مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی را 50 بزنیم

در این بخش در رابطه با نحوه 50 زدن درصد ریاضی در کنکور مطالبی ارائه شده است. البته اگر بخواهید می توانید درس ریاضی را بالاتر هم بزنید ولی به هر حال در این بخش روی درصد 50 درصد تمرکز خواهیم کرد.
نمره منفی و تأثیر پاسخ های نادرست در تست زنی در کنکور

نکته مهمی در این زمینه وجود دارد و باید به یک سوال کلیدی و اساسی پاسخ داده شود. آیا برای کسب درصد بالا و زدن 50 درصد ریاضی بهتر است کل مطالب خوانده شود و هر کدام را به اندازه 50 یا 60 درصد بلد باشیم و یا 50 درصد مطلب ها را بخوانیم و بر آن مباحثی که خوانده ایم تسلط کامل داشته باشیم؟ به احتمال زیاد از روش دوم نتیجه بهتری می گیرید. همانطور که می دایند در کنکور تست هایی را می توانید پاسخ دهید که بر مباحث مربوط به آن به صورت کامل مسلط باشید. در سالهای اخیر تست های ریاضی و سایر دروس مفهومی تر هم شده اند. بنابراین وقتی می توانید سوال و تستی را پاسخ دهید که مبحث مرتبط با آن را خوب فهمیده باشید.
چگونه در ریاضی کنکور موفق باشیم؟

اگر می خواهید درس ریاضی را 50 درصد و یا بالاتر بزنید بهتر است مباحثی که اصلا از آن خوشتان نمی آید و در مدرسه هم نتوانسته اید به درک خوبی از آنها برسید را کنار بگذارید و نخوانید. البته ما حالت ایده ال را در نظر نمی گیریم. در بهترین حالت و ایده ال ترین حالت بهتر است تمامی مباحث خوانده شود و بر همه ی آنها هم مسلط باشید. اما در این بخش در رابطه با 50 درصد زدن ریاضی حرف می زنیم و به هر حال یا شما زمان برای تمام کردن مباحث ندارید و یا قصد دارید در همین حد برای درس ریاضی وقت بگذارید. پس بهتر است مطالبی که از آن اصلا خوشتان نمی آید را کلا کنار بگذارید. البته 50 درصد مطالب را حذف نکنید. بلکه 20 تا 30 درصد را می توانید نخوانید. 60 تا 70 درصد مطالب که مواردی است که خودتان به ان علاقه دارید را خوب بخوانید و تسلط پیدا کنید. باید آنقدر بر این مباحث مسلط باشید که در جلسه کنکور به محض اینکه سوالات را دیدید تشخیص دهید که از این مباحث خوانده شده شما است و با تسلط بالا پاسخ دهید. در همین مباحث هم ممکن است تست های سختی مطرح شود که پاسخ دادن به آنها وقت زیادی بگیرد. از کنار این تست ها هم عبور کنید. اگر 60 یا 70 درصد مباحث را خوب خوانده باشید و بر انها مسلط باشید 50 درصد زدن درس ریاضی در کنکور برای شما کاری نخواهد داشت. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه می تواند مفید  و موثر باشد.


حتما بخوانید:

روش مطالعه ریاضی برای کنکور

عوامل موفقیت رتبه های برتر کنکور 93 از زبان خودشان

چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم

چگونه ریاضی را در کنکور بالا بزنیم

چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم


iranmodares



چگونه ریاضی را 50  بزنیم

شماره تماس بهترین مدرسین، دبیران و اساتید تدریس خصوصی ریاضی

اگر در جستجوی شماره تماس بهترین مدرسین، دبیران و اساتید تدریس خصوصی ریاضی در تهران، کرج، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز و یا هر جای ایران هستید ... اگر قصد دارید به صورت مستقیم و بدون واسطه با یک مدرس، معلم و دبیر خوب ریاضی در ارتباط باشید ... اگر می خواهید در یک سایت معتبر کاملترین لیست مدرسین ریاضی همراه با رزومه کاری، سابقه تدریس، قیمت کلاسهای انها و همچنین شماره تماس موبایل یا ثابت مدرسین را مشاهده کنید ... در هر صورت، به سایت معتبر و پربیننده ایران مدرس مراجعه نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی است و تا سال 97 حدود 18000 مدرس تدریس خصوصی در ان ثبت نام کرده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس و مشاهده شماره تماس انها بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی و برای مشاهده لیست اساتیدی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند بر روی عبارت معلم تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

