مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

راهکارهایی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ریاضی در سال 97

اگر می خواهید در سال 97 از تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و یا هر درس دیگری درآمد بالا کسب نمائید راهکارهای زیر را مد نظر داشته باشید:

-          تسلط خودتان را بر درس ریاضی افزایش دهید. به هر میزان مسلط تر باشید برای جذب شاگرد جدید شانس بیشتری خواهید داشت. چون حتی حین تماسهایی که با شما گرفته می شود با اعتماد به نفس بالاتری حرف می زنید. در ضمن در این حالت شاگردهای خودتان را حفظ خواهید کرد. اگر کامل مسلط نباشید ممکن است کلاسها کنسل شود.

-          در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و فیسبوک و .... فعالیت خودتان را گسترش دهید. بسیاری از مدرسین با استفاده از همین شبکه ها شاگرد جذب می کنند.

-          در سایت ایران مدرس www.IranModares.com به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران آگهی خودتان را ثبت کنید. اگر قبلا این کار را انجام داده اید متن آگهی خودتان را کامل تر بنویسید. اگر آگهی خودتان را خوب نوشته اید آن را ویژه کنید تا بیشتر و بهتر دیده شود.

-          فرصت ثبت تبلیغ در تخصصی ترین سایت تبلیغات تدریس ریاضی ایران www.Tadris-Riazi.com را از دست ندهید. ثبت تبلیغ در این سایت هم رایگان است. با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس ریاضی، قیمت تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی و .... سایت تدریس ریاضی را در صفحه اول گوگل می توانید مشاهده کنید. استخدام جدید مدرس تدریس ریاضی کنکور سال 97

-          تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید. احتمالا در سال 97 کلاسهای بیشتری به صورت انلاین برگزار می شود. با ثبت تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی می توانید شانس جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید.

-          روشهای مختلفی را برای جذب شاگرد امتحان کنید تا بهترین روشی که در شهر و منطقه شما خوب جواب می دهد را پیدا کنید. با آموزشگاههای مختلف در ارتباط باشید، در روزنامه تبلیغ بدهید، تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید. برای خودتان سایت و وبلاگ بزنید و در سایتهای پربازدید آگهی تدریس خصوصی تبلیغ درج کنید.

برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 در زمینه های مختلف خوب عمل کنید. تسلط خودتان را بر دروس تدریسی افزایش دهید. روشهای بیشتری را برای جذب شاگرد امتحان کنید. بیشتر هوای شاگردهایتان را داشته باشید. به هر میزان شاگردهای شما راضی تر باشند و بهتر نتیجه بگیرند در نهایت به نفع خود شما است و می توانید در کار خودتان موفق تر باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.