مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه در ریاضی کنکور موفق باشیم و درصد بالایی بزنیم؟

اگر می خواهید در ریاضی کنکور موفق باشید و درصد خوب و بالایی بزنید سعی کنید در مرحله اول درس را پایه ای آموزش ببینید. درس را خوب بفهمید و متوجه شوید. خیلی زود سراغ تست زنی و نکات کنکوری نروید. سعی نکنید همه ی تست ها را با نکات کنکوری حل کنید. این که بخواهید فقط با نکته پیش بروید خیلی روش خوبی نیست. البته اگر درس را درک کرده باشید و نکات و راه حلهای میان بری که پایه علمی و درستی دارند را هم یاد بگیرید بسیار خوب است. اما قدم اول را درست بردارید. سعی کنید ابتدا درس را خوب یاد بگیرید.
چگونه درس بخوانیم برای کنکور

برای موفقیت در کنکور ریاضی بعد از خوب یادگرفتن درس و خواندن متن کتاب درسی و حل تمرین و مسئله می توانید سراغ تست های کنکوری و نکات کنکوری بروید. تست های خوب و استاندارد بزنید. تست های کنکور سالهای قبل را بزنید. تست های کنکور سراسری و آزاد سالهای قبل بسیار می تواند خوب باشد. هر تستی را نزنید. بالاخره شما در ایام کنکور زمان محدودی دارید. باید زمان خودتان را به خوبی مدیریت کنید. تلاش کنید به اندازه کافی درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید و سپس سراغ تست زنی بروید.- مطالعه کنید:  چگونه ریاضیات را در کنکور 100 بزنیم

اگر در ابتدای کار در بحث تست زنی خیلی عملکرد خوبی ندارید ایرادی ندارد. لازم نیست حتما در زمان استاندارد و مناسب تست بزنید. ابتدا تست ها را به صورت مفهومی کار کنید. برای یادگیری آنها وقت بگذارید و در دفترچه ای نکات مربوطه را یادداشت کنید. مثلا در بحث نسبت های مثلثاتی که اکثر دانش آموزان اشکال دارند در ابتدای کار شاید خیلی خوب نتوانید تست بزنید. 10 یا 20 تست اول را مفهومی بزنید و روی آنها فکر کنید و تامل نمائید. در ادامه تلاش کنید در زمان کم تست بزنید. به یاد داشته باشید برای موفقیت در کنکور به میزانی که خوب تست زدن و بلد بودن درس مهم است عملکرد خوب و توانایی تشخیص تست هایی که باید از کنار آنها سریع رد شوید هم مهم است. تست هایی که بلد نیستید را کنار بگذارید و پاسخ ندهید. نمره منفی نزنید تا اثر سوالهای مثبت را هم از بین نبرد. در صورت تمایل می توانید از مدرسین ریاضی کنکور هم کمک بگیرید. مشاهده کنید: لیست مدرسین خصوصی ریاضی

برای موفقیت در ریاضی کنکور نظم و برنامه ریزی هم بسیار مهم است. باید درسهای دیگری را هم بخوانید. بنابراین تلاش کنید از وقت خودتان بهترین استفاده را داشته باشید. هم درس ریاضی را خوب بخوانید و هم به درسهای دیگر خودتان برسید (چگونه برای کنکور یک برنامه ریزی صحیح داشته باشیم). مطالعه مقالاتی که در ادامه ارائه شده است هم برای موفقیت در ریاضی کنکور می تواند مفید و موثر باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.