با کلیک بر روی عبارت بالا لیست کامل مدرسین ریاضی و اساتید و دبیرها را می توانید مشاهده کنید. مدرسین در رابطه با دروسی که تدریس می کنند، سوابق تدریس خودشان و اینکه قبلا در چه مدارس و دانشگاههایی تدریس کرده اند، چه روش متمایزی برای ارائه درس دارند و اینکه چه قیمتی برای کلاسهای خودشان در نظر دارند توضیحات کامل ارائه نموده اند. در نتیجه، با مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس به راحتی می توانید معلم مورد نظر خودتان و بهترین استادی که می تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند و در ضمن قیمت مناسبی را ارائه نموده است را پیدا کنید. مزیتی که مشاهده لیست مدرسین در سایت ایران مدرس دارد این است که می توانید به صورت مستقیم رزومه اساتید را مشاهده کنید و رزومه ها و سوابق تدریس هم توسط خود مدرسین ثبت شده است. در ضمن بدون واسطه می توانید با خود اساتید حرف بزنید. وقتی از طریق آموزشگاهها یا سایت های واسطه مدرس هماهنگ می کنید خود شما هیچ شناختی از مدرس ندارید و در نتیجه ممکن است معلمی که برای شما هماهنگ می شود از نظر خودتان مناسب نباشد. مشاهده کنید: لیست مدرسین ریاضی

مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس آگهی خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت کرده اند. پس زمینه اگهی های ویژه به رنگ نقره ای و طلایی مشخص شده است. توصیه می شود کلاسهای خصوصی را با مدرسین ویژه که در کار تدریس جدی تر هستند هماهنگ کنید. بعضی از مدرسین ریاضی و سایر دروس کلاسهای خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند. البته بعضی از اساتید نتیجه گرفتن شاگرد و بعضی دیگر فقط کیفیت کلاسها را تضمین می کنند. باید از انها بپرسید که منظورشان از تضمینی چیست. تعدادی از اساتید برای اینکه به شما اطمینان بدهند که به تدریس خودشان اعتماد کافی دارند جلسه اول را در صورتی که رضایت نداشته باشید رایگان برگزار می کنند. به هر حال مدرسین در متن آگهی خودشان شرایط را کامل توضیح داده اند و با مشاهده لیست مدرسین در ایران مدرس به راحتی می توانید بهترین مدرسی که می تواند در موفقیت شما موثر باشد را انتخاب کنید. وقتی لیست مدرسین را مشاهده کردید برای مشاهده جزئیات بیشتر و شماره تماس اساتید باید بر روی عنوان آگهی انها کلیک نمائید.

قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و نرخ تدریس خصوصی ریاضی در سال 97

در این بخش مطالبی در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و نرخ تدریس ریاضی در سال 97 ارائه می شود. به صورت کلی قیمت کلاسهای ریاضی و آموزش ریاضی در منزل به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در سال 97 هم مانند سالهای قبل قیمت این کلاسها می تواند کاملا متغییر باشد. به هر حال شما وقتی در اینترنت جستجو می کنید و مثلا از سایتهای معتبر مانند ایران مدرس www.IranModares.com لیست مدرسین را نگاه می کنید، قیمتهای مختلفی برای کلاسهای ریاضی و سایر دروس هم ارائه شده است. بازه قیمتها بسیار گسترده است و ممکن است کمی باعث سردرگمی شود. ممکن است مدرسین تازه کار و یا دانشجویانی که همزمان با درس خواندن خودشان ریاضی را هم تدریس می کنند قیمت هر جلسه را 15 هزار تومان به شما بگویند و مدرسینی که سابقه کاری بسیار بالایی دارند، استاد دانشگاه و یا دبیر رسمی هستند و ... برای همان ساعت تدریس هزینه 150 هزار تومان را درخواست کنند. حتی وقتی با آموزشگاهها هم برای هماهنگی مدرس به صورت واسطه ای تماس می گیرید بعضا قیمت ثابتی را به شما نمی گویند و بسته به اینکه کدام یک از مدرسین خودشان را به شما معرفی نمایند قیمتها متفاوت خواهد بود. با توجه به توضیحات ارائه شده، برای هماهنگی کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی با قیمت مناسب و نرخ ارزان به صورت زیر عمل کنید.

