مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و نرخ تدریس خصوصی ریاضی در سال 97

در این بخش مطالبی در رابطه با قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی و نرخ تدریس ریاضی در سال 97 ارائه می شود. به صورت کلی قیمت کلاسهای ریاضی و آموزش ریاضی در منزل به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در سال 97 هم مانند سالهای قبل قیمت این کلاسها می تواند کاملا متغییر باشد. به هر حال شما وقتی در اینترنت جستجو می کنید و مثلا از سایتهای معتبر مانند ایران مدرس www.IranModares.com لیست مدرسین را نگاه می کنید، قیمتهای مختلفی برای کلاسهای ریاضی و سایر دروس هم ارائه شده است. بازه قیمتها بسیار گسترده است و ممکن است کمی باعث سردرگمی شود. ممکن است مدرسین تازه کار و یا دانشجویانی که همزمان با درس خواندن خودشان ریاضی را هم تدریس می کنند قیمت هر جلسه را 15 هزار تومان به شما بگویند و مدرسینی که سابقه کاری بسیار بالایی دارند، استاد دانشگاه و یا دبیر رسمی هستند و ... برای همان ساعت تدریس هزینه 150 هزار تومان را درخواست کنند. حتی وقتی با آموزشگاهها هم برای هماهنگی مدرس به صورت واسطه ای تماس می گیرید بعضا قیمت ثابتی را به شما نمی گویند و بسته به اینکه کدام یک از مدرسین خودشان را به شما معرفی نمایند قیمتها متفاوت خواهد بود. با توجه به توضیحات ارائه شده، برای هماهنگی کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی با قیمت مناسب و نرخ ارزان به صورت زیر عمل کنید.

1-      مقاله قیمت تدریس خصوصی در سال 97 و پارامترهای موثر بر آن یا قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 چقدر است؟ را مطالعه نمائید تا در رابطه با عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی اطلاعات خوبی بدست آورید و با دید بازتری مدرس خودتان را انتخاب نمائید.

2-      بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران که مدرس خودتان را به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید هماهنگ کنید) را مشاهده کنید. بر روی آگهی های مدرسین کلیک کنید و با مشاهده جزئیات اگهی تدریس چند مدرس به صورت حدودی خواهید دانست که قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی در سال 97 چقدر است. لیست مدرسین را با دقت بررسی کنید. بعضی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند و سر قیمت کلاسها با شما به توافق خواهند رسید. برخی دیگر جلسه اول را رایگان کار می کنند. تعدادی از مدرسین به صورت تضمینی و تعدادی دیگر به صورت معمول کار می کنند. مدرسین این موارد را در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند.

3-      همانطور که گفته شد قیمتهای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی کاملا متنوع است. باید خودتان رزومه مدرس را مشاهده کنید و با قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای خودش در نظر گرفته است مقایسه نمائید. به عبارت دیگر نرخ تعیین شده برای کلاسهای هر کدام از مدرسین را باید در کنار رزومه و سوابق کاری آنها ببینید. در نهایت، مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نموده و با ایشان برای هماهنگی کلاسها تماس بگیرید.

4-      در نظر داشته باشید در نهایت نتیجه گرفتن شما مهمتر است و باید با یک مدرس خوب کلاسها را هماهنگ کنید حتی اگر هزینه درخواستی ایشان به نسبت نرخ مورد نظر شما کمی بالاتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.