مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی بیشتر درآمد کسب کنیم؟

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و درآمد بالاتری بدست آورید در سایت ایران مدرس (به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) ثبت نام کنید و آگهی تدریس ریاضی خودتان را به صورت رایگان یا در صورت تمایل به شکل ویژه ثبت کنید. توجه بفرمائید درج تبلیغات تدریس ریاضی در ایران مدرس کاملا رایگان است و فقط در صورت تمایل شما می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید تا در موقعیت مناسبتری و بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید کاربران قرار گیرد.

برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس و جذب شاگرد از این طریق می تواند کاملا موثر باشد. هر چه بیشتر این روش را جدی بگیرید و روی آگهی و تبلیغ خودتان بیشتر کار کنید احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد. البته روشهای دیگری هم برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و جذب شاگرد وجود دارد. اگر می خواهید هیچ وقت پولی را برای تبلیغات از دست ندهید و در این حد هم ریسک نمی کنید بهتر است با آموزشگاهها تماس بگیرید و از طریق آنها شاگرد جذب نمائید. البته همانطور که می دانید خود آموزشگاهها برای جذب شاگرد تبلیغ می کنند و هزینه آن را به صورت 30 درصد مبلغ حق التدریس از شما خواهند گرفت. پس یا باید خودتان هزینه تبلیغات را بپردازید و یا جذب شاگرد را به عهده آموزشگاهها بگذارید و از هر یک میلیون تومان درامدی که خواهید داشت 300 تا 400 هزار تومان آن را به آموزشگاه پرداخت کنید. البته باز هم یادآور می شود ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و اگر بخواهید می توانید آن را ویژه کنید.



iranmodares


برای کسب درآمد بالاتر از تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری بهتر است به صورت مستقل کار کنید. می توانید از طریق ثبت تبلیغات تدریس در روزنامه، سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس و یا www.tadris-riazi.com و یا www.irankonkur.com و ....، چاپ و توزیع تراکت، درج اگهی در سایتهای آگهی عمومی مانند ایستگاه و ایران تجارت و www.soodiran.com و .... برگزاری کلاسهای تدریس رایگان در مدارس و گرفتن شاگرد در ادامه آن و .... شاگرد جذب کنید. در ضمن، به صورت همزمان هم می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی و همکاران خودتان در ارتباط باشید. خوبی مستقل کار کردن این است که قیمت کلاسهای ریاضی را خودتان تعیین می کنید و کل مبلغ حق التدریس را هم برای خودتان بر خواهید داشت. در این روند ممکن هم است که یکی از تبلیغات شما بازدهی خوبی نداشته باشد و کمی پول هم از دست بدهید. ولی به هر حال خیلی بهتر از این است که هر جلسه و هر جلسه 30 یا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه بدهید. به هر حال انتخاب با خود شماست.

برای کسب درآمد بیشتر از تدریس ریاضی روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید، شاگردهای بیشتری جذب کنید (مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) را بخوانید) ، تسلط خودتان را بر درس ریاضی افزایش دهید و تلاش خودتان برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان را افزایش دهید. مطالعه مقاله درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی می تواند خیلی مفید باشد و به کسب درآمد بالای شما از تدریس ریاضی کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.