مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه درآمد بالایی از تدریس ریاضی کسب کنیم و موفق باشیم؟

چگونه درآمد بالایی از تدریس ریاضی کسب کنیم و موفق باشیم؟ - آگهی تدریس ریاضی خودتان را به دو صورت (رایگان و ویژه) می توانید درج کنید. آگهی های تدریس ویژه مستلزم پرداخت هزینه است و در عوض در صفحه اصلی سایت تدریس ریاضی و در صفحات داخلی آن در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهد شد.  جذب شاگرد بیشتر با تبلیغات تدریس خصوصی در سال 97
در اوایل کار ممکن است کمی سخت باشد. ممکن است کمی پول از دست بدهید. شاید آگهی های شما بعضا جواب ندهد. ایرادی ندارد به تدریج یاد خواهید گرفت که چگونه تبلیغ کنید و چگونه شاگرد جذب نمائید. مستقل و بدون واسطه کار کردن به کسب درآمد بالا نزدیکتر است. علاوه بر موارد گفته شده، یک روش خوب دیگر که برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس ریاضی وجود دارد این است که در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی مانند www.IranModares.com و یا سایت (سایت تدریس ریاضی) که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد آگهی خودتان را درج نمائید. برای کسب درامد بالا از تدریس ریاضی سعی کنید تا جایی که ممکن است بر درس ریاضی مسلط باشید. با افزایش تسلط شما بر درس ریاضی شاگردهای راضی تری خواهید داشت و در نهایت درامد بیشتری کسب خواهید کرد. علاوه بر موفقیت در جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی، عوامل دیگری هم بر موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و کسب درامد بالا از کار تدریس ریاضی موثر است. اگر می خواهید جزو مدرسین پردرآمد باشید و پول خوبی از تدریس ریاضی بدست آورید، باید بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید.
بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی ثبت آگهی و تبلیغات در همن سایت (سایت تدریس ریاضی www.tadris-riazi.com) است. برای ثبت آگهی در همین سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی جدید کلیک نمائید. در این وب سایت مقالات زیادی در زمینه نحوه تدریس موفق ریاضی و موفقیت در کسب درآمد ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله چگونه در تدریس ریاضی موفق و درآمد بالا کسب کنیم؟ یا موفق شدن در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا را مطالعه نمائید. سایت تدریس ریاضی برای عبارتهایی مانند تدریس ریاضی، سایت تدریس ریاضی، قیمت تدریس ریاضی و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد بنابراین با ثبت تبلیغ در این وب سایت متقاضیان تدرس به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد.
در کلاسهای خصوصی آموزش ریاضی اوضاع کمی متفاوت است. در این کلاسها شما فقط با یک نفر سرو کار دارید و بنابراین کارتان خیلی راحت تر است. خیلی راحت تر می توان فهمید که یک نفر چه اشکالاتی دارد و چه سطح معلوماتی دارد و به راحتی خودتان را با شاگردتان هماهنگ می کنید. در کلاسهای خصوصی ریاضی در جلسات اول تدریس باید سوالاتی بپرسید و حین ارائه درس توضیحاتی از شاگردتان بخواهید تا متوجه شوید که چقدر ریاضی بلد است. به سرعت و بر طبق ذهنیت خودتان پیش نروید.
برای موفقیت در تدریس ریاضی آگهی تدریس خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. بعضی از افراد یکی دو جمله بیشتر نمی نویسند. صادقانه رزومه کاملی از خودتان ارائه کنید. هر چه بیشتر توضیح دهید امکان جذب شاگرد شما بیشتر است.
بعد از آنکه تماسهای شما شروع شد و شاگرد جذب کردید باید تلاش کنید شاگردهای خودتان را حفظ کنید. اگر ریاضی را خوب تدریس نکنید تمامی شاگردهایی که با زحمت جذب کرده اید را از دست خواهید داد.
اگر می خواهید در تدریس ریاضی موفق باشید، باید موفقیت شاگردهایتان دغدغه شما باشد. اگر شاگردهای شما نتیجه بگیرند ترمهای بعد هم باز خواهند گشت و شما درآمد بالاتری کسب خواهید کرد.
