مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی نهم را یاد بگیریم

در این بخش در رابطه با نحوه یادگیری ریاضی نهم و ریاضی پایه 9 مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید ریاضی نهم را خوب یاد بگیرید و در امتحان ریاضی موفق باشید باید به خودتان نظم بدهید و خوب درس بخوانید در طول ترم درس بخوانید و مطالعه ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. در فصل اول ریاضی نهم که بحث مجموعه ها مطرح است سعی کنید مفهوم مجموعه را خوب یاد بگیرید. اجتماع و اشتراک مجموعه ها همیشه در امتحان مورد سوال قرار می گیرد. زیر مجموعه را خوب یاد بگیرید و با مفهوم مجموعه تهی آشنا باشید. در فصل دوم که بحث اعداد حقیق مطرح می شود سعی کنید به اندازه کافی تمرین حل کنید تا مباحثی مانند محاسبات عددی و تقریب زدن و خطای محاسبه و .... را خوب آموزش ببینید. در فصل سوم ریاضی نهم هندسه و استدلال مطرح می شود و همنهشتی مثلث ها را باید آموزش ببینید. مسائل و تمرینات متعددی حل کنید تا بحث همنهشتی را خوب آموزش ببینید. برای درس ریاضی حل تمرین خیلی مهم است و باید حتما تمرینات زیادی را مورد بررسی قرا دهید. توان و ریشه که در فصل چهارم ریاضی نهم مطرح می گردد و همچنین بحث نمادهای علمی کاملا مهم است. رادیکالها را خوب بخوانید و نحوه ریشه گیری را تمرین کنید. در فصل پنج ریاضی نهم بحث اتحادها مطرح می شود که بعدا در سالهای آینده هم با آن خیلی سر و کار خواهید داشت و در بماحثی مانند متشق گیری و انتگرال گیری و ....هم موثر است. پس حتما روی این فصل حساب ویژه ای باز کنید. بحث تشابه که در فصل ششم ریاضی 9 مطرح می شود نه تنها در ریاضی 9 بلکه در درس فیزیک هم کاربرد دارد. قضیه تالس را خوب بخوانید چون حتی در مقطع دانشگاه هم از آن استفاده خواهید کرد. برای یادگیری مبحث عبارتهای گویا که در فصل هفتم مورد بررسی قرار می گیرد در کلاسهای حاضر باشید و به توضیحات مدرس و معلم ریاضی خودتان خوب گوش دهید. در فصل هشتم معادله خط معرفی می شود که بسیار پرکاربرد است. این فصل هم علاوه بر ریاضی در درس فیزیک و یا دروس دیگر می تواند استفاده داشته باشد. در نهایت در فصل نهم ریاضی 9 مبحث محاسبه حجم مطرح خواهد شد که مبحث پایه ای و مهمی است.

برای یادگیری بهتر ریاضی نهم سعی کنید در طول ترم با برنامه ریزی پیش بروید و درس بخوانید. در صورت لزوم از مدرسین خصوصی ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. کتاب درسی را خوب بخوانید و بر مباحث مسلط شوید. تمرین و مسئله برای یادگیری درس ریاضی حیاتی است. اگر می خواهید ریاضی نهم یا هر مقطع دیگری را خوب یاد بگیرید برای اموزش آن در طول ترم وقت بگذارید. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه مفید است.



اموزش ریاضی 9 و تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم

آموزش و تدریس خصوصی ریاضی نهم ریاضی9 ( ریاضی پایه 9)


برای دانلود رایگان جزوات آموزشی ریاضی نهم بر روی لینک زیر کلیک کنید.



دانلود بهترین جزوات آموزشی ریاضی نهم



iranmodares

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.