مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و موفق شدن در کار تدریس ریاضی

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی یک راهکار بسیار عالی برای فعالیت در زمینه تدریس ریاضی و کسب درآمد از این کار است. خصوصا اگر بخواهید تبلیغ خودتان را در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com انجام دهید که نتیجه بسیار خوبی می گیرید. خودتان را جای متقاضیان تدریس ریاضی بگذارید. اگر بخواهید یک مدرس خوب پیدا کنید و ریاضی را بهتر یاد بگیرید و یا در زمان کمی آموزش ببینید از چه راهکاری برای پیدا کردن معلم خصوصی مورد نظر خودتان استفاده می کنید. می توانید روزنامه ها را ببینید، با آموزشگاهها تماس بگیرید و یا از هر روش دیگری استفاده نمائید. اما بهترین روش که هیچ محدودیتی ندارد و همیشه در دسترس است هماهنگی با اساتید از طریق اینترنت است. وقتی در اینترنت خدمات تدریس خصوصی را جستجو می کنید شماره تماس اساتید را می توانید پیدا کنید و بدون واسطه با خود مدرسین ریاضی حرف بزنید و کلاسها را هماهنگ نمائید. وقتی با آموزشگاه حرف می زنید به صورت واسطه ای و غیر مستقیم کلاسها برای شما هماهنگ می شود. روزنامه هم همیشه در دسترس نیست. بنابراین استفاده از اینترنت برای هماهنگی کلاسهای خصوصی کاملا راحت و در دسترس است. در نتیجه شما به عنوان یک معلم و مدرس ریاضی باید در اینترنت حضور داشته باشید. باید تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در اینترنت را انجام دهید و برای جذب شاگرد اقدام کنید.



iranmodares


اگر همیشه با آموزشگاهها کار کرده اید و راضی هستید همین روش خودتان را ادامه دهید ولی به هر حال در کنار آن می توانید از تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد هم استفاده کنید. اگر تعداد شاگردهای شما کم شده است و می خواهید از بهترین و ارزان ترین روش برای جذب شاگرد استفاده کنید تبلیغ در اینترنت را از دست ندهید. می توانید در هر سایتی تبلیغات خودتان را درج کنید ولی به هر حال تبلیغات در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی می تواند بسیار مفیدتر باشد. البته این که از این روش خوب نتیجه بگیرید به خود شما هم بستگی دارد. چقدر متقاعد شده اید این روش روش خوبی است؟ چقدر آن را جدی می گیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت می گذارید؟ این موارد در نتیجه گرفتن شما بسیار مهم است. در رابطه با نحوه نوشتن متن آگهی تدریس ریاضی مقاله متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات را بخوانید. به منظور مشاهده لیست مدرسین ریاضی ثبت نامی در سایت ایران مدرس بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در سایتهای تخصصی آگهی تدریس مانند ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی می تواند کاملا مفید باشد. ثبت تبلیغ در این سایتها کاملا رایگان است البته در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. مطالعه مقاله تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضیات در این زمینه می تواند کاملا مفید و موثر باشد.



نکاتی برای موفقیت در تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی: موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1-      در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس و تدریس ریاضی تبلیغ بدهید.

2-      برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید و آن را جدی بگیرید.

3-      در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید.

4-      عکس مناسبی ثبت نمائید.

5-      این روش را جدی بگیرید.

معلم خصوصی ریاضی خانم و آقا در تهران

اگر می خواهید معلم خصوصی ریاضی خانم و آقا در تهران داشته باشید و برای یادگیری بهتر درس ریاضی از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید ... اگر قصد دارید با در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب برای درس ریاضی این درس را بهتر یاد بگیرید و در امتحان هم نمره بالاتری بگیرید .... در هر صورت، برای مشاهده لیست کامل مدرسین، اساتید و معلمان تدریس خصوصی ریاضی در تهران و کل کشور بر روی عبارت معلم ریاضی کلیک نمائید تا لیست مدرسین ثبت نامی در سایت بزرگ و معتبر ایران مدرس را مشاهده کنید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس توضیحات کاملی در زمینه سوابق کاری و رزومه تدریس خودشان در سالهای قبل ارائه نموده اند و در ضمن شماره تماس مدرسین برای اینکه بتوانید مستقیما با خود استاد و معلم مورد نظرتان حرف بزنید و کلاسها را هماهنگ کنید در ایران مدرس ارائه شده است. برای مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

