مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی را بهتر یاد بگیریم و قوی تر شویم؟

برای یادگیری بهتر درس ریاضی و قوی تر شدن در این درس به برنامه و نظم احتیاج دارید. اگر می خواهید در درس ریاضی موفق باشید، باید با برنامه ریزی پیش بروید. هر برنامه ای از بی برنامگی بهتر است. ممکن است بارها پیش آمده باشد که برای خودتان برنامه ای در نظر گرفته اید ولی اجرا نشده است و بعد از مدتی آن را کنار گذاشته اید. ولی به هر حال داشتن نظم و برنامه ریزی لازم است. در هر زمینه ای رسیدن به موفقیت برنامه، پشتکار و نظم می خواهد. اگر برنامه های قبلی شما خیلی موفق نبوده است از آنها تجربه بگیرید و برنامه ریزی جدیدی داشته باشید. برنامه ریزی در مقیقت آوردن آینده به زمان حال است. مثلا شما در برنامه خودتان در نظر گرفته اید که فردا بعد از ظهر ساعت 3 تا 4 ریاضی بخوانید. ولی اتفاقی پیش می آید و یا خواب می مانید و برنامه به هم می خورد. ناراحت نباشید و برنامه خودتان را کنار نگذارید. انعطاف داشته باشید و اگر بخشی از برنامه اجرا نشد آن را به کلی کنار نگذارید. اگر برنامه نداشته باشید بی هدف دور خودتان خواهید چرخید و کار موثری انجام نخواهید داد. بنابراین به عنوان یکی از عوامل مهم و موثر برای یادگیری بهتر درس ریاضی و قوی تر شدن در آن برنامه ریزی و نظم را در نظر داشته باشید. - مطالعه کنید: راه عجیب یادگیری ریاضی

شما به هر حال دروس دیگری را هم باید بخوانید. باید به خودتان نظم بدهید تا در کنار مطالعه سایر دروس به درس ریاضی هم برسید. برای درس ریاضی و آموزش و یادگیری بهتر آن هیچ چیزی بهتر از این نیست که در طول ترم به خودتان نظم بدهید و درس بخوانید. این بسیار مهم است. ریاضی برای یادگیری به زمان نیاز دارد. اگر تعلل کنید و تنبلی کنید و در طول ترم ریاضی را نخوانید در ایام امتحانات به مشکل خواهید خورد. ریاضی درسی نیست که بتوانید شب امتحان آن را بخوانید. البته ممکن است با شب امتحانی خواندن ریاضی قبول شوید ولی شما می مانید و کلی اشکالات اساسی که ترمهای بعد دوباره دردسر ساز خواهد شد.  پس تلاش کنید نظم داشته باشید و از همان اوایل ترم درس بخوانید. تمرین و مسئله حل کنید در طول ترم. مثالها را با دقت بررسی نمائید. در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه شرکت کنید و حضور فعال داشته باشید.

اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید، شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی هم می تواند کاملا کمک کننده باشد. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه و در کل ایران که در سایت معتبر ایران مدرس ثبت نام کرده اند بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر و قوی تر شدن در درس ریاضی کاملا مفید است البته به شرطی که خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. در حقیقت همه ی این موارد به خودتان بستگی دارید، اگر بخواهید که پیشرفت کنید و با انگیزه و پشتکار به پیش بروید حتما موفق خواهید شد.


مقالات مرتبط:

چگونه ریاضی را سریع یاد بگیریم

چگونه درس ریاضی را خوب، پایه ای و مفهومی آموزش ببینیم؟

چگونه ریاضی خود را قوی کنیم

7 راهکار برای حل بهتر مسائل و تمرینات ریاضی


iranmodares


یادگیری بهتر درس ریاضی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.