مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه

در این وبلاگ مطالبی در زمینه مدرس، معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و ریاضیات دبیرستان، ابتدایی، کنکور و دانشگاه ارائه می گردد. سایتهای تدریس خصوصی و آموزش ریاضی هم در این وبلاگ معرفی خواهد شد.

بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی با بازدید بالا

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی با بازدید بالا هستید به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. ایران مدرس ویژگی هایی دارد که آن را برای ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس متمایز می کند و با درج تبلیغات در این سایت می توانید شاگرد جذب کنید. موارد زیر باعث می شود سایت ایران مدرس www.IranModares.com بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی ایران باشد.

1-      سایت ایران مدرس قدیمی ترین و بزرگترین و پربازدیدترین سایت در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است. در این وب سایت تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. در ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور و .... ثبت شده است و در صورتیکه تبلیغ خودتان در زمینه تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری را در این سایت ویژه کنید، علاوه بر صفحه اصلی ایران مدرس و بخش تدریس خصوصی در کنار این جزوات آموزشی و سوالات امتحانی و ... هم آگهی شما نمایش داده خواهد شد.

2-      ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی در ایران مدرس کاملا رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید تا در موقعیت بالاتری نمایش داده شود و در معرض دید بازدید کنندگان بیشتری هم قرار بگیرد. آگهی های ویژه در تمامی صفحات سایت ایران مدرس بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد.چگونه شاگرد جذب کنم؟

3-      سایت ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، قیمت تدریس ریاضی، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی حسابان و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و در نتیجه متقاضیان تدریس ریاضی از طریق گوگل به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند.

4-      در ایران مدرس می توانید برای دروس تدریسی خودتان و برای درس ریاضی جزوه ثبت نمائید. جزوات شما در بخش دانلود این سایت هم نمایش داده خواهد شد و باعث افزایش بازدید صفحه شما می گردد.

5-      با هر بار ثبت تبلیغات تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری در ایران مدرس درصد تخفیف بالاتری برای ثبت آگهی ویژه دفعات بعدی شما لحاظ می گردد. مدرسین قدیمی در ایران مدرس تا 30 درصد تخفیف دارند.

6-      در سایت ایران مدرس به منظور افزایش بازدهی آگهی های تدریس مدرسین مقالات متعددی در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس ریاضی موفق ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی یا چگونه با ثبت تبلیغات تدریس از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد خوبی کسب کنیم؟ را بخوانید.

7-      در سایت ایران مدرس امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما فراهم شده است و به این ترتیب شاگردهای راضی شما می توانند نظرات خودشان را ثبت نمایند و در نتیجه جذب شاگردهای جدید برای شما راحت تر خواهد بود.

برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا از آن فرصت ثبت تبلیغ در معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران www.IranModares.com را از دست ندهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.