1-      مقاله قیمت تدریس خصوصی در سال 97 و پارامترهای موثر بر آن یا قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 چقدر است؟ را مطالعه نمائید تا در رابطه با عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی اطلاعات خوبی بدست آورید و با دید بازتری مدرس خودتان را انتخاب نمائید.

2-      بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران که مدرس خودتان را به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید هماهنگ کنید) را مشاهده کنید. بر روی آگهی های مدرسین کلیک کنید و با مشاهده جزئیات اگهی تدریس چند مدرس به صورت حدودی خواهید دانست که قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی در سال 97 چقدر است. لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید. بعضی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند و سر قیمت کلاسها با شما به توافق خواهند رسید. برخی دیگر جلسه اول را رایگان کار می کنند. تعدادی از مدرسین به صورت تضمینی و تعدادی دیگر به صورت معمول کار می کنند. مدرسین این موارد را در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند.

3-      همانطور که گفته شد قیمتهای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کاملا متنوع است. باید خودتان رزومه مدرس را مشاهده کنید و با قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای خودش در نظر گرفته است مقایسه نمائید. به عبارت دیگر نرخ تعیین شده برای کلاسهای هر کدام از مدرسین را باید در کنار رزومه و سوابق کاری آنها ببینید. در نهایت، مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نموده و با ایشان برای هماهنگی کلاسها تماس بگیرید.

4-      در نظر داشته باشید در نهایت نتیجه گرفتن شما مهمتر است و باید با یک مدرس خوب کلاسها را هماهنگ کنید حتی اگر هزینه درخواستی ایشان به نسبت نرخ مورد نظر شما کمی بالاتر است.

چگونه در درس ریاضی بیست بگیریم و روشهای گرفتن نمره 20 در ریاضی

چگونه در درس ریاضی بیست بگیریم و روشهای گرفتن نمره 20 در ریاضی در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است.  اگر می خواهید ریاضی را 20 بگیرید، بعد از کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی (اگر شرکت می کنید) درس را مرور نمائید. تمرینها را دوباره حل کنید و مثالها را بررسی کنید. در این مرحله هم اگر سوالی پیش آمد یادداشت کنید که جلسه بعد بپرسید. تمرینها را خودتان از اول حل کنید. به جواب نگاه نکنید. ببینید آیا می توانید حل کنید. تا جایی که می توانید از مغزتان کار بکشید. ذهن شما هر چه بیشتر فعالیت داشته باشد و تمرین حل کند قوی تر می شود. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید قوی تر خواهید شد. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید داشتن یک برنامه ریزی خوب است. سعی کنید در برنامه ریزی خودتان مطالعه، حل تمرین، شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و سایر دروس، استراحت و ... را بگنجانید.
برای اموزش بهتر درس ریاضی، تا جایی که می توانید تمرین و مسئله حل کنید. تا جایی که ممکن است روی تمرین حل کردن وقت بگذارید. با حل تمرینات بیشتر تسلط شما هم بیشتر شده و احتمال اینکه در درس ریاضی 20 بگیرید بیشتر و بیشتر خواهد شد.

برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی  و موفقیت در این درس، علاوه بر موارد بالا، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر اشکالی دارید آن را برطرف نموده و تمرینات و مثالهای بیشتری حل نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر در یک یا چند جلسه از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به هر دلیلی غیبت داشته اید، غیبت را جبران کرده و درس را بهتر یاد بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی و یا هر درس دیگری در حالت کلی می تواند مفید و موثر باشد. البته همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمره 20 در دروس ریاضی و فیزیک تنها شرکت در کلاسهای خصوصی کافی نیست. در کنار جلسات تدریس خصوصی باید درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. باید پشتکار داشته باشید و در طول ترم درس بخوانید.
استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس ریاضی و ریاضی مهندسی و همچنین کلاسهای خصوصی برای سایر دروس در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آنها خود دانش آموز و دانشجو تمرین و مسئله حل کند و مرور را هم از یاد نبرد، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات خوب  می تواند مفید و موثر باشد. اگر شما هم به هر دلیلی نتوانسته اید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و یا دانشگاه شرکت کنید کلاسهای تدریس خصوصی گزینه خوبی برای شما است. البته همانطور که گفته شد خودتان هم باید مسئله حل کنید و مطالبی که در این جلسات ارائه می شود را بخوانید.
ریاضی یکی از درس مهم در دوران دبیرستان و دانشگاه بوده و آموزش و یادگیری درست و پایه ای ان می تواند به موفقیت در تحصیل و همچنین به یادگیری بهتر سایر دروس هم کمک زیادی بکند. در بسیاری از موارد، دانش آموزان و دانشجویان از حل مسائل دروس فیزیک و شیمی و .... و یا دروس دانشگاهی به دلیل ضعف در درس ریاضی عجز هستند. بسیاری از دانشجویان در دورس دیگر غیر از درس ریاضی مطلب را به خوبی یاد می گیرند ولی حین حل مسائل، تمرینات و مثالهای آن دروس، به علت ضعفی که در درس ریاضی دارند، نمی تواند حل درست مسئله و تمرین را ارائه دهند. بنابراین یادگیری درست درس ریاضی، هم برای آموزش خود این درس لازم است و هم برای حل مسائل و تمرینات سایر دروس هم ضروری می باشد.
همانطور که گفته شد، خوبی کلاسهای تدریس و آموزش ریاضی و سایر دروس این است که در کلاس بحثها مورد بررسی قرار می گیرد و با سوالاتی که پرسیده می شود، اصطلاحا خوب شخم زده خواهد شد. این امر باعث می شود که فهم عمیقتری از مطالب پیدا کنید و درس را بهتر یاد بگیرید. در کلاسهای ریاضی ممکن است سوالاتی مطرح گردد که وقتی خودتان درس ریاضی را مطالعه می کنید، به نظرتان نرسد و نکات مربوط به همین سوالات در تستهای کنکور ریاضی استفاده شود. گوش دادن به مطالب ارائه شده در کلاسهای تدریس ریاضی با تمرکز کامل می تواند در یادگیری بهتر درس و موفقیت شما در درس ریاضی مفید و موثر باشد. فقط حضور در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کافی نیست. باید با دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید و تا جایی که می توانید تمرکز داشته باشید. یادداشت کردن جزوه به افزایش تمرکز شما کمک می کند.
استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک برای کسب نمره بالا و موفقیت در این دو درس می تواند مفید و موثر باشد. البته در کنار کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم باید درس بخوانید. کلاس تدریس خصوصی نمی تواند جایگزین درس خواندن، مطالعه و حل تمرین شما را بگیرد. برای رفع اشکال، یادگیری دروس ریاضی و فیزیک در طول ترم، افزایش معدل، حل تمرینات و مسائل بیشتر و .... می توانید از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید.
