مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی به عنوان یک معلم ریاضی موفق

در این بخش در رابطه با کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی به عنوان یک معلم ریاضی موفق مطالبی ارائه می گردد. برای موفقیت در تدریس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
1- برای جذب شاگرد بیشتر در زمینه تدریس ریاضی اگهی تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. مسلما با افزایش تعداد شاگردهای شما، درامدتان هم از تدریس ریاضی بیشتر و بیشتر خواهد شد.
2- برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی که در این وب سایت آگهی تدریس ریاضی خودشان را ثبت کرده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی را در پایین همین مطلب هم می توانید مشاهده نمائید.
3- برای حصول بازدهی بیشتر آگهی تدریس ریاضی خودتان را در همین سایت ویژه کنید. برای ثبت آگهی ویژه باید هزینه پرداخت شود. آگهی های ویژه بالاتر نمایش داده شده و بازدهی بیشتری دارند.
4- مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ریاضی ویژه ثبت نموده اند بارها و بارها آگهی خودشان را تمدید کرده اند. برای جذب شاگرد، درج اگهی ویژه تدریس ریاضی در ایران مدرس مفید و موثر است.

در کلاسهای تدریس ریاضی مباحث را از دید شاگردتان دیده و به تناسب وضعیت تحصیلی او تدریس کنید. هر کدام از شاگردهای شما وضعیت متفاوتی از دیگر شاگردانتان دارد. در کلاس ریاضی در یکی دو جلسه اول با پرسش سوالهایی وضعیت ریاضی شاگردتان را ارزیابی کرده و به تناسب آن تدریس کنید. اگر شما خیلی عالی ریاضی را تدریس کنید ولی شاگردتان چیزی متوجه نشود فایده ای ندارد.

در متن آگهی تدریس خودتان رزومه خوب و کاملی از خودتان ارائه دهید. سوابق کاری خودتان را بنویسید و تمام افتخاراتی که کسب کرده اید را ذکر نمائید. متن آگهی تدریس خودتان را به گونه ای بنویسید که متقاعد کننده باشد و دانش آموز و دانشجو یا والدین آنها متقاعد شوند که با شما تماس بگیرند. برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ریاضی، درج اگهی تدریس ویژه بهترین راهکار است. اگر از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید باید هر جلسه درصدی از حق التدریس را به انها پرداخت نمائید. در صورتیکه، اگر به صورت مستقل کار کنید کل مبلغ را برای خودتان بر می دارید. سایت ایران مدرس بازدید بالایی دارد و در ایام امتحانات بازدید آن به بالای 28000 بازدید در روز هم رسیده است. با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت آگهی شما در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد. در متن آگهی تدریس خودتان اسم تمامی دروسی که می توانید تدریس کنید (مانند ریاضی 1 دبیرستان، ریاضی عمومی دانشگاهی، ریاضیات مهندسی، ریاضی گسسته، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی، هندسه تحلیلی و ....) را بنویسید. به این ترتیب بازدهی آگهی شما و بازدید آن افزایش می یابد. همین الان به بازدید آگهی های تدریس ویژه که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نشان داده می شود نگاهی بندازید. بعضی از آگهی های تدریس بازدید بیش از 60000 بازدید هم دارند. یعنی متقاضیان تدریس خصوصی آگهی را بیش از 60000 بار مشاهده کرده اند. اگر آگهی تدریس ریاضی خودتان را خوب بنویسید این بازدید کننده ها به مشتری تبدیل شده و می توانید از کار تدریس ریاضی درآمد خوبی کسب کنید.

