مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در سال 97

در این بخش در رابطه با قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 ، عوامل موثر بر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و ... توضیحات کاملی ارائه می گردد. قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 و یا در هر زمان دیگری به عوام مختلفی بستگی دارد. به عنوان یک مثال واضح و روشن، اگر شما شرکت در کلاسهای ریاضی را به ایام امتحانات موکول کرده باشید هم پیدا کردن مدرس خوب کار سختی خواهد شد و هم قیمت تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات بالاتر بوده و کلاسهای شما هزینه بیشتری را خواهد داشت. در ضمن نتیجه گرفتن شما سخت تر خواهد شد. پس توصیه می شود کلاسهای خصوصی را در طول ترم برگزار کنید تا هم قیمت مناسبتری به شما پیشنهاد شود و هم از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید. در مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 چقدر است؟ در رابطه با قیمت کلاسهای ریاضی در سال 97 توضیحات کاملی ارائه شده است.

راهکار خوبی که برای اطلاع از هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی وجود دارد این است که لیست مدرسین را در بزرگترین سایت ایران (ایران مدرس) مشاهده کنید و ببینید که مدرسین برای کلاسهای خودشان چه قیمتی را در نظر گرفته اند. بر روی عبارت معلم تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست مدرسین ریاضی در تمامی مقاطع را مشاهده کنید. مدرسین در آگهی تدریس خودشان قیمت را هم ذکر نموده اند. تعدادی از قیمتهایی که مدرسین ریاضی برای کلاسهای خودشان در سال 96 و 97 ثبت نموده اند را در ادامه ارائه می کنیم. البته همانطور که گفته شد با کلیک بر روی عبارت ذکر شده می توانید خودتان لیست مدرسین را مشاهده نموده و قیمتها را ببینید. تعدادی از قیمتهای ثبت شده توسط مدرسین برای کلاسهای ریاضی به صورت زیر است.

هزینه تدریس: 90000تومان یک ساعت ونیمتوافقیتوافقیتوافقی
هزینه تدریس: به صورت توافقی
هزینه تدریس: با توجه به تعداد جلسات متفاوت است
هزینه تدریس: 30 تا 50
هزینه تدریس: ۴۰،۰۰۰ تومانتماس بگیرید.نگران هزینه نباشید با شما راه می آییم
...
همانطور که مشاهده می کنید اکثر مدرسین برای قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی عبارت توافقی را ذکر نموده اند و به این معنی که باید تماس بگیرید تا سر قیمت به توافق برسید. مدرسینی که قیمت را هم ذکر نموده اند از 30 و 40 هزار تومان تا 90 یا 100 هزار تومان متفاوت قیمت داده اند. باید خودتان در کنار این قیمتها رزومه مدرس را هم ببینید و معلم ریاضی مورد نظرتان را انتخاب نمائید. (کلیک کنید: لیست مدرسین ریاضی). قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به تعداد جلسات، شهر محل تدریس، زمان و مکان برگزاری کلاسها و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. مطالعه مقالات زیر در این زمینه می تواند کمک کننده باشد.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن

بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور)

قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در تهران و اصفهان

هزینه تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان

هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی


قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی در سال 97

iranmodares

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.