برای اینکه از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی بهترین استفاده را داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1-      سعی کنید استفاده از این کلاسها را زودتر شروع نمائید. به هر میزان به ایام امتحانات نزدیکتر شوید زمان کمتری برای درس خواندن خواهید داشت و همه ی درسهای دیگر را هم باید بخوانید. بنابراین هر چه زودتر با معلم خصوصی ریاضی خودتان هماهنگ کنید.

2-      در کلاسهای اصلی خودتان هم حاضر باشید. اگر به هر علت نتوانستید در کلاسهای مدرسه و دانشگاه شرکت کنید کلاسهای خصوصی گزینه بسیار خوبی برای جبران است ولی به هر حال به بهانه شرکت در کلاسهای خصوصی کلاسهای اصلی خودتان را از دست ندهید.

3-      اگر در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی سوال دارید مقاله قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی سال 96 و 97 را بخوانید. بیشتر کیفیت کلاسها را مد نظر قرار دهید تا هزینه ان را. اگر یک معلم ریاضی خوب پیدا کردید که هزینه درخواستی ایشان کم بالا بود ولی فهمیدید که کارشان خوب است و نتیجه می گیرید، کلاس را هماهنگ کنید.

4-      مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که شرکت در کلاسهای خصوصی جای درس خواندن و حل تمرین و مسئله شما را نمی گیرد. فکر نکنید که چون کلاس خصوصی شرکت می کنید دیگر درس خواندن لازم نیست. اتفاقا کلاسهای خصوصی وقتی بهترین نتیجه را دارد که خودتان هم درس بخوانید.


چگونه در ریاضی کنکور درصد بالایی کسب کنیم؟

راهکارهایی برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور - در این بخش راهکارهایی برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور ارائه می گردد. اگر می خواهید در کنکور سراسری و آزاد ریاضی را خوب بزنید و درصد بالایی کسب کنید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1-     شرکت در کلاسهای ریاضی به صورت کامل: اگر هنوز کلاسهای مدرسه به پایان نرسیده است و در عین حال که برای کنکور مطالعه می کنید در کلاسها هم شرکت می نمائید، سعی کنید در این کلاسها حضور داشته باشید. در کلاسهای ریاضی مطالب را بهتر می توانید یاد بگیرید و اگر سوالی دارید می توانید از مدرس و معلم ریاضی خودتان بپرسید. حضور شما در کلاسهای ریاضی باید حضوری فعال باشد به این معنی که به درس خوب توجه کنید، جزوه یادداشت نمائید و سوال بپرسید. سعی کنید در همان کلاس درس مطالب را یاد بگیرید و اگر فرصت برای پرسیدن سوال نبود یادداشت کنید تا بعدا بپرسید. خلاصه اینکه به کلاسهای ریاضی مانند یک فرصت خوب برای یادگیری نگاه کنید و اشکالات و سوالات خودتان را بپرسید.