از عوامل دیگر موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و گروهی ریاضی این است که شما در جذب شاگرد و حفظ شاگردهایتان چقدر موفق عمل کنید. برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی به منظور فعالیت در زمینه تدریس ریاضی روش های مختلفی وجود دارد. می توانید با آموزشگاههای تدریس ریاضی در ارتباط باشید و یا در روزنامه و اینترنت تبلیغات درج نمائید. می توانید با همکارانتان در ارتباط باشید و شما به انها شاگرد معرفی کنید (در زمینه درسهایی غیر از ریاضی که خودتان تدریس نمی کنید) و از آنها شاگرد بگیرید.
آگهی های تدریس ریاضی شما نباید تکراری و مشابه باشد. اگر می خواهید در زمینه آموزش خصوصی ریاضی موفق باشید و با ثبت تبلیغات اینترنتی شاگردهای زیادی جذب نمائید، باید برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بذارید. متن های با تعداد کلمه کمتر از 300 کلمه از نظر گوگل اعتبار پایینی دارد. پس آگهی های خودتان را طولانی، کامل و قانع کننده بنویسید. در ضمن آگهی های تدریس کپی شده هم اعتبار زیادی ندارد و در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده نخوهد شد. پس آگهی های خودتان را بنویسید و تایپ کنید و از سایتهای دیگر و یا آگهی های سایر مدرسین کپی نکنید.
البته در نهایت وقتی شاگرد شما یا والدین ایشان تماس می گیرند باید قیمتی که در نظر دارید را اعلام کنید. بنابراین حتی اگر مانند اکثر مدرسینی که به صورت جدی در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارند عبارت توافقی را در بخش هزینه تدریس ذکر نمائید، باید قیمت پایه ای را مد نظر داشته باشید تا حیم تماس اعلام کنید. قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی را خیلی پایین در نظر نگیرید.
اگر می خواهید در تدریس ریاضی موفق باشید، شاگردهای بسیاری جذب کنید و خوب پول در بیاورید یکی از پارامترهایی که باید در نظر بگیرید این است که در سایت تبلیغات تخصصی تدریس ریاضی پربازدید و معتبر آگهی خودتان را درج کنید. همانطور که می دانید برای ارائه انواع خدمات و از جمله ارائه خدمات تدریس خصوصی ریاضی بازاریابی و تبلیغات خیلی مهم است. اگر خوب تبلیغ کنید و توانایی های خودتان را خوب معرفی نمائید شاگردهای بسیاری جذب خواهید کرد و در نتیجه می توانید درآمد خوبی از تدریس ریاضی بدست آورید. برای موفقیت در ثبت آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربیننده درج نمائید.
به شاگردانتان تمرین بدهید تا بین جلسات و کلاسهای ریاضی آن را حل کنند. بدون به فعالیت وا داشتن شاگردهایتان، کلاسهای شما مفید نخواهد بود.
کلاس ریاضی را متنوع برگزار کنید. هم درس را ارائه دهید، هم تمرین و مسئله حل کنید و در بخشی از کلاس از خود شاگردانتان بخواهید که تمرین حل کنند. برای یادگیری درس ریاضی توسط شاگردانتام حل تمرین، مثال و مسئله بسیار مهم است. شاید بتوان گفت که درس ریاضی را بدون حل تمرین و مسئله نمی توان آموزش دید. در کلاسهای آموزش ریاضی خودتان به اندازه کافی تمرین حل کنید. هر بحثی که ارائه شد تمرین یا مثالی برای آن حل کنید. درس ریاضی از طریق مثال و تمرین خیلی بهتر آموزش دیده خواهد شد. بعضا در همان کلاس درس خودکار را به شاگردتان بدهید تا تمرین حل کند. برای زمانهای بین کلاسها هم به شاگرد یا شاگردانتان تمرین بدهید.
این مدرسین در کلاسهای خصوصی و گروهی ریاضی خودشان فقط حرف نمی زنند بلکه سعی می کنند مشارکت شاگردهایشان را تا جایی که ممکن است افزایش دهند.

تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در کنکور

مدرسین خوب ریاضی کار خودشان را به صورت مداوم ارزیابی می کنند و از شاگردهایشان در زمینه نحوه تدریس سوال می کنند و سعی می کنند تدریس خودشان را بهتر و بهتر کنند.
اساتید موفق ریاضی از شاگردهایشان به صورت مداوم ارزیابی به عمل می آورند. هر از چند گاهی امتحان یا کوئیز کوچکی از آنها می گیرند تا از یادگیری شاگردانشان مطمئن شوند.

چگونه در سال 97 درآمد خودمان را از کار تدریس خصوصی افزایش دهیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.