا نیازمند خدمات تدریس خصوصی هستند. اکثر تراکتهایی که توزیع می شود دور انداخته خواهد شد. تبلیغات تدریس در روزنامه حداکثر یکی دو روز دوام خواهد داشت. تبلیغات تدریس شما در ایران مدرس تا وقتی خودتان آن را حذف نکنید باقی می ماند. اگر در کار تدریس و تدریس خصوصی جدی هستید و به صورت واقعی قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید و درامد بالایی از اموزش ریاضی و فیزیک بدست آورید، در هر صورت ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس بهترین راهکار برای جذب شاگرد است. برای ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس که تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به صفحه شخصی خودتان، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده حتما این مقاله را مطالعه کنید.



- در صورتی در زمینه تدریس ریاضی و فیزیک فعالیت کنید که به این دو درس علاقه دارید. اگر با علاقه به تدریس این درسها روی آورده باشید هم با تلاش کمتری می توانید درس را ارائه کنید و هم در نهایت شاگردهای شما راضی تر و موفق تر خواهند بود.
- کلاسهایی که از نظر مکانی به هم نزدیکتر هستند را در زمان یکسانی برگزار نمائید. مثلا اگر در تهران دو شاگرد دارید که هر دو ساکن محله دروس هستند یکی را صبح شنبه 8 تا 9 و نیم و دیگری را 10 تا 11 و نیم هماهنگ کنید. به این ترتیب وقت شما کمتر در مسیر تلف می شود.

درآمد تدریس خصوصی ریاضی و شهر محل تدریس: در شهرهای بزرگتر معمولا درآمد مدرسین تدریس ریاضی و مدرسین به صورت کلی بالاتر است. در شهرهای بزرگتر مشکلات ترافیکی و رفت و آمدی بیشتر بوده و هزینه های زندگی هم کلا بالاتر است. بنابراین مدرسین هزینه بیشتری را برای کلاسهای خصوصی ریاضی مطالبه می کنند.
درآمد تدریس خصوصی ریاضی و محل تدریس ریاضی: معمولا هزینه تدریس ریاضی در آموزشگاه با هزینه تدریس ریاضی در منزل متفاوت است. اگر می خواهید درآمد شما از کار تدریس افزایش پیدا کند، در مرحله اول کلاسهایی را قبول کنید که خودتان نزدیک باشد و در مرحله بعد کلاسها را در منزل برگزار نمائید. دانش آموزان و دانشجویان برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل را ترجیح می دهند و حاضر هستند هزینه بالاتری برای آن پرداخت کنند چون رفت و آمدی برای حضور در کلاس نخواهند داشت.
درآمد تدریس خصوصی ریاضی چقدر می تواند باشد؟ درآمد تدریس خصوصی ریاضی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، مدرسینی که در شهرهای بزرگ مانند تهران و تبریز و مشهد و .... فعالیت دارند به احتمال زیاد درآمد بیشتری از تدریس ریاضی کسب می کنند. البته استثناهایی هم وجود دارد. به هر حال در شهرهای بزرگ متقاضی برای تدریس خصوصی و کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس بیشتر است و به صورت کلی اوضاع مالی مردم هم بهتر می باشد. در نتیجه مدرسین ریاضی در شهرهای بزرگ هم می توانند تعداد جلسات بیشتری داشته باشند و هم اینکه برای هر جلسه مبلغ بالاتری را دریافت کنند. درآمد تدریس خصوصی ریاضی به درسی که تدریس می شود هم بستگی دارد.
علاوه بر امتحان راهکارهای مختلف برای جذب شاگرد، باید سعی کنید شاگردهای خودتان را هم حفظ کنید. رضایت شاگردهای شما مهمترین عامل در کسب درامد بالا از تدریس خصوصی است. اگر ترمهای بعد شاگردهای شما دوباره تماس گرفتند، موفقیت شما تضمینی است.
هر چه تعداد شاگردهای بیشتری جذب کنید بهتر است. اما اگر این شاگردها را از دست بدهید فایده ای ندارد. باید شاگردهایتان را حفظ کنید تا پول زیادی در بیاورید. خصوصا در جلسه اول عالی عمل کنید. بسیاری از کلاسهای خصوصی به علت تدریس ناموفق مدرس، فقط یک جلسه طول می کشد!
در همین ابتدای کار سعی کنید قوی شروع کنید. اگر تعداد کمی شاگرد جذب کردید و درآمد شما در ابتدای کار هم خیلی بالا نبود باز هم ایرادی ندارد. همین تعداد شاگردی که جذب کرده اید اگر نتیجه خوبی بگیرند شاگردهای دیگری هم به شما معرفی خواهند کرد. اگر خوب تدریس نکنید همین تعداد شاگرد را هم از دست خواهید داد. کیفیت کار شما بهترین تبلیغ برای شما است. البته معیار مهم برای پربازده بودن کلاسهای شما این است که شاگردانتان نتیجه مطلوب را بگیرند. به گونه ای تدریس کنید که انگار قول تضمینی بودن کلاسهای خصوصی را به شاگردانتان داده اید. شاگردهایتان را به گونه ای هدایت کنید که حتما نتیجه مطلوب را بگیرند.  - مشاهده کنید: آموزش ریاضی
اگر می خواهید در کار تدریس و آموزش خصوصی ریاضی موفق باشید و پول خوبی در بیاورید مسئولیت کامل این نتیجه را به عهده بگیرید. یعن حداقل پیش خودتان فکر کنید کلاسهای خصوصی ریاضی شما تضمینی است و مسئولیت 100 درصد نتیجه گرفتن شاگردهایتان با شما می باشد. در حقیقت این طور هم می باشد. شما فقط برای تدریس در کلاسهای خصوصی حاضر نیستید. شما باید شاگردهایتان را در جهتی هدایت کنید و به گونه ای تدریس کنید و به اندازه کافی تمرین و مسئله به آنها بدهید که در نهایت نتیجه بگیرند. در کار تدریس خصوصی ریاضی جدی باشید و اگر شاگرد شما درس نمی خواند به او بگویید که از ادامه کار انصراف خواهید داد و یا از والدین ایشان کمک بخواهید. خلاصه اینکه باید کاری کنید که شاگرد شما در مسیر صحیح قرار بگیرد. این بحث بهبود عملکرد و افزایش کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی شما حتی بیشتر از بحث تبلیغات در افزایش درآمد شما در کار تدریس خصوصی ریاضی می تواند موثر و مفید باشد. اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند ترمهای بعد هم برای درس ریاضی و یا سایر دروس خودشان با شما تماس خواهند گرفت و تعداد شاگردهای شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. از طرفی شما را به دوستان و همکلاسی های خودشان هم معرفی خواهند کرد و از این طریق هم تعداد شاگردهای بیشتری پیدا خواهید کرد. پس یک راهکار عالی برای موفقیت در تدریس ریاضی و خوب پول درآوردن از تدریس ریاضی داشتن کلاسهای با کیفیت و نتیجه گرا است. - اگر شاگردهای شما موافق بودند می توانید از تدریس خصوصی آنلاین استفاده کنید. به این ترتیب اصلا وقت شما در مسیر تلف نخواهد شد. تدریس خصوی آنلاین ریاضی و فیزیک و سایر دروس برای کسب درآمد بالا بازدهی خوبی دارد و می توانید از هر جای ایران شاگرد جذب کنید.
- در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک درس را به صورت مفهومی توضیح دهید و مثالهای عملی و کاربردی استفاده نمائید. شاگردهای شما چنین حالتی را دوست خواهند داشت و از اینکه به صورت عملی می توان از این روابط استفاده کرد لذت خواهند برد.

- برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. در وبلاگ یا سایت خودتان می تواند برای شاگردهایتان جزوات و مطالب آموزشی قرار دهید. می توانید برای خدمات تدریس خصوصی خودتان تبلیغ کنید و از ان طریق هم شاگرد جذب نمائید. با ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس می توانید به سایت یا وبلاگ خودتان هم لینک بدهید. - بعد از امتحانات هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید. این نشان می دهد که نتیجه گرفتن آنها برایتان مهم است. شما اگر هر ترم بخواهید از صفر شروع کنید و تمامی شاگردهای شما جدید باشند مسلما موفق نخواهید شد وقت خودتان را پر کنید. در هر کاری وقتی درآمد بالا خواهید داشت که مشتری های قدیمی برگردند.
- اکثر دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکال دارند. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در درسهای دیگر خودشان اشکال زیادی ندارند ولی درس ریاضی را خوب بلد نیستند. در بسیاری از موارد تنبلی خود این افراد یا آموزش بد باعث شده است ریاضی را خوب یاد نگیرند و بخواهند از کلاسهای خصوصی استفاده کنند.
- درس ریاضی نه تنها بلد بودن خودش مهم است بلکه بلد بودن ان باعث می شود دانش آموزان و دانشجویان در حل مسائل و تمرینات در دروس دیگری مانند فیزیک و شیمی هم عملکرد خوبی داشته باشند. در بسیاری از موارد در درس شیمی و فیزیک انتگرال گیری، گرفتن مشتق و بدست آوردن حد تابع و .... لازم می شود.
- در مقطع دانشگاه هم بسیاری از دانشجویان ریاضی را خوب بلد نیستند. خصوصا در درس ریاضی عمومی 2 ، ریاضی مهندسی، ریاضی مهندسی پیشرفته و معادلات دیفرانسیل و ...دانشجویان اشکالات زیادی دارند. اگر بتوانید در این زمینه فعالیت داشته باشید و ریاضیات دانشگاهی را هم آموزش دهید شاگردهای زیادی خواهید داشت.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای داشتن عملکر عالی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و کسب درامد بالا باید در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید. خوب شاگرد جذب کنید، متعهدانه تدریس کنید، هوای شاگردهایتان را داشته باشید و آنها را به نتیجه برسانید. بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و با افزایش تعداد شاگردهایتان به تدریج قیمت کلاسهای خصوصی خودتان را افزایش دهید و شاگردهای با بازدهی بالاتر را قبول کنید. برای خودتان هر ترم هدف مالی تعیین کنید و سعی کنید به یک برند تبدیل شوید.
منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.