2-     مطالعه درس ریاضی به صورت عمقی و مفهومی: برای اینکه بتوانید در کنکور ریاضی را خوب بزنید و درصد بالایی کسب نمائید، قبل از اینکه سراغ تست زنی و نکات کنکوری و .... بروید بهتر است متن کتاب درسی را در حد عالی بخوانید. خیلی مهم است که پایه کار را محکم بگذارید و ریاضی را مفهومی و عمقی یاد بگیرید. ممکن است برای اینکه بر تست زنی تسلط بالایی پیدا کنید سعی کنید خیلی سریع سراغ تست زدن بروید ولی به این نکته توجه کنید که وقتی می توانید به تست های کنکور ریاضی خوب و در زمان قانونی آن پاسخ دهید که ابتدا درس را خوب فهمیده باشید و به اندازه کافی تمرین و مسئله حل کرده باشید. خیلی بدنبال اینکه نکات کنکوری را آموزش ببینید نباشید. البته اگر این نکات پایه علمی مناسبی داشته باشند ایرادی ندارد ولی به هر حال در مرحله اول سراغ این بروید که خود کتاب درسی را خوب بخوانید و یاد بگیرید. وقتی درس را خوب بلد هستید برای هر سوال و تستی که به شما داده می شود راه حلی را بلد هستید یا حداقل می توانید تا حدودی نحوه حل آن را تشخیص دهید. اما اگر درس خواندن شما فقط بر پایه نکات کنکوری و تست زنی بوده باشد، در نهایت فقط به تستهایی می توانید پاسخ دهید که قبلا مشابه آن را دیده باشید. - مطالعه کنید: نحوه مطالعه زیست و ریاضی برای کنکور تجربی

3-     مرور مطالب خوانده شده به صورت منظم: موفقیت در کنکور و ریاضی کنکور به صورت مستقیم با حضور ذهن و میزان بلد بودن و خوب به یاد آوردن مطالب در ارتباط است. به هر میزان فرمولها و روابط و راه حلها را بهتر به خاطر بیاورید و سر جلسه کنکور هیچ شکی نداشته باشید موفق تر خواهید بود. پس به صورت مداوم مرور کنید. روابط را مرور کنید و تستهای بیشتری بزنید تا تسلط شما بر مباحث صد در صدی باشد. بنابراین مرور مطالب را به عنوان یک بخش اصلی از برنامه خودتان در ایام کنکور در نظر بگیرید.



4-     استفاده از کتابهای کنکوری و کمک آموزشی معتبر: برای موفقیت در ریاضی کنکور اولا کتاب درسی خودتان را در اولویت اول قرار دهید و ثانیا تلاش کنید اگر قصد دارید از کتابهای کنکوری و کمک آموزشی استفاده کنید از مراجع معتبر استفاده نمائید. انتشاراتی های معتبر مانند کانون فرهنگی اموزش معمولا بر روی کتابهای خودشان کنترل بیشتری دارند و مولفین کتابهای انها افرادی هستند که خودشان در کنکور موفق بوده اند و یا مدرسین تدریس کنکور با تجربه هستند. در ضمن در این کتابها تست های معتبر و نکات کنکوری بهتری را هم می توانید پیدا کنید. بنابراین هر کتابی را نخوانید و وقت با ارزش خودتان در ایام کنکور را برای مطالعه کتابهایی که ضریب اطمینان پایین دارند هدر ندهید.- حتما بخوانید: چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم

5-     تست های معتبر بزنید: بخش مهمی از کار شما برای موفقیت در ریاضی کنکور این است که تست بزنید. در جلسه کنکور تنها چیزی که از شما خواسته می شود این است که بتوانید خوب تست بزنید. بنابراین باید در مرحله اول متن کتاب درسی را خوب بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید تا پایه ریاضی شما قوی شود و در ادامه تستهای معتبر و خوب بزنید تا تسلط شما بیشتر و بیشتر شود. هر تست تالیفی ای را نزنید. تست های کنکور سالهای گذشته کاملا معتبر هستند و روی انها می توانید حساب کنید. این تست ها را بارها و بارها کار کنید و مهمترین آنها را مشخص کنید تا بعدا مرور نمائید.