قدم اول برای موفقیت در ریاضی و امتحان ریاضی و کسب نمره خوب و حتی نمره 20 در درس ریاضی حضور منظم در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه است. اگر می خواهید در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید غیبت نکنید. وقتی در کلاسهای تدریس ریاضی غیبت می کنید، جلساتی که بعد از جلسات غیبت به کلاس برمی گردید هم از درس چیزی نمی فهمید. چون معمولا مطالب پیوسته است و اگر بخشی از درس را یاد نگیرید یاد گرفتن ادامه درس هم برایتان مشکل خواهد بود و زیاد متوجه درس نخواهید شد.  نکته دیگری که باید برای موفقیت در ریاضی و امتحان ریاضی در نظر بگیرید این است که حل تمرین و مسئله در یادگیری درس ریاضی بسیار مهم است. بعد از شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی، مطالعه کتاب درسی و مرور آن، نوبت به حل تمرین و مسئله می رسد. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید درس را هم بهتر یاد خواهید گرفت. تمرینات ریاضی را به صورت اصولی حل کنید. ابتدا مثالهای حل شده در کلاس تدریس ریاضی یا کلاس خصوصی ریاضی را مرور نمائید. در ادامه تمرینات جدید را تلاش کنید خودتان حل نمائید. راه حلی ارائه دهید. اگر درست نبود ایرادی ندارد. جواب درست را ببینید و جواب خودتان را اصلاح نمائید. کسانی که ریاضی را بهتر از شما بلد هستند فقط تمرینات بیشتری حل کرده اند و بیشتر برای یادگیری آن وقت گذاشته اند.
در طول ترم با برنامه ریزی درس ریاضی و سایر دروس را مطالعه کنید. برای کشب نمره خوب و موفقیت در درس ریاضی برنامه ریزی کنید. برای مطالعه ریاضی در کنار سایر دروس برنامه داشته باشید. به هر حال دروس دیگری هم باید خوانده شوند و کارهای دیگری هم برای انجام دادن دارید. با یک برنامه ریزی خوب هم می توانید ریاضی ار خوب بخوانید و در امتحان ریاضی موفق باشید و هم سایر دروس را مطالعه کنید و سایر کارهای خودتان را هم انجام دهید. تمامی افراد موفق برای پیش بردن کارها و رسیدن به اهدافشان برنامه ریزی دارند. برنامه شما برای درس خواندن بهتر است بر روی کاغذ آورده شود.
بعد از کلاسهای ریاضی و یا جلسات تدریس خصوصی ریاضی درس را مرور کنید. یک از موارد و نکات مهم برای موفقیت در تحصیل و برای موفقیت در درس ریاضی و گرفتن نمره خوب و حتی نمره 20 در درس ریاضی مرور مداوم و پیوسته ریاضی است. خصوصا بعد از کلاسهای تدریس ریاضی و بعد از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی مرور درس بسیار مهم است. مرور ریاضی باعث می شود مطالب مدت زمان بیشتری در ذهن شما باقی بماند و دفعات بعد که خواستید درس را بخوانید و یا تمرین و مسئله حل کنید، انرژی کمتری از شما گرفته شود. بنابراین در برنامه درسی خودتان مرور را هم در نظر بگیرید.
تلاش و پشتکار مادر موفقیت در هر کاری و از جمله در آموزش ریاضی است. اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید و یا به هر هدف بزرگ دیگری برسید ... اگر می خواهید در درس ریاضی 20 بگیرید ... اگر قصد دارید در تحصیل و در زندگی موفق شوید .... در هر صورت، تلاش و پشتکار لازمه موفقیت است. حتی اگر هوش شما به عنوان مثال به اندازه یکی دیگر از همکلاسی هایتان نباشد، با تلاش و پشتکار می توانید از او جلو بیفتید. اگر تلاش و پشتکار داشته باشید همه ی ضعفها و کمبودهای دیگر را می توانید جبران کنید. دقت کنید که برای تلاش و پشتکار هیچ جایگزین دیگری وجود ندارد. مثلا، حتی با شرکت در 1000 جلسه تدریس خصوصی ریاضی هم نتیجه نخواهید گرفت.
در ایام امتحانات نیز مطالعه و حل تمرین و مسئله را ادامه دهید. اگر شما در طول ترم درس ریاضی ار خوب خوانده باشید و مطابق مواردی که در بالا ذکر شد عمل کرده باشید، در ایام امتحانات نیز با قدرت و پشتکار مطالعه و حل تمرین ریاضی را ادامه دهید و بهترین نتیجه را خواهید گرفت. بعضی از دانشجویان و دانش اموزان به هوای اینکه در طول ترم درس را خوانده اند، در ایام امتحانات مطالعه را کنار می گذارند و در نهایت نتیجه عالی که همان نمره 20 باشد را نمی گیرند. برای گرفتن نمره عالی در درس ریاضی باید تا سر جلسه امتحان ادامه دهید. در ایام امتحانات اتفاقا تلاش خودتان را چند برابر کنید و نتیجه عالی آن را بعدا خواهید دید.
در سایت ایران مدرس توضیحات بسیار کاملی در رابطه با نحوه 20 گرفتن و بیست شدن در درس ریاضی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله چگونه در درس ریاضی 20 بگیریم؟ (برای این مقاله نظرات بسیاری هم ثبت شده است و مقاله بسیار خوبی است) یا چگونه در امتحان ریاضی 20 بگیریم در این زمینه بسیار مفید است. اگر می خواهید در درس ریاضی بیست شوید باید در طول ترم درس ریاضی را بسیار عالی بخوانید. دانش آموز یا دانشجویی که در درس ریاضی و یا هر درس دیگری بیست می گیرد در این درس تقریبا هیچ اشکالی ندارد. شما نیز باید تصمیم بگیرید تمامی اشکالات خودتان را برطرف کنید. تعدادی از اشکالات ممکن است به ترمها و سالهای قبل برگردد و ممکن است در بعضی از موارد هم در درس ریاضی همین ترم اشکالاتی داشته باشید. در هر صورت با تلاش و کوشش در طول ترم و خوب درس خواندن باید سعی کنید این اشکالات را برطرف کنید.
منبع: ایران مدرس