iranmodares

علاوه بر همکاری با آموزشگاههای تدریس خصوصی شما می توانید خودتان به صورت مستقل برای فعالیت در زمینه آموزش خصوصی در منزل و تدریس خصوصی ریاضی تبلیغ کنید و بدون واسطه شاگرد جذب نمائید. از روشهای مختلفی می توانید کار خودتان را تبلیغ کنید و به تعدادی از انها هم اشاره شد. به عنوان مثال می توانید در روزنامه و در بخش نیازمندیها و زیر بخش تدریس خصوصی برای کار خودتان تبلیغ کنید. ایرادی که این روش دارد این است که هزینه آن بالا است و عمر این نوع تبلیغ هم همان یک روز است. در ضمن ممکن است همه روزنامه خریداری نکنند. به هر حال روشی است که مدرسین زیادی از ان استفاده می کنند و ممکن است برای شما هم بازدهی خوبی داشته باشد. تبلیغات تراکتی هم می تواند مفید باشد ولی به هر حال در این روش محدوده کمی (در حد یک محله یا چند محله از شهر) را می توانید پوشش دهید. می توانید از تبلیغات ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) و یا تبلیغات از طریق اس م اس هم استفاده نمائید. ولی به هر حال، بهترین روش برای تبلیغ تدریس ریاضی و جذب شاگرد ثبت آگهی در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی مانند سایت (ایران مدرس) است.
با توجه به موارد ذکر شده، فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی می تواند یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد به صورت پاره وقت و تمام وقت باشد. البته در مرحله اول باید خودتان به درس ریاضی علاقه داشته باشید و واقعا بخواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید. در ادامه باید سعی کنید بر درس ریاضی به صورت کامل مسلط شوید. در کلاسهای تدریس خصوصی و خصوصا در جلسه اول شما به شدت تحت نظر هستید. مورد پیش آمده است که یک مدرس در یک ساعت و نیم تدریس جلسه اول فقط در یک سوال کوچک توانایی پاسخ نداشته است و تنها به همان دلیل کل کلاسها کنسل شده است. جذب شاگرد معمولا هزینه دارد و باید تلاش کنید به گونه ای بر درس مسلط باشید که چنین اتفاقاتی برای شما نیافتد. در ادامه روشهای مختلف جذب شاگرد برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی را امتحان کنید. می توانید در سایت (ایران مدرس) که بزگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است تبلیغات تدریس خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید. سایت www.tadris-riazi.com هم برای ثبت آگهی تدریس ریاضی کاملا مفید است و به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. در سایتهای آگهی عمومی مانند www.soodiran.com هم می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ثبت کنید. البته اگر بخواهید به صورت مستقل در زمینه آموزش ریاضی فعالیت داشته باشید این روشها روشهای خوبی است ولی در حالت دیگر می توانید از طریق آموزشگاهها هم شاگرد جذب کنید.
ریاضی یکی از دروسی است که متقاضیان زیادی برای تدریس خصوصی دارد و در صورتیکه در این زمینه بتوانید به صورت موفقیت آمیزی فعالیت کنید، درآمد بالایی در انتظار شما خواهد بود و می توانید پول زیادی دربیاورید. برای کسب درامد بالاتر از تدریس ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید.
1- کیفیت کلاسهای ریاضی خودتان را روز به روز افزایش دهید و در کنار آن قیمتهای بالاتری برای کلاسها درخواست کنید. اگر کلاسهای شما مفید و موثر باشد و شاگردهای شما نتیجه مورد نظرشان را بگیرند حاضر خواهند بود قیمتهای بالاتری هم پرداخت نمایند (مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور))
2- از تدریس ریاضی ابتدایی و متوسطه شروع کنید و به تدریج با افزایش سابقه کاری و تجربه خودتان به سمت تدریس ریاضی دانشگاهی و ریاضیات کنکور که درآمد های بالاتری دارد حرکت کنید. دروس سخت تر و سطح بالاتر را تدریس کنید و درآمد بیشتری بدست آورید.
3- سعی کنید با هماهنگ کردن کلاسهایی که نزدیک به هم می باشند در طول روز تعداد کلاسهای بیشتری داشته باشید و در نتیجه درامد بالاتری از تدریس ریاضی بدست آورید. در صورت رضایت شاگردهایتان، می توانید هر بار دو جلسه برگزار کنید و وقت شما در مسیر کمتر تلف شود.