6-      تکنیکهای تست زنی را خوب یاد بگیرید: برای موفقیت در کنکور و ریاضی کنکور فقط خوب بلد بودن درس مهم نیست. در کنار آن باید عملکرد خوبی هم داشته باشید. بسیاری از دانش اموزان در آزمونهای آزمایشی خوب عمل می کنند و تست هایی که بلد نیستند را کنار می گذارند و نمی زنند. در نتیجه نمره منفی هم نمی گیرند. اما در جلسه کنکور اصلی خودشان به دلیل استرسی که دارند همه ی تست ها را پاسخ می دهند و این کار را خراب می کند. در جلسه اصلی کنکور هم سعی کنید عملکرد درستی داشته باشید. تست هایی که اصلا بلد نیستید را کلا کنار بگذارید. تست هایی که وقت گیر هستند را برای آخر کار در نظر بگیرید و آنهایی که بلد هستید و زمان زیادی هم برای حل نمی خواهد را سریع پاسخ دهید. به هر حال، عملکرد درست در جلسه کنکور به اندازه خوب درس خواندن در ایام کنکور اهمیت دارد.  10 نکته مهم برای موفقیت در ریاضی کنکور

7-     از افراد موفق، مشاورین و مدرسین کنکور کمک بگیرید: اگر در اطراف شما فرد یا افرادی وجود دارند که در کنکور موفق بوده اند و درس ریاضی را خوب زده اند با آنها حرف بزنید و از آنها در زمینه نحوه مطالعه ریاضی برای کنکور و کتابهایی که استفاده کرده اند مشورت بگیرید. مصاحبه هایی که با افراد موفق و رتبه های برتر کنکور انجام شده است را مطالعه کنید و از نظرات انها برای بهبود برنامه درسی و نحوه مطالعه خودتان استفاده نمائید. اگر در درس ریاضی اشکال دارید از مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کنکور کمک بگیرید. فقط از افرادی مشورت بگیرید که خودشان خوب نتیجه گرفته اند و در کنکور موفق بوده اند. توصیه این افراد می تواند برای اصلاح نحوه درس خواندن شما کاملا مفید باشد.

چگونه ریاضی بخوانیم و در امتحان ریاضی نمره خوبی بگیریم؟

در این بخش در رابطه با نحوه مطالعه درس ریاضی و گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی توضیحاتی ارائه شده است. ریاضی درسی است که اگر می خواهید در آن نمره خوبی بگیرید باید برای یادگیری آن وقت بگذارید. ریاضی درس شب امتحانی نیست. در ایام امتحانات جمع کرن ریاضی کار آسانی نیست. البته الان که در حال مطالعه این متن هستید ایام امتحانات فرا رسیده است باز هم می توان کارهایی انجام داد ولی به هر حال توصیه می شود اگر هنوز تا امتحانات زمانی باقی مانده است از همین امروز مطالعه درس ریاضی را شروع کنید. اگر خوب درس بخوانید حتی می توانید در امتحان ریاضی 20 بگیرید. مطالعه مقالات زیر در این زمینه می تواند شما را راهنمایی کند.


چگونه در درس ریاضی 20 بگیریم؟

چگونه در امتحان ریاضی 20 بگیریم


مطالعه درس ریاضی در طول ترم: پس درس خواندن در طول ترم برای یادگیری بهتر درس ریاضی کاملا مفید موثر و حتی لازم است. در طول ترم درس بخوانید. این رمز موفقیت است. اگر مداومت داشته باشید و به توانایی های خودتان ایمان داشته باشید و خوب درس بخوانید حتما موفق می شوید. فکر نکنید فلان نفر از شما باهوش تر است چون همیشه در کلاس به سوالات جواب می دهد. افرادی که در ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری عملکرد بهتری به نسبت شما دارند فقط بیشتر از شما درس خوانده اند و برنامه ریزی بهتری دارند. پس به خودتان اعتماد داشته باشید. توانایی های ذهن شما آنقدر زیاد است که در کل عمرتان نمی توانید از همه ی ظرفیت های آن استفاده کنید. شما بسیار باهوش تر از آنچه فکر می کنید هستید فقط کافی است خوب درس بخوانید. مطالعه مقاله های زیر هم در این زمینه کاملا مفید است:

برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی کافی است در طول ترم به صورت مرتب در کلاسها حضور داشته باشید. وقتی در کلاس حاضر هستید مطالب خوب برای شما جا می افتد. البته به این هم بستگی دارد که چقدر خوب گوش می دهید و توجه می کنید. جزوه بنویسید و سوال بپرسید. اگر جلسه به جلسه بعد از کلاس در منزل درس بخوانید عقب نمی افتید. اگر درس را نخوانید جلسات بعدی هم خوب متوجه نخواهید شد. مباحث ریاضی به هم مرتبط هستند. تمرین و مسئله حل کنید. برای درس ریاضی تمرین حل کردن جزو ضروریات است. در صوت لزوم از مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه آموزش خصوصی ریاضی فعالیت دارند بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. در هر مقطعی که تحصیل می کنید استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر دروس می تواند مفید و موثر باشد. اگر اشکالات زیادی دارید از کلاسهای خصوصی در طول ترم استفاده نمائید. اگر اشکالات مختصر است دو سه جلسه از این کلاسها در ایام امتحانات استفاده نمائید.

مطالعه عمقی کتاب درسی ریاضی: کتاب درسی را خوب بخوانید و در ایام امتحانات نمونه سوال امتحانی حل کنید. سعی کنید در کلاسهای اصلی خودتان غیبت نداشته باشید و در کلاسهای ریاضی حضور فعالی داشته باشید. نوشتن جزوه در کلاس به فهم بهتر مطالب و جمع شدن حواس شما کمک زیادی می کند. مجموعه عوامل گفته شده را در نظر داشته باشید و در طول ترم با برنامه ریزی و نظم درس بخوانید.

بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی با بازدید بالا

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی با بازدید بالا هستید به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. ایران مدرس ویژگی هایی دارد که آن را برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس متمایز می کند و با درج تبلیغات در این سایت می توانید شاگرد جذب کنید. موارد زیر باعث می شود سایت ایران مدرس www.IranModares.com بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی ایران باشد.

1-      سایت ایران مدرس قدیمی ترین و بزرگترین و پربازدیدترین سایت در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است. در این وب سایت تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. در ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور و .... ثبت شده است و در صورتیکه تبلیغ خودتان در زمینه تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری را در این سایت ویژه کنید، علاوه بر صفحه اصلی ایران مدرس و بخش تدریس خصوصی در کنار این جزوات آموزشی و سوالات امتحانی و ... هم آگهی شما نمایش داده خواهد شد.

2-      ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس کاملا رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید تا در موقعیت بالاتری نمایش داده شود و در معرض دید بازدید کنندگان بیشتری هم قرار بگیرد. آگهی های ویژه در تمامی صفحات سایت ایران مدرس بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد.چگونه شاگرد جذب کنم؟

3-      سایت ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، قیمت تدریس ریاضی، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی حسابان و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و در نتیجه متقاضیان تدریس ریاضی از طریق گوگل به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند.

4-      در ایران مدرس می توانید برای دروس تدریسی خودتان و برای درس ریاضی جزوه ثبت نمائید. جزوات شما در بخش دانلود این سایت هم نمایش داده خواهد شد و باعث افزایش بازدید صفحه شما می گردد.

5-      با هر بار ثبت تبلیغات تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری در ایران مدرس درصد تخفیف بالاتری برای ثبت آگهی ویژه دفعات بعدی شما لحاظ می گردد. مدرسین قدیمی در ایران مدرس تا 30 درصد تخفیف دارند.

6-      در سایت ایران مدرس به منظور افزایش بازدهی آگهی های تدریس مدرسین مقالات متعددی در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس ریاضی موفق ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی یا چگونه با ثبت تبلیغات تدریس از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد خوبی کسب کنیم؟ را بخوانید.

7-      در سایت ایران مدرس امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما فراهم شده است و به این ترتیب شاگردهای راضی شما می توانند نظرات خودشان را ثبت نمایند و در نتیجه جذب شاگردهای جدید برای شما راحت تر خواهد بود.

برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از آن فرصت ثبت تبلیغ در معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران www.IranModares.com را از دست ندهید.