راهکارهایی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ریاضی در سال 97

اگر می خواهید در سال 97 از تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و یا هر درس دیگری درآمد بالا کسب نمائید راهکارهای زیر را مد نظر داشته باشید:

-          تسلط خودتان را بر درس ریاضی افزایش دهید. به هر میزان مسلط تر باشید برای جذب شاگرد جدید شانس بیشتری خواهید داشت. چون حتی حین تماسهایی که با شما گرفته می شود با اعتماد به نفس بالاتری حرف می زنید. در ضمن در این حالت شاگردهای خودتان را حفظ خواهید کرد. اگر کامل مسلط نباشید ممکن است کلاسها کنسل شود.

-          در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و فیسبوک و .... فعالیت خودتان را گسترش دهید. بسیاری از مدرسین با استفاده از همین شبکه ها شاگرد جذب می کنند.

-          در سایت ایران مدرس www.IranModares.com به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران آگهی خودتان را ثبت کنید. اگر قبلا این کار را انجام داده اید متن آگهی خودتان را کامل تر بنویسید. اگر آگهی خودتان را خوب نوشته اید آن را ویژه کنید تا بیشتر و بهتر دیده شود.

-          فرصت ثبت تبلیغ در تخصصی ترین سایت تبلیغات تدریس ریاضی ایران www.Tadris-Riazi.com را از دست ندهید. ثبت تبلیغ در این سایت هم رایگان است. با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس ریاضی، قیمت تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی و .... سایت تدریس ریاضی را در صفحه اول گوگل می توانید مشاهده کنید. استخدام جدید مدرس تدریس ریاضی کنکور سال 97

-          تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید. احتمالا در سال 97 کلاسهای بیشتری به صورت انلاین برگزار می شود. با ثبت تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی می توانید شانس جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید.

-          روشهای مختلفی را برای جذب شاگرد امتحان کنید تا بهترین روشی که در شهر و منطقه شما خوب جواب می دهد را پیدا کنید. با آموزشگاههای مختلف در ارتباط باشید، در روزنامه تبلیغ بدهید، تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید. برای خودتان سایت و وبلاگ بزنید و در سایتهای پربازدید آگهی تدریس خصوصی تبلیغ درج کنید.

برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 در زمینه های مختلف خوب عمل کنید. تسلط خودتان را بر دروس تدریسی افزایش دهید. روشهای بیشتری را برای جذب شاگرد امتحان کنید. بیشتر هوای شاگردهایتان را داشته باشید. به هر میزان شاگردهای شما راضی تر باشند و بهتر نتیجه بگیرند در نهایت به نفع خود شما است و می توانید در کار خودتان موفق تر باشید.