مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی را خوب یاد بگیریم و درست بخوانیم

اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید و تا به حال اینطور نبوده است در خودتان تغییرات مثبتی ایجاد کنید. اگر قصد دارید در یادگیری درس ریاضی به صورت مفهومی و پایه ای موفق باشید و تا به حال در امتحان ریاضی نمره خوبی نگرفته اید مطمئنا نباید همان روند قبلی را ادامه دهید. برای بدست آوردن نتایج متفاوت و مثبت و ایجاد تغییرات پایه ای باید در نحوه برنامه ریزی، نحوه درس خواندن و چگونگی تنظیم زمان خودتان تغییرات پایه ای ایجاد کنید. اگر ترمهای قبل در درس ریاضی نمره خوبی گرفته اید و موفق بوده اید که بسیار خوب است و همان روند را ادامه دهید اما اگر موفق نبوده اید و نمرات کمی گرفته اید تغییر ایجاد کنید. با انجام همان کارهای قبل به همان نتایج قبلی خواهید رسید.

اگر تا به حال ریاضی را خوب یاد نگرفته اید از این به بعد، همان طور که گفته شد، با ایجاد تغییرات مثبت باید تلاش کنید درست درس بخوانید و ریاضی را خوب یاد بگیرید. به صورت خلاصه مجموعه کارهایی که می تواند منجر به یادگیری بهتر ریاضی شود را ذکر می کنیم. برای یادگیری خوب درس ریاضی و موفق شدن در آن مواردی که در ادامه ذکر می شود می تواند مفید و موثر باشد: حضور کامل در کلاسهای ریاضی در مدرسه و دانشگاه و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در صورت لزوم، حضور فعال در کلاس درس و نشستن در ردیف جلو، خوب گوش دادن، نوشتن جزوه و سوال پرسیدن، استفاده کامل از کلاسهای ریاضی و تلاش برای یادگیری درس در همان کلاس درس، مطالعه درس در طول ترم به گونه ای که از مباحث عقب نیفتید، حل تمرین و مسئله به اندازه کافی به گونه ای که مطالب به خوبی برای شما جا بیافتد، خواندن کتاب درسی ریاضی و در اولویت قرار دادن آن، استفاده از کتابهای کمک آموزشی معتبر و نه هر کتاب کمک آموزشی ای، استفاده درست از حل المسائل به این معنی که اول خودتان تلاش کنید تمرین را حل کنید و راه حلی بنویسید و بعد از آن کتاب حل تمرین را نگاه کنید، برنامه ریزی در طول ترم و داشتن نظم.

توجه به مواردی که در بالا ذکر شد می تواند در یادگیری بهتر و آموزش درست ریاضی بسیار مهم باشد. برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله با این روشها ریاضی را بهتر و سریع تر یاد بگیرید یا چگونه ریاضی را بهتر یاد بگیریم و یا چگونه در امتحان ریاضی با نمره خوب قبول شویم؟ را مطالعه نمائید. مهمترین تغییری که برای گرفتن نتیجه خوب در امتحان ریاضی باید در خودتان ایجاد کنید این است که در طول ترم درس ریاضی را بخوانید و مطالعه و حل تمرین و مسئله آن را برای ایام امتحانات باقی نگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.