مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

چگونه میتوان معلم خصوصی ریاضی شد

برای اینکه معلم خصوصی ریاضی شوید باید در مرحله اول خودتان ریاضی را خیلی خوب بلد باشید. اگر تجربه تدریس ریاضی را ندارید از پایه ابتدایی شروع کنید. از مقاطعی فعالیت در زمینه تدریس ریاضی را شروع کنید که تسلط بالاتری بر آن دارید. برای یک معلم خصوصی ریاضی هیچ چیزی بدتر از بلد نبودن مطالب در کلاس درس و یا عدم توانایی در پاسخ دادن به سوالات نیست. ممکن است شما اگر عالی تدریس کنید و کاملا مسلط باشید برای چندین سال یک شاگرد را داشته باشید و اگر نتوانید خوب تدریس کنید همان جلسه اول ممکن است کلاسها کنسل گردد. پس در مرحله اول برای تبدیل شدن به یک معلم خصوصی ریاضی موفق سعی کنید با عشق و علاقه به این کار روی بیاورید (مثلا اگر تدریس فیزیک را بیشتر دوست دارید در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت کنید) و در مرحله بعد هم مسلط مسلط باشید. وقتی ریاضی را خیلی خوب بلد هستید از همان ابتدای کار وقتی برای هماهنگی کلاس با شما تماس گرفته می شود با اطمینان و اعتماد به نفس بالا حرف می زنید و در نتیجه کلاس را می توانید داشته باشید. در بسیاری از موارد مدرسین حین همان تماس تلفنی اولیه چون خوب حرف نمی زنند و به نحوه تدریس خودشان صد در صد اطمینان ندارند شخصی که تماس گرفته است این را تشخیص داده و کلاسها هماهنگ نمی شود. 

چگونه یک معلم خصوصی ریاضی خوب و پردرامد باشیم؟

با توجه به مطالب گفته شده، برای اینکه یک معلم خصوصی ریاضی موفق باشید باید درس را خیلی خوب بلد باشید. در ادامه سراغ این بروید که شاگردهای زیادی داشته باشید و درآمد خوبی بدست آورید. برای خودتان هدفهای بزرگی در نظر بگیرید و به درآمد های کم قانع نشوید. هر ترم به نسبت ترم قبل سعی کنید شاگردهای بیشتری داشته باشید و به نسبت تورم قیمت کلاسهای خودتان را هم کمی افزایش دهید. مثلا این ترم اگر به صورت متوسط درآمد شما از تدریس ریاضی 1 میلیون تومان در ماه بوده است ترم بعد تصمیم بگیرید درامد خودتان را به 1 و نیم میلیون تومان در ماه برسانید. برای تبدیل شدن به یک معلم ریاضی موفق و پردرآمد باید شاگردهای زیادی را جذب کنید. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را درج کنید و در صورت تمایل آگهی ویژه ثبت کنید تا بازدهی آن بیشتر شود. انواع روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و خوب درس بدهید تا شاگردهای شما ترمهای بعد هم پیش شما برگردند. مطالعه مقالات زیر در این زمینه کاملا مفید و موثر است.

چگونه از تدریس خصوصی ریاضی بیشتر پول دربیاوریم؟

نحوه جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.