مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

استخدام مدرس، دبیر و معلم تدریس خصوصی ریاضی 97

در این بخش در رابطه با استخدام مدرس و معلم تدریس خصوصی ریاضی و در کنار آن در رابطه با نحوه کسب درامد بالا از تدریس ریاضی مطالبی ارائه می گردد. افراد مختلف معمولا وقتی قصد دارند در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا سایر دروس فعالیت داشته باشند در بخش نیازمندیهای روزنامه و یا در اینترنت و سایتهای استخدامی اینترنتی بدنبال پیدا کردن آگهی های مرتبط با جذب مدرس و استخدام معلم و .... هستند. البته این روش هم یکی از راهکارهای موجود برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس ریاضی می باشد. در این روش شما با آموزشگاه تماس می گیرید و آموزشگاه با امکاناتی که در اختیار دارد و روشهایی که در نظر دارد برای جذب شاگرد تبلیغ می کند و شاگرد را به شما معرفی می نماید. در ادامه شما هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ حق التدریس را باید هر جلسه به ایشان پرداخت کنید. این روش برای شروع کار روش خوبی است و یا اگر با آموزشگاههای خوب در ارتباط باشید در ادامه هم می توانید از آن استفاده کنید. ولی به هر حال، به جای استفاده از این روش و یا در کنار آن می توانید از روشهای دیگری هم برای جذب شاگرد در سال 97 استفاده کنید.
بهترین سایت تبلیغات رایگان اینترنتی تدریس ریاضی

به جای جستجوی بیشتر آگهی های مرتبط با استخدام مدرس و معلم تدریس خصوصی ریاضی 97 و .... سعی کنید خودتان به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید. ممکن است اینکه بخواهید خودتان بدون واسطه شاگرد جذب کنید به نسبت اینکه کار را به آموزشگاهها بسپارید تا برای شما شاگرد جذب کنند سخت تر باشد ولی به هر حال در بلند مدت مسلما به نفع شما است. در حال حاضر بسیاری از سایتهای اینترنتی هم به صورت واسطه ای کار می کنند و به شما شاگرد معرفی می کنند. در عوض هر جلسه بخشی از حق التدریس را برای خودشان بر می دارند. برای مدرسین کاملا به صرفه است که مستقل کار کنند ولی به هر حال جذب شاگرد خودش چالش هایی دارد که باعث می شود بسیاری از اساتید از این روش صرفه نظر کنند. اگر کمی تلاش کنید و بعضا ریسک های کوچکی (مانند پرداخت هزینه آگهی در روزنامه و یا سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی و ....) را بپذیرید در نهایت فعالیت به صورت مستقل در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری بیشتر به نفع شما است. حتی می توانید با یکی دو نفر از همکاران خودتان گروه آموزشی تشکیل دهید و هزینه های تبلیغات و .... را با هم قسمت نمائید.
عوامل موفقیت در تدریس ریاضی

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به صورت مستقل روشهای مختلفی وجود دارد. در روزنامه تبلیغ کنید و تراکت چاپ و توزیع نمائید (این روشها در ایام امتحانات خوب جواب می دهد). از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام استفاده کنید. بسیاری از مدرسین در این شبکه ها عضو هستند و چند هزار فالور دارند و از همین طریق شاگرد هم جذب می کنند. در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com و .... تبلیغ درج نمائید. ثبت آگهی در این سایتها رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید تا بازدهی آن افزایش یابد. برای مشاهده مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارند بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. اینکه بخواهید بدون واسطه شاگرد جذب کنید خیلی مهم است که این روش را جدی بگیرید و متن آگهی های خودتان را خوب بنویسید. وقتی در این سایتها تبلیغ درج می کنید متقاضیان تدریس خصوصی آگهی شما را خواهند دید ولی تنها وقتی این بازدیدها منجر به این می شود که با شما تماس گرفته شود که متن تبلیغات تدریس خودتان را خوب نوشته باشید. رزومه کاملی ارائه دهید و سوابق تدریس خودتان را بنویسید. هر چه کاملتر بنویسید احتمال جذب شاگرد شما بیشتر است. مطالعه مقالات زیر هم می تواند مفید و موثر باشد. (استخدام مدرس، دبیر و معلم تدریس خصوصی ریاضی 97)
چگونه در سال 97 از تدریس خصوصی درآمد بیشتری کسب کنیم؟

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی کنکور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.