مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

تدریس خصوصی ریاضی در تمامی مقاطع توسط مدرسین مجرب در کل کشور

در سایت ایران مدرس www.IranModares.com به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران، تدریس خصوصی ریاضی در تمامی مقاطع توسط مدرسین مجرب در کل کشور در کنار آموزش سایر دروس ارائه می گردد. اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی برای پیشرفت در تحصیل و یادگیری بهتر دروس ریاضیات استفاده کنید برای مشاهده لیست مدرسین بر روی عبارت معلم تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

اساتید ثبت نامی در سایت ایران مدرس آگهی خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. پس زمینه آگهی های ویژه با رنگ طلایی یا نقره ای مشخص است. توصیه می شود کلاسهای خصوصی ریاضی را با مدرسین ویژه که در کار تدریس جدی تر هستند برگزار نمائید.

در ایران مدرس مدرسین ریاضی و سایر دروس در متن آگهی خودشان اطلاعات کاملی را ارائه نموده اند که کار انتخاب مدرس را برای شما راحت تر می کند. هر مدرس علاوه بر توضیحاتی که در متن آگهی تدریس خودش ارائه نموده است و علاوه بر بیان نحوه تدریس، سوابق کاری، دانشگاهها و مدارسی که قبلا تدریس کرده است، افتخاراتی که در کنکور، المپیاد و .... بدست آورده است، اطلاعات زیر را هم در متن آگهی خودش دارد.

رشته تحصیلی: کامپیوتر

مدرک تحصیلی: لیسانس

وضعیت تاهل: مجرد

شهر: تهران

آدرس: بهار

هزینه تدریس: توافقی

سابقه کار:  4

(اطلاعات بالا به عنوان مثال از پروفایل یکی از مدرسین گرفته شده است). بنابراین با مشاهده آگهی تدریس مدرسین، معلمین و اساتید ریاضی در ایران مدرس به راحتی و با آگاهی کامل می توانید معلم مورد نظر خودتان را پیدا کرده و انتخاب نمائید. مدرسین در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی خودشان هم در متن آگهی توضیح داده اند. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و اگر رزومه مدرس از نظر شما مناسب بود باید برای به توافق رسیدن سر قیمت کلاس با آنها تماس بگیرید. تعدادی از مدرسین کلاسهای ریاضی را به صورت تضمینی برگزار می کنند. یعنی وقتی از شما مبلغ یا بخشی از آن را می گیرند که نتیجه مورد نظر در امتحان حاصل شده باشد. تعدادی از مدرسین ریاضی جلسه اول را رایگان کار می کنند و یا اگر رضایت نداشته باشید مبلغی را دریافت نمی کنند. تعدادی دیگر هم کیفیت کلاسهای خصوصی خودشان را تضمین می کنند ولی جلسه به جلسه تسویه حساب خواهند کرد. خلاصه اینکه همه ی این موارد را باید با مدرسی که انتخاب کرده اید مطرح کنید تا توافق نهایی بدست آید و بهتر است همه ی این موارد در ابتدای کار مشخص گردد. برای مطالعه در زمینه قیمت و نرخ و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) را بخوانید. مطالعه مقاله چگونه ریاضی را بهتر یاد بگیریم و موفق باشیم؟  نیز مفید است.

مزیت انتخاب مدرس از سایت ایران مدرس و از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php این است که به نسبت گرفتن معلم از آموزشگاهها، حین انتخاب مدرس آگاهی بیشتری از سوابق تدریس و رزومه کاری مدرس مورد نظرتان دارید و به احتمال زیاد مدرسی که انتخاب می کنید برای شما مناسب تر باشد. با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در تمامی مقاطع برگزار شده توسط مدرسین مجرب در کل کشور این درس را بهتر یاد بگیرید و در امتحان هم نمره بهتری بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.