مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه ریاضی بخوانیم برای کنکور

اگر سوال چگونه ریاضی بخوانیم برای کنکور برای شما هم مطرح است و در زمینه نحوه مطالعه ریاضی برای کنکور، چگونگی کسب درصد بالا و حتی 100 درصد زدن ریاضیات کنکور، برنامه ریزی برای مطالعه ریاضی در کنار سایر دروس کنکوری و ... سوال دارید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای رشته ریاضی فیزیک درس ریاضی مهمترین درس است و برای رشته های تجربی و انسانی و سایر رشته ها هم مثل یک برگ برنده است. در رشته ریاضی اگر بخواهید در کل برای ریاضیات درصد بالایی کسب کنید باید در مجموع دروسی مانند حسابان، حساب دیفرانسیل و انتگرال، هندسه، جبر و احتمال و .... را خوب بلد باشید و کاملا بر تست ها و نکات کنکوری آنها مسلط گردید. در رشته های دیگر هم ریاضی پایه های مختلف را باید خیلی خوب بلد باشید. به هر حال، در مجموع درس ریاضی هم در کنکور و هم در تمام ایام تحصیل درس مهمی است و خوب بلد بودن آن هم در کنکور و هم در معدل و ... باعث پیشرفت شما می گردد.
چگونه ریاضیات را در کنکور 100 بزنیم

در زمینه نحوه مطالعه ریاضی برای کنکور باید بگوئیم که در ابتدای کار باید درس ریاضی را خوب بلد باشید. به این معنی که خیلی سریع سراغ تست زنی و نکات کنکوری و ... نروید. بسیاری از نکات کنکور اگر پایه قوی ای نداشته باشید و اصل درس را خوب نخوانده باشید حتی ممکن است گمراه کننده باشد. حضور در جلسه کنکور فقط بر پایه نکات کنکوری کار اشتباهی است. روش های میانبر برای پاسخ به سوالات و تست ها فقط وقتی خوب است که پایه علمی آن را بدانید و مطمئن شوید برای همه ی تست ها درست است و در ضمن اگر یادتان رفت روش اصلی حل سوال رابه خاطر داشته باشید. در هر صورت، هزاران تست کنکور ریاضی و نکات کنکوری را بر روی یک پایه ضعیف ریاضی انباشت نکنید. ابتدا درس را خوب بخوانید و بعد سراغ چنین مواردی بروید.

چگونه ریاضی را در کنکور بالا بزنیم

پس روند صحیح مطالعه ریاضی برای کنکور به این ترتیب است: در کلاسهای ریاضی (اگر هنوز کلاسهای شما به پایان نرسیده است) شرکت کنید. برای رفع اشکال در صورت لزوم از مدرسین خصوصی ریاضی هم کمک بگیرید. در کنار داشتن یک مدرس خوب ریاضی در ایام کنکور بسیار مفید و موثر است. می توانید حین تست زنی، حل تمرینات، خواندن متن درس و ... اشکالات خودتان را یادداشت کنید و هفته ای یکی دو جلسه کلاس خصوصی برگزار کنید و تمام اشکالات را بپرسید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید. کتاب درسی را خوب مطالعه کنید و مثالها و تمرینات آن را تا جایی که وقت و زمان به شما اجازه می دهد حل کنید. متن کتاب درسی را عمقی و مفهومی درک نمائید. در ادامه سراغ تست زنی و مطالعه نکات کنکوری از کتابهای معتبر بروید. هر کتابی را نخوانید و هر تستی را نزنید. تست های کنکور ریاضی سالهای قبل را چندین و چند بار بزنید و با تکنیکهای درست تست زنی هم آشنا شوید. تست اشتباه و منفی نزنید و تست هایی را پاسخ دهید که به درستی انها اطمینان دارید. مطالعه مقالات زیر هم در زمینه نحوه مطالعه ریاضی کنکور کاملا مفید و موثر است.


مطالعه کنید:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.