مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت و هزینه کلاس خصوصی ریاضی در سال 96 و 97

در این بخش مطالبی در زمینه عوامل موثر بر قیمت و هزینه کلاس خصوصی ریاضی در سال 96 و 97 ارائه شده است. عوامل زیر بر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی موثر است.

1- سابقه مدرس خصوصی ریاضی: معمولا مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند قیمت بیشتری برای کلاسهای ریاضی درخواست می کنند.

2- شهر محل تدریس: قیمت کلاسهای خصوصی در شهرهای بزرگتر بیشتر است. در شهرهای بزرگتر هزینه ها به صورت کلی بالاتر است و ترافیک بیشتری هم وجود دارد در نتیجه قیمت تدریس ریاضی هم بیشتر است.

3- مقطع تحصیلی: نرخ کلاسهای ریاضی و سایر دروس در مقاطع بالاتر بیشتر است. مثلا هزینه تدریس ریاضی مهندسی از ریاضی متوسطه بیشتر است.

4- تعداد جلسات تدریس: با افزایش تعداد جلسات قیمت کلاسها کاهش می یابد.

5- تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاسها: قیمت کلاسهای تضمینی به صورت کلی بالاتر است.

- زمان هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی: در صورتیکه کلاسهای تدریس ریاضی در اوایل ترم هماهنگ شود با قیمت کمتری می توان این کلاسها را هماهنگ نمود. قیمت تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات بیشتر است.

- مکان برگزاری کلاسهای تدریس ریاضی: در صورتیکه کلاسهای ریاضی در آموزشگاه و یا در محلی که مدرس پیشنهاد می دهد و برای ایشان نزدیکتر است برگزار گردد، معمولا هزینه کلاسها پایینتر خواهد بود.


iranmodares



- خصوصی یا نیمه خصوصی بودن کلاسهای ریاضی: کلاسهای نیمه خصوصی ریاضی معمولا برای هر کدام از متقاضان شرکت کننده در آن به نسبت کلاسهای خصوصی ارزانتر تمام می شود.

هر میزان که قصد دارید برای کلاسهای خصوصی هزینه کنید و هر قیمتی که از تظر شما مناسب است، در کنار آن باید نکته مهم دیگری را در نظر داشته باشید. کلاسهای خصوصی ریاضی وقتی موثر است که در کنار آن خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی با مدرسین با تجربه و موفق احتمال موفقیت شما در امتحان ریاضی را افزایش می دهد به شرطی که خودتان هم همکاری کنید و درس بخوانید.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی و شرایط و زمان تدریس: در ایام امتحانات قیمت تدریس خصوصی ریاضی و کلاسهای خصوصی سایر دروس بالاتر است. در ایام امتحانات مدرسین سرشان شلوق تر بوده و هماهنگ کردن با آنها برای کلاسهای خصوصی سخت تر هم می باشد. پس اگر می خواهید از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر باشید و در ضمن کلاسهای خصوصی ریاضی را با قیمت مناسبتری هم هماهنگ نمائید، جلسات تدریس خصوصی ریاضی را در طول ترم برگزار کنید.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی و محل برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی: اگر کلاسهای خصوصی ریاضی در آموزشگاه یا در محلی که خود مدرس تعیین کند برگزار شود هزینه و قیمت آن کمتر می باشد. هزینه تدریس خصوصی ریاضی در منزل دانش اموز و دانشجو معمولا بالاتر می باشد. ولی به هر حال، برگزاری کلاسهای خصوصی در منزل دانشجو یا دانش آموز به نفع او بوده و باعث می شود خصوصا در ایام امتحانات وقت او برای رفت و آمد تلف نشود. بهترین راه برای اینکه بدانید قیمت تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان چقدر است این است که به صفحه آگهی مدرسین سری بزنید. تعدادی از مدرسین در صفحه آگهی خودشان قیمت تدریس ریاضی و سایر دروس را گفته اند و می توانید به صورت حدودی تخمینی از هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی داشته باشید. تعدادی دیگر از مدرسین توافقی کار می کنند و تعدادی از مدرسین هم طی تماس تلفنی به شما هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی را خواهند گفت. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس ریاضی کلیک کنید.
هزینه تدریس ریاضی دبیرستان هم مانند سایر دروس به مدرک و سابقه کار مدرس، شهر محل سکونت مدرس و دانشجو، تعداد جلسات تدریس و ... بستگی دارد. به عنوان یک معیار کلی می توان گفت که هزینه هر جلسه تدریس ریاضی دبیرستان از جلسه ای 10 هزار تومان (برای افراد تازه کار) تا 50 و 60 هزار تومان متغییر است. البته ممکن است بعضی از مدرسان مبلغ بیشتری را هم مطالبه کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.