هر چه تعداد شاگردهای بیشتری جذب کنید بهتر است. اما اگر این شاگردها را از دست بدهید فایده ای ندارد. باید شاگردهایتان را حفظ کنید تا پول زیادی در بیاورید. خصوصا در جلسه اول عالی عمل کنید. بسیاری از کلاسهای خصوصی به علت تدریس ناموفق مدرس، فقط یک جلسه طول می کشد!
از تدریس خصوصی ریاضی چه درآمدی می توان کسب کرد؟ اینکه از تدریس خصوصی ریاضی بتوانید چه درآمدی کسب کنید به عوامل مختلفی از جمله شهر محل زندگی شما، نحوه فعالیت شما برای جذب شاگرد، چگونگی ارائه درس توسط شما در جهت حفظ شاگردهایتان و .... بستگی دارد. ممکن است یک مدرس ریاضی 2 میلیون تومان در ماه بتواند درامد کسب کند و مدرس دیگری 5 میلیون تومان و حتی بیشتر. بهترین راهکار این است که درآمدی که خودتان تا تا به حال از تدریس خصوصی و تدریس ریاضی داشته اید را ملاک قرار دهید و سعی کنید هر ترم 10 تا 15 درصد درآمد خودتان را افزایش دهید. کار تدریس ریاضی مزیتی که دارد این است که مثل کارهای کارمندی نیست که کنترلی روی درآمد و حقوق دریافتی خودتان نداشته باشید. به وضوح اگر در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید در نهایت درامد شما از کار تدریس بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال اگر روی نحوه تدریس خودتان کار کنید و مسلط تر شوید و یا روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و شاگردهای بیشتری جذب کنید، در این حالت درامد شما به تدریج می تواند از کار تدریس بیشتر و بیشتر شود. بنابراین برای میزان درامدی که از کار تدریس ریاضی بدست می آورید سقفی قائل نشوید. نکته دیگر اینکه می توانید خودتان را کپی کنید و به این ترتیب بازهم بیشتر پول در بیاورید. در سایت (ایران مدرس) در کنترل پنل و در بخش فروشگاه می توانید جزواتی برای فروش ثبت نمائید و از این طریق هم درامد کسب کنید. یه به صورت دیگر با بعضی از موسسات که در زمینه تولید فیلم آموزشی تدریس ریاضی فعالیت دارند همکاری کنید و با تولید فیلم آموزش ریاضی به شکل دیگری هم درامد کسب کنید.


iranmodares


نکته بسیار مهمی که برای موفقیت در کار تدریس ریاضی می تواند کاملا حیاتی باشد این است که در کلاسهای خصوصی هدف نهایی خودتان را نتیجه گرفتن شاگردهایتان در نظر بگیرید و ارائه درس را به عنوان بخشی از کار در نظر داشته باشید. هر چند تدریس عالی و تسلط بر درس بسیار مهم است ولی در کار تدریس هدایت شاگردهایتان به سمت موفقیت مهم تر است. برای هر کدام از شاگردهایتان به تناسب وضعیت تحصیلی و شرایط خانوادگی و درسی و ... برنامه ویژه ای داشته باشید و با جدیت درس خواندن آنها را دنبال کنید تا نتیجه مورد نظر را کسب نمایند. در حال حاضر تعدادی از مدرسین ممکن است حتی درآمدی در حد پزشکان، وکیل ها و ... داشته باشند. اگر به تدریج معروف شوید و به یک برند تبدیل گردید هر درآمدی می توانید داشته باشید. به عنوان مثال اگر به اندازه ای قوی کار کنید که در زمینه تدریس ریاضی کنکور بتوانید تضمینی کار کنید حتما درآمدهای بالایی در انتظار شما خواهد بود. چگونه ریاضی تدریس کنیم؟ (10 نکته برای تدریس موفق ریاضی)
با توجه به مطالب ارائه شده، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی می تواند کاملا درامد زا باشد. به شرطی که به تدریس ریاضی علاقه داشته باشید، بر درس ریاضی کاملا مسلط باشید، خوب تدریس کنید، به کار تدریس متعهد باشید و هدف نهایی خودتان را یادگیری بهتر شاگردهایتان و در نهایت نتیجه گرفتن آنها قرار دهید. برای فعالیت در زمینه تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران ثبت کنید. سایت www.Tadris-Riazi.com هم برای درج تبلیغات تدریس ریاضی و جذب شاگرد در این زمینه کاملا موثر است.
منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.